abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 september 2006 @ 00:49:11 #151
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_41971481
Topic geschiedenis - NWS
9/11-complot of *-->niet<--*? #01 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #02 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #03 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #04 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #05 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #06 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #07 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #08 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #09 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #10 [NWS]
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:35 schreef GewoneMan het volgende:
Kijk even na de tijdstippen

degene voordat de torens instorten is het 1e plaatje en daar brandt het heel heftig hoor (heftiger dan op alle andere plaatjes) daarnaast is de brand op geen van de 3 plaatjes bijna uit hoor
Niet waar op foto 1 is de Sourth tower al 23 minuten nier meer.

[ Bericht 8% gewijzigd door Drugshond op 30-09-2006 11:01:30 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 20 september 2006 @ 00:56:12 #152
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41971597
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niet waar op foto 1 is de Sourth tower al 23 minuten nier meer.
En wat viel een klein half uur na de South Tower naar beneden?
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  woensdag 20 september 2006 @ 00:59:33 #153
52357 Lambiekje
pi_41971648
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:56 schreef Falco het volgende:

[..]

En wat viel een klein half uur na de South Tower naar beneden?
maar dat verklaart foto 3 niet waar nagenoeg geen vuur meer is vlak voor instorten
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 20 september 2006 @ 01:25:40 #154
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41972097
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

maar dat verklaart foto 3 niet waar nagenoeg geen vuur meer is vlak voor instorten
Die foto is van de kant genomen, die tegengesteld is aan de impactkant. Het ziet er idd nog vrij 'redelijk' uit en er hebben zelfs enkele mensen van de bovenste etages (dus boven de impactetages) van de South Tower weten te ontsnappen via trappen. Die trappen zullen denk ik wel aan deze kant hebben gezeten. Het staat vast wel in de pdf-file die ik je heb gegeven, hoe de vuurontwikkeling was op dat moment, maar het zou me niks verbazen als aan de andere kant het enorm brandde juist.
Het resultaat van die ongelijke brandverdeling is dat je bij het instorten van de South Tower ook ziet dat dit minder 'mooi' verloopt dan bij het instorten van de North Tower. Doordat het vliegtuig minder 'netjes' de toren is binnengevlogen krijgt de toren extra veel druk te verduren bij de impactzone. Bij het instorten zie je overigens ook nog dat de top een vrij grove hellende hoek maakt.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_41973081
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:43 schreef Demophon het volgende:
http://hotair.com/archive(...)kles-over-flight-93/

Wat een sukkels zijn die makers van Loose Change toch!
Fantasten. Respectloze eikels.
pi_41973659
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Van instorten wisten ze hoor .. http://www.cooperativeres(...)tem=a959toldcollapse
ze? Giuliani zegt dat hij denkt dat ze gaan instorten, de brandweer denkt nog van niet.
ik luisterde zelf op dat moment naar Radio 1 in de trein en een professor van de TU Delft zei dat de torens niet zouden instorten, kwartiertje later storte de eerste toren.

maar daar gaat het ook niet om. ik opper alleen dat de regering voor 9/11 te lang niet ingreep omdat ze niet verwachten dat het zo gruwelijk zou uitpakken.

dat is trouwens altijd het lastige voor geheime diensten.
hoelang laat je de terroristen door gaan met de voorbereidingen voordat je ingrijpt.
hoe langer je wacht je meer informatie je als geheime dienst nog te weten kan komen.

maar te lang wachten is fataal. kan zijn dat bepaalde elementen in de overheid bewust het moment van ingrijpen langer hebben uitgesteld omdat ze wel een terreuraanslag zouden willen hebben om daarna de patriot act in te voeren en irak aan te vallen.
of misschien wilden ze de terroristen op heterdaad betrappen en op basis van hun verklaringen war on terror beginnen maar waren ze dus te laat.

maar we weten het niet omdat zoveel classified is.
2 leden van de 9/11 commissie kregen kleine beetjes classified informatie ter inzage. en het meeste daarvan moesten ze geheim houden voor de rest van commissie.

de bush-regering is vast dolblij met crap als loose change.
99% daarvan is bullshit dus heel makkelijk te weerleggen.
als de grote media kort aandacht besteedt aan alternatieve theorieën komen ze bij L.C. uit.
en dan wordt al snel duidelijk voor de kijkers dat het onzin is.
op naar het volgende nieuwsitem! en de bush-regering ontsnapt weer aan de echte vragen die er ook zijn.

erg jammer dat L.C. al de weinige media-aandacht opslokt van 9/11: Press for Truth.

complot: misschien heeft de regering wel een mole tussen de makers van L.C. gezet die hen helpt aan media-aandacht en het aandikken van de bullshit
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  woensdag 20 september 2006 @ 08:48:54 #157
52357 Lambiekje
pi_41974431
quote:
Op woensdag 20 september 2006 01:25 schreef Falco het volgende:

[..]

Die foto is van de kant genomen, die tegengesteld is aan de impactkant. Het ziet er idd nog vrij 'redelijk' uit en er hebben zelfs enkele mensen van de bovenste etages (dus boven de impactetages) van de South Tower weten te ontsnappen via trappen. Die trappen zullen denk ik wel aan deze kant hebben gezeten. Het staat vast wel in de pdf-file die ik je heb gegeven, hoe de vuurontwikkeling was op dat moment, maar het zou me niks verbazen als aan de andere kant het enorm brandde juist.
Het resultaat van die ongelijke brandverdeling is dat je bij het instorten van de South Tower ook ziet dat dit minder 'mooi' verloopt dan bij het instorten van de North Tower. Doordat het vliegtuig minder 'netjes' de toren is binnengevlogen krijgt de toren extra veel druk te verduren bij de impactzone. Bij het instorten zie je overigens ook nog dat de top een vrij grove hellende hoek maakt.
Foto 3 is 45 min later dan foto 2 .. .Het vuur is aan het uitdoven. PUNT.
pi_41974620
quote:
Op woensdag 20 september 2006 08:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

sjongejonge zeg, vuur kan zich ook verplaatsen he, het is niet plaatsgebonden... het vuur heeft de torens doen instorten. PUNT.
pi_41975410
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt enig schaalbesef?
  woensdag 20 september 2006 @ 10:55:17 #160
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_41976964
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef Caesu het volgende:

[..]

daar was dan ook geen vliegtuig vol met brandstof ingevlogen.
jammer dan we het nu vijf jaar na 9/11 nog zoveel hebben over die torens, wtc7, pentagon.
het is allemaal niet te vergelijken met eerder vliegtuigcrashes, gebouwen die in de fik staan.

beter is het om het te hebben over de Pakistaanse ISI connectie met Al-Qaida & CIA.
en de Saudische funding van Al-Qaida.
en al de aanwijzingen voor 9/11 dat het stond te gebeuren maar niets is gedaan om het voorkomen. denk aan die memo met die titel.
zoveel geheime diensten die Amerika waarschuwden.

probeer eens The Secret History of 9/11 te kijken van de Canadese zender CBC.
http://www.cbc.ca/documentaries/secrethistory/
dit had ABC eigenlijk moeten uitzenden in plaats van dat fictiodrama Path to 9/11.

als je lang naar Richard Clarke luistert zegt hij eigenlijk dat de regering 9/11 zag aankomen maar niets deed om dit te voorkomen. voor 9/11 en op 9/11.
als ze wisten dat het zo erg zou zijn (instorten torens) hadden ze waarschijnlijk wel ingegrepen.

het wachten is op nog een klokkenluider naast Richard Clarke.
Interessante documentaire maar ze gaan niet veel verder dan het officiele verhaal. Je merkt heel goed aan wat ze wel en niet vertellen bij de geschiedenis van Al Qaida dat deze documentaire gemaakt is om de kijker te laten denken dat de inlichtingendiensten fouten hebben gemaakt en dat ze misschien 9/11 hadden kunnen voorkomen als ze op de juiste informatie hadden gereageerd. Dit is niets meer dan een bevestiging van het officiele verhaal dat het een intelligence failure was met iets meer aanwijzingen voor accountabillity. Maar niets meer aan informatie dan dat al public knowledge is door het werk van vele 9/11 onderzoekers. De echte schadelijke feiten blijven buiten beschouwing.

Richard Clarke is damage control en absoluut niet te zien als een wistleblower.

Het is verder wel een goede documentaire, hij gaat verder dan alle andere mainstream documentaires maar niet ver genoeg.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  woensdag 20 september 2006 @ 10:57:08 #161
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41977006
quote:

[..]

Het vuur is helemaal niet aan het uitdoven. Heb je wel enig gevoel ook voor afstanden en dergelijke? Heb je al de pdf-file bekeken, waarvan ik je een linkje geef? Volgens mij is er met jou een normale discussie niet mogelijk en blaat je maar gewoon wat.
  woensdag 20 september 2006 @ 11:12:48 #162
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_41977444
Overigens zijn documentaires als:

NGC - Inside 9/11
CBC - The Secret History of 9/11
BBC - The Power of Nightmares
NGC - Triple Cross

wel goed om achtergrondinformatie te krijgen en om te weten hoe het officiele verhaal in elkaar steekt en wat daar allemaal al niet aan klopt volgens deze mainstream bronnen.

9/11 Press for truth is daar een goede aanvulling op.

Voor meer documentaires zie mijn post op de eerste pagina
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_41980801
quote:

[..]

Je maakt jezelf een beetje belachelijk zo, je zit net een stapje boven Meki nu.
Helpt waar hij kan!
pi_41981085
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef Caesu het volgende:

[..]

daar was dan ook geen vliegtuig vol met brandstof ingevlogen.
jammer dan we het nu vijf jaar na 9/11 nog zoveel hebben over die torens, wtc7, pentagon.
het is allemaal niet te vergelijken met eerder vliegtuigcrashes, gebouwen die in de fik staan.

beter is het om het te hebben over de Pakistaanse ISI connectie met Al-Qaida & CIA.
en de Saudische funding van Al-Qaida.
en al de aanwijzingen voor 9/11 dat het stond te gebeuren maar niets is gedaan om het voorkomen. denk aan die memo met die titel.
zoveel geheime diensten die Amerika waarschuwden.

probeer eens The Secret History of 9/11 te kijken van de Canadese zender CBC.
http://www.cbc.ca/documentaries/secrethistory/
dit had ABC eigenlijk moeten uitzenden in plaats van dat fictiodrama Path to 9/11.

als je lang naar Richard Clarke luistert zegt hij eigenlijk dat de regering 9/11 zag aankomen maar niets deed om dit te voorkomen. voor 9/11 en op 9/11.
als ze wisten dat het zo erg zou zijn (instorten torens) hadden ze waarschijnlijk wel ingegrepen.

het wachten is op nog een klokkenluider naast Richard Clarke.
De kerosine brand zelf kan nooit lang geduurd hebben omdat kerosine heel snel gasvormig wordt aan de open lucht en zeker met hitte. Het zijn geen plakken stookolie die daar binnen lagen . Er was dus al snel sprake van een gewone interieur brand .

Maar goed,
Ben het eens met je dat het over andere zaken zou moeten gaan . vaak heb ik al geprobeerd hier op fok om de discussie een andere wending te geven.
  woensdag 20 september 2006 @ 22:54:51 #165
52357 Lambiekje
pi_42000712
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:57 schreef Falco het volgende:

[..]

Het vuur is helemaal niet aan het uitdoven. Heb je wel enig gevoel ook voor afstanden en dergelijke? Heb je al de pdf-file bekeken, waarvan ik je een linkje geef? Volgens mij is er met jou een normale discussie niet mogelijk en blaat je maar gewoon wat.
Ongelovelijk ze je nu grapjes te maken of meen je dit echt serieus !!?!?!

Ik vraag me oprecht af of je uberhaupt wel is een echte vuur hebt gezien. Dit zou je verwachten hoe langer de vuur aan is, NIET wat plaatje 3 laat zien. Ja ik weet het is de Madrid toren.

En heb je de docu 911 Mysteries : Demolitions gezien.

En wat dacht je van dit.
Het bekende plaatje waar een vrouw in de opening staat. Was het niet zo dat het zo intens heet zou zijn dat het staal smelt en gebouw doen instorten.

Deze vrouw staat gewoon in de opening staat zonder dat haar haar gefikt heeft. Ik zie echt prullebak brandjes hier.

Dat NIST/FEMA rapport zit barstens vol leugens, verdraaingen, omitions wat niet meer zij. En dat document neem jy klakkeloos voor waar aan.
  woensdag 20 september 2006 @ 23:06:31 #166
52357 Lambiekje
pi_42001203
quote:
Ik mis eigenlijk een link naar de 911 Mysteries Demolions video.

Dit is een verhelderende blik op hoe de torens toch konden instorten. Met vele ooggetgetuigen, demolition experts en opruimingsmensen. Analyses en gewoon keiharde feiten.
pi_42001434
guttegut hij heeft een foto gevonden waarop 1 deel van 2 verdiepingen geen vuurtje vertonen.. daarmee neem je aan dat gelijk heel dat gebouw maar niet in de fik staat? goed hoor, echt waar, complimenten
pi_42001717
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:54 schreef Lambiekje het volgende:
Was het niet zo dat het zo intens heet zou zijn dat het staal smelt en gebouw doen instorten.
Kerel, als je gewoon niets van constructies af weet, meng je dan ook niet in de discussie. Je staat echt voor gek. 400 graden is zat.
pi_42002713
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik mis eigenlijk een link naar de 911 Mysteries Demolions video.

Dit is een verhelderende blik op hoe de torens toch konden instorten. Met vele ooggetgetuigen, demolition experts en opruimingsmensen. Analyses en gewoon keiharde feiten.
Waarom zou een video over iets wat al lang bewezen is totale onzin te zijn (controlled demolition van de WTC torens) in een lijstje moeten tussen video's waar de echte mysteries rond 11/9 aan de kaak worden gesteld (voorkennis van de VS)

Die video waar jij mee komt is geen verhelderde blik maar complete onzin. Hoe durf je te beweren dat deze video keiharde feiten en analyses bevat terwijl binnen 4 minuten de conclusie van juist een expert als onzin en fabeltje wordt afgedaan? Deze video heeft net als jij oogkleppen op en is niet geintresseerd in de echte waarheid maar zoekt slechts naar de bevestiging van wat jij wilt dat de waarheid is. Nogmaals er is geen enkele demolition expert (niet die hobby gast uit de video maar echte experts) ter wereld die aangegeven heeft dat de torens door controlled demolition zijn neergehaald. Geen enkele! Verklaar dat maar eens. Ik denk dat het komt omdat die mensen, in tegenstelling tot jou, wel weten waarover ze het hebben.

Trouwens zolang je blijft beweren dat de torens niet konden vallen omdat het niet warm genoeg was om staal te laten smelten ben je niet serieus met dit onderwerp bezig. Het staal hoeft namelijk niet te smelten slechts z'n draagkracht te verliezen en dat gebeurt al bij 400 graden. Hoe verklaar je ook dat de torens begonnen in te storten op het impact punt terwijl demolition experts hebben aangegeven dat mochten er daar explosieven zijn aangebracht dat de detonators dan al ontploft waren door de hitte van vuurbal van de exploderende vliegtuigen?
pi_42003372
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ongelovelijk ze je nu grapjes te maken of meen je dit echt serieus !!?!?!

Ik vraag me oprecht af of je uberhaupt wel is een echte vuur hebt gezien. Dit zou je verwachten hoe langer de vuur aan is, NIET wat plaatje 3 laat zien. Ja ik weet het is de Madrid toren.

En heb je de docu 911 Mysteries : Demolitions gezien.

En wat dacht je van dit.
Het bekende plaatje waar een vrouw in de opening staat. Was het niet zo dat het zo intens heet zou zijn dat het staal smelt en gebouw doen instorten.
[afbeelding]
Deze vrouw staat gewoon in de opening staat zonder dat haar haar gefikt heeft. Ik zie echt prullebak brandjes hier.

Dat NIST/FEMA rapport zit barstens vol leugens, verdraaingen, omitions wat niet meer zij. En dat document neem jy klakkeloos voor waar aan.
Je hebt echt een bord voor je kop he, waarom blijft je constant FEITEN negeren en kom je met stomzinnige vergelijkingen en aannames? Waarom ga je 2 gebouwen vergelijken waarbij er maar in eentje een vliegtuig in is gevlogen? Daarnaast is het stalen gedeelte van de Madrid toren juist WEL ingestort door de brand!

The Windsor Tower was completely gutted by the fire on 12 February 2005. A large portion of the floor slabs above the 17th Floor progressively collapsed during the fire when the unprotected steel perimeter columns on the upper levels buckled and collapsed (see Figure 1). It was believed that the massive transfer structure at the 17th Floor level resisted further collapse of the building.

http://www.mace.mancheste(...)ingFires/default.htm

Hier de analyse van de WTC fires and collapses: http://www.mace.mancheste(...)worldTradeCenter.htm

The impact of the plane crashes directly caused significant structural damages to both WTC towers. The towers resisted this level of damage and did not collapse immediately showing that the redundancy of the tube-frame structures enabled the redistribution of the loads from the damaged zones to the remaining structures.

However, it was generally believed that the impact also extensively striped off the fire protection materials from structural steel at least in the crashed zones. The multiple floors fires ignited by the jet fuel finally weakened the remaining structures and the towers collapsed.

It is worth noting that in the tube-frame system of the WTC towers, the lateral resistance or stability of the perimeter columns were provided by the composite floor truss system. This lateral restraint is reduced as the floor trusses weaken and sag in the heat. In a multiple floors fire, it was expected the effective length of laterally unrestrained perimeter columns would increase at least twice or triple. In addition to the direct thermal effects, the compressive resistance of these columns eventually reduced until a point that they could not sustain the applied load and buckling occurred.

The video footages showed that in WTC 1, the south perimeter columns of the fire floors had buckled before the top section of the tower tilted to the south and collapsed. On the other hand, in WTC 2, the east perimeter columns of the fire floors had also buckled before the top section of the tower tilted to the east and south and collapsed.

Dus deze brandjes boven waar de vrouw staat zijn slechts prullenbakbrandjes?

[ Bericht 1% gewijzigd door mouzzer op 21-09-2006 00:20:50 ]
  donderdag 21 september 2006 @ 01:03:25 #171
52357 Lambiekje
pi_42004519
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:14 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Je hebt echt een bord voor je kop he, waarom blijft je constant FEITEN negeren en kom je met stomzinnige vergelijkingen en aannames? Waarom ga je 2 gebouwen vergelijken waarbij er maar in eentje een vliegtuig in is gevlogen? Daarnaast is het stalen gedeelte van de Madrid toren juist WEL ingestort door de brand!

[afbeelding]

The Windsor Tower was completely gutted by the fire on 12 February 2005. A large portion of the floor slabs above the 17th Floor progressively collapsed during the fire when the unprotected steel perimeter columns on the upper levels buckled and collapsed (see Figure 1). It was believed that the massive transfer structure at the 17th Floor level resisted further collapse of the building.

http://www.mace.mancheste(...)ingFires/default.htm

Hier de analyse van de WTC fires and collapses: http://www.mace.mancheste(...)worldTradeCenter.htm

The impact of the plane crashes directly caused significant structural damages to both WTC towers. The towers resisted this level of damage and did not collapse immediately showing that the redundancy of the tube-frame structures enabled the redistribution of the loads from the damaged zones to the remaining structures.

However, it was generally believed that the impact also extensively striped off the fire protection materials from structural steel at least in the crashed zones. The multiple floors fires ignited by the jet fuel finally weakened the remaining structures and the towers collapsed.

It is worth noting that in the tube-frame system of the WTC towers, the lateral resistance or stability of the perimeter columns were provided by the composite floor truss system. This lateral restraint is reduced as the floor trusses weaken and sag in the heat. In a multiple floors fire, it was expected the effective length of laterally unrestrained perimeter columns would increase at least twice or triple. In addition to the direct thermal effects, the compressive resistance of these columns eventually reduced until a point that they could not sustain the applied load and buckling occurred.

The video footages showed that in WTC 1, the south perimeter columns of the fire floors had buckled before the top section of the tower tilted to the south and collapsed. On the other hand, in WTC 2, the east perimeter columns of the fire floors had also buckled before the top section of the tower tilted to the east and south and collapsed.

Dus deze brandjes boven waar de vrouw staat zijn slechts prullenbakbrandjes?

[afbeelding]
Dan mag je my is uitleggen waarom 911 Mysteries niet klopt. NIST onderzoek en hun conclossie vind ik eerder onlogisch.
Dat het door inslag van vliegtuig en wat vuurtje op de bovenste 10/15 verdiepingen kan je mij niet overtuigen dat dat de oorzaak van instorten is.

En wat is dit dan http://www.saunalahti.fi/wtc2001/evidence.htm. Hier wordt dus beweerd dat het niet een controlled demoliion is maar dus nog een stap verder namelijk Advanced fusion devices.

Wat jullie zeggen dat gedebunked is ook weer gedebunked. De experts zijn het niet overeens. Dat is me wel duidelijk inmiddels. Het blijft een wellus nietus gedoe.

Voor mij is het in ieder geval wel duidelijk het officiele verhaal is de minst waarschijnlijke.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 21-09-2006 01:14:25 ]
pi_42004784
Het probleem is er was geen complot, the Amerikanen konden het terug werken op Osama en zoontje Bush maakte het werk van zijn vader af.

Het lijkt niet op een complot, maar op een corrupte Republiek.
pi_42004792
quote:
Op donderdag 21 september 2006 01:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dan mag je my is uitleggen waarom 911 Mysteries niet klopt. NIST onderzoek en hun conclossie vind ik eerder onlogisch.
Dat het door inslag van vliegtuig en wat vuurtje op de bovenste 10/15 verdiepingen kan je mij niet overtuigen dat dat de oorzaak van instorten is.

En wat is dit dan ...http://www.saunalahti.fi/wtc2001/soldier5.htm Hier wordt dus beweerd dat het niet een controlled demoliion is maar dus nog een stap verder namelijk Advanced fusion devices.

Wat jullie zeggen dat gedebunked is ook weer gedebunked. De experts zijn het niet overeens. Dat is me wel duidelijk inmiddels. Het blijft een wellus nietus gedoe.

Voor is in ieder geval duidelijk officiele verhaal is de minst waarschijnlijke.
Nee jij mag gaan uitleggen waarom 911mysteries in jouw ogen wel klopt en dan wel graag rekening houden met de feiten en analyses van bouwkundig ingenieurs en explosieven experts en niet te vergeten natuurkundige wetten want die zie je ook nogal eens over het hoofd.. Wat vind jij onlogisch aan de conclusies van het NIST rapport, je roept wel vaker dat iets onlogisch is maar komt bijna nooit met echt goede voorbeelden. Dat iets voor jouw onlogisch is kan ook gewoon betekenen dat je het niet begrijpt net als die militaire expert. Weer een voorbeeld van de verkeerde expert als bron gebruiken. Kom nou eens met een expert met specifieke vakkennis!

Dus kom maar met een goed voorbeeld waarin de conclusies van bouwkundig ingenieurs en explosieven experts weerlegd zijn door mensen met dezelfde vakkennis! Ik geef je een tip: doe geen moeite want dat lukt je niet (trust me ik heb ook heel wat afgezocht). En wat bewijst dat nou? Dat jij gewoon fout zit en je je eigen waarheid belangrijker vindt dan feiten. Moet je zelf weten maar doe hier niet alsof of jij alle kennis bezit en alle feiten kent en de rest maar onwetend is en z'n kop in de het zand stopt voor de waarheid, want gezien je posts doe je dat eerder zelf.

Ojee weer die Fusion devices, het feit dat de collapse door diverse mensen van dichtbij is vastgelegd op video is al bewijs dat de fusion theorie onzin is. Zoek maar eens op fusion en electromagnetische puls.
  donderdag 21 september 2006 @ 01:32:05 #174
52357 Lambiekje
pi_42004965
quote:
Op donderdag 21 september 2006 01:19 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Nee jij mag gaan uitleggen waarom 911mysteries in jouw ogen wel klopt en dan wel graag rekening houden met de feiten en analyses van bouwkundig ingenieurs en explosieven experts en niet te vergeten natuurkundige wetten want die zie je ook nogal eens over het hoofd.. Wat vind jij onlogisch aan de conclusies van het NIST rapport, je roept wel vaker dat iets onlogisch is maar komt bijna nooit met echt goede voorbeelden. Dat iets voor jouw onlogisch is kan ook gewoon betekenen dat je het niet begrijpt net als die militaire expert. Weer een voorbeeld van de verkeerde expert als bron gebruiken. Kom nou eens met een expert met specifieke vakkennis!

Dus kom maar met een goed voorbeeld waarin de conclusies van bouwkundig ingenieurs en explosieven experts weerlegd zijn door mensen met dezelfde vakkennis! Ik geef je een tip: doe geen moeite want dat lukt je niet (trust me ik heb ook heel wat afgezocht). En wat bewijst dat nou? Dat jij gewoon fout zit en je je eigen waarheid belangrijker vindt dan feiten. Moet je zelf weten maar doe hier niet alsof of jij alle kennis bezit en alle feiten kent en de rest maar onwetend is en z'n kop in de het zand stopt voor de waarheid, want gezien je posts doe je dat eerder zelf.

Ojee weer die Fusion devices, het feit dat de collapse door diverse mensen van dichtbij is vastgelegd op video is al bewijs dat de fusion theorie onzin is. Zoek maar eens op fusion en electromagnetische puls.
Oke geloof op je woord dat het me niet zal lukken om een goed tegen argument te vinden. Als jy zegt dat je ook flink wat gezocht hebt. Maar dus je blijft maar weer bij het NIST onderzoek. Dat het sec door plane-vuur komt.
pi_42005933
quote:
Het staal hoeft namelijk niet te smelten slechts z'n draagkracht te verliezen en dat gebeurt al bij 400 graden.
Het staal kan opeens niets meer dragen bij 400 graden ? /verliest het z'n draagkracht volledig ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')