Niet waar op foto 1 is de Sourth tower al 23 minuten nier meer.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:35 schreef GewoneMan het volgende:
Kijk even na de tijdstippen![]()
degene voordat de torens instorten is het 1e plaatje en daar brandt het heel heftig hoor (heftiger dan op alle andere plaatjes) daarnaast is de brand op geen van de 3 plaatjes bijna uit hoor![]()
En wat viel een klein half uur na de South Tower naar beneden?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet waar op foto 1 is de Sourth tower al 23 minuten nier meer.
maar dat verklaart foto 3 niet waar nagenoeg geen vuur meer is vlak voor instortenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:56 schreef Falco het volgende:
[..]
En wat viel een klein half uur na de South Tower naar beneden?
Die foto is van de kant genomen, die tegengesteld is aan de impactkant. Het ziet er idd nog vrij 'redelijk' uit en er hebben zelfs enkele mensen van de bovenste etages (dus boven de impactetages) van de South Tower weten te ontsnappen via trappen. Die trappen zullen denk ik wel aan deze kant hebben gezeten. Het staat vast wel in de pdf-file die ik je heb gegeven, hoe de vuurontwikkeling was op dat moment, maar het zou me niks verbazen als aan de andere kant het enorm brandde juist.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar dat verklaart foto 3 niet waar nagenoeg geen vuur meer is vlak voor instorten
Fantasten. Respectloze eikels.quote:Op maandag 18 september 2006 11:43 schreef Demophon het volgende:
http://hotair.com/archive(...)kles-over-flight-93/
Wat een sukkels zijn die makers van Loose Change toch!![]()
ze? Giuliani zegt dat hij denkt dat ze gaan instorten, de brandweer denkt nog van niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Van instorten wisten ze hoor .. http://www.cooperativeres(...)tem=a959toldcollapse
Foto 3 is 45 min later dan foto 2 .. .Het vuur is aan het uitdoven. PUNT.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Die foto is van de kant genomen, die tegengesteld is aan de impactkant. Het ziet er idd nog vrij 'redelijk' uit en er hebben zelfs enkele mensen van de bovenste etages (dus boven de impactetages) van de South Tower weten te ontsnappen via trappen. Die trappen zullen denk ik wel aan deze kant hebben gezeten. Het staat vast wel in de pdf-file die ik je heb gegeven, hoe de vuurontwikkeling was op dat moment, maar het zou me niks verbazen als aan de andere kant het enorm brandde juist.
Het resultaat van die ongelijke brandverdeling is dat je bij het instorten van de South Tower ook ziet dat dit minder 'mooi' verloopt dan bij het instorten van de North Tower. Doordat het vliegtuig minder 'netjes' de toren is binnengevlogen krijgt de toren extra veel druk te verduren bij de impactzone. Bij het instorten zie je overigens ook nog dat de top een vrij grove hellende hoek maakt.
sjongejonge zeg, vuur kan zich ook verplaatsen he, het is niet plaatsgebonden... het vuur heeft de torens doen instorten. PUNT.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Foto 3 is 45 min later dan foto 2 .. .Het vuur is aan het uitdoven. PUNT.
Heb je uberhaupt enig schaalbesef?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar dat verklaart foto 3 niet waar nagenoeg geen vuur meer is vlak voor instorten
Interessante documentaire maar ze gaan niet veel verder dan het officiele verhaal. Je merkt heel goed aan wat ze wel en niet vertellen bij de geschiedenis van Al Qaida dat deze documentaire gemaakt is om de kijker te laten denken dat de inlichtingendiensten fouten hebben gemaakt en dat ze misschien 9/11 hadden kunnen voorkomen als ze op de juiste informatie hadden gereageerd. Dit is niets meer dan een bevestiging van het officiele verhaal dat het een intelligence failure was met iets meer aanwijzingen voor accountabillity. Maar niets meer aan informatie dan dat al public knowledge is door het werk van vele 9/11 onderzoekers. De echte schadelijke feiten blijven buiten beschouwing.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef Caesu het volgende:
[..]
daar was dan ook geen vliegtuig vol met brandstof ingevlogen.
jammer dan we het nu vijf jaar na 9/11 nog zoveel hebben over die torens, wtc7, pentagon.
het is allemaal niet te vergelijken met eerder vliegtuigcrashes, gebouwen die in de fik staan.
beter is het om het te hebben over de Pakistaanse ISI connectie met Al-Qaida & CIA.
en de Saudische funding van Al-Qaida.
en al de aanwijzingen voor 9/11 dat het stond te gebeuren maar niets is gedaan om het voorkomen. denk aan die memo met die titel.
zoveel geheime diensten die Amerika waarschuwden.
probeer eens The Secret History of 9/11 te kijken van de Canadese zender CBC.
http://www.cbc.ca/documentaries/secrethistory/
dit had ABC eigenlijk moeten uitzenden in plaats van dat fictiodrama Path to 9/11.
als je lang naar Richard Clarke luistert zegt hij eigenlijk dat de regering 9/11 zag aankomen maar niets deed om dit te voorkomen. voor 9/11 en op 9/11.
als ze wisten dat het zo erg zou zijn (instorten torens) hadden ze waarschijnlijk wel ingegrepen.
het wachten is op nog een klokkenluider naast Richard Clarke.
Het vuur is helemaal niet aan het uitdoven. Heb je wel enig gevoel ook voor afstanden en dergelijke? Heb je al de pdf-file bekeken, waarvan ik je een linkje geef? Volgens mij is er met jou een normale discussie niet mogelijk en blaat je maar gewoon wat.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je maakt jezelf een beetje belachelijk zo, je zit net een stapje boven Meki nu.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De kerosine brand zelf kan nooit lang geduurd hebben omdat kerosine heel snel gasvormig wordt aan de open lucht en zeker met hitte. Het zijn geen plakken stookolie die daar binnen lagen . Er was dus al snel sprake van een gewone interieur brand .quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef Caesu het volgende:
[..]
daar was dan ook geen vliegtuig vol met brandstof ingevlogen.
jammer dan we het nu vijf jaar na 9/11 nog zoveel hebben over die torens, wtc7, pentagon.
het is allemaal niet te vergelijken met eerder vliegtuigcrashes, gebouwen die in de fik staan.
beter is het om het te hebben over de Pakistaanse ISI connectie met Al-Qaida & CIA.
en de Saudische funding van Al-Qaida.
en al de aanwijzingen voor 9/11 dat het stond te gebeuren maar niets is gedaan om het voorkomen. denk aan die memo met die titel.
zoveel geheime diensten die Amerika waarschuwden.
probeer eens The Secret History of 9/11 te kijken van de Canadese zender CBC.
http://www.cbc.ca/documentaries/secrethistory/
dit had ABC eigenlijk moeten uitzenden in plaats van dat fictiodrama Path to 9/11.
als je lang naar Richard Clarke luistert zegt hij eigenlijk dat de regering 9/11 zag aankomen maar niets deed om dit te voorkomen. voor 9/11 en op 9/11.
als ze wisten dat het zo erg zou zijn (instorten torens) hadden ze waarschijnlijk wel ingegrepen.
het wachten is op nog een klokkenluider naast Richard Clarke.
Ongelovelijk ze je nu grapjes te maken of meen je dit echt serieus !!?!?!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Het vuur is helemaal niet aan het uitdoven. Heb je wel enig gevoel ook voor afstanden en dergelijke? Heb je al de pdf-file bekeken, waarvan ik je een linkje geef? Volgens mij is er met jou een normale discussie niet mogelijk en blaat je maar gewoon wat.
Ik mis eigenlijk een link naar de 911 Mysteries Demolions video.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:05 schreef OpenYourMind het volgende:
Voor Pietje en anderen...
Zembla
De documentaire is hier te zien:
http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=4177
9/11 Press for Truth
http://video.google.com/videoplay?docid=-
Who Killed John O'Neill
[url=http://video.google.nl/videoplay?docid=-3781113200636275190&q=o%27neill]http://video.google.nl/videoplay?docid=-3781113200636275190&q=o%27neill
[knip]
Kerel, als je gewoon niets van constructies af weet, meng je dan ook niet in de discussie. Je staat echt voor gek.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:54 schreef Lambiekje het volgende:
Was het niet zo dat het zo intens heet zou zijn dat het staal smelt en gebouw doen instorten.
Waarom zou een video over iets wat al lang bewezen is totale onzin te zijn (controlled demolition van de WTC torens) in een lijstje moeten tussen video's waar de echte mysteries rond 11/9 aan de kaak worden gesteld (voorkennis van de VS)quote:Op woensdag 20 september 2006 23:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk een link naar de 911 Mysteries Demolions video.
Dit is een verhelderende blik op hoe de torens toch konden instorten. Met vele ooggetgetuigen, demolition experts en opruimingsmensen. Analyses en gewoon keiharde feiten.
Je hebt echt een bord voor je kop he, waarom blijft je constant FEITEN negeren en kom je met stomzinnige vergelijkingen en aannames? Waarom ga je 2 gebouwen vergelijken waarbij er maar in eentje een vliegtuig in is gevlogen? Daarnaast is het stalen gedeelte van de Madrid toren juist WEL ingestort door de brand!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ongelovelijk ze je nu grapjes te maken of meen je dit echt serieus !!?!?!
Ik vraag me oprecht af of je uberhaupt wel is een echte vuur hebt gezien. Dit zou je verwachten hoe langer de vuur aan is, NIET wat plaatje 3 laat zien. Ja ik weet het is de Madrid toren.
En heb je de docu 911 Mysteries : Demolitions gezien.
En wat dacht je van dit.
Het bekende plaatje waar een vrouw in de opening staat. Was het niet zo dat het zo intens heet zou zijn dat het staal smelt en gebouw doen instorten.
[afbeelding]
Deze vrouw staat gewoon in de opening staat zonder dat haar haar gefikt heeft. Ik zie echt prullebak brandjes hier.
Dat NIST/FEMA rapport zit barstens vol leugens, verdraaingen, omitions wat niet meer zij. En dat document neem jy klakkeloos voor waar aan.![]()
Dan mag je my is uitleggen waarom 911 Mysteries niet klopt. NIST onderzoek en hun conclossie vind ik eerder onlogisch.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:14 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Je hebt echt een bord voor je kop he, waarom blijft je constant FEITEN negeren en kom je met stomzinnige vergelijkingen en aannames? Waarom ga je 2 gebouwen vergelijken waarbij er maar in eentje een vliegtuig in is gevlogen? Daarnaast is het stalen gedeelte van de Madrid toren juist WEL ingestort door de brand!
[afbeelding]
The Windsor Tower was completely gutted by the fire on 12 February 2005. A large portion of the floor slabs above the 17th Floor progressively collapsed during the fire when the unprotected steel perimeter columns on the upper levels buckled and collapsed (see Figure 1). It was believed that the massive transfer structure at the 17th Floor level resisted further collapse of the building.
http://www.mace.mancheste(...)ingFires/default.htm
Hier de analyse van de WTC fires and collapses: http://www.mace.mancheste(...)worldTradeCenter.htm
The impact of the plane crashes directly caused significant structural damages to both WTC towers. The towers resisted this level of damage and did not collapse immediately showing that the redundancy of the tube-frame structures enabled the redistribution of the loads from the damaged zones to the remaining structures.
However, it was generally believed that the impact also extensively striped off the fire protection materials from structural steel at least in the crashed zones. The multiple floors fires ignited by the jet fuel finally weakened the remaining structures and the towers collapsed.
It is worth noting that in the tube-frame system of the WTC towers, the lateral resistance or stability of the perimeter columns were provided by the composite floor truss system. This lateral restraint is reduced as the floor trusses weaken and sag in the heat. In a multiple floors fire, it was expected the effective length of laterally unrestrained perimeter columns would increase at least twice or triple. In addition to the direct thermal effects, the compressive resistance of these columns eventually reduced until a point that they could not sustain the applied load and buckling occurred.
The video footages showed that in WTC 1, the south perimeter columns of the fire floors had buckled before the top section of the tower tilted to the south and collapsed. On the other hand, in WTC 2, the east perimeter columns of the fire floors had also buckled before the top section of the tower tilted to the east and south and collapsed.
Dus deze brandjes boven waar de vrouw staat zijn slechts prullenbakbrandjes?
[afbeelding]
Nee jij mag gaan uitleggen waarom 911mysteries in jouw ogen wel klopt en dan wel graag rekening houden met de feiten en analyses van bouwkundig ingenieurs en explosieven experts en niet te vergeten natuurkundige wetten want die zie je ook nogal eens over het hoofd.. Wat vind jij onlogisch aan de conclusies van het NIST rapport, je roept wel vaker dat iets onlogisch is maar komt bijna nooit met echt goede voorbeelden. Dat iets voor jouw onlogisch is kan ook gewoon betekenen dat je het niet begrijpt net als die militaire expert. Weer een voorbeeld van de verkeerde expert als bron gebruiken. Kom nou eens met een expert met specifieke vakkennis!quote:Op donderdag 21 september 2006 01:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dan mag je my is uitleggen waarom 911 Mysteries niet klopt. NIST onderzoek en hun conclossie vind ik eerder onlogisch.
Dat het door inslag van vliegtuig en wat vuurtje op de bovenste 10/15 verdiepingen kan je mij niet overtuigen dat dat de oorzaak van instorten is.
En wat is dit dan ...http://www.saunalahti.fi/wtc2001/soldier5.htm Hier wordt dus beweerd dat het niet een controlled demoliion is maar dus nog een stap verder namelijk Advanced fusion devices.
Wat jullie zeggen dat gedebunked is ook weer gedebunked. De experts zijn het niet overeens. Dat is me wel duidelijk inmiddels. Het blijft een wellus nietus gedoe.
Voor is in ieder geval duidelijk officiele verhaal is de minst waarschijnlijke.
Oke geloof op je woord dat het me niet zal lukken om een goed tegen argument te vinden. Als jy zegt dat je ook flink wat gezocht hebt. Maar dus je blijft maar weer bij het NIST onderzoek. Dat het sec door plane-vuur komt.quote:Op donderdag 21 september 2006 01:19 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Nee jij mag gaan uitleggen waarom 911mysteries in jouw ogen wel klopt en dan wel graag rekening houden met de feiten en analyses van bouwkundig ingenieurs en explosieven experts en niet te vergeten natuurkundige wetten want die zie je ook nogal eens over het hoofd.. Wat vind jij onlogisch aan de conclusies van het NIST rapport, je roept wel vaker dat iets onlogisch is maar komt bijna nooit met echt goede voorbeelden. Dat iets voor jouw onlogisch is kan ook gewoon betekenen dat je het niet begrijpt net als die militaire expert. Weer een voorbeeld van de verkeerde expert als bron gebruiken. Kom nou eens met een expert met specifieke vakkennis!
Dus kom maar met een goed voorbeeld waarin de conclusies van bouwkundig ingenieurs en explosieven experts weerlegd zijn door mensen met dezelfde vakkennis! Ik geef je een tip: doe geen moeite want dat lukt je niet (trust me ik heb ook heel wat afgezocht). En wat bewijst dat nou? Dat jij gewoon fout zit en je je eigen waarheid belangrijker vindt dan feiten. Moet je zelf weten maar doe hier niet alsof of jij alle kennis bezit en alle feiten kent en de rest maar onwetend is en z'n kop in de het zand stopt voor de waarheid, want gezien je posts doe je dat eerder zelf.
Ojee weer die Fusion devices, het feit dat de collapse door diverse mensen van dichtbij is vastgelegd op video is al bewijs dat de fusion theorie onzin is. Zoek maar eens op fusion en electromagnetische puls.
Het staal kan opeens niets meer dragen bij 400 graden ? /verliest het z'n draagkracht volledig ?quote:Het staal hoeft namelijk niet te smelten slechts z'n draagkracht te verliezen en dat gebeurt al bij 400 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |