Nou dat is jouw kant van het verhaal erger en persoonlijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
ik probeer al sinds juni geld te ontfrutselen van ze... eind augustus is me dat ook beloofd... alleen ik krijg maar niks dus ik bel ja sorry mevrouw hier is niets over u bekent
aaaargh
ik ben blut hoor lieve uwv mensen
nou ja ik ben ook niet echt boos op ze of zo... ik bedoel ze doen ook maar hun werk...quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dat is jouw kant van het verhaal erger en persoonlijk
ik heb beroepshalve met die lui van doen en daar gaan alles nog steeds op z'n elfendertigst![]()
Het paste alleen zo,quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat heb jij trouwens een geweldig onderschrift links onder je username/nick gezet![]()
Ik ken het, kreeg een officiële waarschuwing die nergens op sloeg van ze wbt mijn WAJONG,quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
ik probeer al sinds juni geld te ontfrutselen van ze... eind augustus is me dat ook beloofd... alleen ik krijg maar niks dus ik bel ja sorry mevrouw hier is niets over u bekent
aaaargh
ik ben blut hoor lieve uwv mensen
Gewoon de OP kopiëren die in de link staat,quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:11 schreef Stroekie het volgende:
O vagina waarom lukt me die L toch nooit
"ja jullie zien het ik ben netjes opgevoed en mag dus niet vloeken"![]()
![]()
da's nu net mijn probleem, waar ik ook achter de PC zitquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef Sitethief het volgende:
Gewoon de OP kopiëren die in de link staat,,
.
deze
huh waar kreeg je dan een waarschuwing voor?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Het paste alleen zo,.
[..]
Ik ken het, kreeg een officiële waarschuwing die nergens op sloeg van ze wbt mijn WAJONG,.
[..]
Gewoon de OP kopiëren die in de link staat,,
.
deze
Even layout verneuking weggehaald,quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's nu net mijn probleem, waar ik ook achter de PC zit
via de link krijg ik een maagdelijk wit scherm te zien![]()
Alsof die amtenaren niet reorganiserenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ja ik ben ook niet echt boos op ze of zo... ik bedoel ze doen ook maar hun werk...
maar ik vraag me toch af of dat werk met een goeie reorganisatie niet wat sneller kan of zo....
en toen ik geld had vond ik het ook niet zo vreselijk erg maar nu het echt op is word het toch wat vervelend
Je krijgt een waarschuwing als je niet op tijd je Wajong aanvraagt voor iets wat je al voor je 18e had, cq wat je later dan 9 maanden naa constatering van de handicap meldt. Wisten wij veel, bij mij was de diagnose pas duidelijk toen ik al bijna 19 was, terwijl Autisme al op mijn 17e geconstateerd was.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
huh waar kreeg je dan een waarschuwing voor?
ik krijg geen waarschuwing ik krijg niksvolgens mij waren ze me vergeten haha
ik moet ook mn wajong trouwens, die me dus al beloofd is eind augustus
en nu lopen ze elkaar vast allemaal achter de schermen in de wegquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alsof die amtenaren niet reorganiseren![]()
Maar het is toch alweer verschillende jaren geleden dat de GUO, Detam Gak en dergelijke zijn samen gegaan middels een reorganisatie, maar dan krijgt dat weer geen vervolg en blijkt dat achter de schermen er gewoon niets veranderd is de de verschillende organisaties nog gewoon elk hun eigen weg blijven gaan, alleen nu heten ze dan allemaal UWV
ow mijn diagnose was er nog niet eens helemaal en hij is ook vast niet definitief want ik hoef maar een jaartje wajong en heb ook een waarshuwing gehad...quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je krijgt een waarschuwing als je niet op tijd je Wajong aanvraagt voor iets wat je al voor je 18e had, cq wat je later dan 9 maanden naa constatering van de handicap meldt. Wisten wij veel, bij mij was de diagnose pas duidelijk toen ik al bijna 19 was, terwijl Autisme al op mijn 17e geconstateerd was.
Ergo, je vraagt Wajong aan, krijgt met terugwerkende kracht vanaf je 18e betaald, maar je krijgt ook een waarschuwing. En nu komt het leuke, met een niet definitieve diagnose wordt Wajong sowieso geweigerd.
,
.
Nou ik denk op dit moment niet hoor..........ze hebben natuurlijk allemaal op vrijdagmiddag ATVquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en nu lopen ze elkaar vast allemaal achter de schermen in de weg
ja daar was ik ook al bang voorquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik denk op dit moment niet hoor..........ze hebben natuurlijk allemaal op vrijdagmiddag ATV![]()
en daar kom je achter nu het bestand al voor 95 % binnen is, en die laatste loodjes nogal op zich laten wachten ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Waarom gebruik ik ook geen torrent als ik een 3 gig download ga doen...
Domme ik [afbeelding]
Zoiets. Ik ga voor 't weekeinde weg, en daarvoor wilde ik eerst een dvd'tje (met open source software) gebrand hebben, wil ik de image branden, zie ik dat 'ie maar 650 meg is. Er is dus iets mis gegaan met het downloaden maar er is nergens een foutmelding of wat dan ook te bekennen. Nu doe ik het dus met een torrent, ook omdat de computer dan gewoon uit kan en later weer verder kan downloaden enzo. Na zoveel jaren ervaring in downloaden, zo suf,quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar kom je achter nu het bestand al voor 95 % binnen is, en die laatste loodjes nogal op zich laten wachten ?
Welke rare praat?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:53 schreef Roosjedoosje het volgende:
ik vind van die rare praat over computerdingen ook suf
Hoho, jij gebruikt nu wel 'n computer; vergeet dat niet!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:53 schreef Roosjedoosje het volgende:
Kortom met je hoofd al bij het weekend elders?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zoiets. Ik ga voor 't weekeinde weg, en daarvoor wilde ik eerst een dvd'tje (met open source software) gebrand hebben, wil ik de image branden, zie ik dat 'ie maar 650 meg is. Er is dus iets mis gegaan met het downloaden maar er is nergens een foutmelding of wat dan ook te bekennen. Nu doe ik het dus met een torrent, ook omdat de computer dan gewoon uit kan en later weer verder kan downloaden enzo. Na zoveel jaren ervaring in downloaden, zo suf,
Nu Vanitasvanitatumetomniava en ik zijn alle twee komend weekend dus de hort op, dus dan komt er hier weer wat minder jargon voorbij.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:53 schreef Roosjedoosje het volgende:
Zo, jullie gaan lekker met z'n tweetjes klessebessenquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:14 schreef Sitethief het volgende:
Whelp, dan zijn Erik en ik over..................
Das geen probleem...... Maar tussen alle tommies........Bijten ze?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:21 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Zo, jullie gaan lekker met z'n tweetjes klessebessen
Als je 'n meisje was wel jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Das geen probleem...... Maar tussen alle tommies........Bijten ze?.
kakkerlakken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:24 schreef maedel het volgende:
Hallo maar weer
Vanmiddag ook maar even naar de dokter, er komt iets engs uit mijn neus en daar wil ik een pilletje voor.![]()
"Stroekie luistert naar druk pratende en bellende collega's om zich heen op een warm kantoor"quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava] luistert middeleeuwse muziek: [url=http://www.capilla.be/]Capilla Flamenca - Jacob Obrecht[/url
gewoon een mega verpakking tissues en een kilo gestreken schone zakdoeken extra inpakkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Arme Stroek
*positieve vibe die kant op stuurt
ja dank je welquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Arme Stroek
*positieve vibe die kant op stuurt
nee daar is tie mee klaar, en heeft ondertussen ook al een boodschap voor je achter gelatenquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:37 schreef Sitethief het volgende:
* Sitethief doet zijn puppyogen move
?*
Woei! Bedankt Stroekie!quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee daar is tie mee klaar, en heeft ondertussen ook al een boodschap voor je achter gelaten
Martin Gausquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dank je wel![]()
en ik hoop dat het bij de wereldkampioenschappen zakdoek volblazen blijft, en niet uitloopt op een confrontatie met Martin Gaus z'n natte neuzen show![]()
quote:
twistquote:
'ey, vergeet mij eens even niet, jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:14 schreef Sitethief het volgende:
Whelp, dan zijn Erik en ik over..................
Ja, ik wacht altijd expres vijf seconden met het slotje omdat ik zoiets heb van, "wie weet wil Zwaffel nog reageren". Zoals ook daarnet het geval was. Maar je had in die vijf seconden niet gereageerd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:43 schreef Zwaffel het volgende:
CHOWI waarom gooi je nou dat topic van welkominspace dichtik wou net reageren
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik wacht altijd expres vijf seconden met het slotje omdat ik zoiets heb van, "wie weet wil Zwaffel nog reageren". Zoals ook daarnet het geval was. Maar je had in die vijf seconden niet gereageerd..
Sohorryyyy.
Nu, met iedereen erbij?quote:
Heb je je laten ombouwen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
'ey, vergeet mij eens even niet, ja
Apart nemen. Dat ik aan de kroonluchter hang en jij in de handstand staat ofzo? HIHIHI.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:47 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
duh!
Je dacht toch niet dat ik je apart ging nemen he?
ik zei nemen hihihihihihihihi
Pff, alsof je geslacht alleen afhangt van wat er tussen je benen zitquote:
Jouw feestje,quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pff, alsof je geslacht alleen afhangt van wat er tussen je benen zit
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo. Daar ben ik weer.
Geniet ervan,quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:04 schreef Zwaffel het volgende:
zo. Ik heb me net helemaal gereed gemaakt voor mn mannetje die over 45 min komt
dat post ze dan over een uurtjequote:Op vrijdag 15 september 2006 21:05 schreef wonderer het volgende:
Valt me mee dat je niet klaargemaakt zegt
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:05 schreef wonderer het volgende:
Valt me mee dat je niet klaargemaakt zegt
that's supposed to be my linequote:Op vrijdag 15 september 2006 21:14 schreef Zwaffel het volgende:
"ik heb nog nooit zoveel genoten als van je snor tegen mn kloten!"![]()
Stil. Ik verveel me. Ik heb een writersblock.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:10 schreef Zwaffel het volgende:
[..]Dat laat ik wel doen
Hoest hier verder?
Hoi,quote:
Miniserie, geen film. Maar inderdaad wel aardig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:01 schreef Blinky het volgende:
Ik heb vandaag de film Tipping the Velvet gekocht. Ik heb in een van de vorige topics vernomen dat het een goede film is en aan de hoes van de DVD te zien is dat een beken de van hier geweest.
Alledrie geschreven door Stephen King?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:04 schreef Viking84 het volgende:
Ja de ultieme film is natuurlijk Shawshank Redemption.
Of Green Mile.
Of Stand by me.
Dan meteen maar even een quizvraagje: wie o wie weet wat deze films met elkaar te maken hebben?
Hoi trouwens, wat gaan jullie **** hard met die topics.
Ja sorry, en ik houd wel van films maar feitjes vergeet ik altijd,quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:04 schreef Viking84 het volgende:
Ja de ultieme film is natuurlijk Shawshank Redemption.
Of Green Mile.
Of Stand by me.
Dan meteen maar even een quizvraagje: wie o wie weet wat deze films met elkaar te maken hebben?
Hoi trouwens, wat gaan jullie **** hard met die topics.
Hoi Sitethief. Aangenaamquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoi,. We kennen mekaar nog niet geloof ik.
.
*toevoegt* Kan ik me mooi persoonlijk voorstellen als dat mag,quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:09 schreef Blinky het volgende:
Mijn ultieme film is in elk geval Le fabuleux destin d'Amélie Poulain. Ik heb hem zo vaak gezien dat ik de halve film kan citeren. In het Frans ja.
Hoi NanKing! Ik heb jouw usericon in huis gehaaldquote:
Oh mijn god... je bent ECHT verslaafdquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*toevoegt* Kan ik me mooi persoonlijk voorstellen als dat mag,.
Nee ik ben graag persoonlijk ,quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh mijn god... je bent ECHT verslaafd
Oeh... dat mail adres gebuik ik eigenlijk bijna nooit meer. Ik voeg je toe onder mijn *eigen naam*....quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*toevoegt* Kan ik me mooi persoonlijk voorstellen als dat mag,.
Ja ik zit liever onder jouw naam dan onder die van een ander,quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:13 schreef Blinky het volgende:
[..]
Oeh... dat mail adres gebuik ik eigenlijk bijna nooit meer. Ik voeg je toe onder mijn *eigen naam*....
Al gekeken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:11 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hoi NanKing! Ik heb jouw usericon in huis gehaald
Haha, nee ik heb een Blinky adres en een eigen adres, maar het blinkyadres is al een tijdje werkloosquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja ik zit liever onder jouw naam dan onder die van een ander,.
quote:
Nee, nog niet, maar vast ergens dit weekend.quote:
Je bent offline staat erquote:
Is ie wel aangemeld bij het arbeidsbureau?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:16 schreef Blinky het volgende:
[..]
Haha, nee ik heb een Blinky adres en een eigen adres, maar het blinkyadres is al een tijdje werkloos
Hij niet, zij welquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:17 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Is ie wel aangemeld bij het arbeidsbureau?.
quote:
JA! En ik heb niks gedaan!quote:
Its amazing, Mike!quote:
It's not amazing, it's fantaaaaaaastic!quote:
Outragious contagious volgens Jemquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:13 schreef Blinky het volgende:
[..]
It's not amazing, it's fantaaaaaaastic!
Talking about amaaazingquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:16 schreef NanKing het volgende:
Ik heb 't geblocked uit mijn geheugen.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:20 schreef Blinky het volgende:
zijn jullie vbirm of vlerv of vbirv of mbirm of mbirv of mhorm?
maar we zijn best wel nieuwsgierig hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:29 schreef Blinky het volgende:
Ze kennen het niet, Sitethief....
Zo ziet een deel van mijn sociale data sheet er uit,quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar we zijn best wel nieuwsgierig hoor![]()
Ik ben druk bezig Stroekie op MSN te verleiden,quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:40 schreef NanKing het volgende:
Wat is het rustig hier trouwens, deze avond.
En het word nog rustiger hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:40 schreef NanKing het volgende:
Wat is het rustig hier trouwens, deze avond.
Ik zit ook op msn maar ik ben mult-inzetbaarquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig Stroekie op MSN te verleiden,,
.
ja tot langer opblijven jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig Stroekie op MSN te verleiden,,
.
sorry NK maar opa moet naar bed toequote:Op vrijdag 15 september 2006 23:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zit ook op msn maar ik ben mult-inzetbaar.
Zou wel willen, maar ik heb niks aan een kapotte Stroekie,quote:
Dat is de v voor vrouwelijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:20 schreef Blinky het volgende:
zijn jullie vbirm
ik kom dinsdag in de loop van de dag weer posten hoor want dan ben ik alweer terugquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:49 schreef NanKing het volgende:
Oeh hoe lang ga je naar Barcelona, Stroek?
Oeh, das minder... ik weet niet wat je gaat doen in Barcelona, maar veul plezier iig!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sorry NK maar opa moet naar bed toe
anders mis ik het vliegtuig morgenvroeg dat mij naar Barcelona moet brengen![]()
en ja dat is al eens eerder gebeurd ja
hier zeggen alles dat god verboden heeft is natuurlijk een clichéquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:50 schreef Blinky het volgende:
[..]
Oeh, das minder... ik weet niet wat je gaat doen in Barcelona, maar veul plezier iig!
O, eh. *willekeurig woord roept*quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:50 schreef Blinky het volgende:
[..]
Oeh, das minder... ik weet niet wat je gaat doen in Barcelona, maar veul plezier iig!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
O, eh. *willekeurig woord roept*
Ziltig!
Ja, het klinkt zeer, enthiusiast,quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:52 schreef wonderer het volgende:
Uit eten geweest
quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:02 schreef wonderer het volgende:
Het was niks bijzonders. Het enige leuke was het meisje dat het voorgerecht neerzette: "Enjoy your wings, gentlemen"
Hey, ik ook maar dan bij een barbecue.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had een feestje. Ik had wijn op. Eerst drie grote glazen (echt joekels van glazen) rode, toen een glas of twee rosé, en toen twee glazen witte.
Moguh,quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede morgen!
late reactie, maarquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alledrie geschreven door Stephen King?
vrouw, lesbo, relatie vrouw,quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:40 schreef maedel het volgende:
Hoihoi!
Over die afkortingen...
Ik zie helemaal de lesbo-variant er niet bij staan![]()
Is dat dan vlerv?
"Jij vlerv!"
toch?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
vrouw, lesbo, relatie vrouw,.
Krijg je je brommer niet gestart?quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Pruttel, pruttel.
Doe niet zo raar.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:29 schreef maedel het volgende:
poe poe, wat een drukte hier.
Iedereen zeker heel blits aan het stappen of uit eten in hippe tenten o.i.d.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:50 schreef wonderer het volgende:
Ik was aan mijn huwelijkse voorwaarden aan het voldoen
Hoe kan dat nou dat ze dat niet meer ondertitelen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit me te vervelen. Want ik zou naar Paul de Leeuw kijken, maar nu ondertitelen ze het ineens niet meer en dat heb ik wel nodig (ben slechthorend). Ga morgen ofzo maar even een boze mail naar de Vara sturen. En Mark zit op z'n nieuwe Xbox 360 te spelen
.
plan je mij ook even inquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zit nog aan een planning te werken voor m'n project. Ik houd er maar mee op denk ik.
En dan vertel ik nog niet eens de detailsquote:
Nee, maar dat wil ik dan meteen vriendelijk verzoeken om ook maar niet te doen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan vertel ik nog niet eens de details
gaarnequote:Op zaterdag 16 september 2006 22:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zal ik jou maar gewoon in m'n persoonlijke planning zetten?
vanaf vrijdag dan wel hequote:
doe eens een gokquote:Op zondag 17 september 2006 00:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Whehehe, toch was die link pas m'n tweede gedachte.
Weet je toevallig waar die gaat wonen?
quote:Op zondag 17 september 2006 00:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
doe eens een gok
een hint: zn nieuwe instant gezinnetje woont in emmen
maar ff serieus ik heb m nog niet gesproken joh... hij heeft t toch drukmaar als ik moet gokken waar dat huis staat
ik had gebelt maar hij had het drukquote:Op zondag 17 september 2006 00:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik smste hem trouwens nog op z'n verjaardag. Ik kreeg een enthousiast smsje terug, maar hij zei ook dat ie een rustige dag had gehad.(altijd druk wtfbbq!)
ik hoop maar dat hij dat huis heeft gekocht en niet saampjesquote:Op zondag 17 september 2006 00:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Of als het toch allemaal niet zo leuk blijkt te zijn.
Ik gok dat ze alles samen delen, dus..quote:Op zondag 17 september 2006 00:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik hoop maar dat hij dat huis heeft gekocht en niet saampjes![]()
Als mensen zo overhaast gaan samenwonen, zelfs als er een kind involved is. Dan krijg ik toch het idee dat ze over zulke dingen dus niet goed nadenken.quote:Op zondag 17 september 2006 00:24 schreef liefie_ het volgende:
oeh dat word nog een echt GTST moment dan
bij de ondenkbare uitzondering dan dat het niet voor altijd is...
pfew als ik iets geleerd heb van mn papa en zn geweldige inzicht in relaties is het wel pas op je eigen centjes![]()
*Schuift wondermideltje naar Chowi*quote:Op zondag 17 september 2006 09:47 schreef Chowi het volgende:
ik ook niet meerquote:
Zal het eens vragen,quote:Op zondag 17 september 2006 12:29 schreef liefie_ het volgende:
heeft ze geen zus voor mij of zo?
om het allemaal even lesbisch te houden
niet dat ik dat ben maar toch
*confused*quote:
Dat is ie zekerquote:
Hehehe,quote:Op zondag 17 september 2006 14:24 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat is ie zeker
Ben nu Feel aan het lezen, een biografie over hem. Dikke pil, maar ik lig soms helemaal duvvel. Wat een mafkees af en toe!
Zo is hij op een gegeven moment bij een paar mensen wat aan het napraten (hij heeft daar iets aan liefdadigheid gedaan), komt er een man op hem af en die vraagt 'Mag ik een foto en een handtekening voor mijn dochter?' Zegt Robbie: 'Ja, lijkt me een goeie deal'
Liev.quote:Op zondag 17 september 2006 11:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*Schuift wondermideltje naar Chowi*
Bedankt,quote:Op zondag 17 september 2006 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof, Sitethief!
Ik geef nou eenmaal om mijn medemens, en zeker als ze Chowi heten,:P .quote:
Klopt, is niet tof,quote:Op zondag 17 september 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
OUders die "discussiëren" zijn níet tof.
Ik ben geen medemens, ik ben maar een usertje die op dit stomme forum post, net als jij.quote:Op zondag 17 september 2006 15:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik geef nou eenmaal om mijn medemens, en zeker als ze Chowi heten,:P .
quote:Op zondag 17 september 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh my, ik heb echt gruwelijke buikpijn.
wat is er aan het mentale handje?quote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik voel me echt klote. Fysiek en mentaal.
Aannemende dat het om darmkrampen gaat, minder scherp en "dieper" in je lichaam.quote:Op zondag 17 september 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Als menstruatiebuikkrampen net zo voelen als dat mijn buik nu voelt, dan hebben jullie dames mijn eeuwige respect.
Ik stel me altijd voor wat die dieren niet moeten denken, ze zien dag na dag allemaal domme mensen voorbij komen die alleen komen om naar ze te kijken,quote:Op zondag 17 september 2006 20:31 schreef maedel het volgende:
Zo, daar ben ik weer
Ik was vandaag in Diergaarde Blijdorp. Samen met de rest van Rotterdam(jeumig wat was het druk).
Zo maedel, zit je bij de paparazzi?quote:En, wie er ook was! Máximaaaaaaa, met Wim Lex, Constantijn en de kids.![]()
Avond,quote:Op zondag 17 september 2006 20:31 schreef Zwaffel het volgende:
avond
lievquote:
Wat schijnt de zon daar wel dan?quote:Op maandag 18 september 2006 08:12 schreef Chowi het volgende:
Hoi Sitethief! Hier niet!
Whehe, nee, hij schijnt hier ook niet. Maar ik ben ook niet vrolijk. Want, ziek.quote:Op maandag 18 september 2006 08:16 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat schijnt de zon daar wel dan?, vertel waar zit je,
.
Ow, wil best wel wat van mijn vrolijkheid aan jouw geven,quote:Op maandag 18 september 2006 08:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe, nee, hij schijnt hier ook niet. Maar ik ben ook niet vrolijk. Want, ziek.
*vol verwachting handen uitsteekt.quote:Op maandag 18 september 2006 08:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ow, wil best wel wat van mijn vrolijkheid aan jouw geven,. Mijn hart stroomt toch over op dit moment,
.
Hier, houd je hand op,.
*liefde zachtjes in Chowi's handen laat vallen*quote:Op maandag 18 september 2006 08:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
*vol verwachting handen uitsteekt..
Nee, maar wel een stukje entertainment.quote:Op maandag 18 september 2006 11:46 schreef Sitethief het volgende:
Iemand die de Bourgondische Harnassen Brigade nodig heeft?,
.
Ik moest helemaal giechelen bij het lezen van deze post.quote:Op maandag 18 september 2006 08:49 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*liefde zachtjes in Chowi's handen laat vallen*
Doe er voorzichtig mee, het is net sterrenstof,.
[afbeelding]
Feel the love,.
Zal zo ff voor je kijken,quote:Op maandag 18 september 2006 12:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, maar wel een stukje entertainment.
Waar is iedereen?![]()
Nee hoor, ik heb een dikke huid,quote:Op maandag 18 september 2006 12:41 schreef maedel het volgende:
volgens mij kwam dat beroerder over dan ik bedoelde...![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 12:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moest helemaal giechelen bij het lezen van deze post..
Eeeh, nee.quote:Op maandag 18 september 2006 13:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En daar was ik weer
Nog wat gebeurd dit weekeinde?
quote:Op maandag 18 september 2006 13:39 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
En daar was ik weer
Nog wat gebeurd dit weekeinde?
Het is niet waarquote:Op maandag 18 september 2006 13:42 schreef Sitethief het volgende:
[..], niet echt, en je bent niet echt geinteresseerd in hetero dingen, dus vertel ik het lekker niet,
.
![]()
*ook isquote:Op maandag 18 september 2006 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Thuis. Alleen thuis. Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |