doe eens een gokquote:Op zondag 17 september 2006 00:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Whehehe, toch was die link pas m'n tweede gedachte.
Weet je toevallig waar die gaat wonen?
quote:Op zondag 17 september 2006 00:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
doe eens een gok
een hint: zn nieuwe instant gezinnetje woont in emmen
maar ff serieus ik heb m nog niet gesproken joh... hij heeft t toch drukmaar als ik moet gokken waar dat huis staat
ik had gebelt maar hij had het drukquote:Op zondag 17 september 2006 00:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik smste hem trouwens nog op z'n verjaardag. Ik kreeg een enthousiast smsje terug, maar hij zei ook dat ie een rustige dag had gehad.(altijd druk wtfbbq!)
ik hoop maar dat hij dat huis heeft gekocht en niet saampjesquote:Op zondag 17 september 2006 00:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Of als het toch allemaal niet zo leuk blijkt te zijn.
Ik gok dat ze alles samen delen, dus..quote:Op zondag 17 september 2006 00:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik hoop maar dat hij dat huis heeft gekocht en niet saampjes![]()
Als mensen zo overhaast gaan samenwonen, zelfs als er een kind involved is. Dan krijg ik toch het idee dat ze over zulke dingen dus niet goed nadenken.quote:Op zondag 17 september 2006 00:24 schreef liefie_ het volgende:
oeh dat word nog een echt GTST moment dan
bij de ondenkbare uitzondering dan dat het niet voor altijd is...
pfew als ik iets geleerd heb van mn papa en zn geweldige inzicht in relaties is het wel pas op je eigen centjes![]()
*Schuift wondermideltje naar Chowi*quote:Op zondag 17 september 2006 09:47 schreef Chowi het volgende:
ik ook niet meerquote:
Zal het eens vragen,quote:Op zondag 17 september 2006 12:29 schreef liefie_ het volgende:
heeft ze geen zus voor mij of zo?
om het allemaal even lesbisch te houden
niet dat ik dat ben maar toch
*confused*quote:
Dat is ie zekerquote:
Hehehe,quote:Op zondag 17 september 2006 14:24 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat is ie zeker
Ben nu Feel aan het lezen, een biografie over hem. Dikke pil, maar ik lig soms helemaal duvvel. Wat een mafkees af en toe!
Zo is hij op een gegeven moment bij een paar mensen wat aan het napraten (hij heeft daar iets aan liefdadigheid gedaan), komt er een man op hem af en die vraagt 'Mag ik een foto en een handtekening voor mijn dochter?' Zegt Robbie: 'Ja, lijkt me een goeie deal'
Liev.quote:Op zondag 17 september 2006 11:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*Schuift wondermideltje naar Chowi*
Bedankt,quote:Op zondag 17 september 2006 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof, Sitethief!
Ik geef nou eenmaal om mijn medemens, en zeker als ze Chowi heten,:P .quote:
Klopt, is niet tof,quote:Op zondag 17 september 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
OUders die "discussiëren" zijn níet tof.
Ik ben geen medemens, ik ben maar een usertje die op dit stomme forum post, net als jij.quote:Op zondag 17 september 2006 15:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik geef nou eenmaal om mijn medemens, en zeker als ze Chowi heten,:P .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |