doe eens een gokquote:Op zondag 17 september 2006 00:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Whehehe, toch was die link pas m'n tweede gedachte.
Weet je toevallig waar die gaat wonen?
quote:Op zondag 17 september 2006 00:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
doe eens een gok
een hint: zn nieuwe instant gezinnetje woont in emmen
maar ff serieus ik heb m nog niet gesproken joh... hij heeft t toch drukmaar als ik moet gokken waar dat huis staat
ik had gebelt maar hij had het drukquote:Op zondag 17 september 2006 00:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik smste hem trouwens nog op z'n verjaardag. Ik kreeg een enthousiast smsje terug, maar hij zei ook dat ie een rustige dag had gehad.(altijd druk wtfbbq!)
ik hoop maar dat hij dat huis heeft gekocht en niet saampjesquote:Op zondag 17 september 2006 00:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Of als het toch allemaal niet zo leuk blijkt te zijn.
Ik gok dat ze alles samen delen, dus..quote:Op zondag 17 september 2006 00:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik hoop maar dat hij dat huis heeft gekocht en niet saampjes![]()
Als mensen zo overhaast gaan samenwonen, zelfs als er een kind involved is. Dan krijg ik toch het idee dat ze over zulke dingen dus niet goed nadenken.quote:Op zondag 17 september 2006 00:24 schreef liefie_ het volgende:
oeh dat word nog een echt GTST moment dan
bij de ondenkbare uitzondering dan dat het niet voor altijd is...
pfew als ik iets geleerd heb van mn papa en zn geweldige inzicht in relaties is het wel pas op je eigen centjes![]()
*Schuift wondermideltje naar Chowi*quote:Op zondag 17 september 2006 09:47 schreef Chowi het volgende:
ik ook niet meerquote:
Zal het eens vragen,quote:Op zondag 17 september 2006 12:29 schreef liefie_ het volgende:
heeft ze geen zus voor mij of zo?
om het allemaal even lesbisch te houden
niet dat ik dat ben maar toch
*confused*quote:
Dat is ie zekerquote:
Hehehe,quote:Op zondag 17 september 2006 14:24 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat is ie zeker
Ben nu Feel aan het lezen, een biografie over hem. Dikke pil, maar ik lig soms helemaal duvvel. Wat een mafkees af en toe!
Zo is hij op een gegeven moment bij een paar mensen wat aan het napraten (hij heeft daar iets aan liefdadigheid gedaan), komt er een man op hem af en die vraagt 'Mag ik een foto en een handtekening voor mijn dochter?' Zegt Robbie: 'Ja, lijkt me een goeie deal'
Liev.quote:Op zondag 17 september 2006 11:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*Schuift wondermideltje naar Chowi*
Bedankt,quote:Op zondag 17 september 2006 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof, Sitethief!
Ik geef nou eenmaal om mijn medemens, en zeker als ze Chowi heten,:P .quote:
Klopt, is niet tof,quote:Op zondag 17 september 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
OUders die "discussiëren" zijn níet tof.
Ik ben geen medemens, ik ben maar een usertje die op dit stomme forum post, net als jij.quote:Op zondag 17 september 2006 15:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik geef nou eenmaal om mijn medemens, en zeker als ze Chowi heten,:P .
quote:Op zondag 17 september 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh my, ik heb echt gruwelijke buikpijn.
wat is er aan het mentale handje?quote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik voel me echt klote. Fysiek en mentaal.
Aannemende dat het om darmkrampen gaat, minder scherp en "dieper" in je lichaam.quote:Op zondag 17 september 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Als menstruatiebuikkrampen net zo voelen als dat mijn buik nu voelt, dan hebben jullie dames mijn eeuwige respect.
Ik stel me altijd voor wat die dieren niet moeten denken, ze zien dag na dag allemaal domme mensen voorbij komen die alleen komen om naar ze te kijken,quote:Op zondag 17 september 2006 20:31 schreef maedel het volgende:
Zo, daar ben ik weer
Ik was vandaag in Diergaarde Blijdorp. Samen met de rest van Rotterdam(jeumig wat was het druk).
Zo maedel, zit je bij de paparazzi?quote:En, wie er ook was! Máximaaaaaaa, met Wim Lex, Constantijn en de kids.![]()
Avond,quote:Op zondag 17 september 2006 20:31 schreef Zwaffel het volgende:
avond
lievquote:
Wat schijnt de zon daar wel dan?quote:Op maandag 18 september 2006 08:12 schreef Chowi het volgende:
Hoi Sitethief! Hier niet!
Whehe, nee, hij schijnt hier ook niet. Maar ik ben ook niet vrolijk. Want, ziek.quote:Op maandag 18 september 2006 08:16 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat schijnt de zon daar wel dan?, vertel waar zit je,
.
Ow, wil best wel wat van mijn vrolijkheid aan jouw geven,quote:Op maandag 18 september 2006 08:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe, nee, hij schijnt hier ook niet. Maar ik ben ook niet vrolijk. Want, ziek.
*vol verwachting handen uitsteekt.quote:Op maandag 18 september 2006 08:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ow, wil best wel wat van mijn vrolijkheid aan jouw geven,. Mijn hart stroomt toch over op dit moment,
.
Hier, houd je hand op,.
*liefde zachtjes in Chowi's handen laat vallen*quote:Op maandag 18 september 2006 08:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
*vol verwachting handen uitsteekt..
Nee, maar wel een stukje entertainment.quote:Op maandag 18 september 2006 11:46 schreef Sitethief het volgende:
Iemand die de Bourgondische Harnassen Brigade nodig heeft?,
.
Ik moest helemaal giechelen bij het lezen van deze post.quote:Op maandag 18 september 2006 08:49 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*liefde zachtjes in Chowi's handen laat vallen*
Doe er voorzichtig mee, het is net sterrenstof,.
[afbeelding]
Feel the love,.
Zal zo ff voor je kijken,quote:Op maandag 18 september 2006 12:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, maar wel een stukje entertainment.
Waar is iedereen?![]()
Nee hoor, ik heb een dikke huid,quote:Op maandag 18 september 2006 12:41 schreef maedel het volgende:
volgens mij kwam dat beroerder over dan ik bedoelde...![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 12:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moest helemaal giechelen bij het lezen van deze post..
Eeeh, nee.quote:Op maandag 18 september 2006 13:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En daar was ik weer
Nog wat gebeurd dit weekeinde?
quote:Op maandag 18 september 2006 13:39 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
En daar was ik weer
Nog wat gebeurd dit weekeinde?
Het is niet waarquote:Op maandag 18 september 2006 13:42 schreef Sitethief het volgende:
[..], niet echt, en je bent niet echt geinteresseerd in hetero dingen, dus vertel ik het lekker niet,
.
![]()
*ook isquote:Op maandag 18 september 2006 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Thuis. Alleen thuis. Heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |