quote:Op zondag 17 september 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh my, ik heb echt gruwelijke buikpijn.
wat is er aan het mentale handje?quote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik voel me echt klote. Fysiek en mentaal.
Aannemende dat het om darmkrampen gaat, minder scherp en "dieper" in je lichaam.quote:Op zondag 17 september 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Als menstruatiebuikkrampen net zo voelen als dat mijn buik nu voelt, dan hebben jullie dames mijn eeuwige respect.
Ik stel me altijd voor wat die dieren niet moeten denken, ze zien dag na dag allemaal domme mensen voorbij komen die alleen komen om naar ze te kijken,quote:Op zondag 17 september 2006 20:31 schreef maedel het volgende:
Zo, daar ben ik weer
Ik was vandaag in Diergaarde Blijdorp. Samen met de rest van Rotterdam(jeumig wat was het druk).
Zo maedel, zit je bij de paparazzi?quote:En, wie er ook was! Máximaaaaaaa, met Wim Lex, Constantijn en de kids.![]()
Avond,quote:Op zondag 17 september 2006 20:31 schreef Zwaffel het volgende:
avond
lievquote:
Wat schijnt de zon daar wel dan?quote:Op maandag 18 september 2006 08:12 schreef Chowi het volgende:
Hoi Sitethief! Hier niet!
Whehe, nee, hij schijnt hier ook niet. Maar ik ben ook niet vrolijk. Want, ziek.quote:Op maandag 18 september 2006 08:16 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat schijnt de zon daar wel dan?, vertel waar zit je,
.
Ow, wil best wel wat van mijn vrolijkheid aan jouw geven,quote:Op maandag 18 september 2006 08:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe, nee, hij schijnt hier ook niet. Maar ik ben ook niet vrolijk. Want, ziek.
*vol verwachting handen uitsteekt.quote:Op maandag 18 september 2006 08:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ow, wil best wel wat van mijn vrolijkheid aan jouw geven,. Mijn hart stroomt toch over op dit moment,
.
Hier, houd je hand op,.
*liefde zachtjes in Chowi's handen laat vallen*quote:Op maandag 18 september 2006 08:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
*vol verwachting handen uitsteekt..
Nee, maar wel een stukje entertainment.quote:Op maandag 18 september 2006 11:46 schreef Sitethief het volgende:
Iemand die de Bourgondische Harnassen Brigade nodig heeft?,
.
Ik moest helemaal giechelen bij het lezen van deze post.quote:Op maandag 18 september 2006 08:49 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*liefde zachtjes in Chowi's handen laat vallen*
Doe er voorzichtig mee, het is net sterrenstof,.
[afbeelding]
Feel the love,.
Zal zo ff voor je kijken,quote:Op maandag 18 september 2006 12:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, maar wel een stukje entertainment.
Waar is iedereen?![]()
Nee hoor, ik heb een dikke huid,quote:Op maandag 18 september 2006 12:41 schreef maedel het volgende:
volgens mij kwam dat beroerder over dan ik bedoelde...![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 12:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moest helemaal giechelen bij het lezen van deze post..
Eeeh, nee.quote:Op maandag 18 september 2006 13:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En daar was ik weer
Nog wat gebeurd dit weekeinde?
quote:Op maandag 18 september 2006 13:39 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
En daar was ik weer
Nog wat gebeurd dit weekeinde?
Het is niet waarquote:Op maandag 18 september 2006 13:42 schreef Sitethief het volgende:
[..], niet echt, en je bent niet echt geinteresseerd in hetero dingen, dus vertel ik het lekker niet,
.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |