Hey, ik ook maar dan bij een barbecue.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had een feestje. Ik had wijn op. Eerst drie grote glazen (echt joekels van glazen) rode, toen een glas of twee rosé, en toen twee glazen witte.
Moguh,quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede morgen!
late reactie, maarquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alledrie geschreven door Stephen King?
vrouw, lesbo, relatie vrouw,quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:40 schreef maedel het volgende:
Hoihoi!
Over die afkortingen...
Ik zie helemaal de lesbo-variant er niet bij staan![]()
Is dat dan vlerv?
"Jij vlerv!"
toch?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
vrouw, lesbo, relatie vrouw,.
Krijg je je brommer niet gestart?quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Pruttel, pruttel.
Doe niet zo raar.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:29 schreef maedel het volgende:
poe poe, wat een drukte hier.
Iedereen zeker heel blits aan het stappen of uit eten in hippe tenten o.i.d.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:50 schreef wonderer het volgende:
Ik was aan mijn huwelijkse voorwaarden aan het voldoen
Hoe kan dat nou dat ze dat niet meer ondertitelen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit me te vervelen. Want ik zou naar Paul de Leeuw kijken, maar nu ondertitelen ze het ineens niet meer en dat heb ik wel nodig (ben slechthorend). Ga morgen ofzo maar even een boze mail naar de Vara sturen. En Mark zit op z'n nieuwe Xbox 360 te spelen
.
plan je mij ook even inquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zit nog aan een planning te werken voor m'n project. Ik houd er maar mee op denk ik.
En dan vertel ik nog niet eens de detailsquote:
Nee, maar dat wil ik dan meteen vriendelijk verzoeken om ook maar niet te doen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan vertel ik nog niet eens de details
gaarnequote:Op zaterdag 16 september 2006 22:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zal ik jou maar gewoon in m'n persoonlijke planning zetten?
vanaf vrijdag dan wel hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |