Oeh... dat mail adres gebuik ik eigenlijk bijna nooit meer. Ik voeg je toe onder mijn *eigen naam*....quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*toevoegt* Kan ik me mooi persoonlijk voorstellen als dat mag,.
Ja ik zit liever onder jouw naam dan onder die van een ander,quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:13 schreef Blinky het volgende:
[..]
Oeh... dat mail adres gebuik ik eigenlijk bijna nooit meer. Ik voeg je toe onder mijn *eigen naam*....
Al gekeken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:11 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hoi NanKing! Ik heb jouw usericon in huis gehaald
Haha, nee ik heb een Blinky adres en een eigen adres, maar het blinkyadres is al een tijdje werkloosquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja ik zit liever onder jouw naam dan onder die van een ander,.
quote:
Nee, nog niet, maar vast ergens dit weekend.quote:
Je bent offline staat erquote:
Is ie wel aangemeld bij het arbeidsbureau?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:16 schreef Blinky het volgende:
[..]
Haha, nee ik heb een Blinky adres en een eigen adres, maar het blinkyadres is al een tijdje werkloos
Hij niet, zij welquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:17 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Is ie wel aangemeld bij het arbeidsbureau?.
quote:
JA! En ik heb niks gedaan!quote:
Its amazing, Mike!quote:
It's not amazing, it's fantaaaaaaastic!quote:
Outragious contagious volgens Jemquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:13 schreef Blinky het volgende:
[..]
It's not amazing, it's fantaaaaaaastic!
Talking about amaaazingquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:16 schreef NanKing het volgende:
Ik heb 't geblocked uit mijn geheugen.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:20 schreef Blinky het volgende:
zijn jullie vbirm of vlerv of vbirv of mbirm of mbirv of mhorm?
maar we zijn best wel nieuwsgierig hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:29 schreef Blinky het volgende:
Ze kennen het niet, Sitethief....
Zo ziet een deel van mijn sociale data sheet er uit,quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar we zijn best wel nieuwsgierig hoor![]()
Ik ben druk bezig Stroekie op MSN te verleiden,quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:40 schreef NanKing het volgende:
Wat is het rustig hier trouwens, deze avond.
En het word nog rustiger hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:40 schreef NanKing het volgende:
Wat is het rustig hier trouwens, deze avond.
Ik zit ook op msn maar ik ben mult-inzetbaarquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig Stroekie op MSN te verleiden,,
.
ja tot langer opblijven jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig Stroekie op MSN te verleiden,,
.
sorry NK maar opa moet naar bed toequote:Op vrijdag 15 september 2006 23:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zit ook op msn maar ik ben mult-inzetbaar.
Zou wel willen, maar ik heb niks aan een kapotte Stroekie,quote:
Dat is de v voor vrouwelijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:20 schreef Blinky het volgende:
zijn jullie vbirm
ik kom dinsdag in de loop van de dag weer posten hoor want dan ben ik alweer terugquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:49 schreef NanKing het volgende:
Oeh hoe lang ga je naar Barcelona, Stroek?
Oeh, das minder... ik weet niet wat je gaat doen in Barcelona, maar veul plezier iig!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sorry NK maar opa moet naar bed toe
anders mis ik het vliegtuig morgenvroeg dat mij naar Barcelona moet brengen![]()
en ja dat is al eens eerder gebeurd ja
hier zeggen alles dat god verboden heeft is natuurlijk een clichéquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:50 schreef Blinky het volgende:
[..]
Oeh, das minder... ik weet niet wat je gaat doen in Barcelona, maar veul plezier iig!
O, eh. *willekeurig woord roept*quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:50 schreef Blinky het volgende:
[..]
Oeh, das minder... ik weet niet wat je gaat doen in Barcelona, maar veul plezier iig!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
O, eh. *willekeurig woord roept*
Ziltig!
Ja, het klinkt zeer, enthiusiast,quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:52 schreef wonderer het volgende:
Uit eten geweest
quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:02 schreef wonderer het volgende:
Het was niks bijzonders. Het enige leuke was het meisje dat het voorgerecht neerzette: "Enjoy your wings, gentlemen"
Hey, ik ook maar dan bij een barbecue.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had een feestje. Ik had wijn op. Eerst drie grote glazen (echt joekels van glazen) rode, toen een glas of twee rosé, en toen twee glazen witte.
Moguh,quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede morgen!
late reactie, maarquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alledrie geschreven door Stephen King?
vrouw, lesbo, relatie vrouw,quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:40 schreef maedel het volgende:
Hoihoi!
Over die afkortingen...
Ik zie helemaal de lesbo-variant er niet bij staan![]()
Is dat dan vlerv?
"Jij vlerv!"
toch?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
vrouw, lesbo, relatie vrouw,.
Krijg je je brommer niet gestart?quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Pruttel, pruttel.
Doe niet zo raar.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:29 schreef maedel het volgende:
poe poe, wat een drukte hier.
Iedereen zeker heel blits aan het stappen of uit eten in hippe tenten o.i.d.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:50 schreef wonderer het volgende:
Ik was aan mijn huwelijkse voorwaarden aan het voldoen
Hoe kan dat nou dat ze dat niet meer ondertitelen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit me te vervelen. Want ik zou naar Paul de Leeuw kijken, maar nu ondertitelen ze het ineens niet meer en dat heb ik wel nodig (ben slechthorend). Ga morgen ofzo maar even een boze mail naar de Vara sturen. En Mark zit op z'n nieuwe Xbox 360 te spelen
.
plan je mij ook even inquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zit nog aan een planning te werken voor m'n project. Ik houd er maar mee op denk ik.
En dan vertel ik nog niet eens de detailsquote:
Nee, maar dat wil ik dan meteen vriendelijk verzoeken om ook maar niet te doen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan vertel ik nog niet eens de details
gaarnequote:Op zaterdag 16 september 2006 22:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zal ik jou maar gewoon in m'n persoonlijke planning zetten?
vanaf vrijdag dan wel hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |