Nee ik ben graag persoonlijk ,quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh mijn god... je bent ECHT verslaafd
Oeh... dat mail adres gebuik ik eigenlijk bijna nooit meer. Ik voeg je toe onder mijn *eigen naam*....quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*toevoegt* Kan ik me mooi persoonlijk voorstellen als dat mag,.
Ja ik zit liever onder jouw naam dan onder die van een ander,quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:13 schreef Blinky het volgende:
[..]
Oeh... dat mail adres gebuik ik eigenlijk bijna nooit meer. Ik voeg je toe onder mijn *eigen naam*....
Al gekeken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:11 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hoi NanKing! Ik heb jouw usericon in huis gehaald
Haha, nee ik heb een Blinky adres en een eigen adres, maar het blinkyadres is al een tijdje werkloosquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja ik zit liever onder jouw naam dan onder die van een ander,.
quote:
Nee, nog niet, maar vast ergens dit weekend.quote:
Je bent offline staat erquote:
Is ie wel aangemeld bij het arbeidsbureau?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:16 schreef Blinky het volgende:
[..]
Haha, nee ik heb een Blinky adres en een eigen adres, maar het blinkyadres is al een tijdje werkloos
Hij niet, zij welquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:17 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Is ie wel aangemeld bij het arbeidsbureau?.
quote:
JA! En ik heb niks gedaan!quote:
Its amazing, Mike!quote:
It's not amazing, it's fantaaaaaaastic!quote:
Outragious contagious volgens Jemquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:13 schreef Blinky het volgende:
[..]
It's not amazing, it's fantaaaaaaastic!
Talking about amaaazingquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:16 schreef NanKing het volgende:
Ik heb 't geblocked uit mijn geheugen.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:20 schreef Blinky het volgende:
zijn jullie vbirm of vlerv of vbirv of mbirm of mbirv of mhorm?
maar we zijn best wel nieuwsgierig hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:29 schreef Blinky het volgende:
Ze kennen het niet, Sitethief....
Zo ziet een deel van mijn sociale data sheet er uit,quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar we zijn best wel nieuwsgierig hoor![]()
Ik ben druk bezig Stroekie op MSN te verleiden,quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:40 schreef NanKing het volgende:
Wat is het rustig hier trouwens, deze avond.
En het word nog rustiger hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:40 schreef NanKing het volgende:
Wat is het rustig hier trouwens, deze avond.
Ik zit ook op msn maar ik ben mult-inzetbaarquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig Stroekie op MSN te verleiden,,
.
ja tot langer opblijven jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig Stroekie op MSN te verleiden,,
.
sorry NK maar opa moet naar bed toequote:Op vrijdag 15 september 2006 23:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zit ook op msn maar ik ben mult-inzetbaar.
Zou wel willen, maar ik heb niks aan een kapotte Stroekie,quote:
Dat is de v voor vrouwelijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:20 schreef Blinky het volgende:
zijn jullie vbirm
ik kom dinsdag in de loop van de dag weer posten hoor want dan ben ik alweer terugquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:49 schreef NanKing het volgende:
Oeh hoe lang ga je naar Barcelona, Stroek?
Oeh, das minder... ik weet niet wat je gaat doen in Barcelona, maar veul plezier iig!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sorry NK maar opa moet naar bed toe
anders mis ik het vliegtuig morgenvroeg dat mij naar Barcelona moet brengen![]()
en ja dat is al eens eerder gebeurd ja
hier zeggen alles dat god verboden heeft is natuurlijk een clichéquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:50 schreef Blinky het volgende:
[..]
Oeh, das minder... ik weet niet wat je gaat doen in Barcelona, maar veul plezier iig!
O, eh. *willekeurig woord roept*quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:50 schreef Blinky het volgende:
[..]
Oeh, das minder... ik weet niet wat je gaat doen in Barcelona, maar veul plezier iig!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
O, eh. *willekeurig woord roept*
Ziltig!
Ja, het klinkt zeer, enthiusiast,quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:52 schreef wonderer het volgende:
Uit eten geweest
quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:02 schreef wonderer het volgende:
Het was niks bijzonders. Het enige leuke was het meisje dat het voorgerecht neerzette: "Enjoy your wings, gentlemen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |