twistquote:
'ey, vergeet mij eens even niet, jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:14 schreef Sitethief het volgende:
Whelp, dan zijn Erik en ik over..................
Ja, ik wacht altijd expres vijf seconden met het slotje omdat ik zoiets heb van, "wie weet wil Zwaffel nog reageren". Zoals ook daarnet het geval was. Maar je had in die vijf seconden niet gereageerd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:43 schreef Zwaffel het volgende:
CHOWI waarom gooi je nou dat topic van welkominspace dichtik wou net reageren
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik wacht altijd expres vijf seconden met het slotje omdat ik zoiets heb van, "wie weet wil Zwaffel nog reageren". Zoals ook daarnet het geval was. Maar je had in die vijf seconden niet gereageerd..
Sohorryyyy.
Nu, met iedereen erbij?quote:
Heb je je laten ombouwen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
'ey, vergeet mij eens even niet, ja
Apart nemen. Dat ik aan de kroonluchter hang en jij in de handstand staat ofzo? HIHIHI.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:47 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
duh!
Je dacht toch niet dat ik je apart ging nemen he?
ik zei nemen hihihihihihihihi
Pff, alsof je geslacht alleen afhangt van wat er tussen je benen zitquote:
Jouw feestje,quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pff, alsof je geslacht alleen afhangt van wat er tussen je benen zit
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo. Daar ben ik weer.
Geniet ervan,quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:04 schreef Zwaffel het volgende:
zo. Ik heb me net helemaal gereed gemaakt voor mn mannetje die over 45 min komt
dat post ze dan over een uurtjequote:Op vrijdag 15 september 2006 21:05 schreef wonderer het volgende:
Valt me mee dat je niet klaargemaakt zegt
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:05 schreef wonderer het volgende:
Valt me mee dat je niet klaargemaakt zegt
that's supposed to be my linequote:Op vrijdag 15 september 2006 21:14 schreef Zwaffel het volgende:
"ik heb nog nooit zoveel genoten als van je snor tegen mn kloten!"![]()
Stil. Ik verveel me. Ik heb een writersblock.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:10 schreef Zwaffel het volgende:
[..]Dat laat ik wel doen
Hoest hier verder?
Hoi,quote:
Miniserie, geen film. Maar inderdaad wel aardig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:01 schreef Blinky het volgende:
Ik heb vandaag de film Tipping the Velvet gekocht. Ik heb in een van de vorige topics vernomen dat het een goede film is en aan de hoes van de DVD te zien is dat een beken de van hier geweest.
Alledrie geschreven door Stephen King?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:04 schreef Viking84 het volgende:
Ja de ultieme film is natuurlijk Shawshank Redemption.
Of Green Mile.
Of Stand by me.
Dan meteen maar even een quizvraagje: wie o wie weet wat deze films met elkaar te maken hebben?
Hoi trouwens, wat gaan jullie **** hard met die topics.
Ja sorry, en ik houd wel van films maar feitjes vergeet ik altijd,quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:04 schreef Viking84 het volgende:
Ja de ultieme film is natuurlijk Shawshank Redemption.
Of Green Mile.
Of Stand by me.
Dan meteen maar even een quizvraagje: wie o wie weet wat deze films met elkaar te maken hebben?
Hoi trouwens, wat gaan jullie **** hard met die topics.
Hoi Sitethief. Aangenaamquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoi,. We kennen mekaar nog niet geloof ik.
.
*toevoegt* Kan ik me mooi persoonlijk voorstellen als dat mag,quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:09 schreef Blinky het volgende:
Mijn ultieme film is in elk geval Le fabuleux destin d'Amélie Poulain. Ik heb hem zo vaak gezien dat ik de halve film kan citeren. In het Frans ja.
Hoi NanKing! Ik heb jouw usericon in huis gehaaldquote:
Oh mijn god... je bent ECHT verslaafdquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*toevoegt* Kan ik me mooi persoonlijk voorstellen als dat mag,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |