zou ook gekund hebben jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:11 schreef Addi het volgende:
Nonsens in de nacht had ook een goeie geweest.
Ja, en daarna ff bij Barry op de koffiequote:Op vrijdag 15 september 2006 03:12 schreef Dropkick het volgende:
E10 wil bij de ouders van Sabrina op bezoek.Die heeft echt een plaat voor zn kop.
Zonder protectie:)quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ja, en daarna ff bij Barry op de koffie![]()
Heb ik al gedaan toen hij alleen met Milica aan de klets was. Ik vind hem nu weer vooral zijn mening aan het doorduwen en dus vrij vervelend bezig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:07 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vind dit wel het moment dat scanman01 iets liefs over Tijn moet zeggen
![]()
ze ziet eruit alsof er een suflul tegen dr aan zit te lullen, oh ja, maar dat is ook zoquote:
mhm, ik vind semih best slim, die is echt niet dom hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:20 schreef Addi het volgende:
Het valt mij op dat er nooit een slim iemand in dat huis wil.
Bedoel je nou Milica of Marcia?quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:21 schreef SliderTPP het volgende:
Malicia doet het goed, vind je niet?
Roel en Joost waren ook niet achterlijk in BB5.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
mhm, ik vind semih best slim, die is echt niet dom hoor![]()
Semih weet wel veel over kunst en cultuur inderdaad. Maar Marcia ownde Jeroen ook fraai met schaken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe slim ik ben en waarom ik er niet in magquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:20 schreef Addi het volgende:
Het valt mij op dat er nooit een slim iemand in dat huis wil.
wat je zegt,best slim...niet echt slim.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Veel weten heeft trouwens geen zak met intelligentie te maken. Da's gewoon een kwestie van leren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Semih weet wel veel over kunst en cultuur inderdaad. Maar Marcia ownde Jeroen ook fraai met schaken.
Jeroen, kom op hequote:Op vrijdag 15 september 2006 03:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Semih weet wel veel over kunst en cultuur inderdaad. Maar Marcia ownde Jeroen ook fraai met schaken.
Wie zou dan denk je de broek aan hebben?quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:24 schreef Day het volgende:
Ik vind Janine en Tijn net een stelletje zo.
Daar zou continue strijd over zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wie zou dan denk je de broek aan hebben?
Nou.....? Whahahaquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:22 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Roel en Joost waren ook niet achterlijk in BB5.
Hij wist tenminste wie Orwell was en dat het hele programma vanalles met die man te maken heeft. De rest kende hem niet eensquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:24 schreef Addi het volgende:
[..]
wat je zegt,best slim...niet echt slim.
Milica; ben een groot fan geworden...quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedoel je nou Milica of Marcia?
Ik denk dat Marcia ook nog los gaat komen...althans ,hoop ik.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Veel weten heeft trouwens geen zak met intelligentie te maken. Da's gewoon een kwestie van leren.
Schaken heeft dan wel weer veel met intelligentie te maken.
Sabrina heeft een plaat voor haar kop. Die geniet van E10's aandacht en zijn verlangen naar haar.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:26 schreef Zeehond het volgende:
Ik hoop dat Sabrina eens een keer goed wordt geconfronteerd met de vol=vol uitspraken van Etiënne. Ik ben benieuwd of ze dan nog zo blij is met hem; de zusjes komen dan wel dom over, ze tolereren dat soort praat niet, schat ik zo in.
Volgens mij waren ze er gewoon bij toen hij dat zei. Misschien zijn ze het wel met hem eens, maar spreken dat alleen niet uit.... of misschien nemen ze het met een korreltje zout.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:26 schreef Zeehond het volgende:
Ik hoop dat Sabrina eens een keer goed wordt geconfronteerd met de vol=vol uitspraken van Etiënne. Ik ben benieuwd of ze dan nog zo blij is met hem; de zusjes komen dan wel dom over, ze tolereren dat soort praat niet, schat ik zo in.
Moet eerst paps eruit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:26 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik denk dat Marcia ook nog los gaat komen...althans ,hoop ik.
Haha zo groot dat je d'r naam niet wistquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:26 schreef SliderTPP het volgende:
[..]
Milica; ben een groot fan geworden...
ik hoop dat rob die pagina van e10 op cu2 nog ff voor ze bewaard heeftquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Sabrina heeft een plaat voor haar kop. Die geniet van E10's aandacht en zijn verlangen naar haar.
Dan zit je op dit forum niet echt in lekker gezelschap. Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:26 schreef SliderTPP het volgende:
[..]
Milica; ben een groot fan geworden...
Ik vrees dat ze zo naief zijn dat ze het met een korreltje zout te nemen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze er gewoon bij toen hij dat zei. Misschien zijn ze het wel met hem eens, maar spreken dat alleen niet uit.... of misschien nemen ze het met een korreltje zout.
En vooral met veel doen, dus leren is mijn ervaringquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Veel weten heeft trouwens geen zak met intelligentie te maken. Da's gewoon een kwestie van leren.
Schaken heeft dan wel weer veel met intelligentie te maken.
ja hallo je hebt mij nogquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zit je op dit forum niet echt in lekker gezelschap. Ik weet er alles van
Ik ga het volgend jaar proberen en gedraag me als Koos, veel slapen langzaam praten en dan met 50.000 euro ervan door gaanquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:24 schreef latevogel het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe slim ik ben en waarom ik er niet in mag![]()
Mwah, en is het uit met Micheline?quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zit je op dit forum niet echt in lekker gezelschap. Ik weet er alles van
Jij plaats zelfs nog het kotstekentje als hij zegt dat het lekker weer is buitenquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:31 schreef Day het volgende:
E10: ik geniet ervan als jullie genieten!![]()
Los komen in de zin van willen praten hoeft niet altijd met neuken te maken te hebben.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Flink geneukt worden wil ook wel helpen.
Mijn top 3 is nu:quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, en is het uit met Micheline?
Dus je hoeft je niet te veranderenquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ga het volgend jaar proberen en gedraag me als Koos, veel slapen langzaam praten en dan met 50.000 euro ervan door gaan![]()
ik hou je wel tegen hoor let maar opquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ga het volgend jaar proberen en gedraag me als Koos, veel slapen langzaam praten en dan met 50.000 euro ervan door gaan![]()
Als favoriet of die kunnen gaan winnen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn top 3 is nu:
1 - Semih
2 - Milica
3 - Micheline
Ach kom Scan! Dat kwam er toch harstikke slijmerig uit?!quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij plaats zelfs nog het kotstekentje als hij zegt dat het lekker weer is buiten
Dat verschilt per persoon. Maar Marcia gaf al aan er over te fantaseren..quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:33 schreef Addi het volgende:
[..]
Los komen in de zin van willen praten hoeft niet altijd met neuken te maken te hebben.
LANG niet altijd!
Was een soort van E10 reactie denk ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:33 schreef Addi het volgende:
[..]
Los komen in de zin van willen praten hoeft niet altijd met neuken te maken te hebben.
LANG niet altijd!
Dan heb je toch de beste kansenquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus je hoeft je niet te veranderen![]()
Michelinequote:Op vrijdag 15 september 2006 03:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn top 3 is nu:
1 - Semih
2 - Milica
3 - Micheline
En haar handjes af en toe ook wel te gebruiken. Milica niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Maar Marcia gaf al aan er over te fantaseren..
Dan heb je het gesprek na het avondeten niet echt gevolgd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Maar Marcia gaf al aan er over te fantaseren..
Zit je nou achter mijn geld aanquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:34 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik hou je wel tegen hoor let maar op![]()
Favoriet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als favoriet of die kunnen gaan winnen?
Hij beter met BB stoppen maandagquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:38 schreef BorTheWolf het volgende:
hoor ik het goed gaat E10 stoppen met roken vanaf maandag ?
Ze kan iedere stem gebruiken als ik het forum zo af en toe eens lees.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:37 schreef SliderTPP het volgende:
Scanman: zeker weten dat we Milica hoog houden, deal?
Je hebt mij niet zien zeggen dat ik ze achterlijk vond,dat zijn jouw woorden,slim vind ik ze echter niet en dan vooral in de zin van veel weten en een voldoende woordkeus hebben.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:38 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Jij had wel het idee dat ze achterlijk waren? Leg eens uit?
Das wel een heel zure reactie ondanks dequote:Op vrijdag 15 september 2006 03:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet precies welke mensen de grond in zouden worden geboord op FOK, dus die zou ik met een flink aantal one-liners flink in de zeik zetten. Dan heb ik zo heel FOK op m'n hand en ga fluitend naar de eindoverwinning.
het zou me niks verbazen als hij na zijn exit de eerste exbewoner is die het ziekenhuis ingeslagen word, is het niet door Barry dan wel door een willekeurig anderquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hij beter met BB stoppen maandag![]()
Als je FOK op je hand wil hebben, moet je als bewoner de irritante gasten op hun nummer zetten. Dan ben je de man.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Das wel een heel zure reactie ondanks de. Valt volgens mij wel mee. Soms gaat het van jetje, maar guess what, this is the real world.
Je hebt de beste kansen als je saai bent en weinig zegt idd, dus daaaaaaaaaaaaaag Henkquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan heb je toch de beste kansen![]()
De een is nu AIO en de andere heeft VWO afgerond, kunnen we dan concluderen dat ze tot het slimmere deel van de bevolking horen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:40 schreef Addi het volgende:
[..]
Je hebt mij niet zien zeggen dat ik ze achterlijk vond,dat zijn jouw woorden,slim vind ik ze echter niet en dan vooral in de zin van veel weten en een voldoende woordkeus hebben.
YES!!! Das karakter hebben!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je FOK op je hand wil hebben, moet je als bewoner de irritante gasten op hun nummer zetten. Dan ben je de man.
De bewoner die nu Etienne gigantisch onderuit haalt, of Hilde uitmaakt voor drankorgel, die stijgt hier meteen de top 3 in
quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:42 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als hij na zijn exit de eerste exbewoner is die het ziekenhuis ingeslagen word, is het niet door Barry dan wel door een willekeurig ander![]()
Dan kunnen we cncluderen dat ze goed kunnen leren/onthouden. Slim zijn is nog net even iets anders.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:43 schreef Zeehond het volgende:
[..]
De een is nu AIO en de andere heeft VWO afgerond, kunnen we dan concluderen dat ze tot het slimmere deel van de bevolking horen?
Nee,voor mij niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:43 schreef Zeehond het volgende:
[..]
De een is nu AIO en de andere heeft VWO afgerond, kunnen we dan concluderen dat ze tot het slimmere deel van de bevolking horen?
Als user bedoel je?quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je FOK op je hand wil hebben, moet je als bewoner de irritante gasten op hun nummer zetten. Dan ben je de man.
De bewoner die nu Etienne gigantisch onderuit haalt, of Hilde uitmaakt voor drankorgel, die stijgt hier meteen de top 3 in
Die prachtige woorden van Janine had ze niet in de dbk moeten zeggen, waar ze veilig was en geen bewoner haar kon horen, maar die moet ze Etienne recht in z'n gezicht zeggen. Dan had ik het klasse gevonden. Ik vond het nu nog wel goed, maar leek een klein beetje de veilige weg te zijn.quote:
Oh, we begrepen elkaar niet. Ik had het de hele tijd over wat je moet doen als je in het huis zit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als user bedoel je?
Mja, misschien, ik prik daar doorheen. Ik trek mijn plan en vorm mijn eigen mening. Users die dat doen neem ik niet serieusm net zo min als users die mensen uitschelden in het huis. Ze doen maar, ik vind het een zwaktebod en daar sta ik boven.
Snel informatie verwerken en onthouden is gerelateerd aan intelligentie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kunnen we cncluderen dat ze goed kunnen leren/onthouden. Slim zijn is nog net even iets anders.
Ik verwachtte van haar dat ze dat alsnog zou doen,valt me ook weer tegen,net als Semih die alles achter de ruggen om zegt en niet echt tegen de mensen zèlf.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die prachtige woorden van Janine had ze niet in de dbk moeten zeggen, waar ze veilig was en geen bewoner haar kon horen, maar die moet ze Etienne recht in z'n gezicht zeggen. Dan had ik het klasse gevonden. Ik vond het nu nog wel goed, maar leek een klein beetje de veilige weg te zijn.
Absoluut niet,er komt meer bij kijken! (sorry,ik val je niet aan,ben het alleen oneens met je)quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:48 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Snel informatie verwerken en onthouden is gerelateerd aan intelligentie.
Hoeft niet hoor. Ik ken iemand die zonder problemen hele boeken kon onthouden. Maar als je een spelletje schaken of wat dan ook met haar deed, waar dus veel eigen inzicht voor nodig is, bakte ze er niets van. Kunnen leren hóeft niet te zeggen dat je automatisch ook intelligent bent. Net zo goed dat intelligente mensen niet altijd ook goed kunnen leren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:48 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Snel informatie verwerken en onthouden is gerelateerd aan intelligentie.
IQ zonder EQ stelt ook weinig voor trouwensquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Ik ken iemand die zonder problemen hele boeken kon onthouden. Maar als je een spelletje schaken of wat dan ook met haar deed, waar dus veel eigen inzicht voor nodig is, bakte ze er niets van. Kunnen leren hóeft niet te zeggen dat je automatisch ook intelligent bent. Net zo goed dat intelligente mensen niet altijd ook goed kunnen leren.
Snel veranderen heh. Er stond slapptquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:53 schreef BorTheWolf het volgende:
slaapt die dikke nou gewoon in z'n trainingsbroek ?
Kun je niet met elkaar vergelijken. De meest intelligente personen hadden een EQ van -50 ... Die vergelijking gaat dus vrij mank vind ik zelf.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:54 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
IQ zonder EQ stelt ook weinig voor trouwens
ontopic:E10 heb het allebei niet
Ik had het dan ook over verwerken en onthouden en niet alleen over onthouden. Iemand die dingen goed kan onthouden kan een wiskundeboek snel in zijn geheugen opnemen maar kan daar vervolgens niets mee. Ik had het over informatie verwerken en begrijpen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Ik ken iemand die zonder problemen hele boeken kon onthouden. Maar als je een spelletje schaken of wat dan ook met haar deed, waar dus veel eigen inzicht voor nodig is, bakte ze er niets van. Kunnen leren hóeft niet te zeggen dat je automatisch ook intelligent bent. Net zo goed dat intelligente mensen niet altijd ook goed kunnen leren.
hiermee ben ik het wel eens, maar dat zijn vaak de domme mensen met een grote bek die door andere domme mensen nog gelooft worden ook als ze deze uitspraak over iemand doenquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:55 schreef Addi het volgende:
Ik ken mensen die voor dom versleten worden omdat ze niet goed uit hun woorden komen en niet goed kunnen schrijven maar ik weet dat ze over meer intellect beschikken dan de meeste mensen door wat ze allemaal wèl kunnen qua denken en werken door inzicht op allerlei gebied.
Ik ken mensen die goed kunnen leren, maar geef ze geen moeilijke sudoku, want dat gaat ze nooit lukken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:55 schreef Addi het volgende:
Ik ken mensen die voor dom versleten worden omdat ze niet goed uit hun woorden komen en niet goed kunnen schrijven maar ik weet dat ze over meer intellect beschikken dan de meeste mensen door wat ze allemaal wèl kunnen qua denken en werken door inzicht op allerlei gebied.
je heb het elke keer over leren, wij hebben het over slimme mensenquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die goed kunnen leren, maar geef ze geen moeilijke sudoku, want dat gaat ze nooit lukken.
We kwamen op een gegeven moment uit op intelligente. Dat is inderdaad heel wat anders dan slimme mensen, daar heb je gelijk aan. Maar ik nam aan dat de eerste keer dat de term 'slimme mensen' werd gebruikt, er eigenlijk bedoeld werd dat ze niet intelligent zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:59 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je heb het elke keer over leren, wij hebben het over slimme mensen
touche, ik bedoelde intelligente mensenquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We kwamen op een gegeven moment uit op intelligente. Dat is inderdaad heel wat anders dan slimme mensen, daar heb je gelijk aan. Maar ik nam aan dat de eerste keer dat de term 'slimme mensen' werd gebruikt, er eigenlijk bedoeld werd dat ze niet intelligent zijn.
Slim is subjectief, iedereen is slim op zijn of haar gebied.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:59 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je heb het elke keer over leren, wij hebben het over slimme mensen
Jou kan ik even niet volgen want ik begrijp niet wat je met het tweede gedeelte van de zin bedoelt?quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hiermee ben ik het wel eens, maar dat zijn vaak de domme mensen met een grote bek die door andere domme mensen nog gelooft worden ook als ze deze uitspraak over iemand doen
Jou kan ik wel volgen want jij begrijpt volledig wat ik bedoel!quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die goed kunnen leren, maar geef ze geen moeilijke sudoku, want dat gaat ze nooit lukken.
Ik gok de tweede anders zat Sabje niet zo uitgebreid te frummelen met E10quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:02 schreef Dropkick het volgende:
Even een vraagje tussendoor:Is Barry nu in Nederland of zit hij nu in Afghanistan?
intelligente mensen zijn duidelijk in de minderheid toch, maar als die dan toevallig niet uit zn woorden kan komen en 1 dom figuur die dat toevallig wel net kan begint dat te roepen staan dr nog genoeg omheen die het nog geloven ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:02 schreef Addi het volgende:
[..]
Jou kan ik even niet volgen want ik begrijp niet wat je met het tweede gedeelte van de zin bedoelt?
En later begreep je me volledig. Kijk da's nu IQ!quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We kwamen op een gegeven moment uit op intelligente. Dat is inderdaad heel wat anders dan slimme mensen, daar heb je gelijk aan. Maar ik nam aan dat de eerste keer dat de term 'slimme mensen' werd gebruikt, er eigenlijk bedoeld werd dat ze niet intelligent zijn.
Nu snap ik je,die lui zitten ook in de politiek,die jij bedoelt:)quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:05 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
intelligente mensen zijn duidelijk in de minderheid toch, maar als die dan toevallig niet uit zn woorden kan komen en 1 dom figuur die dat toevallig wel net kan begint dat te roepen staan dr nog genoeg omheen die het nog geloven ook
semih spoort ook niet, dat zag je bijvoorbeeld in die discussie over dat roken/de film....hij slaat dan helemaal door tot in het extreme...bewoners hadden het er gister nog een paar keer over...quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:52 schreef versabommie het volgende:
Morguh allemaal trouwens!
Ik denk dat ik trouwens ergens in de loop van de dag ff in wil gaan op het racistische gedrag van e10 en de meningen hier op fok![]()
volgens mij hebben ze het erover gehad dat hij het afgelopen weekend terug zou komen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:02 schreef Dropkick het volgende:
Even een vraagje tussendoor:Is Barry nu in Nederland of zit hij nu in Afghanistan?
Wat hebben ze allemaal joh, aangestoken door Hil?quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:38 schreef pullup het volgende:
Ook het lokkertje van een open tuin kan ze niet meer verleiden om er uit te komen vanochtend
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:05 schreef Verida het volgende:
ik denk dat we het spannendste van vandaag wel in beeld hebben op dit moment, een spin die een web maakt voor de camera.
Wilde er vandaag ook al over beginnen. Je ziet het gros hier totaal op die gast duiken vanwege zijn racisme. Janine doet hetzelfde in het huis, ware het niet dat janine het met een overtuiging doet die e10 juist niet gebruikt. Janine is extremer dan e10 in dit geval. Ik keur e10 zijin praatjes over gedachtengangen niet goed, ik vind het trouwens een irritante puber die wat mij betreft er nooit had gehoeven, maar zo stellig als mensen tegen zijn racisme aggeren is mij iets te extreem, extreem zoals je van rechts extremisten zou verwachten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:46 schreef rickfcdb het volgende:
Heb ff alles van vannacht nagelezen. Wat een gedoe om E10 zeg. Wil nog wel 1 ding corrigeren en dat is dat Janine zij dat hijzelf heeft gezegd extreem rechts te zijn en dit klopt niet. Hij heeft gezegd niet extreem rechts te zijn. Verder moet Janine zich niet zo aanstellen want als hij echt extreem rechts was was zij of semih wel genomineerd.
Hier hoeft niks aan toegevoegd te worden subliem geformuleerd net zoals je vorige bericht.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:59 schreef versabommie het volgende:
ohwja, en als janinen de standvastige vrouw met uitgesproken mening zou zijn die ze claimt te zijn dan had ze e10 wel met de nominatie geconfronteerd, ze is gewoon een laffe hals! achter de schermen de grootste muil, maar in huis snel de mond toe, zo erg vind ze het racisme van e10, zo erg dat ze haar trots en principes opgeeft voor een gok op geld!
Die Janine is zo fake als wat, ze heeft nu door dat ze in het begin het verkeerde groepje gekontneukt heeft en maakt nu de switch naar het in haar ogen populaire volk. Nog 1x mbt tot racisme: Janine geeft het goede voorbeeld van hoe het niet moet, ze gebruikt haar uiterlijk (kleur) over de rug van E10 om zo in het bekende gediscrimineerde hoekje gestopt te worden en zo de stem van alle verontwaardigde sp stemmers op te eisen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:59 schreef versabommie het volgende:
ohwja, en als janinen de standvastige vrouw met uitgesproken mening zou zijn die ze claimt te zijn dan had ze e10 wel met de nominatie geconfronteerd, ze is gewoon een laffe hals! achter de schermen de grootste muil, maar in huis snel de mond toe, zo erg vind ze het racisme van e10, zo erg dat ze haar trots en principes opgeeft voor een gok op geld!
Met dit laatste ben ik het volkomen met je eens.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:59 schreef versabommie het volgende:
Zonder domme praat is er niets te discusseren dus wees blij dat er nog iemand is die de camera's niet 24/7 in gaten zit te houden. Van lui zoals Egbert, Marlies en Janine kun je er zo 500 van de toneelschool halen die kunnen zich beter voordoen als iets wat ze niet zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:18 schreef toxikon het volgende:
volgens mij heeft plofkop een tijdje terug wel gezegd dat ie extreem rechts is en janine heeft hier ook met e10 overgepraat. alleen niet in de harde woorden die ze in de dbk gebruikte.
maar dat maakt niet uit, papventje moet gewoon zijn muil houden ipv domme praat er uit gooien
en nu Monique en sabrina ook. Ze zijn nu allemaal zich heel erg bewust van de camera dankzij BBquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:28 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Zonder domme praat is er niets te discusseren dus wees blij dat er nog iemand is die de camera's niet 24/7 in gaten zit te houden. Van lui zoals Egbert, Marlies en Janine kun je er zo 500 van de toneelschool halen die kunnen zich beter voordoen als iets wat ze niet zijn.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:15 schreef versabommie het volgende:
Om de door mij zo geliefde moddiemods ( met uitzondering van TL want dat is een dude!) niet de gelegenheid te geven mij te spanken op grond discussie voeren in de cos, heb ik een nieuw topic geopend:
Rechts extremisme in het BB-huis???
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:18 schreef T-lex het volgende:
Sa zoekt ff het begin van de rol Folie...
Ze besluit zelf maar een nieuw begin te maken met een mes...![]()
De grens tussen deze 2 zaken is erg fijntjes.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:21 schreef MadMaster het volgende:
Is dit een komische act van Sabrina of kijken we nu naar een aflevering van 'Knoop in je zakdoek'?
Nee vplgens mij haalde ze dit uit het washok vandaanquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:24 schreef T-lex het volgende:
Snap hem toch niet helemaal...ze komt uit bed...er staat brood op de tafel...(lijkt mij dan oud brood, volgens mij is er nog niemand uit geweest om brood te bakken)
Vervolgens doet ze het brood van het eene schaaltje op een andere en wil het nu (tegen het oud worden waarschijnlijk) inpakken met folie.....
Als je je brood een nacht laat liggen is het al oud toch...of gaat ze straks roepen "kijk is heb ik vanochtend gemaakt...eet smakkelijk"![]()
![]()
jaja...een wip voor goed gedrag zie ik wel gebeuren ;Pquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:27 schreef MadMaster het volgende:
Sterker nog, dat brood zat in die ander bakken al onder een laag folie...
En aan het geluid dat de krentenbol op de tafel maakte (TOINK!!!), lijkt folie me inderdaad sowieso zinloos...
Ow...als dat waar is dan heb ik niet goed op zitten letten. (pardon me)quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:28 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Nee vplgens mij haalde ze dit uit het washok vandaan
Ik was te voorbarigquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Nee, een TOINK!!! krentenbolletje...
Idd ik heb zitten genieten. Ik dacht bij mezelf meid pleur dat ding toch in de prullenbak. Ik was allang gek gewordenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:32 schreef T-lex het volgende:
[..]
Maar die actie met de folie was er weer eentje voor in de plakboeken...![]()
Typpetjes zoals E10: militair op speciale geheime missie's ? ? ? ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:51 schreef Snoet123 het volgende:
Het domme schaap blijft E10 maar verdedigen hé....
Oh nu komt de aap uit de mouw, thuis gaat ze ook om met typpetjes zoals E10.
Dat verklaard een hoop![]()
Gabber groet volgens mij.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:55 schreef schatje het volgende:
Hummie, laat Sabrina die foto van Etiënne zien waarop hij de Hitler groet doet.
wat?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:56 schreef Snoet123 het volgende:
WTF wat voor een geluid was Dat nou???
....das geen gabbergroet hoorquote:
Ik heb het hem anders duidelijk horen zeggen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:46 schreef rickfcdb het volgende:
Hij heeft gezegd niet extreem rechts te zijn.
quote:
...daar zijn ze goed in in het huis...ranzige dingen...volgens mij zijn ze daarop geselecteerd..quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:58 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Het leek wel op een of andere ranzige boer![]()
Hij heeft volgens mij al meerdere keren letterlijk gezegd "maar ik ben niet extreem rechts ofzo"quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:57 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
Ik heb het hem anders duidelijk horen zeggen.
Was van de week na die discussie die de hele groep met hem had (Hilde , z'n vader, Jeroen Janine e.d.) over het feit dat ie niet verliefd was op Sabrina.
Daarna had ie nog even een kort gesprek elders in het huis en zei toch echt deze woorden.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:02 schreef MadMaster het volgende:
Sabrina: "E10 is m'n maatje en ik raak hem echt niet zedelijk aan..."
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:07 schreef MadMaster het volgende:
Eggie tegen Sabrina: "Als het hier in huis inkakt, hebben we altijd jullie nog. En als jullie inkakken, hebben wij een probleem."
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:02 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:12 schreef MadMaster het volgende:
Sabrina: "De laatste nacht had ik Bar vast en voor de rest was er niks. Ik dacht toen dat het weleens de laatste keer kon zijn..."
Hoorde ik dat nou goed?
Ben benieuwd naar de onzedelijke betastingen de rest van BB.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:02 schreef MadMaster het volgende:
mooi laat haar daar maar lekker blijven.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:16 schreef Snoet123 het volgende:
Janine is wakker
-edit- ze duikt haar bed terug in
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:17 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de onzedelijke betastingen de rest van BB.![]()
Oh het ligt gelukkig niet aan mij, ik snap ook geen hout van dit onsamenhangend gezwamquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:17 schreef neferhone het volgende:
valt geen touw aan vast te knopen............waar heeft dat mens het over
blijft een vaag verhaal weetje dus dan snap je het niet meer weetje en dan praat je door voor het praten weetje en niet meer om iets te zeggen weetje.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:20 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Oh het ligt gelukkig niet aan mij, ik snap ook geen hout van dit onsamenhangend gezwam![]()
mooi mag jij vertalenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:21 schreef riri het volgende:
niks geen onsamenhangends aan
Ik denk dat mijn computer haar als een indringend virus ziet...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:29 schreef BBoon het volgende:
Altijd als Hilde in beeld is haperen de streams. Hoe zou dat komen???
Ik ken nog een liedje maar weet niet van wie het is titel is wat ben jij lelijk van dichtbij. (Maar van veraf ook)quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:31 schreef Snoet123 het volgende:
Moet gelijk aan dat liedje denken van Herman v Veen als ik Hilde zie
" Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk,zo vrolijk...."
Da's Huub Hangop met (Wat Ben Je) Lelijk Van Dichtbij...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:35 schreef enermid het volgende:
[..]
Ik ken nog een liedje maar weet niet van wie het is titel is wat ben jij lelijk van dichtbij. (Maar van veraf ook)
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:36 schreef Snoet123 het volgende:
Ze (Hilde) vind van zichzelf dat ze eruitziet als een uitgestreken vaatdoek
Wat een zelfkennis![]()
Ik word gewoon depressief van haar. Eigenlijk moeten ze depressieve mensen een dag met haar laten optrekken, dan draaien ze wel bij.quote:
of ze hangen zich gelijk opquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik word gewoon depressief van haar. Eigenlijk moeten ze depressieve mensen een dag met haar laten optrekken, dan draaien ze wel bij.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik word gewoon depressief van haar. Eigenlijk moeten ze depressieve mensen een dag met haar laten optrekken, dan draaien ze wel bij.
Neeuh. Dan zien ze dat t nog erger kan en denken ze :"Oh, mijn problemen vallen best mee."quote:
Haha zo had ik er nog niet over gedacht.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Neeuh. Dan zien ze dat t nog erger kan en denken ze :"Oh, mijn problemen vallen best mee."
daarom moet ze ook blijvenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:41 schreef BBoon het volgende:
Eigenlijk jammer dat we nog maar 3 dagen van haar kunnen genieten :-)
jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:45 schreef BBoon het volgende:
Lopen jullie streams ook steeds vast tenminste 3 en 4??
Dat komt vast door Hildequote:Op vrijdag 15 september 2006 12:45 schreef BBoon het volgende:
Lopen jullie streams ook steeds vast tenminste 3 en 4??
Mogen ze in dat hok wel van die nuc-pakken gaan dragenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:49 schreef demins het volgende:
Er moet zometeen toch wel een héle diepe gedachte bij Hilde opborrelen. Zoals moerasgas.
Helemaal niks!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:54 schreef Snoet123 het volgende:
Oh Het gaat weer praten in zichzelf : " wat ik hier toch allemaal beleef"....
tja, tis net Meneer de Uilquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:54 schreef Snoet123 het volgende:
Oh Het gaat weer praten in zichzelf : " wat ik hier toch allemaal beleef"....
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:55 schreef puntoortje het volgende:
het is dat godzilla ff met d'r ogen knipperde...maar anders zou je denken dat je stream weer vastzit
Ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat iemand zo wil leven.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:58 schreef Snoet123 het volgende:
Ik krijg gewoon spontaan de slappe lach van Hilde als ik haar zo zie zitten
Je begrijpt gewoon niet hoe moeilijk het is om tegen een ingebeelde ziekte te vechten!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat iemand zo wil leven.
jep, gebeurd regelmatigquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:04 schreef Snoet123 het volgende:
Fok lag er hier ff helemaal uit..jullie ook last van?
Zag ik dat nou goed? Hilde liep in 1 streep door naar de wc en zei tegen niemand wat
wel dat fok erg traag isquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:04 schreef Snoet123 het volgende:
Fok lag er hier ff helemaal uit..jullie ook last van?
Zag ik dat nou goed? Hilde liep in 1 streep door naar de wc en zei tegen niemand wat
Ik walg ook van Hilde en vind haar een egoistisch mens, maar dat hier vele users stellig lopen te verkondigen dat haar ziekte pure inbeelding is en dat ze klaagt om niets, gaat me wel veel te ver. Maar het is wel op z'n FOK's om zulke dingen al heel snel te roepen. Wat mij betreft een beetje te makkelijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:03 schreef demins het volgende:
[..]
Je begrijpt gewoon niet hoe moeilijk het is om tegen een ingebeelde ziekte te vechten!
Omdat ik net uit de douche kom en het zo raar staat als ik in mn nakie in de tuin ga zittenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:07 schreef arneaux het volgende:
Waarom zitten we eigenlijk binnen met dit weer..
Naaktlopen is okay.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:08 schreef BBoon het volgende:
[..]
Omdat ik net uit de douche kom en het zo raar staat als ik in mn nakie in de tuin ga zitten![]()
Daar heeft ze haar personeel voorquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:10 schreef Verida het volgende:
smaakvol, hilde scheert haar benen met een scheermesje en blaast het scheermesje om de zoveel streken leeg, de afgeschoren haren vallen op de grond van de badkamer.
Tja... ik ken een aantal mensen die aan dezelfde ziekte lijden als Hilde zegt te doen en die gedragen zich toch wel heel erg anders dan zij hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik walg ook van Hilde en vind haar een egoistisch mens, maar dat hier vele users stellig lopen te verkondigen dat haar ziekte pure inbeelding is en dat ze klaagt om niets, gaat me wel veel te ver. Maar het is wel op z'n FOK's om zulke dingen al heel snel te roepen. Wat mij betreft een beetje te makkelijk.
We? Ik zit in de tuin mit de laptopquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:07 schreef arneaux het volgende:
Waarom zitten we eigenlijk binnen met dit weer..
jepquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef BBoon het volgende:
Stream 3 is steeds in herhaling bij mij??
Dan vinden ze wel iets anders dat niemand interesseert!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Kunnen ze die gasten niet gewoon zelf laten besluiten wanneer ze in de tuin mogen, nou gaan die gesprekken elke keer over wanneer de tuin open gaat, dan gaan ze misschien over dingen die wel boeiend zijn![]()
Op de talpa site zijn de streams wel goed.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef BBoon het volgende:
hier ook hoor hil staat op doet slipper aan, en VASTquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef BBoon het volgende:
ja de lage kwaliteit, dat dan weer welquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de talpa site zijn de streams wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |