dat bedoel ik, wie neemt dat nou als password, dan ben je toch niet helemaal lekker in je kop tochquote:
zag je E10 niet dan, hij lult maar over het naakt gaan van sab, maar zelf niks hahahahaquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Wat doet Sabrina opeens enorm preuts zeg
ik hoop echt dat die geruchten over barry geen geruchten zijnquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:46 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina: "Ik sta hier in mijn blote kut. Ga nou weg!"
Etienne: "Denk je dat ik nog nooit een kut heb gezien ofzo?"
Dat ging het voordat ze kwam ook niet, hoor. Gewoon over de ervaringen in het huis.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:44 schreef scanman01 het volgende:
Echt jammer dat Janine erbij kwam trouwens. Het gaat nu echt weer nergens over.
Ik zeg juist dat hij een racist is die meent wat hij zegt, maar dat de dames als Sab en Melica die racistische achtergrond van hem niet zien of willen zien.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:47 schreef Addi het volgende:
[..]
Ben je naief of stream je zo weinig?
ja en als die etter dan opneemt zoiets als, HOI MET BARRYquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:51 schreef latevogel het volgende:
ja nu die hotline af laten gaan
pff loopt E10 er langs en weer ging ie niet
Inderdaad, ze beginnen haar aardig door te krijgen. Haleluja. Ik irriteer me al vanaf dag 1 aan dat mens.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Marlies ligt er geloof ik toch een beetje uit inmiddels
Ze is dan ook enorm schijnheilig!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:52 schreef scanman01 het volgende:
net als ik geloof ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen weet wat E10 gezegd heeft en dat het een viezerik is op elk gebied,de dames kunnen dat nu ook wel weten,Sab kiest er dus bewust voor E10 toch een lieverdje te vinden,let wel...bewust!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat hij een racist is die meent wat hij zegt, maar dat de dames als Sab en Melica die racistische achtergrond van hem niet zien of willen zien.
Wat is daar naief aan? En ja ik stream niet zo veel.
Dat zegt dan wel iets over die dames. Van Melica begrijp ik het wel, met Hilde als moeder.. die komt een beetje uit dat mileu.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:55 schreef Addi het volgende:
[..]
Iedereen weet wat E10 gezegd heeft en dat het een viezerik is op elk gebied,de dames kunnen dat nu ook wel weten,Sab kiest er dus bewust voor E10 toch een lieverdje te vinden,let wel...bewust!
Dan ga ik meteen even lezen. En je ligt er niet uit hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
net als ik geloof ik![]()
heb je mail gestuurd![]()
Dan kijk je écht te weinigquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vind Marlies ondanks haar slome stem wel oké
quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ga ik meteen even lezen. En je ligt er niet uit hoor.![]()
Ja leuk, het moet gezellig worden in het BB huis.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:57 schreef Morwen het volgende:
E10 gaat eruit holadiejee, E10 gaat eruit Holadiejee![]()
![]()
Volgens Sabje niet, maar dus wel
![]()
Ik heb de streams al even uitgezet. Althans het geluid.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:01 schreef Addi het volgende:
Furbi's en boodschappen....het wordt te gek nu.
Dát konden we al enkele avonden merken,die adoratie van haar voor Marcel. Mag vast niet van MAMA..:)quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:00 schreef Day het volgende:
Milica is echt vol van Marcel, zeg.
Nope, maar zonder E10 gaat Sabje naar Mon trekken en konkelen tussen haar en Tijn. En ze gaat een nieuw slachtoffer zoeken om aandacht te krijgen. Zonder Hilde zal Milica iets vrijer worden, meer niet. Ik ga voor de spectaculaire versiequote:Op vrijdag 15 september 2006 03:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ja leuk, het moet gezellig worden in het BB huis.![]()
dat dacht ik half uur geleden alquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:01 schreef Addi het volgende:
Furbi's en boodschappen....het wordt te gek nu.
Dat is wel wederzijds volgens mij.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:00 schreef Day het volgende:
Milica is echt vol van Marcel, zeg.
Knap,toen ging het er nog niet over:) *SS*quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:03 schreef latevogel het volgende:
[..]
dat dacht ik half uur geleden al![]()
Alleen wilde Marcel hele andere dingen dan Milicaquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat is wel wederzijds volgens mij.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen wilde Marcel hele andere dingen dan Milica
E10 leeft op gespannen voet met meerdere bewoners; Janine, Egbert, Tijn... dat gaat ook nog wel knallen hoor. En voor Sabje blijven er geen andere slachtoffers over..quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, maar zonder E10 gaat Sabje naar Mon trekken en konkelen tussen haar en Tijn. En ze gaat een nieuw slachtoffer zoeken om aandacht te krijgen. Zonder Hilde zal Milica iets vrijer worden, meer niet. Ik ga voor de spectaculaire versie![]()
De Garnier streams draaien als een tierelier hier.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:08 schreef Lyza het volgende:
Bij jullie ook alles zwart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |