Sinds Janine erbij staat gaat het weer over het programmaquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ga ik daar maar ff meelurken, ken die leugens van pinokkio echt niet meer aanhoren![]()
Milicaquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:31 schreef Day het volgende:
Wie heeft TIjn ook alweer genomineerd?
Ik denk dat ze E10 willen behouden, om wat rellen te stimuleren. Janine heeft echt een hekel aan E10.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:29 schreef Morwen het volgende:
Ik denk dat E10 eruit gaat. Hummie gaat echt Hilde niet laten gaan![]()
Ik hoop dat de genen minder snel zijn dan Milica's eigen karakterquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:29 schreef toxikon het volgende:
ik denk dat milica helemaal opbloeit als die trut van een hilde opgerot is
maar het blijft beter dan pinokkioquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sinds Janine erbij staat gaat het weer over het programma.... Jammer jammer jammer.
Als ik donker zou zijn en daar in dat huis zou zitten met die racist zou ik er ook niet "overgetten" (en nee, dat is inderdaad geen goed woordquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
Janine weer over discriminatie. Mens, get over it![]()
vergeet je barry niet?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:33 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik mag echt hopen voor sabrina dat haar vriendenkring en familie haarvertellen hoe die E10 haar helemaal bespeeld heeft in het BB huis. Dat kind heeft het echt niet door. Die E10 is nu bezig om haar te bespelen om buiten BB het kind te gaan pakken.
Dus omdat hij het niet meer zegt, moet men het maar vergeten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
Sjaantje speelt het slachtoffer. Ik heb E10 al weken dat niet horen zeggen, maar Sjaan laait die discussie weer op. Laat het dan ook zakken mens.![]()
Kan ik me wel voorstellen, maar jezus er steeds weer over beginnen. Dat is stoken en daar zou ik net als Milica pijn in mijn buik van krijgen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:34 schreef Lyza het volgende:
[..]
Als ik donker zou zijn en daar in dat huis zou zitten met die racist zou ik er ook niet "overgetten" (en nee, dat is inderdaad geen goed woord)
dat snap ik dus ook niet, zouden ze dan echt zo naief zijnquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:36 schreef scanman01 het volgende:
Milica vindt Etienne verder ook wel een lieverd. Was is dat toch met die meiden
Agreed, maar zeg dat dan meteen tegen E10 in z'n gezicht.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:36 schreef Day het volgende:
[..]
Dus omdat hij het niet meer zegt, moet men het maar vergeten.
Overigens heeft hij daarna nog gezegd dat hij extreem-rechts is.
Ik mag het hopen, maar dan wel graag in de LIVE uitzending graag.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
vergeet je barry niet?
die schijnt ze voor minder op hun bek te slaan (gerucht )
Ik vind het geen stoken als hij daarom door 4 (?) mensen ervoor is genomineerd, 5 als Tijn het ook had gedaan, want die denkt er ook zo over.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, maar jezus er steeds weer over beginnen. Dat is stoken en daar zou ik net als Milica pijn in mijn buik van krijgen.
Veel vrouwen vallen nu eenmaal op foute mannen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:38 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat snap ik dus ook niet, zouden ze dan echt zo naief zijn![]()
gewoon jeuk SCAN, maar de NL BB selectie (lees HUMMIE -oud fosiel-) is TE preuts om "leuke mensen" in 1 huis te zetten...quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:36 schreef scanman01 het volgende:
Milica vindt Etienne verder ook wel een lieverd. Was is dat toch met die meiden
dit is wel erg fout fout hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Veel vrouwen vallen nu eenmaal op foute mannen.
ik wou dat ze met zn allen bij die monitor zaten en dat er dan op dat scherm de volgende mededeling verscheen zodra die dr weer bij dr reet paktequote:Op vrijdag 15 september 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
E10 weeeeer aan de reet van Sab![]()
[afbeelding]
Dat geloof ik dus niet. Hij is racistisch zolang hij de mensen niet kent. Echte racisten kunnen de mensen ook absoluut niet om zich heen verdragen. Etienne heeft de laatste keer Semih zelfs niet genomineerd.... en omhelsde hem zelfs na de weekopdracht. Dus ik denk dat het vooral napraten is van dingen die hij gehoord heeft. Zodra hij ze kent, blijkt het wel mee te vallen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:41 schreef Day het volgende:
Misschien blijven ze hem toch aardig vinden, omdat ze denken dat het vnl. grootspraak is?
Zo denk ik er zelf overigens niet over. E10 lult heel veel en overdrijft daar heel veel bij, maar zijn rascistisch denkwijze is gemeend!
Klopt wel. En kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Maar dan écht foute mannen. Van die grote knappe kerels die een vlotte babbel hebben en daarbij wat "foute" handeltjes hebben. Daar vallen bepaalde types vrouwen wel voor. Maar zo'n vent is Etienne toch écht niet hoor, in mijn ogen. Dat is gewoon een sneu gozertje met een bek die groter is dan z'n gereedschap.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Veel vrouwen vallen nu eenmaal op foute mannen.
turken 86quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
een racist is een racist, weet iemand zn password voor zn mail nog
En zelf zn handdoek ervoor wat een schijthaas!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:43 schreef BorTheWolf het volgende:
E10 probeert sab uit de kleren te praten tjonge jonge maatjes.
Ik ken het type, Sab zal heel direct moeten zijn tegen hem al vermoed ik dat ze het wel leuk vindt. Ik heb er ook zo 1 gehad en die moest ik letterlijk wegtrappen en schelden. Duurde precies een week voordat ik het doorhad. Sab is dus of heel erg dom of ze vindt het wel best zo.quote:
Ben je naief of stream je zo weinig?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ondanks zijn denkbeelden gaat E10 nog best positief om met Janine en Semih. Ik zie hem wel eens lachen met hun. Andere BB-bewoners zien dat ook, en o.a. daarom wordt hij ook lief gevonden door Sab en Melica denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |