Je bent gewoon een gefrustreerd mannetje.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dank je, maar ik doe niet mee aan een reality show waar je weet dat je bekritiseerd kunt worden. Ik loop er niet bij als een dik uitgezakt propje. Ik ben niet een halfbloed die racistisch is. Ik kom niet van het kamp. Ik roep niet 'vol is vol' en ik trek geen gouden kettingen uit de kermisbak.
Overigens nog leuk dat je nog steeds bitter ...
Mee eens!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sabrina buiten het huis al lang met hem in bed had gelegen.
[afbeelding]
Straks is het een lange blonde met dikke tieten.... heb jij dan ff pech.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je bent gewoon een gefrustreerd mannetje.
Weinig kans.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Straks is het een lange blonde met dikke tieten.... heb jij dan ff pech.
Stop ff met die ruzie please....??quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je bent gewoon een gefrustreerd mannetje.
Maar hij zit altijd zo lekker snel op de kast.quote:
ja, graag voortzetten in de sc, heb ik er ook wat aan!quote:
ruzie zou ik het niet noemen:) Hij vond het asociaal dat ik een nummer van Fedde op mijn site had staan, was overigens maar 1 minuut 30 met een link waarnaar je hem kon kopen. Hij vond het ook niet leuk dat ik een mixversie van Fedde naar een dj van Qaz had gemaild (op haar verzoek) zodat ze hem kon draaien.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, jullie maakten ruzie over muziek, of niet?
Net zei je nog dat je ging trekken voordat je ging slapenquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:15 schreef arneaux het volgende:
Ik trek t niet meer ik ga slapen. Truste.
Ik op zeker niet! Denk jij nou werkelijk dat Sab hem maar 1 blik goedgekeurd had buiten het huis.quote:
Ja, maar die DJ van Qaz, is dat een beetje een lekker ding?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ruzie zou ik het niet noemen:) Hij vond het asociaal dat ik een nummer van Fedde op mijn site had staan, was overigens maar 1 minuut 30 met een link waarnaar je hem kon kopen. Hij vond het ook niet leuk dat ik een mixversie van Fedde naar een dj van Qaz had gemaild (op haar verzoek) zodat ze hem kon draaien.
that;s it
dat denk ik dus ook, joh ze kotst zo'n 19 jarig mannetje gewoon uit normaal gesproken hoor, daar loopt ze zo fluitend omheenquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik op zeker niet! Denk jij nou werkelijk dat Sab hem maar 1 blik goedgekeurd had buiten het huis.Ik ken het type, geloof me maar, NOT dus
![]()
Zeker weten. Heb jij gehoord hoe ze over hem praat. Ze vindt hem echt helemaal geweldig. Een geweldige jongen en volgens haar moet zijn vriendinnetje heel blij zijn dat ze zoiemand als Etienne heeft.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik op zeker niet! Denk jij nou werkelijk dat Sab hem maar 1 blik goedgekeurd had buiten het huis.![]()
^^ Eensch, helaas.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Heb jij gehoord hoe ze over hem praat. Ze vindt hem echt helemaal geweldig. Een geweldige jongen en volgens haar moet zijn vriendinnetje heel blij zijn dat ze zoiemand als Etienne heeft.
Mo gaat zeker over de zeik. Hilde zal het een reet roesten, doet haar namelijk niks wat dochterlief doet. Goed plan, ik stem voor, laat Mo maar eens werkelijk haar gevoelens laten zienquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:17 schreef versabommie het volgende:
Lijkt me fantastisch als die Tijn nu in de rebound die milica op zijn paal weet te spiezen!
Dat ze smorgens hun nest allemaal uitkomen en Mo totaal over de zeik gaat, en hilde begint te janken etc etc!
maar buiten dat huis had ze hem nooit gesproken, dus ook nooit zon respect voor m op kunnen bouwenquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Heb jij gehoord hoe ze over hem praat. Ze vindt hem echt helemaal geweldig. Een geweldige jongen en volgens haar moet zijn vriendinnetje heel blij zijn dat ze zoiemand als Etienne heeft.
Hilde vind het niet erg. Ze adviseerde Milic net nog om vooral een maatje te zoeken in het huis.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:17 schreef versabommie het volgende:
Lijkt me fantastisch als die Tijn nu in de rebound die milica op zijn paal weet te spiezen!
Dat ze smorgens hun nest allemaal uitkomen en Mo totaal over de zeik gaat, en hilde begint te janken etc etc!
je weet het toch altijd lekker genuanceerd te brengenquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:17 schreef versabommie het volgende:
welk vriendinnetje ? heeft hij ooit ook maar eens 1 x haar naam genoemd ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaquelinequote:Op vrijdag 15 september 2006 02:22 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
welk vriendinnetje ? heeft hij ooit ook maar eens 1 x haar naam genoemd ?
Die jongen heeft een rijkelijke fantasie
of ze wil gewoon e10 langzaam kneden tot haar beotch!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, heeft ze dat letterlijk gezegd?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Melica vind Jeroen heel erg leuk, zou dat nog iets worden?
ja, en als je zo de verhalen een beetje hoort dan gaat ze met redelijk heavy (sjonnies) gasten om waarbij ploffie een kleuter is.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook, joh ze kotst zo'n 19 jarig mannetje gewoon uit normaal gesproken hoor, daar loopt ze zo fluitend omheen
Binnen het huis heeft ze weinig keuze, ze pakt diegene die haar aandacht geeft. Buiten het huis krijgt ze voldoende aandacht van ECHTE mannen en zal ze E10 direct negeren. Te jong en er is een schare aan mannen die haar willen. Het is een heel andere wereld binnen het huis. Sab is een aantrekkelijke vrouw en zal buiten het huis echt wel beter kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een fantasie heeft hij zeker, maar E10 is een prater, iemand die een meisje kan bespelen met woorden. Als hij het zelfs voor elkaar krijgt dat Sab hem interessant vind, moet je nagaan hoe hij domme 15-jarige bReEzAhSleTjes bespeeld.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:22 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
welk vriendinnetje ? heeft hij ooit ook maar eens 1 x haar naam genoemd ?
Die jongen heeft een rijkelijke fantasie
Volgens mij zei ze juist dat ze iemand van buiten het huis leuk vindt en zich afvraagt of hij wel op haar zou wachten of wat hij van haar zou vinden in dat huis.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, heeft ze dat letterlijk gezegd?
Slaat nergens op.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Kijk Sab en Mo zijn achternichtjes van Sjonnie Jordaan ofzo..dat zegt al genoeg..dan ben je zowieso een soort magneet voor kampers of mensen uit lagere milieus..
maar ik vind de zussen wel super.. was nog een stukje van hun te zien bij de wereld draait door.
ga ik daar maar ff meelurken, ken die leugens van pinokkio echt niet meer aanhorenquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Leuk gesprek wel tussen Milica en Tijn. Op deze momenten vind ik Tijn ook wat leuker.
Milica vond ik altijd al leuk en dat wordt tijdens dit gesprek bevestigd.
True. Ik vind TIjn nu weer de 'oude' Tijn, zoals hij het huis in kwam.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Leuk gesprek wel tussen Milica en Tijn. Op deze momenten vind ik Tijn ook wat leuker.
Milica vond ik altijd al leuk en dat wordt tijdens dit gesprek bevestigd.
Klopt. Ze heeft kort voordat ze het huis inging iemand leren kennen. Ze heben afgesproken dat ze elkaar tijdens BB vrij zouden laten en wel zouden zien hoe het er voor staat als ze er weer uit komt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:26 schreef Lyza het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze juist dat ze iemand van buiten het huis leuk vindt en zich afvraagt of hij wel op haar zou wachten of wat hij van haar zou vinden in dat huis.
Althans, dat begreep ik uit haar woorden..
Daarom hoop ik echt dat Hilde eruit gaat maandag.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
True. Ik vind TIjn nu weer de 'oude' Tijn, zoals hij het huis in kwam.
En Milica is nu ook leuk, ze verandert in een klager als haar moeder in de buurt is. Over slechte invloed gesproken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |