quote:
En jij bent mijn "maatje"quote:
oepsquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat is een totto? Dat was meer de vraag.
Jij bent mijn teamgenootjequote:Op vrijdag 15 september 2006 02:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
En jij bent mijn "maatje"![]()
Jezus, dat geluid van dat water![]()
Ik kan nu niet bij de streams weg, sorryquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:00 schreef latevogel het volgende:
[..]
zullen we ok ff gaan dan samen![]()
Niet je typte hetquote:
Wat zal hij veel schuim nodig hebben danquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:01 schreef Dropkick het volgende:
Wedden dat E10 zijn pielemuis weer gaat verbergen met schuim?
alles om de kleine waarheid te verbergen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:03 schreef arneaux het volgende:
Nu loopt hij weer tof te doen. Zoveel mogelijk badschuim erin.
Om zijn pinkie te verbergen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:03 schreef arneaux het volgende:
Nu loopt hij weer tof te doen. Zoveel mogelijk badschuim erin.
nutteloos project, zonder schuim zie je hem al nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:01 schreef Dropkick het volgende:
Wedden dat E10 zijn pielemuis weer gaat verbergen met schuim?
Tijn is al een tijdje aan het bufferen !quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
Loopt stream 1 vast of loopt Tijn vast?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent mijn teamgenootje
Morwsel en ik kunnen de hele wereld aan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan nu niet bij de streams weg, sorry
(zometeen okee?)
Gelukkig ben jij perfect.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Tis net een zitzak....zonder lijn.
van de bb profielen :quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
Maar de bottom line vraag blijft:
WTF ZIET SABRINA IN PLOFKOP
Dit had ik na de eerste nacht niet verwacht eigenlijk
quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me af: wie van jullie denkt dat Sabje E10 niet meer dan maatje ziet: ofwel, leuk in de omgang maar absoluut niet fysiek tot aangetrokken?
Sabje zoekt gewoon dick, en bij gebrek aan beter...quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me af: wie van jullie denkt dat Sabje E10 niet meer dan maatje ziet: ofwel, leuk in de omgang maar absoluut niet fysiek tot aangetrokken?
Ik denk dat Sabrina buiten het huis al lang met hem in bed had gelegen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:07 schreef Stereotomy het volgende:
Dank je, maar ik doe niet mee aan een reality show waar je weet dat je bekritiseerd kunt worden. Ik loop er niet bij als een dik uitgezakt propje. Ik ben niet een halfbloed die racistisch is. Ik kom niet van het kamp. Ik roep niet 'vol is vol' en ik trek geen gouden kettingen uit de kermisbak.quote:
Alles wat nog menstrueert is primaquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
E10 beseft nu dat Sabje toch wel te oud is voor hem.
Oh, jullie maakten ruzie over muziek, of niet?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dank je, maar ik doe niet mee aan een reality show waar je weet dat je bekritiseerd kunt worden. Ik loop er niet bij als een dik uitgezakt propje. Ik ben niet een halfbloed die racistisch is. Ik kom niet van het kamp. Ik roep niet 'vol is vol' en ik trek geen gouden kettingen uit de kermisbak.
Overigens nog leuk dat je nog steeds bitter ...
E10 heeft een klein stijfje en Sab is aandachtsgeil net als Mon.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:09 schreef Stereotomy het volgende:
Dit zijn maatjes:
[afbeelding]
E10 is geiltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |