Oehquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jullie hebben nog geluk met Day.
Zie je, zie je?! Nu horen jullie het ook eens van een ander!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jullie hebben nog geluk met Day.
Mwah, na een orgasme slaap je ook sneller in. Zij heeft gekozen voor oefeningen ipv de pinda van E10. Kan ik me wel voorstellenquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:40 schreef arneaux het volgende:
Ze moet vooral al die oefeningen gaan doe als ze klaarwakker is en wil gaan slapen..
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ik was net op zoek naar een attribuut waar E10 maar eens flink mee genomen moest worden, zie ikeens dat ie zelfs model heeft gestaan voor zo'n apparaat
[afbeelding]
![]()
Met een orgasme komen andere stoffen vrij in je hersenen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, na een orgasme slaap je ook sneller in. Zij heeft gekozen voor oefeningen ipv de pinda van E10. Kan ik me wel voorstellen![]()
Bingoquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:41 schreef toxikon het volgende:
wedden dat ie zo gaat friemelen?
Lijkt mij van niet, een orgasme is het samenspannen van al je spieren en daarna volledige ontspanning. Men adviseert niet voor niks een blokje om voor het slapen gaan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Met een orgasme komen andere stoffen vrij in je hersenen.
Dat zeg ik ook altijd tegen m'n vrouw als ik daarna meteen in slaap val. Ze trapt er niet inquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, na een orgasme slaap je ook sneller in.
Gheilquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt zo een email te pakken hoor.![]()
Vrouwen die sex hebben voor het sporten presteren beter, mannen juist slechter.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lijkt mij van niet, een orgasme is het samenspannen van al je spieren en daarna volledige ontspanning. Men adviseert niet voor niks een blokje om voor het slapen gaan.
Maar enlighten me, misschien kan ik nog wat van je leren![]()
Dat leek niet zo. Dat was zo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:46 schreef puntoortje het volgende:
het leek net of e10 goed keek of er niemand liep voordat hij zijn broek uittrok
hij keek of het raam niet openstond, dalijk waait ie wegquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:46 schreef puntoortje het volgende:
het leek net of e10 goed keek of er niemand liep voordat hij zijn broek uittrok
Waarom heeft hij een zwart gat op de plek waar een ster hoort te zitten?quote:
Jakkes....quote:
...hij moest eens weten dat iedereen buiten het huis al weet dat er nix zit..hihiquote:
Daar zitten we echt op te wachten idd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zat er net aan te denken dat als ik in het huis zou zitten ik het gemiddelde aardig omhoog zou houden en flink zou zitten zwieren met mijn ding..van links naar rechts en op en neer.
hierthuis is het net andersom, voorspel is voor ouwe lullen zegt ze.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vrouwen die sex hebben voor het sporten presteren beter, mannen juist slechter.
De meeste vrouwen kunnen ook meerdere orgasmes hebben, terwijl de man alleen maar wilals hij klaar is. Knuffelen
Ja, leuk, wikipedia, alleen lig ik daar uit. Don't ask me why....Lang verhaal. Endorfinen, serotininen? Zal vast wel een stof in de hersenen zijn?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:45 schreef arneaux het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Orgasme.
Lees maar.
Volgens mij is dat een stuk van de riem van zijn batterijentasje.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een zwart gat op de plek waar een ster hoort te zitten?
Zal ik het bij je voordoen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, leuk, wikipedia, alleen lig ik daar uit. Don't ask me why....Lang verhaal. Endorfinen, serotininen? Zal vast wel een stof in de hersenen zijn?
*poef*quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een stuk van de riem van zijn batterijentasje.
heeft ie nog niet eens een lekkere kont ookquote:
Dan heeft 'ie dus gewoon geen onderbroek aanquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een stuk van de riem van zijn batterijentasje.
t Komt er op neer dat er in je hersenen een stof word afgeven wat het gevoel geeft dat je een orgasme hebt. Bij hardlopen word die stof niet afgegeven. Sertoninen zijn 'stoffen' die worden afgegeven als je je gelukkig voelt, als je bijvoorbeeld een rijexamen ofzo haalt. Je kan deze stof ook 'activeren' dmv MDMA wat bijvoorbeeld in een XTC pil zit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, leuk, wikipedia, alleen lig ik daar uit. Don't ask me why....Lang verhaal. Endorfinen, serotininen? Zal vast wel een stof in de hersenen zijn?
Oh, was dat humor?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*poef*
Daar was Day en weg was de humor
Ga jij een serotinine of een endorfine nadoenquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal ik het bij je voordoen?
Als maatje he, dat wel
Volgende keer hang ik er wel een bordje aan zodat je het herkentquote:
Dat zagen we vanavond al toen Sabrina zijn broek in de kamer naar beneden trokquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:51 schreef Lyza het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie dus gewoon geen onderbroek aan![]()
Ransaap.
Al loopt ze er tegenaanquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgende keer hang ik er wel een bordje aan zodat je het herkent
Jaja, zover was ik ook al, maar welke bijzondere stof is het bij een orgasme dan? Endorfinen is bij pijn dacht ik, is een soort morfine.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Komt er op neer dat er in je hersenen een stof word afgeven wat het gevoel geeft dat je een orgasme hebt. Bij hardlopen word die stof niet afgegeven. Sertoninen zijn 'stoffen' die worden afgegeven als je je gelukkig voelt, als je bijvoorbeeld een rijexamen ofzo haalt. Je kan deze stof ook 'activeren' dmv MDMA wat bijvoorbeeld in een XTC pil zit.
Google is your friend.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaja, zover was ik ook al, maar welke bijzondere stof is het bij een orgasme dan? Endorfinen is bij pijn dacht ik, is een soort morfine.
Tijn is in gedachten![]()
Wil ze ook pakjes shag van je?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:56 schreef latevogel het volgende:
ik zou willen dat ze die totto niet zo vaak lieten zien ,want mijn dochter wilt die nu ook![]()
Que?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:56 schreef latevogel het volgende:
ik zou willen dat ze die totto niet zo vaak lieten zien ,want mijn dochter wilt die nu ook![]()
Oh gats. Dat heb ik gemist. Soms is het wel eens fijn dat je niet áltijd BBstreams zit te kijken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zagen we vanavond al toen Sabrina zijn broek in de kamer naar beneden trok
Dat viel mij ook al op idd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina staat daar te vernikkelen (geen etienne dus eigenlijk een seintje), maar ze gaat er niet uit.
Heel apart dit.
Nou, Sabje zou het in een dronken bui buiten het huis na het stappen evt. wel kunnen doen met plofkop, daar ben ik wel van overtuigd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Zouden ze beide zo midden in de nacht, terwijl zo onegeveer iedereen al in bed ligt, gaan zwemmen zonder verdere bijbedoelingen?
E10 steekt strax zijn volle vuist in haar aars....quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Zouden ze beide zo midden in de nacht, terwijl zo onegeveer iedereen al in bed ligt, gaan zwemmen zonder verdere bijbedoelingen?
Ik denk altijd bij zukke scenes dat ze stiekum acteren..wetende dat er streamers zijn!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:57 schreef Day het volgende:
Tijn is echt helemaal de weg kwijt, hè?
ze is al lange tijd op zoek naar eentje en deze vindt ze kei gaaf en ze is bijna jarigquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
E10 steekt strax zijn volle vuist in haar aars....maar wel als maatjes he!
![]()
Wat is een totto? Dat was meer de vraag.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:58 schreef latevogel het volgende:
[..]
ze is al lange tijd op zoek naar eentje en deze vindt ze kei gaaf en ze is bijna jarig![]()
Google is your friend.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat is een totto? Dat was meer de vraag.
beter van nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:00 schreef arneaux het volgende:
Zou Etiënne zn zwembroek uitrekken?
Zou hij Sabje's topje uittrekken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:00 schreef arneaux het volgende:
Zou Etiënne zn zwembroek uitrekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |