Oehquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jullie hebben nog geluk met Day.
Zie je, zie je?! Nu horen jullie het ook eens van een ander!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jullie hebben nog geluk met Day.
Mwah, na een orgasme slaap je ook sneller in. Zij heeft gekozen voor oefeningen ipv de pinda van E10. Kan ik me wel voorstellenquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:40 schreef arneaux het volgende:
Ze moet vooral al die oefeningen gaan doe als ze klaarwakker is en wil gaan slapen..
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ik was net op zoek naar een attribuut waar E10 maar eens flink mee genomen moest worden, zie ikeens dat ie zelfs model heeft gestaan voor zo'n apparaat
[afbeelding]
![]()
Met een orgasme komen andere stoffen vrij in je hersenen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, na een orgasme slaap je ook sneller in. Zij heeft gekozen voor oefeningen ipv de pinda van E10. Kan ik me wel voorstellen![]()
Bingoquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:41 schreef toxikon het volgende:
wedden dat ie zo gaat friemelen?
Lijkt mij van niet, een orgasme is het samenspannen van al je spieren en daarna volledige ontspanning. Men adviseert niet voor niks een blokje om voor het slapen gaan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Met een orgasme komen andere stoffen vrij in je hersenen.
Dat zeg ik ook altijd tegen m'n vrouw als ik daarna meteen in slaap val. Ze trapt er niet inquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, na een orgasme slaap je ook sneller in.
Gheilquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt zo een email te pakken hoor.![]()
Vrouwen die sex hebben voor het sporten presteren beter, mannen juist slechter.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lijkt mij van niet, een orgasme is het samenspannen van al je spieren en daarna volledige ontspanning. Men adviseert niet voor niks een blokje om voor het slapen gaan.
Maar enlighten me, misschien kan ik nog wat van je leren![]()
Dat leek niet zo. Dat was zo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:46 schreef puntoortje het volgende:
het leek net of e10 goed keek of er niemand liep voordat hij zijn broek uittrok
hij keek of het raam niet openstond, dalijk waait ie wegquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:46 schreef puntoortje het volgende:
het leek net of e10 goed keek of er niemand liep voordat hij zijn broek uittrok
Waarom heeft hij een zwart gat op de plek waar een ster hoort te zitten?quote:
Jakkes....quote:
...hij moest eens weten dat iedereen buiten het huis al weet dat er nix zit..hihiquote:
Daar zitten we echt op te wachten idd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zat er net aan te denken dat als ik in het huis zou zitten ik het gemiddelde aardig omhoog zou houden en flink zou zitten zwieren met mijn ding..van links naar rechts en op en neer.
hierthuis is het net andersom, voorspel is voor ouwe lullen zegt ze.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vrouwen die sex hebben voor het sporten presteren beter, mannen juist slechter.
De meeste vrouwen kunnen ook meerdere orgasmes hebben, terwijl de man alleen maar wilals hij klaar is. Knuffelen
Ja, leuk, wikipedia, alleen lig ik daar uit. Don't ask me why....Lang verhaal. Endorfinen, serotininen? Zal vast wel een stof in de hersenen zijn?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:45 schreef arneaux het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Orgasme.
Lees maar.
Volgens mij is dat een stuk van de riem van zijn batterijentasje.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een zwart gat op de plek waar een ster hoort te zitten?
Zal ik het bij je voordoen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, leuk, wikipedia, alleen lig ik daar uit. Don't ask me why....Lang verhaal. Endorfinen, serotininen? Zal vast wel een stof in de hersenen zijn?
*poef*quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een stuk van de riem van zijn batterijentasje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |