zou ook gekund hebben jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:11 schreef Addi het volgende:
Nonsens in de nacht had ook een goeie geweest.
Ja, en daarna ff bij Barry op de koffiequote:Op vrijdag 15 september 2006 03:12 schreef Dropkick het volgende:
E10 wil bij de ouders van Sabrina op bezoek.Die heeft echt een plaat voor zn kop.
Zonder protectie:)quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ja, en daarna ff bij Barry op de koffie![]()
Heb ik al gedaan toen hij alleen met Milica aan de klets was. Ik vind hem nu weer vooral zijn mening aan het doorduwen en dus vrij vervelend bezig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:07 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vind dit wel het moment dat scanman01 iets liefs over Tijn moet zeggen
![]()
ze ziet eruit alsof er een suflul tegen dr aan zit te lullen, oh ja, maar dat is ook zoquote:
mhm, ik vind semih best slim, die is echt niet dom hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:20 schreef Addi het volgende:
Het valt mij op dat er nooit een slim iemand in dat huis wil.
Bedoel je nou Milica of Marcia?quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:21 schreef SliderTPP het volgende:
Malicia doet het goed, vind je niet?
Roel en Joost waren ook niet achterlijk in BB5.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
mhm, ik vind semih best slim, die is echt niet dom hoor![]()
Semih weet wel veel over kunst en cultuur inderdaad. Maar Marcia ownde Jeroen ook fraai met schaken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe slim ik ben en waarom ik er niet in magquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:20 schreef Addi het volgende:
Het valt mij op dat er nooit een slim iemand in dat huis wil.
wat je zegt,best slim...niet echt slim.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Veel weten heeft trouwens geen zak met intelligentie te maken. Da's gewoon een kwestie van leren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Semih weet wel veel over kunst en cultuur inderdaad. Maar Marcia ownde Jeroen ook fraai met schaken.
Jeroen, kom op hequote:Op vrijdag 15 september 2006 03:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Semih weet wel veel over kunst en cultuur inderdaad. Maar Marcia ownde Jeroen ook fraai met schaken.
Wie zou dan denk je de broek aan hebben?quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:24 schreef Day het volgende:
Ik vind Janine en Tijn net een stelletje zo.
Daar zou continue strijd over zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wie zou dan denk je de broek aan hebben?
Nou.....? Whahahaquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:22 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Roel en Joost waren ook niet achterlijk in BB5.
Hij wist tenminste wie Orwell was en dat het hele programma vanalles met die man te maken heeft. De rest kende hem niet eensquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:24 schreef Addi het volgende:
[..]
wat je zegt,best slim...niet echt slim.
Milica; ben een groot fan geworden...quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedoel je nou Milica of Marcia?
Ik denk dat Marcia ook nog los gaat komen...althans ,hoop ik.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Veel weten heeft trouwens geen zak met intelligentie te maken. Da's gewoon een kwestie van leren.
Schaken heeft dan wel weer veel met intelligentie te maken.
Sabrina heeft een plaat voor haar kop. Die geniet van E10's aandacht en zijn verlangen naar haar.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:26 schreef Zeehond het volgende:
Ik hoop dat Sabrina eens een keer goed wordt geconfronteerd met de vol=vol uitspraken van Etiënne. Ik ben benieuwd of ze dan nog zo blij is met hem; de zusjes komen dan wel dom over, ze tolereren dat soort praat niet, schat ik zo in.
Volgens mij waren ze er gewoon bij toen hij dat zei. Misschien zijn ze het wel met hem eens, maar spreken dat alleen niet uit.... of misschien nemen ze het met een korreltje zout.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:26 schreef Zeehond het volgende:
Ik hoop dat Sabrina eens een keer goed wordt geconfronteerd met de vol=vol uitspraken van Etiënne. Ik ben benieuwd of ze dan nog zo blij is met hem; de zusjes komen dan wel dom over, ze tolereren dat soort praat niet, schat ik zo in.
Moet eerst paps eruit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:26 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik denk dat Marcia ook nog los gaat komen...althans ,hoop ik.
Haha zo groot dat je d'r naam niet wistquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:26 schreef SliderTPP het volgende:
[..]
Milica; ben een groot fan geworden...
ik hoop dat rob die pagina van e10 op cu2 nog ff voor ze bewaard heeftquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Sabrina heeft een plaat voor haar kop. Die geniet van E10's aandacht en zijn verlangen naar haar.
Dan zit je op dit forum niet echt in lekker gezelschap. Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:26 schreef SliderTPP het volgende:
[..]
Milica; ben een groot fan geworden...
Ik vrees dat ze zo naief zijn dat ze het met een korreltje zout te nemen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze er gewoon bij toen hij dat zei. Misschien zijn ze het wel met hem eens, maar spreken dat alleen niet uit.... of misschien nemen ze het met een korreltje zout.
En vooral met veel doen, dus leren is mijn ervaringquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Veel weten heeft trouwens geen zak met intelligentie te maken. Da's gewoon een kwestie van leren.
Schaken heeft dan wel weer veel met intelligentie te maken.
ja hallo je hebt mij nogquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zit je op dit forum niet echt in lekker gezelschap. Ik weet er alles van
Ik ga het volgend jaar proberen en gedraag me als Koos, veel slapen langzaam praten en dan met 50.000 euro ervan door gaanquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:24 schreef latevogel het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe slim ik ben en waarom ik er niet in mag![]()
Mwah, en is het uit met Micheline?quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zit je op dit forum niet echt in lekker gezelschap. Ik weet er alles van
Jij plaats zelfs nog het kotstekentje als hij zegt dat het lekker weer is buitenquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:31 schreef Day het volgende:
E10: ik geniet ervan als jullie genieten!![]()
Los komen in de zin van willen praten hoeft niet altijd met neuken te maken te hebben.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Flink geneukt worden wil ook wel helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |