zou ook gekund hebben jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:11 schreef Addi het volgende:
Nonsens in de nacht had ook een goeie geweest.
Ja, en daarna ff bij Barry op de koffiequote:Op vrijdag 15 september 2006 03:12 schreef Dropkick het volgende:
E10 wil bij de ouders van Sabrina op bezoek.Die heeft echt een plaat voor zn kop.
Zonder protectie:)quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ja, en daarna ff bij Barry op de koffie![]()
Heb ik al gedaan toen hij alleen met Milica aan de klets was. Ik vind hem nu weer vooral zijn mening aan het doorduwen en dus vrij vervelend bezig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:07 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vind dit wel het moment dat scanman01 iets liefs over Tijn moet zeggen
![]()
ze ziet eruit alsof er een suflul tegen dr aan zit te lullen, oh ja, maar dat is ook zoquote:
mhm, ik vind semih best slim, die is echt niet dom hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:20 schreef Addi het volgende:
Het valt mij op dat er nooit een slim iemand in dat huis wil.
Bedoel je nou Milica of Marcia?quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:21 schreef SliderTPP het volgende:
Malicia doet het goed, vind je niet?
Roel en Joost waren ook niet achterlijk in BB5.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
mhm, ik vind semih best slim, die is echt niet dom hoor![]()
Semih weet wel veel over kunst en cultuur inderdaad. Maar Marcia ownde Jeroen ook fraai met schaken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe slim ik ben en waarom ik er niet in magquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:20 schreef Addi het volgende:
Het valt mij op dat er nooit een slim iemand in dat huis wil.
wat je zegt,best slim...niet echt slim.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Veel weten heeft trouwens geen zak met intelligentie te maken. Da's gewoon een kwestie van leren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Semih weet wel veel over kunst en cultuur inderdaad. Maar Marcia ownde Jeroen ook fraai met schaken.
Jeroen, kom op hequote:Op vrijdag 15 september 2006 03:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Semih weet wel veel over kunst en cultuur inderdaad. Maar Marcia ownde Jeroen ook fraai met schaken.
Wie zou dan denk je de broek aan hebben?quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:24 schreef Day het volgende:
Ik vind Janine en Tijn net een stelletje zo.
Daar zou continue strijd over zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wie zou dan denk je de broek aan hebben?
Nou.....? Whahahaquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:22 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Roel en Joost waren ook niet achterlijk in BB5.
Hij wist tenminste wie Orwell was en dat het hele programma vanalles met die man te maken heeft. De rest kende hem niet eensquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:24 schreef Addi het volgende:
[..]
wat je zegt,best slim...niet echt slim.
Milica; ben een groot fan geworden...quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedoel je nou Milica of Marcia?
Ik denk dat Marcia ook nog los gaat komen...althans ,hoop ik.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Veel weten heeft trouwens geen zak met intelligentie te maken. Da's gewoon een kwestie van leren.
Schaken heeft dan wel weer veel met intelligentie te maken.
Sabrina heeft een plaat voor haar kop. Die geniet van E10's aandacht en zijn verlangen naar haar.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:26 schreef Zeehond het volgende:
Ik hoop dat Sabrina eens een keer goed wordt geconfronteerd met de vol=vol uitspraken van Etiënne. Ik ben benieuwd of ze dan nog zo blij is met hem; de zusjes komen dan wel dom over, ze tolereren dat soort praat niet, schat ik zo in.
Volgens mij waren ze er gewoon bij toen hij dat zei. Misschien zijn ze het wel met hem eens, maar spreken dat alleen niet uit.... of misschien nemen ze het met een korreltje zout.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:26 schreef Zeehond het volgende:
Ik hoop dat Sabrina eens een keer goed wordt geconfronteerd met de vol=vol uitspraken van Etiënne. Ik ben benieuwd of ze dan nog zo blij is met hem; de zusjes komen dan wel dom over, ze tolereren dat soort praat niet, schat ik zo in.
Moet eerst paps eruit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:26 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik denk dat Marcia ook nog los gaat komen...althans ,hoop ik.
Haha zo groot dat je d'r naam niet wistquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:26 schreef SliderTPP het volgende:
[..]
Milica; ben een groot fan geworden...
ik hoop dat rob die pagina van e10 op cu2 nog ff voor ze bewaard heeftquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Sabrina heeft een plaat voor haar kop. Die geniet van E10's aandacht en zijn verlangen naar haar.
Dan zit je op dit forum niet echt in lekker gezelschap. Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:26 schreef SliderTPP het volgende:
[..]
Milica; ben een groot fan geworden...
Ik vrees dat ze zo naief zijn dat ze het met een korreltje zout te nemen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze er gewoon bij toen hij dat zei. Misschien zijn ze het wel met hem eens, maar spreken dat alleen niet uit.... of misschien nemen ze het met een korreltje zout.
En vooral met veel doen, dus leren is mijn ervaringquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Veel weten heeft trouwens geen zak met intelligentie te maken. Da's gewoon een kwestie van leren.
Schaken heeft dan wel weer veel met intelligentie te maken.
ja hallo je hebt mij nogquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zit je op dit forum niet echt in lekker gezelschap. Ik weet er alles van
Ik ga het volgend jaar proberen en gedraag me als Koos, veel slapen langzaam praten en dan met 50.000 euro ervan door gaanquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:24 schreef latevogel het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe slim ik ben en waarom ik er niet in mag![]()
Mwah, en is het uit met Micheline?quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zit je op dit forum niet echt in lekker gezelschap. Ik weet er alles van
Jij plaats zelfs nog het kotstekentje als hij zegt dat het lekker weer is buitenquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:31 schreef Day het volgende:
E10: ik geniet ervan als jullie genieten!![]()
Los komen in de zin van willen praten hoeft niet altijd met neuken te maken te hebben.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Flink geneukt worden wil ook wel helpen.
Mijn top 3 is nu:quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, en is het uit met Micheline?
Dus je hoeft je niet te veranderenquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ga het volgend jaar proberen en gedraag me als Koos, veel slapen langzaam praten en dan met 50.000 euro ervan door gaan![]()
ik hou je wel tegen hoor let maar opquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ga het volgend jaar proberen en gedraag me als Koos, veel slapen langzaam praten en dan met 50.000 euro ervan door gaan![]()
Als favoriet of die kunnen gaan winnen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn top 3 is nu:
1 - Semih
2 - Milica
3 - Micheline
Ach kom Scan! Dat kwam er toch harstikke slijmerig uit?!quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij plaats zelfs nog het kotstekentje als hij zegt dat het lekker weer is buiten
Dat verschilt per persoon. Maar Marcia gaf al aan er over te fantaseren..quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:33 schreef Addi het volgende:
[..]
Los komen in de zin van willen praten hoeft niet altijd met neuken te maken te hebben.
LANG niet altijd!
Was een soort van E10 reactie denk ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:33 schreef Addi het volgende:
[..]
Los komen in de zin van willen praten hoeft niet altijd met neuken te maken te hebben.
LANG niet altijd!
Dan heb je toch de beste kansenquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus je hoeft je niet te veranderen![]()
Michelinequote:Op vrijdag 15 september 2006 03:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn top 3 is nu:
1 - Semih
2 - Milica
3 - Micheline
En haar handjes af en toe ook wel te gebruiken. Milica niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Maar Marcia gaf al aan er over te fantaseren..
Dan heb je het gesprek na het avondeten niet echt gevolgd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Maar Marcia gaf al aan er over te fantaseren..
Zit je nou achter mijn geld aanquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:34 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik hou je wel tegen hoor let maar op![]()
Favoriet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als favoriet of die kunnen gaan winnen?
Hij beter met BB stoppen maandagquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:38 schreef BorTheWolf het volgende:
hoor ik het goed gaat E10 stoppen met roken vanaf maandag ?
Ze kan iedere stem gebruiken als ik het forum zo af en toe eens lees.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:37 schreef SliderTPP het volgende:
Scanman: zeker weten dat we Milica hoog houden, deal?
Je hebt mij niet zien zeggen dat ik ze achterlijk vond,dat zijn jouw woorden,slim vind ik ze echter niet en dan vooral in de zin van veel weten en een voldoende woordkeus hebben.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:38 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Jij had wel het idee dat ze achterlijk waren? Leg eens uit?
Das wel een heel zure reactie ondanks dequote:Op vrijdag 15 september 2006 03:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet precies welke mensen de grond in zouden worden geboord op FOK, dus die zou ik met een flink aantal one-liners flink in de zeik zetten. Dan heb ik zo heel FOK op m'n hand en ga fluitend naar de eindoverwinning.
het zou me niks verbazen als hij na zijn exit de eerste exbewoner is die het ziekenhuis ingeslagen word, is het niet door Barry dan wel door een willekeurig anderquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hij beter met BB stoppen maandag![]()
Als je FOK op je hand wil hebben, moet je als bewoner de irritante gasten op hun nummer zetten. Dan ben je de man.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Das wel een heel zure reactie ondanks de. Valt volgens mij wel mee. Soms gaat het van jetje, maar guess what, this is the real world.
Je hebt de beste kansen als je saai bent en weinig zegt idd, dus daaaaaaaaaaaaaag Henkquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan heb je toch de beste kansen![]()
De een is nu AIO en de andere heeft VWO afgerond, kunnen we dan concluderen dat ze tot het slimmere deel van de bevolking horen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:40 schreef Addi het volgende:
[..]
Je hebt mij niet zien zeggen dat ik ze achterlijk vond,dat zijn jouw woorden,slim vind ik ze echter niet en dan vooral in de zin van veel weten en een voldoende woordkeus hebben.
YES!!! Das karakter hebben!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je FOK op je hand wil hebben, moet je als bewoner de irritante gasten op hun nummer zetten. Dan ben je de man.
De bewoner die nu Etienne gigantisch onderuit haalt, of Hilde uitmaakt voor drankorgel, die stijgt hier meteen de top 3 in
quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:42 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als hij na zijn exit de eerste exbewoner is die het ziekenhuis ingeslagen word, is het niet door Barry dan wel door een willekeurig ander![]()
Dan kunnen we cncluderen dat ze goed kunnen leren/onthouden. Slim zijn is nog net even iets anders.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:43 schreef Zeehond het volgende:
[..]
De een is nu AIO en de andere heeft VWO afgerond, kunnen we dan concluderen dat ze tot het slimmere deel van de bevolking horen?
Nee,voor mij niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:43 schreef Zeehond het volgende:
[..]
De een is nu AIO en de andere heeft VWO afgerond, kunnen we dan concluderen dat ze tot het slimmere deel van de bevolking horen?
Als user bedoel je?quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je FOK op je hand wil hebben, moet je als bewoner de irritante gasten op hun nummer zetten. Dan ben je de man.
De bewoner die nu Etienne gigantisch onderuit haalt, of Hilde uitmaakt voor drankorgel, die stijgt hier meteen de top 3 in
Die prachtige woorden van Janine had ze niet in de dbk moeten zeggen, waar ze veilig was en geen bewoner haar kon horen, maar die moet ze Etienne recht in z'n gezicht zeggen. Dan had ik het klasse gevonden. Ik vond het nu nog wel goed, maar leek een klein beetje de veilige weg te zijn.quote:
Oh, we begrepen elkaar niet. Ik had het de hele tijd over wat je moet doen als je in het huis zit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als user bedoel je?
Mja, misschien, ik prik daar doorheen. Ik trek mijn plan en vorm mijn eigen mening. Users die dat doen neem ik niet serieusm net zo min als users die mensen uitschelden in het huis. Ze doen maar, ik vind het een zwaktebod en daar sta ik boven.
Snel informatie verwerken en onthouden is gerelateerd aan intelligentie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kunnen we cncluderen dat ze goed kunnen leren/onthouden. Slim zijn is nog net even iets anders.
Ik verwachtte van haar dat ze dat alsnog zou doen,valt me ook weer tegen,net als Semih die alles achter de ruggen om zegt en niet echt tegen de mensen zèlf.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die prachtige woorden van Janine had ze niet in de dbk moeten zeggen, waar ze veilig was en geen bewoner haar kon horen, maar die moet ze Etienne recht in z'n gezicht zeggen. Dan had ik het klasse gevonden. Ik vond het nu nog wel goed, maar leek een klein beetje de veilige weg te zijn.
Absoluut niet,er komt meer bij kijken! (sorry,ik val je niet aan,ben het alleen oneens met je)quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:48 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Snel informatie verwerken en onthouden is gerelateerd aan intelligentie.
Hoeft niet hoor. Ik ken iemand die zonder problemen hele boeken kon onthouden. Maar als je een spelletje schaken of wat dan ook met haar deed, waar dus veel eigen inzicht voor nodig is, bakte ze er niets van. Kunnen leren hóeft niet te zeggen dat je automatisch ook intelligent bent. Net zo goed dat intelligente mensen niet altijd ook goed kunnen leren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:48 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Snel informatie verwerken en onthouden is gerelateerd aan intelligentie.
IQ zonder EQ stelt ook weinig voor trouwensquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Ik ken iemand die zonder problemen hele boeken kon onthouden. Maar als je een spelletje schaken of wat dan ook met haar deed, waar dus veel eigen inzicht voor nodig is, bakte ze er niets van. Kunnen leren hóeft niet te zeggen dat je automatisch ook intelligent bent. Net zo goed dat intelligente mensen niet altijd ook goed kunnen leren.
Snel veranderen heh. Er stond slapptquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:53 schreef BorTheWolf het volgende:
slaapt die dikke nou gewoon in z'n trainingsbroek ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |