blijft een vaag verhaal weetje dus dan snap je het niet meer weetje en dan praat je door voor het praten weetje en niet meer om iets te zeggen weetje.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:20 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Oh het ligt gelukkig niet aan mij, ik snap ook geen hout van dit onsamenhangend gezwam![]()
mooi mag jij vertalenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:21 schreef riri het volgende:
niks geen onsamenhangends aan
Ik denk dat mijn computer haar als een indringend virus ziet...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:29 schreef BBoon het volgende:
Altijd als Hilde in beeld is haperen de streams. Hoe zou dat komen???
Ik ken nog een liedje maar weet niet van wie het is titel is wat ben jij lelijk van dichtbij. (Maar van veraf ook)quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:31 schreef Snoet123 het volgende:
Moet gelijk aan dat liedje denken van Herman v Veen als ik Hilde zie
" Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk,zo vrolijk...."
Da's Huub Hangop met (Wat Ben Je) Lelijk Van Dichtbij...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:35 schreef enermid het volgende:
[..]
Ik ken nog een liedje maar weet niet van wie het is titel is wat ben jij lelijk van dichtbij. (Maar van veraf ook)
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:36 schreef Snoet123 het volgende:
Ze (Hilde) vind van zichzelf dat ze eruitziet als een uitgestreken vaatdoek
Wat een zelfkennis![]()
Ik word gewoon depressief van haar. Eigenlijk moeten ze depressieve mensen een dag met haar laten optrekken, dan draaien ze wel bij.quote:
of ze hangen zich gelijk opquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik word gewoon depressief van haar. Eigenlijk moeten ze depressieve mensen een dag met haar laten optrekken, dan draaien ze wel bij.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik word gewoon depressief van haar. Eigenlijk moeten ze depressieve mensen een dag met haar laten optrekken, dan draaien ze wel bij.
Neeuh. Dan zien ze dat t nog erger kan en denken ze :"Oh, mijn problemen vallen best mee."quote:
Haha zo had ik er nog niet over gedacht.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Neeuh. Dan zien ze dat t nog erger kan en denken ze :"Oh, mijn problemen vallen best mee."
daarom moet ze ook blijvenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:41 schreef BBoon het volgende:
Eigenlijk jammer dat we nog maar 3 dagen van haar kunnen genieten :-)
jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:45 schreef BBoon het volgende:
Lopen jullie streams ook steeds vast tenminste 3 en 4??
Dat komt vast door Hildequote:Op vrijdag 15 september 2006 12:45 schreef BBoon het volgende:
Lopen jullie streams ook steeds vast tenminste 3 en 4??
Mogen ze in dat hok wel van die nuc-pakken gaan dragenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:49 schreef demins het volgende:
Er moet zometeen toch wel een héle diepe gedachte bij Hilde opborrelen. Zoals moerasgas.
Helemaal niks!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:54 schreef Snoet123 het volgende:
Oh Het gaat weer praten in zichzelf : " wat ik hier toch allemaal beleef"....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |