abonnement Unibet Coolblue
pi_41824829
Hoe gek gaat het worden als de roddelbladen aankomende week uitkomen. Ik denk dat er een kleine beerput open gaat als het gaat om zaken die Monique in het recente verleden allemaal heeft uitgehaald. Er komt uit die kant al een kleine geruchtenstroom op gang. Ze schijnt het niet alleen met de vrouw van haar baas gedaan te hebben, maar er zijn er meer geweest. Vol spanning klopt mijn hartje.
  vrijdag 15 september 2006 @ 03:56:43 #102
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41824833
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 03:54 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:

[..]

IQ zonder EQ stelt ook weinig voor trouwens

ontopic:E10 heb het allebei niet
Kun je niet met elkaar vergelijken. De meest intelligente personen hadden een EQ van -50 ... Die vergelijking gaat dus vrij mank vind ik zelf.

Ontopic: Het is vrij stil in het huis nu. Weer een dag voorbij zonder spectaculaire zaken.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41824835
MILIDA FOR PRESIDENT!!!!!!
When does the hurting stop ? ...
pi_41824836
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 03:52 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor. Ik ken iemand die zonder problemen hele boeken kon onthouden. Maar als je een spelletje schaken of wat dan ook met haar deed, waar dus veel eigen inzicht voor nodig is, bakte ze er niets van. Kunnen leren hóeft niet te zeggen dat je automatisch ook intelligent bent. Net zo goed dat intelligente mensen niet altijd ook goed kunnen leren.
Ik had het dan ook over verwerken en onthouden en niet alleen over onthouden. Iemand die dingen goed kan onthouden kan een wiskundeboek snel in zijn geheugen opnemen maar kan daar vervolgens niets mee. Ik had het over informatie verwerken en begrijpen.
pi_41824837
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 03:55 schreef Addi het volgende:
Ik ken mensen die voor dom versleten worden omdat ze niet goed uit hun woorden komen en niet goed kunnen schrijven maar ik weet dat ze over meer intellect beschikken dan de meeste mensen door wat ze allemaal wèl kunnen qua denken en werken door inzicht op allerlei gebied.
hiermee ben ik het wel eens, maar dat zijn vaak de domme mensen met een grote bek die door andere domme mensen nog gelooft worden ook als ze deze uitspraak over iemand doen
you only realise what you've got, once it's gone...
100% fan van de zussies
Lost : The new season premieres on Wednesday, October 4 @ 9/8c. :)
  vrijdag 15 september 2006 @ 03:58:24 #106
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41824845
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 03:55 schreef Addi het volgende:
Ik ken mensen die voor dom versleten worden omdat ze niet goed uit hun woorden komen en niet goed kunnen schrijven maar ik weet dat ze over meer intellect beschikken dan de meeste mensen door wat ze allemaal wèl kunnen qua denken en werken door inzicht op allerlei gebied.
Ik ken mensen die goed kunnen leren, maar geef ze geen moeilijke sudoku, want dat gaat ze nooit lukken.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41824850
Ik bedoel: MILICA FOR PRESIDENT !!!!
When does the hurting stop ? ...
pi_41824852
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 03:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ken mensen die goed kunnen leren, maar geef ze geen moeilijke sudoku, want dat gaat ze nooit lukken.
je heb het elke keer over leren, wij hebben het over slimme mensen
you only realise what you've got, once it's gone...
100% fan van de zussies
Lost : The new season premieres on Wednesday, October 4 @ 9/8c. :)
pi_41824858
Ja! met intelligentie en kennis kom je een heel eind
When does the hurting stop ? ...
  vrijdag 15 september 2006 @ 04:01:06 #110
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41824860
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 03:59 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:

[..]

je heb het elke keer over leren, wij hebben het over slimme mensen
We kwamen op een gegeven moment uit op intelligente. Dat is inderdaad heel wat anders dan slimme mensen, daar heb je gelijk aan. Maar ik nam aan dat de eerste keer dat de term 'slimme mensen' werd gebruikt, er eigenlijk bedoeld werd dat ze niet intelligent zijn.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41824867
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 04:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

We kwamen op een gegeven moment uit op intelligente. Dat is inderdaad heel wat anders dan slimme mensen, daar heb je gelijk aan. Maar ik nam aan dat de eerste keer dat de term 'slimme mensen' werd gebruikt, er eigenlijk bedoeld werd dat ze niet intelligent zijn.
touche, ik bedoelde intelligente mensen
you only realise what you've got, once it's gone...
100% fan van de zussies
Lost : The new season premieres on Wednesday, October 4 @ 9/8c. :)
pi_41824868
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 03:59 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:

[..]

je heb het elke keer over leren, wij hebben het over slimme mensen
Slim is subjectief, iedereen is slim op zijn of haar gebied.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_41824871
Even een vraagje tussendoor:Is Barry nu in Nederland of zit hij nu in Afghanistan?
pi_41824872
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 03:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:

[..]

hiermee ben ik het wel eens, maar dat zijn vaak de domme mensen met een grote bek die door andere domme mensen nog gelooft worden ook als ze deze uitspraak over iemand doen
Jou kan ik even niet volgen want ik begrijp niet wat je met het tweede gedeelte van de zin bedoelt?
Wil de haan laten kraaien voor Stummie van der Stommestreek.
pi_41824876
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 03:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ken mensen die goed kunnen leren, maar geef ze geen moeilijke sudoku, want dat gaat ze nooit lukken.
Jou kan ik wel volgen want jij begrijpt volledig wat ik bedoel!
Wil de haan laten kraaien voor Stummie van der Stommestreek.
pi_41824879
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 04:02 schreef Dropkick het volgende:
Even een vraagje tussendoor:Is Barry nu in Nederland of zit hij nu in Afghanistan?
Ik gok de tweede anders zat Sabje niet zo uitgebreid te frummelen met E10
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  vrijdag 15 september 2006 @ 04:04:55 #117
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41824880
Hummie van de Schaamstreek
Confidence through competence
pi_41824885
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 04:02 schreef Addi het volgende:

[..]

Jou kan ik even niet volgen want ik begrijp niet wat je met het tweede gedeelte van de zin bedoelt?
intelligente mensen zijn duidelijk in de minderheid toch, maar als die dan toevallig niet uit zn woorden kan komen en 1 dom figuur die dat toevallig wel net kan begint dat te roepen staan dr nog genoeg omheen die het nog geloven ook
you only realise what you've got, once it's gone...
100% fan van de zussies
Lost : The new season premieres on Wednesday, October 4 @ 9/8c. :)
pi_41824887
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 04:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

We kwamen op een gegeven moment uit op intelligente. Dat is inderdaad heel wat anders dan slimme mensen, daar heb je gelijk aan. Maar ik nam aan dat de eerste keer dat de term 'slimme mensen' werd gebruikt, er eigenlijk bedoeld werd dat ze niet intelligent zijn.
En later begreep je me volledig. Kijk da's nu IQ!
Wil de haan laten kraaien voor Stummie van der Stommestreek.
pi_41824890
Maar goed het huis slaapt, en ik ga ook lekker me mandje in
you only realise what you've got, once it's gone...
100% fan van de zussies
Lost : The new season premieres on Wednesday, October 4 @ 9/8c. :)
pi_41824891
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 04:05 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:

[..]

intelligente mensen zijn duidelijk in de minderheid toch, maar als die dan toevallig niet uit zn woorden kan komen en 1 dom figuur die dat toevallig wel net kan begint dat te roepen staan dr nog genoeg omheen die het nog geloven ook
Nu snap ik je,die lui zitten ook in de politiek,die jij bedoelt:)
Wil de haan laten kraaien voor Stummie van der Stommestreek.
pi_41824895
Ik zie Monique dr billen, lekkere gedachte om mee te nemen, sorry Rob
you only realise what you've got, once it's gone...
100% fan van de zussies
Lost : The new season premieres on Wednesday, October 4 @ 9/8c. :)
pi_41824896
Ik ook,truste alemaal en geen nachtmerries over E10 of Hilde:)
Wil de haan laten kraaien voor Stummie van der Stommestreek.
  vrijdag 15 september 2006 @ 07:40:38 #124
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41825609
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 03:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:

[..]

mhm, ik vind semih best slim, die is echt niet dom hoor
semih spoort ook niet, dat zag je bijvoorbeeld in die discussie over dat roken/de film....hij slaat dan helemaal door tot in het extreme...bewoners hadden het er gister nog een paar keer over...
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 15 september 2006 @ 07:52:09 #125
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41825663
Morguh allemaal trouwens!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 15 september 2006 @ 07:53:41 #126
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41825672
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 07:52 schreef versabommie het volgende:
Morguh allemaal trouwens!

Ik denk dat ik trouwens ergens in de loop van de dag ff in wil gaan op het racistische gedrag van e10 en de meningen hier op fok
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_41825710
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 04:02 schreef Dropkick het volgende:
Even een vraagje tussendoor:Is Barry nu in Nederland of zit hij nu in Afghanistan?
volgens mij hebben ze het erover gehad dat hij het afgelopen weekend terug zou komen.
pi_41826069
Ook het lokkertje van een open tuin kan ze niet meer verleiden om er uit te komen vanochtend
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_41826429
ik denk dat we het spannendste van vandaag wel in beeld hebben op dit moment, een spin die een web maakt voor de camera.
pi_41826491
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 08:38 schreef pullup het volgende:
Ook het lokkertje van een open tuin kan ze niet meer verleiden om er uit te komen vanochtend
Wat hebben ze allemaal joh, aangestoken door Hil?
pi_41826913
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:05 schreef Verida het volgende:
ik denk dat we het spannendste van vandaag wel in beeld hebben op dit moment, een spin die een web maakt voor de camera.
pi_41827124
Heb ff alles van vannacht nagelezen. Wat een gedoe om E10 zeg. Wil nog wel 1 ding corrigeren en dat is dat Janine zij dat hijzelf heeft gezegd extreem rechts te zijn en dit klopt niet. Hij heeft gezegd niet extreem rechts te zijn. Verder moet Janine zich niet zo aanstellen want als hij echt extreem rechts was was zij of semih wel genomineerd.
Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_41827149
Van de 200 geplaatste commentaren gingen er overigens 198 over E10 dus die zou ik er nog maar ff in laten zitten als ik BB was. Met 2 reacties per dag is er op FOK ook niet veel aan.
Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:55:30 #134
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41827296
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:46 schreef rickfcdb het volgende:
Heb ff alles van vannacht nagelezen. Wat een gedoe om E10 zeg. Wil nog wel 1 ding corrigeren en dat is dat Janine zij dat hijzelf heeft gezegd extreem rechts te zijn en dit klopt niet. Hij heeft gezegd niet extreem rechts te zijn. Verder moet Janine zich niet zo aanstellen want als hij echt extreem rechts was was zij of semih wel genomineerd.
Wilde er vandaag ook al over beginnen. Je ziet het gros hier totaal op die gast duiken vanwege zijn racisme. Janine doet hetzelfde in het huis, ware het niet dat janine het met een overtuiging doet die e10 juist niet gebruikt. Janine is extremer dan e10 in dit geval. Ik keur e10 zijin praatjes over gedachtengangen niet goed, ik vind het trouwens een irritante puber die wat mij betreft er nooit had gehoeven, maar zo stellig als mensen tegen zijn racisme aggeren is mij iets te extreem, extreem zoals je van rechts extremisten zou verwachten.

Ik zal het even licht nuanceren: je hebt de racist die het met de paplepel krijgt ingegoten, en die geen allochtoon in zijn buurt kan velen, maar je hebt ook de racist die het aangeleer dkrijgt door vrienden, buurt of zelfs familie. deze laatste groep is er ook in gradaties en ik schat e10 tamelijk laag in. E10 is halfbloed, kan goed omgaan met semih , nomineert semih en janine niet dus zijn racisme is tamelijk fake, een toneelstukje waarmee hij scoort bij zijn vrienden. Ik vergelijk het met een winkeldiefstal uit ballorigheid van een groepje pubers. Geen reden om het te doen maar wel aanleiding om erbij te horen. Hoezeer er toch mensen zijn die stellkig beweren nooit ergens bij te willen horen, nagenoeg elk mens heeft een natuurlijke drang tot groepsdeelname.

E10 zou in een andere situatie met andere vrienden ook gewoon een greenpeace activist kunnen zijn. E10 is een volger in een roedel en helaas heeft hij de verkeerde roedel gekozen. Het bewijs van deze stellingis heel simpel te vinden in de BB beelden. Hij stapt namelijk zonder moeite over zijn "racistische denkwijze"heen en zoals ik en rick overigens ook al zegde...hij nomineert de door hem "gehate" "buitenlanders" niet eens.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:59:48 #135
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41827370
ohwja, en als janinen de standvastige vrouw met uitgesproken mening zou zijn die ze claimt te zijn dan had ze e10 wel met de nominatie geconfronteerd, ze is gewoon een laffe hals! achter de schermen de grootste muil, maar in huis snel de mond toe, zo erg vind ze het racisme van e10, zo erg dat ze haar trots en principes opgeeft voor een gok op geld!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_41827586
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:59 schreef versabommie het volgende:
ohwja, en als janinen de standvastige vrouw met uitgesproken mening zou zijn die ze claimt te zijn dan had ze e10 wel met de nominatie geconfronteerd, ze is gewoon een laffe hals! achter de schermen de grootste muil, maar in huis snel de mond toe, zo erg vind ze het racisme van e10, zo erg dat ze haar trots en principes opgeeft voor een gok op geld!
Hier hoeft niks aan toegevoegd te worden subliem geformuleerd net zoals je vorige bericht.
pi_41827611
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:59 schreef versabommie het volgende:
ohwja, en als janinen de standvastige vrouw met uitgesproken mening zou zijn die ze claimt te zijn dan had ze e10 wel met de nominatie geconfronteerd, ze is gewoon een laffe hals! achter de schermen de grootste muil, maar in huis snel de mond toe, zo erg vind ze het racisme van e10, zo erg dat ze haar trots en principes opgeeft voor een gok op geld!
Die Janine is zo fake als wat, ze heeft nu door dat ze in het begin het verkeerde groepje gekontneukt heeft en maakt nu de switch naar het in haar ogen populaire volk. Nog 1x mbt tot racisme: Janine geeft het goede voorbeeld van hoe het niet moet, ze gebruikt haar uiterlijk (kleur) over de rug van E10 om zo in het bekende gediscrimineerde hoekje gestopt te worden en zo de stem van alle verontwaardigde sp stemmers op te eisen.
Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_41827687
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:59 schreef versabommie het volgende:
ohwja, en als janinen de standvastige vrouw met uitgesproken mening zou zijn die ze claimt te zijn dan had ze e10 wel met de nominatie geconfronteerd, ze is gewoon een laffe hals! achter de schermen de grootste muil, maar in huis snel de mond toe, zo erg vind ze het racisme van e10, zo erg dat ze haar trots en principes opgeeft voor een gok op geld!
Met dit laatste ben ik het volkomen met je eens.

Voor wat betreft het racisme van Etienne.
Volgens mij is hij binnen het huis tijdens de discussie (die we niet helemaal hebben mogen volgen) redelijk duidelijk geweest binnen deze groep. Er is dan ook niemand binnen het huis die denkt dat hij geen racistische denkbeelden erop na oud (op Sabrina na die het wel hoorde maar dacht dat hij het allemaal niet zo meende).
Ik zie zelf niet die scherpe scheidslijn tussen racisten van huis uit en mensen die het is aangeleerd zoals jij hier boven stelt. In het dagelijks leven zou Etienne in ieder geval nooit met Semih in contact zijn gekomen omdat hij een blokje omloopt . Wat ik wel weet is dat etienne en Pa allereerst vrijwel blindelings Semih eruit wouden hebben en acht Etienne slim genoeg om te bedenken dat hij op dit moment niet al teveel kans maakt vooralsnog om Semih eruit te krijgen en dus maar iemand anders nomineert.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:15:43 #139
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41827712
Om de door mij zo geliefde moddiemods ( met uitzondering van TL want dat is een dude!) niet de gelegenheid te geven mij te spanken op grond discussie voeren in de cos, heb ik een nieuw topic geopend:

Rechts extremisme in het BB-huis???
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:18:55 #140
156644 toxikon
totale uitverkoop
pi_41827786
volgens mij heeft plofkop een tijdje terug wel gezegd dat ie extreem rechts is en janine heeft hier ook met e10 overgepraat. alleen niet in de harde woorden die ze in de dbk gebruikte.
maar dat maakt niet uit, papventje moet gewoon zijn muil houden ipv domme praat er uit gooien
alles moet op
pi_41828034
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:18 schreef toxikon het volgende:
volgens mij heeft plofkop een tijdje terug wel gezegd dat ie extreem rechts is en janine heeft hier ook met e10 overgepraat. alleen niet in de harde woorden die ze in de dbk gebruikte.
maar dat maakt niet uit, papventje moet gewoon zijn muil houden ipv domme praat er uit gooien
Zonder domme praat is er niets te discusseren dus wees blij dat er nog iemand is die de camera's niet 24/7 in gaten zit te houden. Van lui zoals Egbert, Marlies en Janine kun je er zo 500 van de toneelschool halen die kunnen zich beter voordoen als iets wat ze niet zijn.
Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:45:41 #142
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41828479
Wat een lappen tekst allemaal.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_41828817
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:28 schreef rickfcdb het volgende:

[..]

Zonder domme praat is er niets te discusseren dus wees blij dat er nog iemand is die de camera's niet 24/7 in gaten zit te houden. Van lui zoals Egbert, Marlies en Janine kun je er zo 500 van de toneelschool halen die kunnen zich beter voordoen als iets wat ze niet zijn.
en nu Monique en sabrina ook. Ze zijn nu allemaal zich heel erg bewust van de camera dankzij BB
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:06:48 #144
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41829046
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:15 schreef versabommie het volgende:
Om de door mij zo geliefde moddiemods ( met uitzondering van TL want dat is een dude!) niet de gelegenheid te geven mij te spanken op grond discussie voeren in de cos, heb ik een nieuw topic geopend:

Rechts extremisme in het BB-huis???
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_41829074
-edit: verplaatst naar juiste topic De bewoners: Marcel #1 -

[ Bericht 61% gewijzigd door flugeltje op 15-09-2006 11:14:59 ]
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:09:32 #146
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41829118
Jaap, zet je dat even in het Marcel topic? (hoort namelijk niet hier, anders gaat men er verder over babbelen en gaat de boel weer offtopic)

edit: Je had het al gedaan zie ik, haal ik 'm hier weg
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_41829156
Sabrina is wakker
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_41829214
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:10 schreef pullup het volgende:
Sabrina is wakker
Dan komt E10 er ook zo aan.
Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:14:54 #149
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_41829287
Smorgens.

Die klok van de weekopdracht staat er nog steeds, nog steeds op 11.05 uur...
En de wasmachine gaat aan (en mijn geluid dus uit)...
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:18:13 #150
81329 MadMaster
Schots en scheef...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')