tja, tis net Meneer de Uilquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:54 schreef Snoet123 het volgende:
Oh Het gaat weer praten in zichzelf : " wat ik hier toch allemaal beleef"....
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:55 schreef puntoortje het volgende:
het is dat godzilla ff met d'r ogen knipperde...maar anders zou je denken dat je stream weer vastzit
Ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat iemand zo wil leven.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:58 schreef Snoet123 het volgende:
Ik krijg gewoon spontaan de slappe lach van Hilde als ik haar zo zie zitten
Je begrijpt gewoon niet hoe moeilijk het is om tegen een ingebeelde ziekte te vechten!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat iemand zo wil leven.
jep, gebeurd regelmatigquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:04 schreef Snoet123 het volgende:
Fok lag er hier ff helemaal uit..jullie ook last van?
Zag ik dat nou goed? Hilde liep in 1 streep door naar de wc en zei tegen niemand wat
wel dat fok erg traag isquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:04 schreef Snoet123 het volgende:
Fok lag er hier ff helemaal uit..jullie ook last van?
Zag ik dat nou goed? Hilde liep in 1 streep door naar de wc en zei tegen niemand wat
Ik walg ook van Hilde en vind haar een egoistisch mens, maar dat hier vele users stellig lopen te verkondigen dat haar ziekte pure inbeelding is en dat ze klaagt om niets, gaat me wel veel te ver. Maar het is wel op z'n FOK's om zulke dingen al heel snel te roepen. Wat mij betreft een beetje te makkelijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:03 schreef demins het volgende:
[..]
Je begrijpt gewoon niet hoe moeilijk het is om tegen een ingebeelde ziekte te vechten!
Omdat ik net uit de douche kom en het zo raar staat als ik in mn nakie in de tuin ga zittenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:07 schreef arneaux het volgende:
Waarom zitten we eigenlijk binnen met dit weer..
Naaktlopen is okay.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:08 schreef BBoon het volgende:
[..]
Omdat ik net uit de douche kom en het zo raar staat als ik in mn nakie in de tuin ga zitten![]()
Daar heeft ze haar personeel voorquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:10 schreef Verida het volgende:
smaakvol, hilde scheert haar benen met een scheermesje en blaast het scheermesje om de zoveel streken leeg, de afgeschoren haren vallen op de grond van de badkamer.
Tja... ik ken een aantal mensen die aan dezelfde ziekte lijden als Hilde zegt te doen en die gedragen zich toch wel heel erg anders dan zij hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik walg ook van Hilde en vind haar een egoistisch mens, maar dat hier vele users stellig lopen te verkondigen dat haar ziekte pure inbeelding is en dat ze klaagt om niets, gaat me wel veel te ver. Maar het is wel op z'n FOK's om zulke dingen al heel snel te roepen. Wat mij betreft een beetje te makkelijk.
We? Ik zit in de tuin mit de laptopquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:07 schreef arneaux het volgende:
Waarom zitten we eigenlijk binnen met dit weer..
jepquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef BBoon het volgende:
Stream 3 is steeds in herhaling bij mij??
Dan vinden ze wel iets anders dat niemand interesseert!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Kunnen ze die gasten niet gewoon zelf laten besluiten wanneer ze in de tuin mogen, nou gaan die gesprekken elke keer over wanneer de tuin open gaat, dan gaan ze misschien over dingen die wel boeiend zijn![]()
Op de talpa site zijn de streams wel goed.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef BBoon het volgende:
hier ook hoor hil staat op doet slipper aan, en VASTquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef BBoon het volgende:
ja de lage kwaliteit, dat dan weer welquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de talpa site zijn de streams wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |