Nou sorry, ik heb liever die photo viewing en editting dan DVD playback, omdat ik geen apparaat heb (behalve de computer) waar je zo makkelijk foto's kan editten, en wel een DVD speler heb.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel nutteloze photoedit software maar geen dvd playback
N_Royquote:Op donderdag 14 september 2006 18:55 schreef Oksel het volgende:
Game on! (Zoals N_Roy zou zeggen!)
Daarbij, degenen die nu zeuren zullen, als het al wel zou kunnen, nooit DVD's afspelen op de Wii... er zit toch geen 5.1 support op...quote:Op donderdag 14 september 2006 18:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou sorry, ik heb liever die photo viewing en editting dan DVD playback, omdat ik geen apparaat heb (behalve de computer) waar je zo makkelijk foto's kan editten, en wel een DVD speler heb.
Natuurlijk heb ik liever allebei.
Je hebt een mac toch dat lijkt me toch een stuk beter en accurater editten dan op de Wii op een lage resolutiequote:Op donderdag 14 september 2006 18:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou sorry, ik heb liever die photo viewing en editting dan DVD playback, omdat ik geen apparaat heb (behalve de computer) waar je zo makkelijk foto's kan editten, en wel een DVD speler heb.
Wees er trots op.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:59 schreef Oksel het volgende:
Kicken, mijn eerste Wii topic!
Je eerste Wii Topic en je gaat het gelijk al kicken?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:59 schreef Oksel het volgende:
Ik heb het vermoedden dat het photo edit/view gebeuren erop zit om je eigen foto in een game te kunnen proppen, zoals met Wii Tennis volgens mij al eens gedemonstreerd isquote:Op donderdag 14 september 2006 18:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Een mac.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt een mac toch dat lijkt me toch een stuk beter en accurater editten dan op de Wii op een lage resolutie
6.0 geluid als je 4 controllers hebt...quote:Op donderdag 14 september 2006 19:03 schreef Oksel het volgende:
Géén DVD playback & géén surround maar een simpele stereo uitgang..
Mooie OP ook.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:59 schreef Oksel het volgende:
Ga je straks ook internetten via de Wii? En hoe vaak staat je computer nu uit...quote:Op donderdag 14 september 2006 19:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Een mac.Je lijkt Tomasso wel.
Computers moet je opstarten en maken herrie. Ik ga voortaan me foto's bekijken via de Wii.
Weet je hoe blij ik nu ben?quote:
Nee, maar foto's op de Wii lijkt me makkelijker. Lekker op bank.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Ga je straks ook internetten via de Wii? En hoe vaak staat je computer nu uit...
omg, ik spuug koffie over m'n bureau vanwege je Usericon...quote:Op donderdag 14 september 2006 19:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, maar foto's op de Wii lijkt me makkelijker. Lekker op bank.![]()
Ah, Chanty is weer terugquote:Op donderdag 14 september 2006 19:12 schreef Chanty87 het volgende:
Die Zelda & Red Steel screens zien er wel goed uit
Zelda ziet er idd fantastisch uitquote:Op donderdag 14 september 2006 19:12 schreef Chanty87 het volgende:
Die Zelda & Red Steel screens zien er wel goed uit
http://www.nintendo.co.jp(...)ew/movie/lineup.htmlquote:Op donderdag 14 september 2006 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
Graphicshoer
Hey heeft iemand nog die link naar die 5 minuut durende filmpje van games Wii japan enzo?
Dat heet bloom en het is hardstikke mooi. Guild Wars gebruikt het juist enorm goed.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:58 schreef RipCore het volgende:
Zo'n waas over alles heen. Dat heeft Guild Wars ook.. =/
quote:
Nee, jammer hequote:Op donderdag 14 september 2006 19:59 schreef Tomasso het volgende:
En kan tain niet gewoon wegblijven hier. Het enige wat hij doet is matig trollen...
Het is een cube port wat wil je anders. Echt serieus kun je niet gewoon wegblijven want het enige wat je idd doet is hier trollen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Sorry maar de Wii kan echt wel wat meer aan zodat het nog lijkt alsof je door gras aan het lopen bent ipv op matige textures met vlekken wat gras moet voorstellen. En ja dat is gewoon het nadeel dat het spel in bijna dezelfde vorm ook op de Cube uitkomt.
[..]
Nee, jammer he
Doe niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is een cube port wat wil je anders. Echt serieus kun je niet gewoon wegblijven want het enige wat je idd doet is hier trollen.
Het gemakkelijkste wat je kan doen als mensen trollen. Negerenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is een cube port wat wil je anders. Echt serieus kun je niet gewoon wegblijven want het enige wat je idd doet is hier trollen.
Dat zeg ik toch, maar dan moet je niet schijnheilig roepen dat dit prachtig is of er echt goed uitzietquote:Op donderdag 14 september 2006 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is een cube port wat wil je anders.
http://forum.fok.nl/user/logoutquote:Echt serieus kun je niet gewoon wegblijven want het enige wat je idd doet is hier trollen.
Ik vind het niet zo mooi.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat heet bloom en het is hardstikke mooi. Guild Wars gebruikt het juist enorm goed.
Heb ook andere screens gezien hoor. Geen enkel spel op Cube heeft die rare effecten laat staan een Zelda titel......quote:Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, maar dan moet je niet schijnheilig roepen dat dit prachtig is of er echt goed uitziet
[..]
http://forum.fok.nl/user/logout
Is er ergens een hi-res tehalen ?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
http://www.nintendo.co.jp(...)ew/movie/lineup.html
En kan tain niet gewoon wegblijven hier. Het enige wat hij doet is matig trollen...
En die blur is van Twilight Realm.
Tja of de spellen leuk zijn om te spelen en of ze lekker spelen kan je niet zeggen aan de hand van screensquote:Op donderdag 14 september 2006 20:10 schreef __Saviour__ het volgende:
pff, nog altijd dat gezever over graphics zeg.
Jammer maar ik ben toch meer een pc gamer ook al heb ik redelijk wat consolesquote:Op donderdag 14 september 2006 20:11 schreef Oksel het volgende:
Tain baalt ervan dat hij nog zo lang moet wachten tot hij op zijn favo console kan spelen! Ha!
Niemand is perfect Gijsquote:Op donderdag 14 september 2006 20:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Jammer maar ik ben toch meer een pc gamer
Het gaat ook gewoon een tof spel zijn, maar dan mag ik toch ook commentaar hebben op de mindere dingen?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb ook andere screens gezien hoor. Geen enkel spel op Cube heeft die rare effecten laat staan een Zelda titel......Denk dat je idd wat overdrijft in deze.
Ik bedoel,... check die pijl op die wolf screenshot.... dacht je nou echt dat dat er straks op je tv zo uitziet![]()
Maar het zeuren over de graphics begint wat oud te worden. De DS bewijst toch wel dat een minder krachtig apparaat zich makkelijk staande kan houden tegenover een technologisch veel sterkere concurrent.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Tja of de spellen leuk zijn om te spelen en of ze lekker spelen kan je niet zeggen aan de hand van screens
oh dat zeker. Ik heb een PSP gehad en verbaasde me erover wat voor graphics dat ding tevoorschijn kon toveren. Maar de sleutel tot succes is niet pure graphics alleen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:18 schreef Oksel het volgende:
De PSP heeft idd gruwlijk mooie graphics.. net als de PS3 gaat krijgen..![]()
Je vergeet te melden dat het 5 jaar oude Gamecube hardware is en een controller van 5 dollar. Daarnaast kan de console makkelijk voor 50 euro verkocht worden, zijn het allemaal gimmicky games en is alles lelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Gadverdamme. Wat een lelijke textures.Waar blijft mijn AA x8? Moet dat soms een zwaard voorstellen? Het lijkt net een keukenmes, met die lelijke textures.
Bah Nintendo bah wat krijgen we nou.PC 4 lyfe. [/Tain]
Red Steel, Mario Galaxy en MP3 onder andere zien er gewoon mooi uit en dan valt Zelda iets uit de toon met de mindere graphics.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar het zeuren over de graphics begint wat oud te worden. De DS bewijst toch wel dat een minder krachtig apparaat zich makkelijk staande kan houden tegenover een technologisch veel sterkere concurrent.
Goede games en even snel tussendoor een spel kunnen spelen vind ik wel een vereiste van een handheldquote:Op donderdag 14 september 2006 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
oh dat zeker. Ik heb een PSP gehad en verbaasde me erover wat voor graphics dat ding tevoorschijn kon toveren. Maar de sleutel tot succes is niet pure graphics alleen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Gadverdamme. Wat een lelijke textures.Waar blijft mijn AA x8? Moet dat soms een zwaard voorstellen? Het lijkt net een keukenmes, met die lelijke textures.
Bah Nintendo bah wat krijgen we nou.PC 4 lyfe. [/Tain]
Gelukkig zijn jullie niet kinderachtig ofzoquote:Op donderdag 14 september 2006 20:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je vergeet te melden dat het 5 jaar oude Gamecube hardware is en een controller van 5 dollar. Daarnaast kan de console makkelijk voor 50 euro verkocht worden, zijn het allemaal gimmicky games en is alles lelijk.
Van jou geleerd.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig zijn jullie niet kinderachtig ofzo
Jij weet duidelijk niet waar je over praatquote:Op donderdag 14 september 2006 20:31 schreef Max_Dark het volgende:
Haha het is weer overduidelijk: ben je het niet eens met de eeuwigdurende glorificatie door de fanbois dan "troll" je direct.
Hulde aan Tain, dat hij nog na al die tijd zijn ongecensureerde mening durft te geven. Mogen mensen dan helemaal geen waarde meer hechten aan graphics? Als iets er ronduit lelijk uit ziet denk ik ook dat de developer er onvoldoende tijd in heeft gestoken.
Klopt, ik mistte nog de helft. Die krijg je later wel.quote:
bloom is de nieuwe lens flarequote:Op donderdag 14 september 2006 20:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat heet bloom en het is hardstikke mooi. Guild Wars gebruikt het juist enorm goed.
Dat zou idd wel mooi zijn, of gewoon 229 of 239 desnoodsquote:Op donderdag 14 september 2006 20:33 schreef Koentje3 het volgende:
Hmm, marketingtechnisch gezien zou het voor nintendo erg voordelig zijn om de wii in EU voor een lagere prijs te verkopen... Dat vooral ivm deze 2 dagen... Iedereen in europa die een beetje gamed leest alles mee, ook met amerika... Nu verwacht iedereen een prijs van 250 euro .. Als nintendo deze prijs nou op 200 legt komt dit echt aan als: "ZO dat is goedkoop!"... En zullen meer mensen over de streep worden getrokken.
Die amerikanen lezen toch niks over de rest van de wereld![]()
Jij weet duidelijk niet waar je over praatquote:Op donderdag 14 september 2006 20:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet waar je over praat
Zal ik dan toch nog gelijk krijgenquote:Wii March 2007 in Europe?
High street retailer banner drops potentially sphincter-tightening bombshell.
by Matt Wales
UK, September 14, 2006 - Here's some cheerful news to finish off the end of all you European-types day. UK high street retailer Argos has flipped up a banner on its website, proclaiming, "Nintendo Wii: Launching March 2007". According to eagle-eyed ad-watchers, the banner previously read, "Nintendo Wii: Launching Winter 2006".
While we'd hardly count Argos as the most reliable source for Wii news, it's interesting (not to mention a little worrying) that the store has chosen to update its banner so close to Nintendo's official European Wii launch announcement, set to be made in London tomorrow during a press conference scheduled to begin at 12pm GMT.
Nintendo observers have been quick to point out that Wii launch details released so far seem to mirror the launch of the original DS in 2004, with the US recieving the handheld in November, closely followed by Japan in early December. Of course, that time around, the DS eventually hit Europe in March of the following year - a disturbing omen?
Before we slip on our shrouds and stomp around the garden ringing Nintendo's death knell, it's worth remember that nothing is set in stone until the company lays down its cards tomorrow. Rest assured, we'll be there in force for full, comprehensive coverage. Oh, and we'll also try and steal you all a Wii.
http://wii.ign.com/articles/732/732764p1.html
Nintendo is toch ook Kiddyquote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig zijn jullie niet kinderachtig ofzo
Toch leuk dat Nintendo of Europe nog steeds meldt dat hij in 2006 komt dan. Goede bron.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:39 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Zal ik dan toch nog gelijk krijgen
Ow en mmarsu waarom loop je op iedereen te bitchen die ergens kritiek op heeft? alsof nintendo perfect is. (even voor jouw informatie, als iemand kritiek heeft wil dat niet meteen zeggen dat ie anti nintendo is wat jij schijnbaar denkt)
Nou ik vind Twilight Princess toch echt een stuk mooier dan Red Steel.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Red Steel, Mario Galaxy en MP3 onder andere zien er gewoon mooi uit en dan valt Zelda iets uit de toon met de mindere graphics.
Kiddyyyyyyyyyquote:Op donderdag 14 september 2006 20:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nintendo is toch ook Kiddy![]()
Sfeervoller is het juiste woord. grafisch gezien ziet Red Steel er veel mooier uit, maar TP ziet er veel levendiger uit.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou ik vind Twilight Princess toch echt een stuk mooier dan Red Steel.
Trek het je in hemelsnaam niet aan zegquote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Sfeervoller is het juiste woord. grafisch gezien ziet Red Steel er veel mooier uit, maar TP ziet er veel levendiger uit.
En voor de mensen die me een trollende fanboy noemen mogen zich best afvragen waarom ik dan in godsnaam zoveel consoles heb en er af en toe nog steeds op speel
Idem, maar eehm, daar zijn modjes toch voor?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat kinderachtige he, dat komt me echt mn strot uit. Wat een kuthuilies zitten hier zeg.
Technisch gezien zou dat best kunnen, Red Steel is een Wii game en Twilight Princess een port van de Gamecube met geen graphics updates (behalve de framerate). Kwa textures mag Red Steel wel scherper zijn ja, maar voor de rest is Twilight Princess mooier.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Sfeervoller is het juiste woord. grafisch gezien ziet Red Steel er veel mooier uit, maar TP ziet er veel levendiger uit.
Doe ik ook niet hoor, ga zo weer lekker tv kijkenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trek het je in hemelsnaam niet aan zegDat doe ik ook allang niet meer
ben je gek, die durfen hier niet meer te komenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:52 schreef febster het volgende:
[..]
Idem, maar eehm, daar zijn modjes toch voor?
as in, ik zie ze nooit![]()
Een klein stemmetje in mijn achterhoofd zegt me dat we net zo genaaid gaan worden als de PS3 fansquote:Op donderdag 14 september 2006 20:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Jullie mogen voor mij allemaal bidden dat de Wii voor 17 nov. in Europa uitkomt.
snel, ga afkloppenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef febster het volgende:
[..]
Een klein stemmetje in mijn achterhoofd zegt me dat we net zo genaaid gaan worden als de PS3 fans![]()
alles voor Maart 2007 is goedquote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef febster het volgende:
[..]
Een klein stemmetje in mijn achterhoofd zegt me dat we net zo genaaid gaan worden als de PS3 fans![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
ik verwacht van niet. europa wordt weer keihard achtergesteld. zelfs afrika krijgt de wii nog eerder
Dat zeiden ze dus oowk bij de PS3quote:Op donderdag 14 september 2006 21:03 schreef Tomasso het volgende:
*zucht*
Lezen schijnt nogal moeilijk te zijn.
NoE: "Wii coming in 2006" . Goh, zou hij dan in 2007 komen? Iets in mij zegt van niet, vreemd he.
Dit is echt de laatste keer dat ik hierop in ga...
Alleen wit is beschikbaar.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:02 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Afrika briljant
![]()
kan me geen ruk schelen hoe duur en wanneer als ze maar zwart is![]()
![]()
Ik vrees er ook voor eerlijk gezegd. Kriebels in mn onderbuik enzo. Maar ja, het zou niet de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, heel leuk. Maar hier gaat over de Wii, welkom.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:04 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Dat zeiden ze dus oowk bij de PS3![]()
zwartquote:Op donderdag 14 september 2006 21:02 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Afrika briljant
![]()
kan me geen ruk schelen hoe duur en wanneer als ze maar zwart is![]()
![]()
Rascistquote:
De Wii debuteert in de US.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Jullie mogen voor mij allemaal bidden dat de Wii voor 17 nov. in Europa uitkomt.
Believe.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vrees er ook voor eerlijk gezegd. Kriebels in mn onderbuik enzo. Maar ja, het zou niet de eerste keer zijn.
Eenschquote:Op donderdag 14 september 2006 21:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De Wii debuteert in de US.
Op 19 november dus.
Dus nee, een EU release is later dan dat.
En kan het getroll ff wat minder?
Wat is dit een kuttopic om te lezen zeg
Alleen maar discussies die neerkomen op welles/nietes en gevuld zijn met non-argumenten van BEIDE kanten.
quote:UK, September 14, 2006 - Here's some cheerful news to finish off the end of all you European-types day. UK high street retailer Argos has flipped up a banner on its website, proclaiming, "Nintendo Wii: Launching March 2007". According to eagle-eyed ad-watchers, the banner previously read, "Nintendo Wii: Launching Winter 2006".
Ik heb nog niks gehoord voor de EU dus er is nog hoopquote:
ach fuck die filmpjes ik check de game wel zodra ie uit isquote:Op donderdag 14 september 2006 21:17 schreef BMH het volgende:
Ik wil iedereen er even op attenderen dat er 2 nieuwe Metroid Prime 3 filmpjes op IGN staan.. Prachtig!!!
Ja, zodra die uit is.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:19 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
ach fuck die filmpjes ik check de game wel zodra ie uit is
boeie ik wacht wel even een jaartje hoor, ik heb nog wel een paar titels die uitgespeeld moeten worden. En zodra ik die heb uitgespeeld staat er ondertusse wel een mooie witte Wii naast me TV en is die game onder andere wel een keer uitgekomen.quote:
Wie heeft het over anti nintendo?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:39 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Zal ik dan toch nog gelijk krijgen
Ow en mmarsu waarom loop je op iedereen te bitchen die ergens kritiek op heeft? alsof nintendo perfect is. (even voor jouw informatie, als iemand kritiek heeft wil dat niet meteen zeggen dat ie anti nintendo is wat jij schijnbaar denkt)
Huilie!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:33 schreef EricG het volgende:
Goed topic!
zo te zien komt die europese Wii dadelijk ook in 2007quote:Op donderdag 14 september 2006 21:27 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
boeie ik wacht wel even een jaartje hoor, ik heb nog wel een paar titels die uitgespeeld moeten worden. En zodra ik die heb uitgespeeld staat er ondertusse wel een mooie witte Wii naast me TV en is die game onder andere wel een keer uitgekomen.![]()
Jaquote:Op donderdag 14 september 2006 21:50 schreef King_of_cubes het volgende:
Is er een stream van het Europese Wii event morgen?
nee dat zeg ik niet...ik ga de Wii pas in 2007 kopen. er zijn nu niet echt interesante titels behalve Zelda maar das standaardquote:Op donderdag 14 september 2006 21:38 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
zo te zien komt die europese Wii dadelijk ook in 2007![]()
waarom zeg je dan 'ja'?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:57 schreef EricG het volgende:
Weet ik veel.
Samenvatting:quote:Op donderdag 14 september 2006 21:59 schreef Herr.Flick het volgende:
WTF, [109] al volgelult in no-time
Ach, als er maar 5.1 op zit!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:10 schreef seto het volgende:
[..]
Samenvatting:
De graphics zuigen.
- Haha graphicshoer.
¤250 is te duur.
- Haha pauper.
5.1 is overrated.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:11 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ach, als er maar 5.1 op zit!
![]()
Evil motherfuckers!quote:
De president van een bedrijf komt echt niet helemaal naar London om bekend te maken dat het systeem is uitgesteld.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:10 schreef depax het volgende:
ik denk dat we morgen te horen krijgen dat de wii voor eu 2007 worden.
Al zou ik het raar vinden dat nintendo dan toch een evenement morgen houdt.
Ach we zien wel nog maar paar uur.
Nu slapen
morgen wii en werken en s avonds illusion 19 years in antwerpen
morge wordt een goede dag (hopelijk met een 2006 wii launch)
zegt niks, sony bleef ook tot het laatste moment vertraging ontkennen. terwijl ze dondersgoed wisten dat er productieproblemen waren.quote:
als het goed is niet nee. maar je weet maar nooit.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:19 schreef MMaRsu het volgende:
Maar bij Nintendo zijn er geen productieproblemen?
Helemaal niet? Veel screens enz gepost ook.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
Jezus, 2 topics volgeluld met bijna alleen maar gehuilie en gejankzak.
Nope.. Hoezo?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:39 schreef moomoo het volgende:
je maakt een grapje.
Daar is mijn tv heel tevreden mee.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:38 schreef BMH het volgende:
Wii krijgt out of the box een composite-component kabelDus voor 480p (ED) & SDtv's.. Weeeh
Ik vind het wel een mooie prijs voor wat je krijgt.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:51 schreef alex4allofyou het volgende:
Tjonge jonge, 250 dollar![]()
Waarom hebben ze er niet twee controllers in gepleurd voor dat geld?!? En ik vrees dat er ook niet veel conventionele games uit zullen komen nu je de normale controller moet kopen. Hoewel ik dat nog wel kan begrijpen aangezien een gedeelte van de doelgroep niet weet wat ze ermee aan moeten.
Laten we hopen dat het een afroomprijs is.
Ik ook niet, maar dat durf ik eigenlijk niet te zeggen in dit topic.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:35 schreef moomoo het volgende:
ik vind die konijnen helemal niet grappig :/
De president van Nintendo komt naar London idd. En ik denk niet dat hij hier helemaal heenkomt om te vertellen dat de Wii niet in 2006 launched hier.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:36 schreef moomoo het volgende:
nee, er kwam toch een veel hogere pief naar europa?
edit: offff, bedoel je dat hij dat gezegd heeft?
Ja, je moet gewoon die graphics uit je hoofd BANNEN. We weten eigenlijk niet anders dan dat we de waarde van hardware bepalen aan de beelden die het tevoorschijn tovert. Verder vind ik ook dat de witte kleur een doorn in het oog is voor iemand die een DSL zwart heeft gehaald en die de twee graag gelijk gekleurd had gezienquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie prijs voor wat je krijgt.Aan de ene kant kun je natuurlijk zeggen dat 'ie "maar" 50 dollar goedkoper is dan de core versie van de Xbox 360, maar je moet natuurlijk niet vergeten dat de Xbox 360 dan ook erg goedkoop is (kijkend naar de hardware die erin zit) en dat Microsoft er redelijk veel verlies op maakt.
Ik ga er vanuit dat Nintendo lang niet zoveel verlies maakt op de Wii (of misschien wel helemaal geen verlies). Verder is de controller ook wat geavanceerder dan standaard controllers die we tot nu toe gewend waren, daar zul je ook wel voor betalen.
Ik ben gelukkig niet de enige die het een gemiste kans vind.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:04 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon die graphics uit je hoofd BANNEN. We weten eigenlijk niet anders dan dat we de waarde van hardware bepalen aan de beelden die het tevoorschijn tovert. Verder vind ik ook dat de witte kleur een doorn in het oog is voor iemand die een DSL zwart heeft gehaald en die de twee graag gelijk gekleurd had gezien.
Pluspunten:
- Mii heeft veel potentieel (Smash Bros character?)
- Weer en nieuwscontent kan in spellen geimplementeerd worden
- Na een paar filmpjes gezien te hebben van Wii sports is het weldegelijk een partyknaller (maar waarom geen twee controllers dan?![]()
)
- De nieuwe logo animatie van de Wii is TOP
- Die foto optie is errug handig, en ook leuker om op die manier te tonen
Het is alleen jammer dat ze de prijs niet iets scherper gedaan hebben, niet dat ik m niet zal halen hoor, maar ik maak me zorgen over of het wel aankomt bij de non-gamer doelgroep met die prijs.
Waar staat dat dat niet zo is dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:04 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
maar waarom geen twee controllers dan?
Het staat zwart op wit dat er maar 1 Wiimote en Nunchuk inzit. Helaas pindakaas.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waar staat dat dat niet zo is dan?
Ik weet het verder niet maar zover ik weet is dat nog een speculatie over wat er in de doos zit.
Een Wiimote is GEEN 60 dollar!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:49 schreef YourMaster het volgende:
Met alle inschattingen van 170 tot 200$ is het inderdaad wat teleurstellend als het 250$ is geworden + 60$ voor de 2e wiimote.
Voor dat extra geld had ik ook een hoop broodjes kebab kunnen kopen ofzo, maar ik wil hem toch graag hebben. Wel zal ik wachten op een zwarte uitvoering, ook als dat een tijdje zou duren.
Toch jammer dat al die "Hype! Hype!" speculaties zo'n invloed hebben op wat sommige mensen nu van de Wii denken. Het waren gewoon verzinsels van verveelde pubers. Er is vanuit Nintendo geen ander bericht gekomen dan "niet duurder dan 250" wat 250 of lager betekende, het is dus niet alsof niemand het heeft kunnen zien aankomen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:49 schreef YourMaster het volgende:
Met alle inschattingen van 170 tot 200$ is het inderdaad wat teleurstellend als het 250$ is geworden + 60$ voor de 2e wiimote.
Waarschijnlijk wel maar er is nog niks bekend.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:02 schreef __Saviour__ het volgende:
over de prijs van 250 zijn ze inderdaad niet heen gegaan, zoals beloofd.
Wel irritant is dat het dollarteken gewoon een euroteken wordt. Dat is oneerlijk.
Mjah, alles in Amerika is zo'n beetje goedkoper dan in Europa. Maar volgens mij ligt het gemiddelde loon daar ook wat lager, dus het valt allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:02 schreef __Saviour__ het volgende:
over de prijs van 250 zijn ze inderdaad niet heen gegaan, zoals beloofd.
Wel irritant is dat het dollarteken gewoon een euroteken wordt. Dat is oneerlijk.
Nou, het waren zeker niet alleen verveelde pubers, dat waren inderdaad wel de enige die concrete bedragen noemde, maar ze hebben zó vaak gezegd dat het een goedkope console zou worden (wat koste de gamecube ook al weer bij de launch) en als iemand zegt 250 of lager dan ben ik teleurgesteld als het 250 euro is en niet lager. Als je iemand meerdere mogelijke scenario's voorschoteld, en het wordt uiteindelijk de slechtste dan is ie teleurgesteld. Mensen zijn teleurgesteld als ze niets winnen met hun staatslot, terwijl niemand van de loterij ooit heeft gezegd dat je gegarandeerd prijs hebt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:00 schreef __aram het volgende:Toch jammer dat al die "Hype! Hype!" speculaties zo'n invloed hebben op wat sommige mensen nu van de Wii denken. Het waren gewoon verzinsels van verveelde pubers. Er is vanuit Nintendo geen ander bericht gekomen dan "niet duurder dan 250" wat 250 of lager betekende, het is dus niet alsof niemand het heeft kunnen zien aankomen.
Verzin jij dan even een mooie naam voor de 2 legoblokjes samen! Als ik samen wil kunnen gamen wil ik gewoon een compleet ding hebben, niet een halve.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:59 schreef MMaRsu het volgende:
Een Wiimote is GEEN 60 dollar!
http://www.gamespot.com/news/6157685.htmlquote:Final Wii specs lack DVD playback
Nintendo confirms final version of its next-gen console will only play "12-centimeter optical discs for the Wii console," and it has abandoned original plans for DVD peripheral. Complete spec sheet inside.
By Tor Thorsen, GameSpot
Posted Sep 14, 2006 3:28 pm PT
At E3 2005, Nintendo showed off its next-generation console, then code-named "Revolution." Besides being the successor to the GameCube, the machine was to be the first Nintendo console to offer the potential for DVD playback. (Note: Panasonic did make a DVD-playing GameCube known as the Q for sale in Asia.)
Games for the Revolution, which has since been rechristened the Wii, would come on discs the same size as DVDs, and not the smaller, proprietary-format discs used by the GameCube. So when the console was first announced, Nintendo said that the console was capable of playing DVD movies, although it would require an "attachment" to do so.
The possible inclusion of DVD support was a major change of course for Nintendo, which had previously derided attempts by rivals Microsoft and Sony to bill their consoles as online-enabled multimedia devices. But when Nintendo announced a whole host of functions for its next-gen device today, many industry-watchers felt the company had finally embraced the concept of a console being used for forms of entertainment other than games.
Then, a funny thing happened. Nintendo released the final specs for the Wii--and nowhere did it mention anything about DVDs. In fact, the company described the console's disc drive as: "A single self-loading media bay will play single- or double-layered 12-centimeter optical discs for the Wii console, as well as 8-centimeter Nintendo GameCube discs."
The omission of any mention of DVDs led some to believe that Nintendo had decided to abandon any attempt to have the Wii support DVD playback. As it turns out, those skeptics were right. Today, Nintendo confirmed to GameSpot that the Wii will have no DVD playback and will not have an option for a DVD dongle or add-on in its current form.
"They were originally considering an external [DVD] attachment," a rep for the company said of the Wii's designers. "But because the price of DVD players has dropped so much and they have become so commonplace, Nintendo saw no need to create extra hardware options that would drive up the cost for consumers."
That said, other than the multimedia features, the Wii remains largely the same as before. It will still sport four GameCube controller ports, two GameCube memory-card slots, two USB 2.0 ports, and an SD Card slot. Its IEEE802.11 Wi-Fi capability will let it communicate wirelessly with the DS handheld or the Internet, and it still doesn't have high-definition video output, though it will support component and S-Video output.
A complete rundown of the Wii's technical specifications--quoted directly from Nintendo--is below:
Mooi, toch een onnodige feature die de console alleen maar extra duur maakt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:39 schreef Tain het volgende:
DVD playback is dus zelfs helemaal geschrapt voor de Wii...
Precies, ik zit nou niet echt te wachten op NOG een dvd-player, heb er al 4.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooi, toch een onnodige feature die de console alleen maar extra duur maakt.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:04 schreef Microtechs het volgende:
10 uur?? ik d8 1 uur
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:55 schreef Oksel het volgende:
Morgenochtend 10 uur de Europese pressconference, waar de prijs & de inhoud van het europese pakket bekend worden gemaakt.
EDIt: op NDomain staat ook 12 uurquote:Morgen om 13.00 begint het Europese event, dan zullen we te weten komen wat van dit nieuws waar is, hopelijk heeft Argos ongelijk...
ik hou 't op 12 uurquote:Aangezien de persconferentie pas in de middag begint - om 12:00 om precies te zijn - kun je ondertussen discussiëren over mogelijke prijzen, data en/of andere aankondigingen die Nintendo heeft achtergehouden. Laten we hopen op een lancering die in ieder geval dit jaar nog gerealiseerd wordt.
En kabouters bestaan!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:24 schreef Microtechs het volgende:
Ik hoop op een release Vóor Amerika
Nou je weet het maar nooit, dat kabouters bestaan bedoel ik.quote:
Heel veel extra kan het niet kosten als je de prijzen van DVD spelers tegenwoordig zietquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:35 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Nou je weet het maar nooit, dat kabouters bestaan bedoel ik.
Een beetje fatsoenlijke dvd-speler ben je toch nog snel ¤100/150 voor kwijt en dat is echt nog geen high-end.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Heel veel extra kan het niet kosten als je de prijzen van DVD spelers tegenwoordig ziet
Regio-vrij voor 1st-party. Dikke kans dat veel 3rd parties er niet veel zin in hebben. Tenzij je 2 keer Wii wilt...Da's ook leuk. Misschien kan je op den duur wel een rood-wit-blauwe opstelling maken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:51 schreef BMH het volgende:
Als de Wii hier pas na 2 dec launcht (wat heel waarschijnlijk is) en de wii echt regio-vrij blijkt te zijn haal ik er 1 uit japan.. Scheelt meteen 84 euro(minus verzendkosten).
Hadden ze beter al die foto/internet troep kunnen weglatenquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarom zou je 3rd party games willen kopen voor een Nintendo console? Alsof Zelda, Metroid, Mario galaxy & Smash Bros in 6 maand niet genoeg is..quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Regio-vrij voor 1st-party. Dikke kans dat veel 3rd parties er niet veel zin in hebben. Tenzij je 2 keer Wii wilt...Da's ook leuk. Misschien kan je op den duur wel een rood-wit-blauwe opstelling maken.
Juist voor Wii ben ik geïnteresseerd in 3rd-party games. Beetje het DS-effect, zeg maar. Op de GC kan het me, op een uitzondering na, niks schelen inderdaad.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom zou je 3rd party games willen kopen voor een Nintendo console? Alsof Zelda, Metroid, Mario galaxy & Smash Bros in 6 maand niet genoeg is..
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom zou je 3rd party games willen kopen voor een Nintendo console? Alsof Zelda, Metroid, Mario galaxy & Smash Bros in 6 maand niet genoeg is..
ik ga lunchen om 12uur... collega's gaan lunchen om 1uur.. begint het voor hun dan een uur later? zoja dan ga ik nu lunchen en dan weet ik de release datequote:Op vrijdag 15 september 2006 10:12 schreef Vrieskist het volgende:
eurogamer.net: Nintendo will announce its plans for Europe at a press conference taking place in London this lunchtime.
Inderdaad, ziet er OK uit. Hoop alleen dat op niet teveel boxarts de Wiimote staat. Niet dat dat het lelijk maakt, maar ik vind het dan zo overdone. Alsof iemand die Wii heeft (zal er nooit een lidwoord voor zetten, zo klinkt het veel stijlvoller) niet weet wat de controller precies is...quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:19 schreef kipknots het volgende:
[..]
Goed ontwerp. Wii logo is duidelijk te zien en niet te overheersend.![]()
Tis een collection... Waarschijnlijk moet je ze ook kopenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:27 schreef RaymanNL het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan die Wii minigames, of Mii minigames? Zit dat op de Wii zelf ofzo![]()
quote:
quote:We'd love to bring Sam & Max to the Wii. We already think it's a good fit (as evidenced by Dan's comment at PAX). In fact, Heather brought up way back in January how great the Wii controller would be for an adventure game (of course, back then it was called the Revolution... what kind of a dumb name is that?), and we're great fans of Adventure Gamers' recent article on the subject. Thing is, us thinking it's a great idea isn't enough. We need the guys at Nintendo to agree. And with a company as big as Nintendo, getting noticed by the right people can be tricky.
Volgens de cartoon in de blog hebben ze dus nog geen devkit weten te regelen.quote:
quote:
Ik had ze gezien jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:39 schreef Roi het volgende:
[..]
![]()
! Ik hoor ook bij die laatste groep
.
Rayman screens!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik post ze speciaal voor jou hierquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik had ze gezien jaEven op me site zetten
![]()
Nintendo zegt ook wel dat ze geen grafische updates hebben gedaan, maar het spel draait blijkbaar op 30fps. Er zal dus toch wel wat aan zijn verandert, en meer dan 480p en 16:9quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:43 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Seriouswii!
Voor een Gamecube port is het zo vet
in bold gezet.quote:"...All of you will be excited, intrigued and interested in what we have to show you.
This is an event you must not miss. Wii promise."
Smash Brosquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:48 schreef kipknots het volgende:
Er is ook nog een kans dat op de EU presentatie het belangrijkste nieuws wordt gepresenteerd. Iwata en Reggie komen beide naar Europa en Nintendo heeft op de Europese website ook:
[..]
in bold gezet.
Wind waker was ook 30.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:48 schreef Roi het volgende:
30 ? Normaal voor de Cube is toch 60 ??
Wat kunnen ze nou ik gods naam nog laten zien..? behalve de prijs en misschien iets over de dsquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:48 schreef kipknots het volgende:
Er is ook nog een kans dat op de EU presentatie het belangrijkste nieuws wordt gepresenteerd. Iwata en Reggie komen beide naar Europa en Nintendo heeft op de Europese website ook:
[..]
in bold gezet.
Saving the best for last!quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:48 schreef kipknots het volgende:
[..]
in bold gezet.
Dat 2e kan niet, maar dat 1e zou wel fijn zijnquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Saving the best for last!We krijgen twee controlers? We krijgen hem eerder als Japan en de V.S.?
inc Wii sportsquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:53 schreef Roi het volgende:
Wij krijgen de Wii voor ¤175,-
Twee Wii'squote:Op vrijdag 15 september 2006 10:55 schreef Cubewoods het volgende:
Wij krijgen een Zelda pack.
Wii + Zelda + Zwarte Wii voor 250 euro))
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:53 schreef BMH het volgende:
Wij krijgen de wii Maart 2007.
Iwata & Reggie komen elkaar rug dekken.
[afbeelding]
2-3-2007
Waarom is Miyamoto toch zooo coolquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:53 schreef BMH het volgende:
Wij krijgen de wii Maart 2007.
Iwata & Reggie komen elkaar rug dekken.
[afbeelding]
2-3-2007
Wii sports kost Nintendo ongeveer 50 cent om te drukken. En aangezien ik wii sports niet eens wil vind ik het maar naaierigquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:57 schreef kipknots het volgende:
Ach, als hij voor 250 hierkomt incl. Wii sports zou het voor mij in feite hetzelfde zijn als 200-220 excl. Wii sports. Zo'n probleem heb ik er niet mee.
Voor mij komt het wel goed uit, want mijn pa zit de hele tijd al te zeiken waar neer Wiisports nou uitkomtquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Wii sports kost Nintendo ongeveer 50 cent om te drukken. En aangezien ik wii sports niet eens wil vind ik het maar naaierig
Wii + zelda voor 250 is geweldig..quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:02 schreef MeZZiN het volgende:
Zucht ben net 2 dagen met hoge koorts (39graden) op bed en ben dus straal vergeten dat het grote nieuws er aan kwam. Ga dus nu kijken en valt wat tegen.. Ik kan niet wachten tot de europese aankondiging. Maar voor 250 euro is teveel voor mij dan wacht ik wel tot de eerste prijs verlaging.
Maar 250 voor zelda en een Wii is wel een aardige deal!
http://it.nikkei.co.jp/photo/ea/MMITea002014092006_1_1_ea.jpgquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:10 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
http://it.nikkei.co.jp/photo/ea/MMITea002014092006_1_1_ea.jpg
Hij steekt 5 vingers op, dus 5 dagen. Ik denk daardoor dat ie volgende week in Europa uitkomt, waarschijnlijk ook 5 miljoen stuks.
Neee! je krijgt er 5 Wiimotes bij..quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:10 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Hij steekt 5 vingers op, dus 5 dagen. Ik denk daardoor dat ie volgende week in Europa uitkomt, waarschijnlijk ook 5 miljoen stuks.
Dankje, ik heb er toch wel zeker 20 seconden over nagedacht.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:11 schreef TYNOz het volgende:
[..]
jouw logica is echt helemaal hoogs !!!
Doe er dan wel even een smiley bij.. Anders denken mensen dat je het meent.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:10 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:15 schreef moryana het volgende:
Hij doet het wii logo met zijn vingers.
Ik hoop dat de wii hier nog dit jaar komt... moet nog wel ff sparen maar het is het helemaal waard.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Doe er dan wel even een smiley bij.. Anders denken mensen dat je het meent.
[afbeelding]
115 Pond...
160 euro.
Nog niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:18 schreef TYNOz het volgende:
heb je ook het hele artikel ?? ^^
Gvd dan ga ik maar wel even werken...quote:[Update]
Conferentie begint om zo te zien toch om 12 uur lokale tijd in Engeland. Verwacht vanaf 13 uur vanmiddag dus volledige updates hier op NDomain
Wii are d00medquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:23 schreef Tain het volgende:
Die 115 pond is de Japanse prijs omgerekend
170 actually.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Doe er dan wel even een smiley bij.. Anders denken mensen dat je het meent.
[afbeelding]
115 Pond...
160 euro.
250 euro in december.. Lijkt me wel zo logisch.quote:La nouvelle console de jeux du japonais sera lancée en novembre aux États-Unis, en décembre au Japon et en Europe au prix de 250 euros. Un nouveau coup dur pour Sony.
Bij mijn DS was dat heel makkelijk om te zetten naar Engelsquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:30 schreef kipknots het volgende:
Mja, als je hem importeert uit Japan zal je een Japanse interface hebben. Lijkt me nogal onhandig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |