Alleen wit is beschikbaar.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:02 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Afrika briljant
![]()
kan me geen ruk schelen hoe duur en wanneer als ze maar zwart is![]()
![]()
Ik vrees er ook voor eerlijk gezegd. Kriebels in mn onderbuik enzo. Maar ja, het zou niet de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef febster het volgende:
[..]
Een klein stemmetje in mijn achterhoofd zegt me dat we net zo genaaid gaan worden als de PS3 fans![]()
Ja, heel leuk. Maar hier gaat over de Wii, welkom.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:04 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Dat zeiden ze dus oowk bij de PS3![]()
zwartquote:Op donderdag 14 september 2006 21:02 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Afrika briljant
![]()
kan me geen ruk schelen hoe duur en wanneer als ze maar zwart is![]()
![]()
Rascistquote:
De Wii debuteert in de US.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Jullie mogen voor mij allemaal bidden dat de Wii voor 17 nov. in Europa uitkomt.
Believe.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vrees er ook voor eerlijk gezegd. Kriebels in mn onderbuik enzo. Maar ja, het zou niet de eerste keer zijn.
Eenschquote:Op donderdag 14 september 2006 21:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De Wii debuteert in de US.
Op 19 november dus.
Dus nee, een EU release is later dan dat.
En kan het getroll ff wat minder?
Wat is dit een kuttopic om te lezen zeg
Alleen maar discussies die neerkomen op welles/nietes en gevuld zijn met non-argumenten van BEIDE kanten.
quote:UK, September 14, 2006 - Here's some cheerful news to finish off the end of all you European-types day. UK high street retailer Argos has flipped up a banner on its website, proclaiming, "Nintendo Wii: Launching March 2007". According to eagle-eyed ad-watchers, the banner previously read, "Nintendo Wii: Launching Winter 2006".
Ik heb nog niks gehoord voor de EU dus er is nog hoopquote:
ach fuck die filmpjes ik check de game wel zodra ie uit isquote:Op donderdag 14 september 2006 21:17 schreef BMH het volgende:
Ik wil iedereen er even op attenderen dat er 2 nieuwe Metroid Prime 3 filmpjes op IGN staan.. Prachtig!!!
Ja, zodra die uit is.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:19 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
ach fuck die filmpjes ik check de game wel zodra ie uit is
boeie ik wacht wel even een jaartje hoor, ik heb nog wel een paar titels die uitgespeeld moeten worden. En zodra ik die heb uitgespeeld staat er ondertusse wel een mooie witte Wii naast me TV en is die game onder andere wel een keer uitgekomen.quote:
Wie heeft het over anti nintendo?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:39 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Zal ik dan toch nog gelijk krijgen
Ow en mmarsu waarom loop je op iedereen te bitchen die ergens kritiek op heeft? alsof nintendo perfect is. (even voor jouw informatie, als iemand kritiek heeft wil dat niet meteen zeggen dat ie anti nintendo is wat jij schijnbaar denkt)
Huilie!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:33 schreef EricG het volgende:
Goed topic!
zo te zien komt die europese Wii dadelijk ook in 2007quote:Op donderdag 14 september 2006 21:27 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
boeie ik wacht wel even een jaartje hoor, ik heb nog wel een paar titels die uitgespeeld moeten worden. En zodra ik die heb uitgespeeld staat er ondertusse wel een mooie witte Wii naast me TV en is die game onder andere wel een keer uitgekomen.![]()
Jaquote:Op donderdag 14 september 2006 21:50 schreef King_of_cubes het volgende:
Is er een stream van het Europese Wii event morgen?
nee dat zeg ik niet...ik ga de Wii pas in 2007 kopen. er zijn nu niet echt interesante titels behalve Zelda maar das standaardquote:Op donderdag 14 september 2006 21:38 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
zo te zien komt die europese Wii dadelijk ook in 2007![]()
waarom zeg je dan 'ja'?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:57 schreef EricG het volgende:
Weet ik veel.
Samenvatting:quote:Op donderdag 14 september 2006 21:59 schreef Herr.Flick het volgende:
WTF, [109] al volgelult in no-time
Ach, als er maar 5.1 op zit!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:10 schreef seto het volgende:
[..]
Samenvatting:
De graphics zuigen.
- Haha graphicshoer.
¤250 is te duur.
- Haha pauper.
5.1 is overrated.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:11 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ach, als er maar 5.1 op zit!
![]()
Evil motherfuckers!quote:
De president van een bedrijf komt echt niet helemaal naar London om bekend te maken dat het systeem is uitgesteld.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:10 schreef depax het volgende:
ik denk dat we morgen te horen krijgen dat de wii voor eu 2007 worden.
Al zou ik het raar vinden dat nintendo dan toch een evenement morgen houdt.
Ach we zien wel nog maar paar uur.
Nu slapen
morgen wii en werken en s avonds illusion 19 years in antwerpen
morge wordt een goede dag (hopelijk met een 2006 wii launch)
zegt niks, sony bleef ook tot het laatste moment vertraging ontkennen. terwijl ze dondersgoed wisten dat er productieproblemen waren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |