Nou sorry, ik heb liever die photo viewing en editting dan DVD playback, omdat ik geen apparaat heb (behalve de computer) waar je zo makkelijk foto's kan editten, en wel een DVD speler heb.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel nutteloze photoedit software maar geen dvd playback
N_Royquote:Op donderdag 14 september 2006 18:55 schreef Oksel het volgende:
Game on! (Zoals N_Roy zou zeggen!)
Daarbij, degenen die nu zeuren zullen, als het al wel zou kunnen, nooit DVD's afspelen op de Wii... er zit toch geen 5.1 support op...quote:Op donderdag 14 september 2006 18:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou sorry, ik heb liever die photo viewing en editting dan DVD playback, omdat ik geen apparaat heb (behalve de computer) waar je zo makkelijk foto's kan editten, en wel een DVD speler heb.
Natuurlijk heb ik liever allebei.
Je hebt een mac toch dat lijkt me toch een stuk beter en accurater editten dan op de Wii op een lage resolutiequote:Op donderdag 14 september 2006 18:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou sorry, ik heb liever die photo viewing en editting dan DVD playback, omdat ik geen apparaat heb (behalve de computer) waar je zo makkelijk foto's kan editten, en wel een DVD speler heb.
Wees er trots op.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:59 schreef Oksel het volgende:
Kicken, mijn eerste Wii topic!
Je eerste Wii Topic en je gaat het gelijk al kicken?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:59 schreef Oksel het volgende:
Ik heb het vermoedden dat het photo edit/view gebeuren erop zit om je eigen foto in een game te kunnen proppen, zoals met Wii Tennis volgens mij al eens gedemonstreerd isquote:Op donderdag 14 september 2006 18:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Een mac.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt een mac toch dat lijkt me toch een stuk beter en accurater editten dan op de Wii op een lage resolutie
6.0 geluid als je 4 controllers hebt...quote:Op donderdag 14 september 2006 19:03 schreef Oksel het volgende:
Géén DVD playback & géén surround maar een simpele stereo uitgang..
Mooie OP ook.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:59 schreef Oksel het volgende:
Ga je straks ook internetten via de Wii? En hoe vaak staat je computer nu uit...quote:Op donderdag 14 september 2006 19:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Een mac.Je lijkt Tomasso wel.
Computers moet je opstarten en maken herrie. Ik ga voortaan me foto's bekijken via de Wii.
Weet je hoe blij ik nu ben?quote:
Nee, maar foto's op de Wii lijkt me makkelijker. Lekker op bank.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Ga je straks ook internetten via de Wii? En hoe vaak staat je computer nu uit...
omg, ik spuug koffie over m'n bureau vanwege je Usericon...quote:Op donderdag 14 september 2006 19:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, maar foto's op de Wii lijkt me makkelijker. Lekker op bank.![]()
Ah, Chanty is weer terugquote:Op donderdag 14 september 2006 19:12 schreef Chanty87 het volgende:
Die Zelda & Red Steel screens zien er wel goed uit
Zelda ziet er idd fantastisch uitquote:Op donderdag 14 september 2006 19:12 schreef Chanty87 het volgende:
Die Zelda & Red Steel screens zien er wel goed uit
http://www.nintendo.co.jp(...)ew/movie/lineup.htmlquote:Op donderdag 14 september 2006 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
Graphicshoer
Hey heeft iemand nog die link naar die 5 minuut durende filmpje van games Wii japan enzo?
Dat heet bloom en het is hardstikke mooi. Guild Wars gebruikt het juist enorm goed.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:58 schreef RipCore het volgende:
Zo'n waas over alles heen. Dat heeft Guild Wars ook.. =/
quote:
Nee, jammer hequote:Op donderdag 14 september 2006 19:59 schreef Tomasso het volgende:
En kan tain niet gewoon wegblijven hier. Het enige wat hij doet is matig trollen...
Het is een cube port wat wil je anders. Echt serieus kun je niet gewoon wegblijven want het enige wat je idd doet is hier trollen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Sorry maar de Wii kan echt wel wat meer aan zodat het nog lijkt alsof je door gras aan het lopen bent ipv op matige textures met vlekken wat gras moet voorstellen. En ja dat is gewoon het nadeel dat het spel in bijna dezelfde vorm ook op de Cube uitkomt.
[..]
Nee, jammer he
Doe niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is een cube port wat wil je anders. Echt serieus kun je niet gewoon wegblijven want het enige wat je idd doet is hier trollen.
Het gemakkelijkste wat je kan doen als mensen trollen. Negerenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is een cube port wat wil je anders. Echt serieus kun je niet gewoon wegblijven want het enige wat je idd doet is hier trollen.
Dat zeg ik toch, maar dan moet je niet schijnheilig roepen dat dit prachtig is of er echt goed uitzietquote:Op donderdag 14 september 2006 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is een cube port wat wil je anders.
http://forum.fok.nl/user/logoutquote:Echt serieus kun je niet gewoon wegblijven want het enige wat je idd doet is hier trollen.
Ik vind het niet zo mooi.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat heet bloom en het is hardstikke mooi. Guild Wars gebruikt het juist enorm goed.
Heb ook andere screens gezien hoor. Geen enkel spel op Cube heeft die rare effecten laat staan een Zelda titel......quote:Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, maar dan moet je niet schijnheilig roepen dat dit prachtig is of er echt goed uitziet
[..]
http://forum.fok.nl/user/logout
Is er ergens een hi-res tehalen ?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
http://www.nintendo.co.jp(...)ew/movie/lineup.html
En kan tain niet gewoon wegblijven hier. Het enige wat hij doet is matig trollen...
En die blur is van Twilight Realm.
Tja of de spellen leuk zijn om te spelen en of ze lekker spelen kan je niet zeggen aan de hand van screensquote:Op donderdag 14 september 2006 20:10 schreef __Saviour__ het volgende:
pff, nog altijd dat gezever over graphics zeg.
Jammer maar ik ben toch meer een pc gamer ook al heb ik redelijk wat consolesquote:Op donderdag 14 september 2006 20:11 schreef Oksel het volgende:
Tain baalt ervan dat hij nog zo lang moet wachten tot hij op zijn favo console kan spelen! Ha!
Niemand is perfect Gijsquote:Op donderdag 14 september 2006 20:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Jammer maar ik ben toch meer een pc gamer
Het gaat ook gewoon een tof spel zijn, maar dan mag ik toch ook commentaar hebben op de mindere dingen?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb ook andere screens gezien hoor. Geen enkel spel op Cube heeft die rare effecten laat staan een Zelda titel......Denk dat je idd wat overdrijft in deze.
Ik bedoel,... check die pijl op die wolf screenshot.... dacht je nou echt dat dat er straks op je tv zo uitziet![]()
Maar het zeuren over de graphics begint wat oud te worden. De DS bewijst toch wel dat een minder krachtig apparaat zich makkelijk staande kan houden tegenover een technologisch veel sterkere concurrent.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Tja of de spellen leuk zijn om te spelen en of ze lekker spelen kan je niet zeggen aan de hand van screens
oh dat zeker. Ik heb een PSP gehad en verbaasde me erover wat voor graphics dat ding tevoorschijn kon toveren. Maar de sleutel tot succes is niet pure graphics alleen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:18 schreef Oksel het volgende:
De PSP heeft idd gruwlijk mooie graphics.. net als de PS3 gaat krijgen..![]()
Je vergeet te melden dat het 5 jaar oude Gamecube hardware is en een controller van 5 dollar. Daarnaast kan de console makkelijk voor 50 euro verkocht worden, zijn het allemaal gimmicky games en is alles lelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Gadverdamme. Wat een lelijke textures.Waar blijft mijn AA x8? Moet dat soms een zwaard voorstellen? Het lijkt net een keukenmes, met die lelijke textures.
Bah Nintendo bah wat krijgen we nou.PC 4 lyfe. [/Tain]
Red Steel, Mario Galaxy en MP3 onder andere zien er gewoon mooi uit en dan valt Zelda iets uit de toon met de mindere graphics.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar het zeuren over de graphics begint wat oud te worden. De DS bewijst toch wel dat een minder krachtig apparaat zich makkelijk staande kan houden tegenover een technologisch veel sterkere concurrent.
Goede games en even snel tussendoor een spel kunnen spelen vind ik wel een vereiste van een handheldquote:Op donderdag 14 september 2006 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
oh dat zeker. Ik heb een PSP gehad en verbaasde me erover wat voor graphics dat ding tevoorschijn kon toveren. Maar de sleutel tot succes is niet pure graphics alleen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Gadverdamme. Wat een lelijke textures.Waar blijft mijn AA x8? Moet dat soms een zwaard voorstellen? Het lijkt net een keukenmes, met die lelijke textures.
Bah Nintendo bah wat krijgen we nou.PC 4 lyfe. [/Tain]
Gelukkig zijn jullie niet kinderachtig ofzoquote:Op donderdag 14 september 2006 20:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je vergeet te melden dat het 5 jaar oude Gamecube hardware is en een controller van 5 dollar. Daarnaast kan de console makkelijk voor 50 euro verkocht worden, zijn het allemaal gimmicky games en is alles lelijk.
Van jou geleerd.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig zijn jullie niet kinderachtig ofzo
Jij weet duidelijk niet waar je over praatquote:Op donderdag 14 september 2006 20:31 schreef Max_Dark het volgende:
Haha het is weer overduidelijk: ben je het niet eens met de eeuwigdurende glorificatie door de fanbois dan "troll" je direct.
Hulde aan Tain, dat hij nog na al die tijd zijn ongecensureerde mening durft te geven. Mogen mensen dan helemaal geen waarde meer hechten aan graphics? Als iets er ronduit lelijk uit ziet denk ik ook dat de developer er onvoldoende tijd in heeft gestoken.
Klopt, ik mistte nog de helft. Die krijg je later wel.quote:
bloom is de nieuwe lens flarequote:Op donderdag 14 september 2006 20:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat heet bloom en het is hardstikke mooi. Guild Wars gebruikt het juist enorm goed.
Dat zou idd wel mooi zijn, of gewoon 229 of 239 desnoodsquote:Op donderdag 14 september 2006 20:33 schreef Koentje3 het volgende:
Hmm, marketingtechnisch gezien zou het voor nintendo erg voordelig zijn om de wii in EU voor een lagere prijs te verkopen... Dat vooral ivm deze 2 dagen... Iedereen in europa die een beetje gamed leest alles mee, ook met amerika... Nu verwacht iedereen een prijs van 250 euro .. Als nintendo deze prijs nou op 200 legt komt dit echt aan als: "ZO dat is goedkoop!"... En zullen meer mensen over de streep worden getrokken.
Die amerikanen lezen toch niks over de rest van de wereld![]()
Jij weet duidelijk niet waar je over praatquote:Op donderdag 14 september 2006 20:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet waar je over praat
Zal ik dan toch nog gelijk krijgenquote:Wii March 2007 in Europe?
High street retailer banner drops potentially sphincter-tightening bombshell.
by Matt Wales
UK, September 14, 2006 - Here's some cheerful news to finish off the end of all you European-types day. UK high street retailer Argos has flipped up a banner on its website, proclaiming, "Nintendo Wii: Launching March 2007". According to eagle-eyed ad-watchers, the banner previously read, "Nintendo Wii: Launching Winter 2006".
While we'd hardly count Argos as the most reliable source for Wii news, it's interesting (not to mention a little worrying) that the store has chosen to update its banner so close to Nintendo's official European Wii launch announcement, set to be made in London tomorrow during a press conference scheduled to begin at 12pm GMT.
Nintendo observers have been quick to point out that Wii launch details released so far seem to mirror the launch of the original DS in 2004, with the US recieving the handheld in November, closely followed by Japan in early December. Of course, that time around, the DS eventually hit Europe in March of the following year - a disturbing omen?
Before we slip on our shrouds and stomp around the garden ringing Nintendo's death knell, it's worth remember that nothing is set in stone until the company lays down its cards tomorrow. Rest assured, we'll be there in force for full, comprehensive coverage. Oh, and we'll also try and steal you all a Wii.
http://wii.ign.com/articles/732/732764p1.html
Nintendo is toch ook Kiddyquote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig zijn jullie niet kinderachtig ofzo
Toch leuk dat Nintendo of Europe nog steeds meldt dat hij in 2006 komt dan. Goede bron.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:39 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Zal ik dan toch nog gelijk krijgen
Ow en mmarsu waarom loop je op iedereen te bitchen die ergens kritiek op heeft? alsof nintendo perfect is. (even voor jouw informatie, als iemand kritiek heeft wil dat niet meteen zeggen dat ie anti nintendo is wat jij schijnbaar denkt)
Nou ik vind Twilight Princess toch echt een stuk mooier dan Red Steel.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Red Steel, Mario Galaxy en MP3 onder andere zien er gewoon mooi uit en dan valt Zelda iets uit de toon met de mindere graphics.
Kiddyyyyyyyyyquote:Op donderdag 14 september 2006 20:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nintendo is toch ook Kiddy![]()
Sfeervoller is het juiste woord. grafisch gezien ziet Red Steel er veel mooier uit, maar TP ziet er veel levendiger uit.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou ik vind Twilight Princess toch echt een stuk mooier dan Red Steel.
Trek het je in hemelsnaam niet aan zegquote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Sfeervoller is het juiste woord. grafisch gezien ziet Red Steel er veel mooier uit, maar TP ziet er veel levendiger uit.
En voor de mensen die me een trollende fanboy noemen mogen zich best afvragen waarom ik dan in godsnaam zoveel consoles heb en er af en toe nog steeds op speel
Idem, maar eehm, daar zijn modjes toch voor?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat kinderachtige he, dat komt me echt mn strot uit. Wat een kuthuilies zitten hier zeg.
Technisch gezien zou dat best kunnen, Red Steel is een Wii game en Twilight Princess een port van de Gamecube met geen graphics updates (behalve de framerate). Kwa textures mag Red Steel wel scherper zijn ja, maar voor de rest is Twilight Princess mooier.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Sfeervoller is het juiste woord. grafisch gezien ziet Red Steel er veel mooier uit, maar TP ziet er veel levendiger uit.
Doe ik ook niet hoor, ga zo weer lekker tv kijkenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trek het je in hemelsnaam niet aan zegDat doe ik ook allang niet meer
ben je gek, die durfen hier niet meer te komenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:52 schreef febster het volgende:
[..]
Idem, maar eehm, daar zijn modjes toch voor?
as in, ik zie ze nooit![]()
Een klein stemmetje in mijn achterhoofd zegt me dat we net zo genaaid gaan worden als de PS3 fansquote:Op donderdag 14 september 2006 20:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Jullie mogen voor mij allemaal bidden dat de Wii voor 17 nov. in Europa uitkomt.
snel, ga afkloppenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef febster het volgende:
[..]
Een klein stemmetje in mijn achterhoofd zegt me dat we net zo genaaid gaan worden als de PS3 fans![]()
alles voor Maart 2007 is goedquote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef febster het volgende:
[..]
Een klein stemmetje in mijn achterhoofd zegt me dat we net zo genaaid gaan worden als de PS3 fans![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
ik verwacht van niet. europa wordt weer keihard achtergesteld. zelfs afrika krijgt de wii nog eerder
Dat zeiden ze dus oowk bij de PS3quote:Op donderdag 14 september 2006 21:03 schreef Tomasso het volgende:
*zucht*
Lezen schijnt nogal moeilijk te zijn.
NoE: "Wii coming in 2006" . Goh, zou hij dan in 2007 komen? Iets in mij zegt van niet, vreemd he.
Dit is echt de laatste keer dat ik hierop in ga...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |