Jaquote:Op donderdag 14 september 2006 21:50 schreef King_of_cubes het volgende:
Is er een stream van het Europese Wii event morgen?
nee dat zeg ik niet...ik ga de Wii pas in 2007 kopen. er zijn nu niet echt interesante titels behalve Zelda maar das standaardquote:Op donderdag 14 september 2006 21:38 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
zo te zien komt die europese Wii dadelijk ook in 2007![]()
waarom zeg je dan 'ja'?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:57 schreef EricG het volgende:
Weet ik veel.
Samenvatting:quote:Op donderdag 14 september 2006 21:59 schreef Herr.Flick het volgende:
WTF, [109] al volgelult in no-time
Ach, als er maar 5.1 op zit!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:10 schreef seto het volgende:
[..]
Samenvatting:
De graphics zuigen.
- Haha graphicshoer.
¤250 is te duur.
- Haha pauper.
5.1 is overrated.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:11 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ach, als er maar 5.1 op zit!
![]()
Evil motherfuckers!quote:
De president van een bedrijf komt echt niet helemaal naar London om bekend te maken dat het systeem is uitgesteld.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:10 schreef depax het volgende:
ik denk dat we morgen te horen krijgen dat de wii voor eu 2007 worden.
Al zou ik het raar vinden dat nintendo dan toch een evenement morgen houdt.
Ach we zien wel nog maar paar uur.
Nu slapen
morgen wii en werken en s avonds illusion 19 years in antwerpen
morge wordt een goede dag (hopelijk met een 2006 wii launch)
zegt niks, sony bleef ook tot het laatste moment vertraging ontkennen. terwijl ze dondersgoed wisten dat er productieproblemen waren.quote:
als het goed is niet nee. maar je weet maar nooit.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:19 schreef MMaRsu het volgende:
Maar bij Nintendo zijn er geen productieproblemen?
Helemaal niet? Veel screens enz gepost ook.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
Jezus, 2 topics volgeluld met bijna alleen maar gehuilie en gejankzak.
Nope.. Hoezo?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:39 schreef moomoo het volgende:
je maakt een grapje.
Daar is mijn tv heel tevreden mee.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:38 schreef BMH het volgende:
Wii krijgt out of the box een composite-component kabelDus voor 480p (ED) & SDtv's.. Weeeh
Ik vind het wel een mooie prijs voor wat je krijgt.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:51 schreef alex4allofyou het volgende:
Tjonge jonge, 250 dollar![]()
Waarom hebben ze er niet twee controllers in gepleurd voor dat geld?!? En ik vrees dat er ook niet veel conventionele games uit zullen komen nu je de normale controller moet kopen. Hoewel ik dat nog wel kan begrijpen aangezien een gedeelte van de doelgroep niet weet wat ze ermee aan moeten.
Laten we hopen dat het een afroomprijs is.
Ik ook niet, maar dat durf ik eigenlijk niet te zeggen in dit topic.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:35 schreef moomoo het volgende:
ik vind die konijnen helemal niet grappig :/
De president van Nintendo komt naar London idd. En ik denk niet dat hij hier helemaal heenkomt om te vertellen dat de Wii niet in 2006 launched hier.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:36 schreef moomoo het volgende:
nee, er kwam toch een veel hogere pief naar europa?
edit: offff, bedoel je dat hij dat gezegd heeft?
Ja, je moet gewoon die graphics uit je hoofd BANNEN. We weten eigenlijk niet anders dan dat we de waarde van hardware bepalen aan de beelden die het tevoorschijn tovert. Verder vind ik ook dat de witte kleur een doorn in het oog is voor iemand die een DSL zwart heeft gehaald en die de twee graag gelijk gekleurd had gezienquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie prijs voor wat je krijgt.Aan de ene kant kun je natuurlijk zeggen dat 'ie "maar" 50 dollar goedkoper is dan de core versie van de Xbox 360, maar je moet natuurlijk niet vergeten dat de Xbox 360 dan ook erg goedkoop is (kijkend naar de hardware die erin zit) en dat Microsoft er redelijk veel verlies op maakt.
Ik ga er vanuit dat Nintendo lang niet zoveel verlies maakt op de Wii (of misschien wel helemaal geen verlies). Verder is de controller ook wat geavanceerder dan standaard controllers die we tot nu toe gewend waren, daar zul je ook wel voor betalen.
Ik ben gelukkig niet de enige die het een gemiste kans vind.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:04 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon die graphics uit je hoofd BANNEN. We weten eigenlijk niet anders dan dat we de waarde van hardware bepalen aan de beelden die het tevoorschijn tovert. Verder vind ik ook dat de witte kleur een doorn in het oog is voor iemand die een DSL zwart heeft gehaald en die de twee graag gelijk gekleurd had gezien.
Pluspunten:
- Mii heeft veel potentieel (Smash Bros character?)
- Weer en nieuwscontent kan in spellen geimplementeerd worden
- Na een paar filmpjes gezien te hebben van Wii sports is het weldegelijk een partyknaller (maar waarom geen twee controllers dan?![]()
)
- De nieuwe logo animatie van de Wii is TOP
- Die foto optie is errug handig, en ook leuker om op die manier te tonen
Het is alleen jammer dat ze de prijs niet iets scherper gedaan hebben, niet dat ik m niet zal halen hoor, maar ik maak me zorgen over of het wel aankomt bij de non-gamer doelgroep met die prijs.
Waar staat dat dat niet zo is dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:04 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
maar waarom geen twee controllers dan?
Het staat zwart op wit dat er maar 1 Wiimote en Nunchuk inzit. Helaas pindakaas.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waar staat dat dat niet zo is dan?
Ik weet het verder niet maar zover ik weet is dat nog een speculatie over wat er in de doos zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |