Ik had er ook nooit van gehoord, dus ik downloadde door jouw reactie ook wat, maar ik vind het niet veel hebben. Snel maar weer The Snow Goose van Camel opzettenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:40 schreef wallofdolls het volgende:
Ik had dus nog nooit van Dinosaur jr gehoord, maar wat ik net toch hoorde in het nummer Bones. Man ik ben denk ik verliefd. Op t eerste gezicht. Die Who-achtige ultradistortion aan t einde, dat is het gewoon
Volgens mij moet je de openingspost nog maar eens goed doorlezen, met name het gedeelte over het toekennen van punten...quote:Op donderdag 14 september 2006 19:57 schreef Luutgaert het volgende:
Elvis Costello 50
Frank Zappa 42
Golden Earring 18
James Brown 29
Janis Joplin 16 +2
Beach Boys 34 +2
Kraftwerk 15 -1
Manic Street Preachers 37 -2
Oasis 31 +1
The Doors 38 +1
The Rolling Stones 31 +1
Nick Cave & The Bad Seeds 40 -2
U2 43
Dinosaur jr 27 -2
Check. Niet goed opgelet dus. Ga eens zoeken naar albums uit de tijd dat ze hun reet afveegden met de mening van de Amerikaanse massa.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:59 schreef DaisyDuke het volgende:
Golden Earring 18 (-2) Omdat Barry Hay een Bono on Acid is, chauvinisme in dit spel geen rol mag spelen, en ze wat mij betreft al die jaren veel te netjes binnen de lijntjes van de Amerikaanse Highway-rock hebben gekleurd. Iets avontuurlijker had best gemogen.
Zijn laatste punten zijn dan ongeldig. Dan komt de lijst er zo uit te zien(met de goede punten van Grobbel):quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:18 schreef wallofdolls het volgende:
He even wachten jongens. Desentisitized zit 2 dagen achter elkaar pecies dezelfde bands punten te geven. En ik geef t niet graag toe, maar Grobbel heeft bij een band punten opgeteld die hij minpunten gaf
Oeps, sorry.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:18 schreef wallofdolls het volgende:
He even wachten jongens. Desentisitized zit 2 dagen achter elkaar pecies dezelfde bands punten te geven. En ik geef t niet graag toe, maar Grobbel heeft bij een band punten opgeteld die hij minpunten gaf
Mensen moeten iets wat op fundament lijkt hebben om hun ongefundeerde mening te geven hequote:Op zondag 17 september 2006 15:14 schreef Dandelion het volgende:
] is nu eenmaal mijn bandje. Ik zie ook niet in wat wereldverbeteraar willen zijn voor negatieve invloed kan hebben op je muziek...
Maar the Doors is geen U2quote:Op zondag 17 september 2006 16:09 schreef methodmich het volgende:
The Doors 39 KILL -3
U2 40 KILL -3
The Doors heb ik ook al weinig mee, dus doe er daar maar wat af.
Hmm, ik had een paar minuten later moeten stemmen vandaag - dan zou Massive Attack in ieder geval al 3 punten gekregen hebben van mijn kant.quote:Op maandag 18 september 2006 09:22 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Met Janis naar de eeuwige jachtvelden, presenteer ik u de nieuwe deelnemer:
Massive Attack
Voor hun revolutionaire muziek aan het begin van de jaren negentig, en het muzikale orgasme 'Mezzanine'.
Progrockquote:Op donderdag 21 september 2006 11:49 schreef Grobbel het volgende:
En Gatenkaas, toch maar weer een progrockband geprobeerd?Van mij zal Camel geen last krijgen omdat ik totaal niet bekend ben met hun werk, maar als het verval van Porcupine Tree enige indicatie geeft over het mogelijke lot zie ik het toch somber in. Er zijn in ieder geval aardig wat "onbekend is onbemind"-stemmers die Camel niet echt zullen helpen, vrees ik.
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:14 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Progrock![]()
Camel is symfo, mocht je het niet weten.
Gatenkaas, wel op blijven letten. De punten van Frank Sinatra en Kraftwork zijn niet afgetrokken en in je post van vandaag lijkt t ook al nergens opquote:Op woensdag 20 september 2006 15:51 schreef Gatenkaas het volgende:
Frank Sinatra 28 KILL -3
Frank Zappa 54
James Brown 29
Kraftwerk 31 KILL -1
Manic Street Preachers 28
Massive Attack 23 KILL -2
Nick Cave & The Bad Seeds 60 SAVE +1
Oasis 18 KILL -3
Simon & Garfunkel 26 SAVE +3
Stevie Wonder 35
The Doors 41 SAVE +2
The Rolling Stones 21Dinosaur jr 28
U2 37
En als nieuwe band presenteer ik:
Camel
Nieuwe lijst:
Camel 30
Dinosaur jr 28
Frank Sinatra 28
Frank Zappa 54
James Brown 29
Kraftwerk 31
Manic Street Preachers 28
Massive Attack 23
Nick Cave & The Bad Seeds 60
Oasis 18
Simon & Garfunkel 26
Stevie Wonder 35
The Doors 41
The Rolling Stones 21
u2 37
Beiden onnodig gepriegel op de vierkante meterquote:Op donderdag 21 september 2006 17:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]Voor mij is die hele hoek van muziek één pot nat (en ja, ik kan ze best uit elkaar houden als ik de muziek erbij hoor, maak je daar maar geen zorgen om
), maar ik geloof je op je woord.
![]()
Ik merk hetquote:Op donderdag 21 september 2006 18:29 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Gatenkaas, wel op blijven letten. De punten van Frank Sinatra en Kraftwork zijn niet afgetrokken en in je post van vandaag lijkt t ook al nergens op![]()
Soms doet AMG het heel goed, en soms heel fout.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:36 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Beiden onnodig gepriegel op de vierkante meter![]()
Maar de beste muziekhoek die er is zodra vakmensen zich er mee gaan bemoeien. En Camel zijn van die vakmensen.
Oh en niet dat AMG heilig is, maar dit wordt gegeven bij Camel
Genre
Rock
Styles
Prog-Rock/ Art Rock
quote:kinks weer weg, Frank op 17 nu
Onderaan pagina 1 begonnen, onderaan pagina 3 in HoF bij mij. Deden ze goed.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:54 schreef methodmich het volgende:
En Redbeard, toch wel meer pagina's dan twee?
En toch hebben ze goede music gemaakt ....quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die zijn ondertussen al in de Hall of Shame terecht gekomen...
Dat ze maar weinig goeds hebben uitgebracht ben ik met je eens, maar ik ben een van de weinige die nog de moeite neemt om daar punten voor af te trekken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:26 schreef Hurricane_87 het volgende:
Vreemde dat een band als The Verve, die maar 1 goede cd heeft uitgebracht, wél simpel naar de 60 punten gaat
Helemaal met je eens Hurricane.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:26 schreef Hurricane_87 het volgende:
U2 42 +2 Schandalig ondergewaardeerd hier
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 07:34 schreef Grobbel het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:18 schreef Grobbel het volgende:
Ik mis uitslapen al best wel veel ondertussen, trouwens. Ik haat werk in andere steden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 06:33 schreef Grobbel het volgende:
Dinosaur jr is nochtans behoorlijk indie-proof, zou jou toch wel moeten aanspreken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:18 schreef Skanqua het volgende:
Dinosaur jr 10 -3 Geen idee wat 't is en hoort alleen daarom al niet in de HoF..
Hmm.. Ik zal 't eens gaan beluisteren, heb er nog nooit iets van gehoord...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:34 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dinosaur jr is nochtans behoorlijk indie-proof, zou jou toch wel moeten aanspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |