Ik zal me daar even over buigen, en ik zal voortaan goed opletten dat het niet weer gebeurt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:44 schreef thijsdetweede het volgende:
Met nog negen Queen-punten onder revisie.
(sorry, je moet wat als tvp)
sar·cas·me (het ~)quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:23 schreef thijsdetweede het volgende:
@MM: Ben jij even blij dat ik Blur en niet Madonna in het lijstje zette...
@WoD: Begrijp ik nou goed dat je blur aan het veroordelen bent op enkele nummers? Goed man.
Ik kon zo even niks beters verzinnen, maar echt hoogstaand zoals Pink Floyd etc. is het niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:55 schreef Grobbel het volgende:
Heb gisteren maar een dagje overgeslagen vanwege de indrukwekkende opsomming aan weinig interessante bandjes, maar het niveau begint nu alleen maar bedenkelijker te worden. Van Halen nu zelfs? Beetje jammer.
Binnen de brede noemer van de jazzmuziek zijn nog heel wat grote namen (Louis Armstrong, John Coltrane, Charles Mingus, Duke Ellington, Ella Fitzgerald, Billie Holiday, Glenn Miller, Charlie Parker, Dave Brubeck, Benny Goodman etc), en verder heb je nog figuren als Michael Jackson, Nick Drake, Frank Sinatra, Elvis Presley, Madonna, Simon & Garfunkel, Stevie Wonder, en bands als Nirvana, the Kinks, Roxy Music, Beach Boys, Fleetwood Mac, Pearl Jam etc waar de meeste mensen waarschijnlijk wel een mening over zullen hebben - of dit nu positief of negatief is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:23 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik kon zo even niks beters verzinnen, maar echt hoogstaand zoals Pink Floyd etc. is het niet.
Kunnen we nog wel n hele lijst aan tips aan toevoegen:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Binnen de brede noemer van de jazzmuziek zijn nog heel wat grote namen (Louis Armstrong, John Coltrane, Charles Mingus, Duke Ellington, Ella Fitzgerald, Billie Holiday, Glenn Miller, Charlie Parker, Dave Brubeck, Benny Goodman etc), en verder heb je nog figuren als Michael Jackson, Nick Drake, Frank Sinatra, Elvis Presley, Madonna, Simon & Garfunkel, Stevie Wonder, en bands als Nirvana, the Kinks, Roxy Music, Beach Boys, Fleetwood Mac, Pearl Jam etc waar de meeste mensen waarschijnlijk wel een mening over zullen hebben - of dit nu positief of negatief is.
Hou het a.u.b. op de bekendere...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
En omdat Jimi Hendrix nu gered is, een nieuwe naam in de lijst! En wel die van de geniale band Wilco!
Ik voorspel Wilco binnen afzienbare tijd in de HoF. Dankzij meerdere mensen hier.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:46 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Hou het a.u.b. op de bekendere...
En dan zeuren dan ik Rainbow erin had gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:56 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Ik voorspel Wilco binnen afzienbare tijd in de HoF. Dankzij meerdere mensen hier.
Dan wordt het tijd dat jullie naar het echte werk van Rainbow gaan luisterenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef thijsdetweede het volgende:
Nou is het op zich wel waar dat bijna iedereen die Wilco een keertje hoort, er ook fan van wordt, maar dat bedoelde je vast niet
Trouwens, ik zeurde niet speciaal over Rainbow hoor. Ik hanteer alleen de stelregel dat bands waar bijna niemand op stemt het waard zijn om minpunten aan te geven.
Beetje tegenwicht aan al die meuk is nooit weg toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:46 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Hou het a.u.b. op de bekendere...
Maar goed, zit ik net te lobbyen om het vooral bij het bekendere spul te houden in dit toernooi, zaag jij de poten onder m'n stoelen weg door Wilco erin te gooien.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Beetje tegenwicht aan al die meuk is nooit weg toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |