Ik weet niet of dit hier is toegelaten maar hier gaat ie:
Het begint met 10 bands/artiesten en je moet 1 band kiezen die je punten geeft, en 1 die waarbij je de punten vermindert. Alle bands/artiesten starten met 30 punten, en je kunt maximaal een band 2 punten extra geven en 2 verminderen.
Als een band de 60 haalt komt hij in de Hall of Fame, en als een band geen punten meer over heeft komt hij vanzelfsprekend te vervallen, en kan de volgende poster een nieuwe band erbij zetten, die weer met 30 begint.
Regels:Je moet duidelijk maken welke je punten geeft, en van welke je het vermindert, door het aan te merken met KILL of SAVE (betere manier in het Nederlands mag ook).
Je mag maar 1 post doen per 24 uur.
Voor het toevoegen van een nieuwe band maakt het genre niks uit.
Als het kan ook graag een verhaaltje van waarom je een bepaalde band pluspunten of minpunten geeft.
Ik begin alvast(met een standaard lijstje, gewoon van een andere forum
![]()
gepakt):
Pink Floyd - 30
Bob Dylan - 30
Queen - 30
Led Zeppelin - 30
Metallica - 30
Muse - 30
The Beatles - 30
Rainbow - 32 SAVE
Red Hot Chilli Peppers - 28 KILL
Gnarls Barkley - 30
Rainbow geef ik 2 punten omdat ik vind dat dat een zeer ondergewaardeerde band is, met schitterende nummers, en met fantastische live-shows(althans in de early years).
RHCP geef ik minpunten omdat ik het een zeer overgewaardeerde band vindt, aangezien de kwaliteit van hun muziek nu gewoonweg bagger is en ze teren op hun oude muziek.
Hall Of FameEeuwige Jachtvelden[ Bericht 7% gewijzigd door Gatenkaas op 17-08-2006 17:45:37 ]