Hmm, ik had een paar minuten later moeten stemmen vandaag - dan zou Massive Attack in ieder geval al 3 punten gekregen hebben van mijn kant.quote:Op maandag 18 september 2006 09:22 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Met Janis naar de eeuwige jachtvelden, presenteer ik u de nieuwe deelnemer:
Massive Attack
Voor hun revolutionaire muziek aan het begin van de jaren negentig, en het muzikale orgasme 'Mezzanine'.
Progrockquote:Op donderdag 21 september 2006 11:49 schreef Grobbel het volgende:
En Gatenkaas, toch maar weer een progrockband geprobeerd?Van mij zal Camel geen last krijgen omdat ik totaal niet bekend ben met hun werk, maar als het verval van Porcupine Tree enige indicatie geeft over het mogelijke lot zie ik het toch somber in. Er zijn in ieder geval aardig wat "onbekend is onbemind"-stemmers die Camel niet echt zullen helpen, vrees ik.
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:14 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Progrock![]()
Camel is symfo, mocht je het niet weten.
Gatenkaas, wel op blijven letten. De punten van Frank Sinatra en Kraftwork zijn niet afgetrokken en in je post van vandaag lijkt t ook al nergens opquote:Op woensdag 20 september 2006 15:51 schreef Gatenkaas het volgende:
Frank Sinatra 28 KILL -3
Frank Zappa 54
James Brown 29
Kraftwerk 31 KILL -1
Manic Street Preachers 28
Massive Attack 23 KILL -2
Nick Cave & The Bad Seeds 60 SAVE +1
Oasis 18 KILL -3
Simon & Garfunkel 26 SAVE +3
Stevie Wonder 35
The Doors 41 SAVE +2
The Rolling Stones 21Dinosaur jr 28
U2 37
En als nieuwe band presenteer ik:
Camel
Nieuwe lijst:
Camel 30
Dinosaur jr 28
Frank Sinatra 28
Frank Zappa 54
James Brown 29
Kraftwerk 31
Manic Street Preachers 28
Massive Attack 23
Nick Cave & The Bad Seeds 60
Oasis 18
Simon & Garfunkel 26
Stevie Wonder 35
The Doors 41
The Rolling Stones 21
u2 37
Beiden onnodig gepriegel op de vierkante meterquote:Op donderdag 21 september 2006 17:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]Voor mij is die hele hoek van muziek één pot nat (en ja, ik kan ze best uit elkaar houden als ik de muziek erbij hoor, maak je daar maar geen zorgen om
), maar ik geloof je op je woord.
![]()
Ik merk hetquote:Op donderdag 21 september 2006 18:29 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Gatenkaas, wel op blijven letten. De punten van Frank Sinatra en Kraftwork zijn niet afgetrokken en in je post van vandaag lijkt t ook al nergens op![]()
Soms doet AMG het heel goed, en soms heel fout.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:36 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Beiden onnodig gepriegel op de vierkante meter![]()
Maar de beste muziekhoek die er is zodra vakmensen zich er mee gaan bemoeien. En Camel zijn van die vakmensen.
Oh en niet dat AMG heilig is, maar dit wordt gegeven bij Camel
Genre
Rock
Styles
Prog-Rock/ Art Rock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |