Ach, voetbaltechnisch heeft Tijn wel een beetje gelijk ;Pquote:
Ja, kunnen ze Egbert en Marcia er eerst niet uitknallen. Die twee zijn zooooo saaaai.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef Inca het volgende:
Dump eerst eens ff Egbert Marcia en Marlies![]()
nouja ik heb een beetje een zwak voor Marcia...ze ziet er zo onschuldig uit dat ik d'r kei.....euh nee laat ik me nu ook eens gedragen op dit forum ;Pquote:Op donderdag 14 september 2006 00:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, kunnen ze Egbert en Marcia er eerst niet uitknallen. Die twee zijn zooooo saaaai.
Bommie volgt je slaafs scan dat weet je tochquote:Op donderdag 14 september 2006 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal mijn fout. Het was niet Tijn die dat zei over Milaan, maar zijn broertje...
Zeker revenge voor ons geklaag.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:07 schreef scanman01 het volgende:
De badkamer wordt maar weer weggezapt. Geen douchende meiden meer op de streams.
Hummie treedt hard op.
Ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 14 september 2006 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja ik heb een beetje een zwak voor Marcia...
Neuh...zat niet zo op de streams te letten...ik ben overigens gekapt met verslagen al een tijdje...tis echt onnavolgbaar saaiquote:Op donderdag 14 september 2006 00:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Bommie volgt je slaafs scan dat weet je toch![]()
Zo, is je ban weer afgelopen?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het was Rik en dit moet #243 zijn ....
Ze is neukelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ookhoewel ik haar alles behalve mooi vind.
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina: "Als je in het licht kijkt en daarna je ogen dicht doet, dan zie je soms toch zo'n vormpje. Bij mij was het een piemel. Echt met zo'n eikel en dan twee van die balletjes."
Gevolgd door:"Ik had mazzel !"quote:Op donderdag 14 september 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina: "Als je in het licht kijkt en daarna je ogen dicht doet, dan zie je soms toch zo'n vormpje. Bij mij was het een piemel. Echt met zo'n eikel en dan twee van die balletjes."
haaaaaaaaaaaaaa ik zie nu pas dat you zo'n ijselsteinse boer zijt !quote:
momenteel wel ja, we zijn bijna burenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaa ik zie nu pas dat you zo'n ijselsteinse boer zijt !
Ge hoeft niet te kijken, maar zij gijt verslaafd.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:13 schreef Inca het volgende:
Het blijkt wel weer de saaie mensen blijven over en dit al in een zo vroeg stadium![]()
kolere jaquote:Op donderdag 14 september 2006 00:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
momenteel wel ja, we zijn bijna buren![]()
wees blij dat sjaan weer aangekleed isquote:Op donderdag 14 september 2006 00:16 schreef scanman01 het volgende:
Hier moeten we het mee doen voorlopig
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
kolere ja![]()
zijn er daar nog tentfeesten?
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:12 schreef n1ek het volgende:
Sabrina: 'ik had een vette nummer een'
over haar nominatiekeuze voor Hilde
ijselstein heeft elk jaar nog steeds tentfeesten!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
het is geen dorp maar een stad
![]()
kunnen we ff ontopic blijvenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
ijselstein heeft elk jaar nog steeds tentfeesten!
Nee ben niet verslaafd maar lees de topics maar weer eens door en je ziet steeds dezelfde namen E10 en Hilde waar het steeds over gaat. De rest hoor je niet eens Ja Mon waar een hele uitzending aan word gespendeerd terwijl ze geen boodschappen van thuis mogen ontvangen dus bullshit van talpa. Dus laat E10 en Hilde voorlopig nog een poosje zitten.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ge hoeft niet te kijken, maar zij gijt verslaafd.Welkom bij de ABV
Misschien kunnen ze voor het volgende grootschalige tentfeest de tanga van Hilde lenen?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kunnen we ff ontopic blijven![]()
......"wij " hebbe ok feeste hor!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
ijselstein heeft elk jaar nog steeds tentfeesten!
wie is wij?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
......"wij " hebbe ok feeste hor!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze voor het volgende grootschalige tentfeest de tanga van Hilde lenen?![]()
das "de veenders"...de veen, ben er niet geboren maar ik hoor er wel!!!!!quote:
Ik vind Hilde helemaal niet te dik of zijn jullie van die anorexia patienten?quote:
als jij de echte Inca ben snap ik je helemaal, nee het hoeft ook geen anorexia patient te zijn, hoor, maar Hildequote:Op donderdag 14 september 2006 00:30 schreef Inca het volgende:
[..]
Ik vind Hilde helemaal niet te dik of zijn jullie van die anorexia patienten?
Wat is er mis mee dan ze is stevig maar verder niks.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
als jij de echte Inca ben snap ik je helemaal, nee het hoeft ook geen anorexia patient te zijn, hoor, maar Hilde![]()
![]()
ok dan is het de bagger die uit haar bek komt, ik geef als voorbeeld hoe ze een paar dagen geleden tegen monique zat te lullen op zo'n lage achterbakse neerkijkende manierquote:Op donderdag 14 september 2006 00:33 schreef Inca het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan ze is stevig maar verder niks.
Nee, dat valt echt niet meer in de categorie 'stevig'. Hilde is gewoon dik tot heel dik. En ik hou helemaal niet van dunne/magere vrouwen, dus daar ligt het niet aan.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:33 schreef Inca het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan ze is stevig maar verder niks.
Ja net zoals bij de anderen Egbert die Hilde steeds opzoekt en er wel op stemt en Mon is ook een achterbaks wijf. Als je zo met je gezin in je maag zit ga je er wel uit maar nee mevrouw blijft zittenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ok dan is het de bagger die uit haar bek komt, ik geef als voorbeeld hoe ze een paar dagen geleden tegen monique zat te lullen op zo'n lage achterbakse neerkijkende manier![]()
Hilde is gewoon een diva, maar dan niet. Net als Holt, aandachttrekkerij, ken het typequote:Op donderdag 14 september 2006 00:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ok dan is het de bagger die uit haar bek komt, ik geef als voorbeeld hoe ze een paar dagen geleden tegen monique zat te lullen op zo'n lage achterbakse neerkijkende manier![]()
Het feit dat je er al ingaat, zeker met kids is in mijn ogen al compleet debielquote:Op donderdag 14 september 2006 00:36 schreef Inca het volgende:
[..]
Ja net zoals bij de anderen Egbert die Hilde steeds opzoekt en er wel op stemt en Mon is ook een achterbaks wijf. Als je zo met je gezin in je maag zit ga je er wel uit maar nee mevrouw blijft zitten
die gaat echt niet winnen hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 00:38 schreef Inca het volgende:
Het zal natuurlijk wel de eerste keer zijn dat een HOMO BB wint
Is dat zo wat zou jij doen?????quote:Op donderdag 14 september 2006 00:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het feit dat je er al ingaat, zeker met kids is in mijn ogen al compleet debiel![]()
Toch is het niet ondenkbaar, net als Semih, maakt ook een goeie kans. Dienstverleners komen altijd hoog.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:38 schreef Inca het volgende:
Na Joost verbaas ik me in ieder geval nergens meer over. Dan heeft zelfs Rik kans om te winnen ja.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Toch is het niet ondenkbaar, net als Semih, maakt ook een goeie kans. Dienstverleners komen altijd hoog.
Ach ja en turk die wint net zoals Janine die denkt dat ze kan winnen als kleurling.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Toch is het niet ondenkbaar, net als Semih, maakt ook een goeie kans. Dienstverleners komen altijd hoog.
Janine lijkt me onwaarschijnlijk, die zal er door Ned. uitgestemd worden. Te aanwezig. Ik voorzie wederom een saai persoon: Marcia, Milica, Jeroen of Marlies.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:42 schreef Inca het volgende:
[..]
Ach ja en turk die wint net zoals Janine die denkt dat ze kan winnen als kleurling.
Zie jij Semih echt als turk dan? Die jongen is meer nederlander dan dat hele stelletje bij elkaar.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:42 schreef Inca het volgende:
[..]
Ach ja en turk die wint net zoals Janine die denkt dat ze kan winnen als kleurling.
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie jij Semih echt als turk dan? Die jongen is meer nederlander dan dat hele stelletje bij elkaar.
Nou dan kunnen ze end van de maand bb al opdoeken want meer blijft er niet over saai saai saaiquote:Op donderdag 14 september 2006 00:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Janine lijkt me onwaarschijnlijk, die zal er door Ned. uitgestemd worden. Te aanwezig. Ik voorzie wederom een saai persoon: Marcia, Milica, Jeroen of Marlies.
Die laatste 3 scoren heel slecht in de polls (tot mijnverdriet), dus die winnen niet. Ik weet al bijna zeker dat het zal gaan tussen Tijn en Monique en Semih.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Janine lijkt me onwaarschijnlijk, die zal er door Ned. uitgestemd worden. Te aanwezig. Ik voorzie wederom een saai persoon: Marcia, Milica, Jeroen of Marlies.
Kan dit in het SC-topic?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:47 schreef Inca het volgende:
[..]
Nou dan kunnen ze end van de maand bb al opdoeken want meer blijft er niet over saai saai saai
Een normaal persoon gaat er om te beginnen niet in. BB is brood en spelen voor ons, het plebsquote:Op donderdag 14 september 2006 00:43 schreef Inca het volgende:
Een normaal iemand kiest toch voor der gezin en wat kan jou dan het geld boeien.
Hoezo? Joost heeft vorig jaar gewonnen!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:38 schreef Inca het volgende:
En het gepeupel eist bij deze dat Tijn die Mo over zijn Hilti trekt, met alle buitenhuise relatieproblemen van dien, anders komen we in opstand!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een normaal persoon gaat er om te beginnen niet in. BB is brood en spelen voor ons, het plebs![]()
E10 krijgt een nieuw profiel aangemeten als die het huis uit komt hahahaquote:
Wacht maar af, in der tijd zullen de meest spraakmakende mensen eruit gaan. Tijn is wel een allemansvriend en ligt goed bij het publiek. Monique zou kunnen, maar is nu niet bepaald populair meer. Semih wordt eruit gestemd door rechts-Ned. Ik denk dat Tijn de meeste kans maakt, hij ligt goed bij iedereen. Niet te spraakmakend maar ook niet te dom of te stil.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die laatste 3 scoren heel slecht in de polls (tot mijnverdriet), dus die winnen niet. Ik weet al bijna zeker dat het zal gaan tussen Tijn en Monique en Semih.
Ik denk dat Monique door de uitzending van vanavond juist heel veel fans erbij heeft gekregenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wacht maar af, in der tijd zullen de meest spraakmakende mensen eruit gaan. Tijn is wel een allemansvriend en ligt goed bij het publiek. Monique zou kunnen, maar is nu niet bepaald populair meer. Semih wordt eruit gestemd door rechts-Ned. Ik denk dat Tijn de meeste kans maakt, hij ligt goed bij iedereen. Niet te spraakmakend maar ook niet te dom of te stil.
Rechts Nederland kan Semih er niet uitstemmen: je kunt alleen *voor* iemand stemmenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wacht maar af, in der tijd zullen de meest spraakmakende mensen eruit gaan. Tijn is wel een allemansvriend en ligt goed bij het publiek. Monique zou kunnen, maar is nu niet bepaald populair meer. Semih wordt eruit gestemd door rechts-Ned. Ik denk dat Tijn de meeste kans maakt, hij ligt goed bij iedereen. Niet te spraakmakend maar ook niet te dom of te stil.
Ik vermoed het ook.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Monique door de uitzending van vanavond juist heel veel fans erbij heeft gekregen
Joh, captain obviousquote:Op donderdag 14 september 2006 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rechts Nederland kan Semih er niet uitstemmen: je kunt alleen *voor* iemand stemmen
Zelfs als het Semih tegen Viola Holt was, zouden ze nog voor Viola stemmenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rechts Nederland kan Semih er niet uitstemmen: je kunt alleen *voor* iemand stemmen
rechts nederlandquote:Op donderdag 14 september 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zelfs als het Semih tegen Viola Holt was, zouden ze nog voor Viola stemmen
wat ben jij streng Day!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:57 schreef Day het volgende:
Ja, kunnen we nu weer ON-topic?!
Mwah, ik denk dat er veel mensen zullen denken "Wat een domme doos". Haar kids en man zo te kakken zetten, daar helpt blond en MILF niet echt bij. Al vind ik het allemaal wel meevallen, Sabje is vele malen erger dan Mon op het gebied van overspel.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vermoed het ook.![]()
Als blonde MILF kun je namelijk weinig fout doen, vooral als er wat traantjes zijn gevloeid
Ze ziet er niet echt happy bij, nee.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zit die overspelige er zogenaamd zielig bij.
Wat is ontopic? De bewoners hebben het ook steeds over de nominaties. Je moet los modereren en niet gebruikers in een keurslijf plaatsen wanneer de situatie daar niet om vraagt.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:57 schreef Day het volgende:
Jij overschat de kijkers...quote:Op donderdag 14 september 2006 00:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat er veel mensen zullen denken "Wat een domme doos". Haar kids en man zo te kakken zetten, daar helpt blond en MILF niet echt bij. Al vind ik het allemaal wel meevallen, Sabje is vele malen erger dan Mon op het gebied van overspel.
Ik denk dat overspel vooral in je hoofd nog steeds het ergste is.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:59 schreef Morwen het volgende:
Mwah, ik denk dat er veel mensen zullen denken "Wat een domme doos". Haar kids en man zo te kakken zetten, daar helpt blond en MILF niet echt bij. Al vind ik het allemaal wel meevallen, Sabje is vele malen erger dan Mon op het gebied van overspel.
Maar het gaat over tv-seriesquote:Op donderdag 14 september 2006 00:57 schreef Day het volgende:
Jaquote:Op donderdag 14 september 2006 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ligt Marcia alweer op bed?
Retorische vraag hoor, dus antwoord is niet nodig
Ik heb de bewoners het afgelopen half uur niet over het nomineren horen praten. Of volgen wij andere streams?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is ontopic? De bewoners hebben het ook steeds over de nominaties. Je moet los modereren en niet gebruikers in een keurslijf plaatsen wanneer de situatie daar niet om vraagt.
Nu op zeker dan en wat Bluezz zegt is waar, overspel zit in je kop. De zusjes zijn aandachtstrekkers, moeten constant geknuffeld worden of naar geluisterd worden.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij overschat de kijkers...
Dat laatste vind ik onzin trouwens. Sinds week 1 zegt Sabrina al dat haar 'verkering' waarschijnlijk al wel over is. Dat stelde dus ook niets voor.
Dus we moeten het nu over TV series OF slapen hebben, als ik je goed begrijp? Omdat de laatste opmerking over nominaties zo'n 45 min - 60 min. geleden is gemaakt?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb de bewoners het afgelopen half uur niet over het nomineren horen praten. Of volgen wij andere streams?
Het continue discussiëren over dezelfde onderwerpen is ook vervelend. Wil je dat blijven doen? Prima, ga dan naar de desbetreffende topics.
de reddertjes in kangoeroeland in het nederlands...die is waanzinnig!!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 01:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb vandaag tijdens het reclameblok uit pure ergernis het 2e deel van de uitzending afgezet.
Zo ergerlijk, voor de 2e achtereenvolgende avond voor niets op de nominaties (motivaties) zitten te wachten, en in plaats daarvan een totaal non issue dat uitgemolken moest worden omdat het toevallig in de Telegraaf stond
On topic: de eerste film die Rik ooit gezien heeft, was "De Reddertjes"
deze discussie wilde ik vandaag ook al in de fb aanslingeren maar de mod's weigeren gepaste repliek te gevenquote:Op donderdag 14 september 2006 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus we moeten het nu over TV series OF slapen hebben, als ik je goed begrijp? Omdat de laatste opmerking over nominaties zo'n 45 min - 60 min. geleden is gemaakt?
Nominaties *is* gewoon een issue vanavond bij de bewoners: als je dat negeert en elke poging tot discussie daartoe meteen met je moderatorstok overheen zwaait, dan begrijp je zelf ook wel dat dat niet de bedoeling kan zijn van een forum.![]()
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus we moeten het nu over TV series OF slapen hebben, als ik je goed begrijp? Omdat de laatste opmerking over nominaties zo'n 45 min - 60 min. geleden is gemaakt?
Die mensenkennis van Peterquote:Op donderdag 14 september 2006 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
Af en toe zie je toch licht mongolide trekjes in Riks gezichtsuitdrukking.
het is (zijn homosexuele geaardheid daargelaten) inderdaad de tanja van BB 2006!quote:Op donderdag 14 september 2006 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
Af en toe zie je toch licht mongolide trekjes in Riks gezichtsuitdrukking.
Al die miljoenen zaadjes in hem zijn halve Joscelynsquote:Op donderdag 14 september 2006 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
het is (zijn homosexuele geaardheid daargelaten) inderdaad de tanja van BB 2006!
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
het is (zijn homosexuele geaardheid daargelaten) inderdaad de tanja van BB 2006!
Je weet toch dat je na verloop van tijd in het huis een maatje moet hebben om aan de billen te voelen? En het is echt toeval dat E10 Sabrina daarvoor uitkiest en niet Eggie of Hildequote:Op donderdag 14 september 2006 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Echt, ik voel mijn maten ook altijd aan hun billen, dus dit is echt zo gek niet.... echt niet...
[afbeelding]
amper ter sprake gekomen, vertel...quote:Op donderdag 14 september 2006 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zag op tv dat Semih en Micheline hebben geneukt?
Gaf dat nog enthousiaste reakties, hier in de COS?
Ik vond er weinig aan. Het was voorbij voordat ik er iets van begon te voelen.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zag op tv dat Semih en Micheline hebben geneukt?
Gaf dat nog enthousiaste reakties, hier in de COS?
Vakjes zwart en wit op het bord, stukken staan klaar en de tijd tikt langzaam door en uren lang doodse stiltequote:
*rilt van spanningquote:Op donderdag 14 september 2006 01:12 schreef Peter6000 het volgende:
Dat schaakspel ziet er wel leuk uit.
Vooral het contrast van die mooi gemaakte schaakstukken, met die toilletrollen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond er weinig aan. Het was voorbij voordat ik er iets van begon te voelen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
*rilt van spanning
Iets met paarden, torens enzo![]()
heb die hele wip gemist !quote:Op donderdag 14 september 2006 01:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
was de korste wip ooit van alle BB ooit gedraaid
![]()
Je moet de toren beschermen, jaquote:Op donderdag 14 september 2006 01:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
was de korste wip ooit van alle BB ooit gedraaid
![]()
heb je met je ogen geknipperd dan want t duurde echt nie langer...quote:
trouwens een lullige kuthobby...beetje paarden slaan!quote:Op donderdag 14 september 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je moet de toren beschermen, ja![]()
hij is echt gespierdquote:Op donderdag 14 september 2006 01:21 schreef Morwen het volgende:
Rik vindt Spetters, Schatjes enzo geweldiggggggggg
[afbeelding]
laterquote:Op donderdag 14 september 2006 01:23 schreef versabommie het volgende:
Ik kap ermee, ik kan die fucking rik echt niet meer horen zonder mijn maaginhoud te lozen![]()
truste en sterkte!
Toedeloe!quote:Op donderdag 14 september 2006 01:23 schreef versabommie het volgende:
Ik kap ermee, ik kan die fucking rik echt niet meer horen zonder mijn maaginhoud te lozen![]()
truste en sterkte!
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:26 schreef Morwen het volgende:
Rik krabte even aan zijn zak: Excuus![]()
Het gaat net over goermetten, dusssquote:Op donderdag 14 september 2006 01:30 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
is t de moeite waard om t geluid aan te zetten?
das altijd lekker natuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gaat net over goermetten, dusss![]()
Wanneer heb jij voor het laatst gegourmet?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gaat net over goermetten, dusss![]()
Heeeeeeeeeel lang geleden, mot BB volgen hehquote:Op donderdag 14 september 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst gegourmet?
Zijn ze aan het neuken ?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
ik hoor niet veel meer dan OOOOOOOOOOOHHHHHen JAAAAAAAAAAA
en fantastisch en ZOOOOOOOOOOO
![]()
e10 vind Joey de leukste, e10 ik vind jou de laagste, hou je poten nou eens thuis manquote:Op donderdag 14 september 2006 01:40 schreef Morwen het volgende:
Het gaat over Friends. Gezelligheid alom![]()
negatief, maar ik probeer niet echt te horen wat ze zeggen, voor hetzelfde geld is die domheid besmettelijkquote:
quote:
Gewoon gein. En volgens mij alleen maar omdat Jeroen binnenkwam en ze moesten switchen van onderwerp aangezien het over Hilde gingquote:Op donderdag 14 september 2006 01:54 schreef Peter6000 het volgende:
Nou ja, nu gaan Rik en Egbert Jeroen zitten af te kraken, omdat hij niet zo goed kan schaken![]()
O, gelukkigquote:Op donderdag 14 september 2006 01:57 schreef Lyza het volgende:
[..]
Gewoon gein. En volgens mij alleen maar omdat Jeroen binnenkwam en ze moesten switchen van onderwerp aangezien het over Hilde ging
Hij, hij is echt heilig overtuigd van zijn eigen player-rolquote:Op donderdag 14 september 2006 02:04 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
en e10 wil dr weer tussenin hoor, heb die gozer dan echt zo'n plaat voor zn kop
wat zal de realiteit voor hem straks ongelofelijk tegenvallen danquote:Op donderdag 14 september 2006 02:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij, hij is echt heilig overtuigd van zijn eigen player-rol
quote:Op donderdag 14 september 2006 02:13 schreef latevogel het volgende:
zei E10 nu daarnet inneens "ik vindt Semih met bril lijken op die gene die van gogh heeft vermoord?
wOOOOOtquote:Op donderdag 14 september 2006 02:13 schreef latevogel het volgende:
zei E10 nu daarnet inneens "ik vindt Semih met bril lijken op die gene die van gogh heeft vermoord?
het kan kort of lang duren, maar uiteindelijk val je door de mandquote:Op donderdag 14 september 2006 02:21 schreef latevogel het volgende:
ja saab zei gelijk"doe ff normaal joh"
wat heb ik gemist, waar komt ploffie niet in? slipje van sab?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:10 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
![]()
![]()
Zien jullie dat E10 komt er niet in
![]()
![]()
![]()
in het bed, hij moest in zn eigen nest gaan liggenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:25 schreef toxikon het volgende:
[..]
wat heb ik gemist, waar komt ploffie niet in? slipje van sab?
hehehe das wel 5quote:Op donderdag 14 september 2006 02:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
in het bed, hij moest in zn eigen nest gaan liggen![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 02:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Af en toe valt ie even uit zijn rol en is hij zichzelf
en dat vindt ik normaalquote:Op donderdag 14 september 2006 02:23 schreef Fikkert het volgende:
mo zei dat ze het toch niet trekt
ze trekt het niet meerquote:Op donderdag 14 september 2006 02:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Waarom ging Mo weg?
omdat de thuissituatiecrisis van Monique er ff tussenkwamquote:Op donderdag 14 september 2006 02:29 schreef Stereotomy het volgende:
En nogmaals eigenlijk: waarom is de fokking weekopdracht geslaagd
Ja precies: dus wat heeft dat met de weekopdracht te makenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:30 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
omdat de thuissituatiecrisis van Monique er ff tussenkwam
daar ben ik nog steeds niet van overtuigd eingelijkquote:Op donderdag 14 september 2006 02:29 schreef Stereotomy het volgende:
En nogmaals eigenlijk: waarom is de fokking weekopdracht geslaagd
BB is Keihardquote:Op donderdag 14 september 2006 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja precies: dus wat heeft dat met de weekopdracht te maken
da tis bikkelhard johquote:Op donderdag 14 september 2006 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja precies: dus wat heeft dat met de weekopdracht te maken
hoe weet je dat?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De augurk van E10 is harder dan BB6
vergelijk maar ffquote:Op donderdag 14 september 2006 02:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De augurk van E10 is harder dan BB6
Het is duidelijkquote:Op donderdag 14 september 2006 02:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
vergelijk maar ff
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
pfft ik kan er niet aan wennen aan een naakte plofkop.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
vergelijk maar ff
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
die is zo soldaat gemaakt..quote:
Waarom heeft ie dit na 3 weken nodig als ie het 19 jaar nooit heeft gehad?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:45 schreef Stereotomy het volgende:
Kijk E10 eens maatjes zijn met Sabrina op stream 1!!!! Over het bolletje aaien, kusjes geven.... ja, na drie weken BB heb je dat wel nodig!! Het is slechts toeval dat dit Sabrina is, Hilde krijgt morgen een beurt van E10.
ja, hij is vergrootquote:Op donderdag 14 september 2006 02:47 schreef Suikeroom het volgende:
Is die naaktfoto van E-10 geen photoshop?![]()
nee zo, mooie avator ook meteenquote:
quote:
hij blijft het gewoon proberen he?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:51 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
e10 tegen Sabrina "doe je net alsof ik onder je lig"
![]()
Ja hou maar op. Dat is al de 2e keer vanavond, zodra T & M een gesprek hebben is het bal.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
mooie kut lamp, is het weer zover? damnid !
en nou zit ie helemaal verontwaardigd op de bank te roken, en de te bekokstofen hoe die dr nou weer onopvallend aan kan randenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:55 schreef toxikon het volgende:
[..]
hij blijft het gewoon proberen he?![]()
Oh, want Rob mag het niet zien ??quote:Op donderdag 14 september 2006 02:56 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja hou maar op. Dat is al de 2e keer vanavond, zodra T & M een gesprek hebben is het bal.![]()
Daar lijkt het verdraaid veel op.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, want Rob mag het niet zien ??![]()
Ga weg man, die zusjes kunnen wat mij betreft vandaag nog optiefe.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Daar lijkt het verdraaid veel op.
Rob zal die 'positieve' brief wel geschreven hebben onder zijn voorwaarden. Tja en eerlijk is eerlijk, zusjes eruit is het einde van BB6.
Dat is een glitch in de voorwaarden van Rob.quote:Op donderdag 14 september 2006 03:00 schreef latevogel het volgende:
maar geluid is wel aan ,dus kunnen beelden er ook wel bij
Wat denk je dat er dan nog gebeurd?quote:Op donderdag 14 september 2006 03:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ga weg man, die zusjes kunnen wat mij betreft vandaag nog optiefe.![]()
he ik ben fan van de zussies, pas op hequote:Op donderdag 14 september 2006 03:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ga weg man, die zusjes kunnen wat mij betreft vandaag nog optiefe.![]()
En dan mogen ze E10 meenemen !
Denk niet dat wij dat dan te zien of te horen krijgen. Dan is het een oogje op de streams.quote:Op donderdag 14 september 2006 03:02 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
als tijn dr nou bij ligt dan is dat echt fout gewoon![]()
![]()
![]()
Ach beter dat, dan het domme gelul van die 2quote:Op donderdag 14 september 2006 03:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat denk je dat er dan nog gebeurd?
Dan zie je alleen maar mensen schaken en gapen. Af en toe een grapje van Tijn en Semih. En dat is het.
tijn is echt een rat hoor, hij doet me aan koen uit de bus denkenquote:Op donderdag 14 september 2006 03:03 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Denk niet dat wij dat dan te zien of te horen krijgen. Dan is het een oogje op de streams.
Ik vind het wel irritant dat Tijn verkapt zit te vissen naar bevestiging dat Mo hem leuk vindt.
Ik zie bij jou helemaal geen lampenquote:Op donderdag 14 september 2006 03:03 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he ik ben fan van de zussies, pas op he
dan maar ff klagen meteen, ik heb 2 lampen op jouw streams![]()
"Ik heb je laatste Haagen-Dasz opgegeten die in de vriezer stond"quote:Op donderdag 14 september 2006 03:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zou wel het eerste bericht van Rob aan Monique willen lezen. WTF stond daar in want ze ging behoorlijk over de rooie, Sabrina ook trouwens.
of, hoe zet ik de wasmachine aan ?quote:Op donderdag 14 september 2006 03:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Ik heb je laatste Haagen-Dasz opgegeten die in de vriezer stond"
Ik zie er zingende vogeltjes, twee regenbogen en een kabbelend beekje in een weiland op. Ik weet niet wat jij ziet?quote:Op donderdag 14 september 2006 03:14 schreef Suikeroom het volgende:
moet stream 1 hypnotiserend werken ofzo?
quote:Op donderdag 14 september 2006 03:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Ik heb je laatste Haagen-Dasz opgegeten die in de vriezer stond"
Ja, ik zou dat ook nooit toegeven !quote:Op donderdag 14 september 2006 03:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie bij jou helemaal geen lampen![]()
toevallig familie van ze?
ik probeerde ff die streams te volgen, maar bedankt, ik vind ze op zich wel het relaxed van allemaal hoor zonder al die shit eromheen(die streams dan he)quote:Op donderdag 14 september 2006 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik zou dat ook nooit toegeven !![]()
Ik zie manipulatie...rood lichtje voor die hoerquote:Op donderdag 14 september 2006 03:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie er zingende vogeltjes, twee regenbogen en een kabbelend beekje in een weiland op. Ik weet niet wat jij ziet?
quote:Op donderdag 14 september 2006 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie manipulatie...rood lichtje voor die hoer
Rob![]()
oh nee dank jequote:Op donderdag 14 september 2006 03:26 schreef HiDiHo het volgende:
Cap nodig?
en de volgende naar de wc
goede vraagquote:Op donderdag 14 september 2006 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
Waar slaat dit op ??
doe maarquote:Op donderdag 14 september 2006 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
Zal ik me automailer ff aanzette, krijgen ze er meteen een paar duizend !
Same here, tabee!!quote:Op donderdag 14 september 2006 03:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
OK, thats it for me, laters mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 03:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
OK, thats it for me, laters mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En bedankt Robquote:Op donderdag 14 september 2006 03:36 schreef Suikeroom het volgende:
Oh als Mo en Tijn alleen zijn mag dat niet op de streams![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |