hij is echt gespierdquote:Op donderdag 14 september 2006 01:21 schreef Morwen het volgende:
Rik vindt Spetters, Schatjes enzo geweldiggggggggg
[afbeelding]
laterquote:Op donderdag 14 september 2006 01:23 schreef versabommie het volgende:
Ik kap ermee, ik kan die fucking rik echt niet meer horen zonder mijn maaginhoud te lozen![]()
truste en sterkte!
Toedeloe!quote:Op donderdag 14 september 2006 01:23 schreef versabommie het volgende:
Ik kap ermee, ik kan die fucking rik echt niet meer horen zonder mijn maaginhoud te lozen![]()
truste en sterkte!
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:26 schreef Morwen het volgende:
Rik krabte even aan zijn zak: Excuus![]()
Het gaat net over goermetten, dusssquote:Op donderdag 14 september 2006 01:30 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
is t de moeite waard om t geluid aan te zetten?
das altijd lekker natuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gaat net over goermetten, dusss![]()
Wanneer heb jij voor het laatst gegourmet?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gaat net over goermetten, dusss![]()
Heeeeeeeeeel lang geleden, mot BB volgen hehquote:Op donderdag 14 september 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst gegourmet?
Zijn ze aan het neuken ?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
ik hoor niet veel meer dan OOOOOOOOOOOHHHHHen JAAAAAAAAAAA
en fantastisch en ZOOOOOOOOOOO
![]()
e10 vind Joey de leukste, e10 ik vind jou de laagste, hou je poten nou eens thuis manquote:Op donderdag 14 september 2006 01:40 schreef Morwen het volgende:
Het gaat over Friends. Gezelligheid alom![]()
negatief, maar ik probeer niet echt te horen wat ze zeggen, voor hetzelfde geld is die domheid besmettelijkquote:
quote:
Gewoon gein. En volgens mij alleen maar omdat Jeroen binnenkwam en ze moesten switchen van onderwerp aangezien het over Hilde gingquote:Op donderdag 14 september 2006 01:54 schreef Peter6000 het volgende:
Nou ja, nu gaan Rik en Egbert Jeroen zitten af te kraken, omdat hij niet zo goed kan schaken![]()
O, gelukkigquote:Op donderdag 14 september 2006 01:57 schreef Lyza het volgende:
[..]
Gewoon gein. En volgens mij alleen maar omdat Jeroen binnenkwam en ze moesten switchen van onderwerp aangezien het over Hilde ging
Hij, hij is echt heilig overtuigd van zijn eigen player-rolquote:Op donderdag 14 september 2006 02:04 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
en e10 wil dr weer tussenin hoor, heb die gozer dan echt zo'n plaat voor zn kop
wat zal de realiteit voor hem straks ongelofelijk tegenvallen danquote:Op donderdag 14 september 2006 02:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij, hij is echt heilig overtuigd van zijn eigen player-rol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |