Ze ziet er niet echt happy bij, nee.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zit die overspelige er zogenaamd zielig bij.
Wat is ontopic? De bewoners hebben het ook steeds over de nominaties. Je moet los modereren en niet gebruikers in een keurslijf plaatsen wanneer de situatie daar niet om vraagt.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:57 schreef Day het volgende:
Ja, kunnen we nu weer ON-topic?!
Jij overschat de kijkers...quote:Op donderdag 14 september 2006 00:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat er veel mensen zullen denken "Wat een domme doos". Haar kids en man zo te kakken zetten, daar helpt blond en MILF niet echt bij. Al vind ik het allemaal wel meevallen, Sabje is vele malen erger dan Mon op het gebied van overspel.
Ik denk dat overspel vooral in je hoofd nog steeds het ergste is.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:59 schreef Morwen het volgende:
Mwah, ik denk dat er veel mensen zullen denken "Wat een domme doos". Haar kids en man zo te kakken zetten, daar helpt blond en MILF niet echt bij. Al vind ik het allemaal wel meevallen, Sabje is vele malen erger dan Mon op het gebied van overspel.
Maar het gaat over tv-seriesquote:Op donderdag 14 september 2006 00:57 schreef Day het volgende:
Ja, kunnen we nu weer ON-topic?!
Jaquote:Op donderdag 14 september 2006 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ligt Marcia alweer op bed?
Retorische vraag hoor, dus antwoord is niet nodig
Ik heb de bewoners het afgelopen half uur niet over het nomineren horen praten. Of volgen wij andere streams?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is ontopic? De bewoners hebben het ook steeds over de nominaties. Je moet los modereren en niet gebruikers in een keurslijf plaatsen wanneer de situatie daar niet om vraagt.
Nu op zeker dan en wat Bluezz zegt is waar, overspel zit in je kop. De zusjes zijn aandachtstrekkers, moeten constant geknuffeld worden of naar geluisterd worden.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij overschat de kijkers...
Dat laatste vind ik onzin trouwens. Sinds week 1 zegt Sabrina al dat haar 'verkering' waarschijnlijk al wel over is. Dat stelde dus ook niets voor.
Dus we moeten het nu over TV series OF slapen hebben, als ik je goed begrijp? Omdat de laatste opmerking over nominaties zo'n 45 min - 60 min. geleden is gemaakt?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb de bewoners het afgelopen half uur niet over het nomineren horen praten. Of volgen wij andere streams?
Het continue discussiėren over dezelfde onderwerpen is ook vervelend. Wil je dat blijven doen? Prima, ga dan naar de desbetreffende topics.
de reddertjes in kangoeroeland in het nederlands...die is waanzinnig!!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 01:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb vandaag tijdens het reclameblok uit pure ergernis het 2e deel van de uitzending afgezet.
Zo ergerlijk, voor de 2e achtereenvolgende avond voor niets op de nominaties (motivaties) zitten te wachten, en in plaats daarvan een totaal non issue dat uitgemolken moest worden omdat het toevallig in de Telegraaf stond
On topic: de eerste film die Rik ooit gezien heeft, was "De Reddertjes"
deze discussie wilde ik vandaag ook al in de fb aanslingeren maar de mod's weigeren gepaste repliek te gevenquote:Op donderdag 14 september 2006 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus we moeten het nu over TV series OF slapen hebben, als ik je goed begrijp? Omdat de laatste opmerking over nominaties zo'n 45 min - 60 min. geleden is gemaakt?
Nominaties *is* gewoon een issue vanavond bij de bewoners: als je dat negeert en elke poging tot discussie daartoe meteen met je moderatorstok overheen zwaait, dan begrijp je zelf ook wel dat dat niet de bedoeling kan zijn van een forum.![]()
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus we moeten het nu over TV series OF slapen hebben, als ik je goed begrijp? Omdat de laatste opmerking over nominaties zo'n 45 min - 60 min. geleden is gemaakt?
Die mensenkennis van Peterquote:Op donderdag 14 september 2006 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
Af en toe zie je toch licht mongolide trekjes in Riks gezichtsuitdrukking.
het is (zijn homosexuele geaardheid daargelaten) inderdaad de tanja van BB 2006!quote:Op donderdag 14 september 2006 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
Af en toe zie je toch licht mongolide trekjes in Riks gezichtsuitdrukking.
Al die miljoenen zaadjes in hem zijn halve Joscelynsquote:Op donderdag 14 september 2006 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
het is (zijn homosexuele geaardheid daargelaten) inderdaad de tanja van BB 2006!
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
het is (zijn homosexuele geaardheid daargelaten) inderdaad de tanja van BB 2006!
Je weet toch dat je na verloop van tijd in het huis een maatje moet hebben om aan de billen te voelen? En het is echt toeval dat E10 Sabrina daarvoor uitkiest en niet Eggie of Hildequote:Op donderdag 14 september 2006 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Echt, ik voel mijn maten ook altijd aan hun billen, dus dit is echt zo gek niet.... echt niet...
[afbeelding]
amper ter sprake gekomen, vertel...quote:Op donderdag 14 september 2006 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zag op tv dat Semih en Micheline hebben geneukt?
Gaf dat nog enthousiaste reakties, hier in de COS?
Ik vond er weinig aan. Het was voorbij voordat ik er iets van begon te voelen.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zag op tv dat Semih en Micheline hebben geneukt?
Gaf dat nog enthousiaste reakties, hier in de COS?
Vakjes zwart en wit op het bord, stukken staan klaar en de tijd tikt langzaam door en uren lang doodse stiltequote:
*rilt van spanningquote:Op donderdag 14 september 2006 01:12 schreef Peter6000 het volgende:
Dat schaakspel ziet er wel leuk uit.
Vooral het contrast van die mooi gemaakte schaakstukken, met die toilletrollen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond er weinig aan. Het was voorbij voordat ik er iets van begon te voelen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
*rilt van spanning
Iets met paarden, torens enzo![]()
heb die hele wip gemist !quote:Op donderdag 14 september 2006 01:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
was de korste wip ooit van alle BB ooit gedraaid
![]()
Je moet de toren beschermen, jaquote:Op donderdag 14 september 2006 01:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
was de korste wip ooit van alle BB ooit gedraaid
![]()
heb je met je ogen geknipperd dan want t duurde echt nie langer...quote:
trouwens een lullige kuthobby...beetje paarden slaan!quote:Op donderdag 14 september 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je moet de toren beschermen, ja![]()
hij is echt gespierdquote:Op donderdag 14 september 2006 01:21 schreef Morwen het volgende:
Rik vindt Spetters, Schatjes enzo geweldiggggggggg
[afbeelding]
laterquote:Op donderdag 14 september 2006 01:23 schreef versabommie het volgende:
Ik kap ermee, ik kan die fucking rik echt niet meer horen zonder mijn maaginhoud te lozen![]()
truste en sterkte!
Toedeloe!quote:Op donderdag 14 september 2006 01:23 schreef versabommie het volgende:
Ik kap ermee, ik kan die fucking rik echt niet meer horen zonder mijn maaginhoud te lozen![]()
truste en sterkte!
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:26 schreef Morwen het volgende:
Rik krabte even aan zijn zak: Excuus![]()
Het gaat net over goermetten, dusssquote:Op donderdag 14 september 2006 01:30 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
is t de moeite waard om t geluid aan te zetten?
das altijd lekker natuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gaat net over goermetten, dusss![]()
Wanneer heb jij voor het laatst gegourmet?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gaat net over goermetten, dusss![]()
Heeeeeeeeeel lang geleden, mot BB volgen hehquote:Op donderdag 14 september 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst gegourmet?
Zijn ze aan het neuken ?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
ik hoor niet veel meer dan OOOOOOOOOOOHHHHHen JAAAAAAAAAAA
en fantastisch en ZOOOOOOOOOOO
![]()
e10 vind Joey de leukste, e10 ik vind jou de laagste, hou je poten nou eens thuis manquote:Op donderdag 14 september 2006 01:40 schreef Morwen het volgende:
Het gaat over Friends. Gezelligheid alom![]()
negatief, maar ik probeer niet echt te horen wat ze zeggen, voor hetzelfde geld is die domheid besmettelijkquote:
quote:
Gewoon gein. En volgens mij alleen maar omdat Jeroen binnenkwam en ze moesten switchen van onderwerp aangezien het over Hilde gingquote:Op donderdag 14 september 2006 01:54 schreef Peter6000 het volgende:
Nou ja, nu gaan Rik en Egbert Jeroen zitten af te kraken, omdat hij niet zo goed kan schaken![]()
O, gelukkigquote:Op donderdag 14 september 2006 01:57 schreef Lyza het volgende:
[..]
Gewoon gein. En volgens mij alleen maar omdat Jeroen binnenkwam en ze moesten switchen van onderwerp aangezien het over Hilde ging
Hij, hij is echt heilig overtuigd van zijn eigen player-rolquote:Op donderdag 14 september 2006 02:04 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
en e10 wil dr weer tussenin hoor, heb die gozer dan echt zo'n plaat voor zn kop
wat zal de realiteit voor hem straks ongelofelijk tegenvallen danquote:Op donderdag 14 september 2006 02:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij, hij is echt heilig overtuigd van zijn eigen player-rol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |