ok dan is het de bagger die uit haar bek komt, ik geef als voorbeeld hoe ze een paar dagen geleden tegen monique zat te lullen op zo'n lage achterbakse neerkijkende manierquote:Op donderdag 14 september 2006 00:33 schreef Inca het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan ze is stevig maar verder niks.
Nee, dat valt echt niet meer in de categorie 'stevig'. Hilde is gewoon dik tot heel dik. En ik hou helemaal niet van dunne/magere vrouwen, dus daar ligt het niet aan.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:33 schreef Inca het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan ze is stevig maar verder niks.
Ja net zoals bij de anderen Egbert die Hilde steeds opzoekt en er wel op stemt en Mon is ook een achterbaks wijf. Als je zo met je gezin in je maag zit ga je er wel uit maar nee mevrouw blijft zittenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ok dan is het de bagger die uit haar bek komt, ik geef als voorbeeld hoe ze een paar dagen geleden tegen monique zat te lullen op zo'n lage achterbakse neerkijkende manier![]()
Hilde is gewoon een diva, maar dan niet. Net als Holt, aandachttrekkerij, ken het typequote:Op donderdag 14 september 2006 00:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ok dan is het de bagger die uit haar bek komt, ik geef als voorbeeld hoe ze een paar dagen geleden tegen monique zat te lullen op zo'n lage achterbakse neerkijkende manier![]()
Het feit dat je er al ingaat, zeker met kids is in mijn ogen al compleet debielquote:Op donderdag 14 september 2006 00:36 schreef Inca het volgende:
[..]
Ja net zoals bij de anderen Egbert die Hilde steeds opzoekt en er wel op stemt en Mon is ook een achterbaks wijf. Als je zo met je gezin in je maag zit ga je er wel uit maar nee mevrouw blijft zitten
die gaat echt niet winnen hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 00:38 schreef Inca het volgende:
Het zal natuurlijk wel de eerste keer zijn dat een HOMO BB wint
Is dat zo wat zou jij doen?????quote:Op donderdag 14 september 2006 00:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het feit dat je er al ingaat, zeker met kids is in mijn ogen al compleet debiel![]()
Toch is het niet ondenkbaar, net als Semih, maakt ook een goeie kans. Dienstverleners komen altijd hoog.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:38 schreef Inca het volgende:
Na Joost verbaas ik me in ieder geval nergens meer over. Dan heeft zelfs Rik kans om te winnen ja.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Toch is het niet ondenkbaar, net als Semih, maakt ook een goeie kans. Dienstverleners komen altijd hoog.
Ach ja en turk die wint net zoals Janine die denkt dat ze kan winnen als kleurling.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Toch is het niet ondenkbaar, net als Semih, maakt ook een goeie kans. Dienstverleners komen altijd hoog.
Janine lijkt me onwaarschijnlijk, die zal er door Ned. uitgestemd worden. Te aanwezig. Ik voorzie wederom een saai persoon: Marcia, Milica, Jeroen of Marlies.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:42 schreef Inca het volgende:
[..]
Ach ja en turk die wint net zoals Janine die denkt dat ze kan winnen als kleurling.
Zie jij Semih echt als turk dan? Die jongen is meer nederlander dan dat hele stelletje bij elkaar.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:42 schreef Inca het volgende:
[..]
Ach ja en turk die wint net zoals Janine die denkt dat ze kan winnen als kleurling.
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie jij Semih echt als turk dan? Die jongen is meer nederlander dan dat hele stelletje bij elkaar.
Nou dan kunnen ze end van de maand bb al opdoeken want meer blijft er niet over saai saai saaiquote:Op donderdag 14 september 2006 00:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Janine lijkt me onwaarschijnlijk, die zal er door Ned. uitgestemd worden. Te aanwezig. Ik voorzie wederom een saai persoon: Marcia, Milica, Jeroen of Marlies.
Die laatste 3 scoren heel slecht in de polls (tot mijnverdriet), dus die winnen niet. Ik weet al bijna zeker dat het zal gaan tussen Tijn en Monique en Semih.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Janine lijkt me onwaarschijnlijk, die zal er door Ned. uitgestemd worden. Te aanwezig. Ik voorzie wederom een saai persoon: Marcia, Milica, Jeroen of Marlies.
Kan dit in het SC-topic?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:47 schreef Inca het volgende:
[..]
Nou dan kunnen ze end van de maand bb al opdoeken want meer blijft er niet over saai saai saai
Een normaal persoon gaat er om te beginnen niet in. BB is brood en spelen voor ons, het plebsquote:Op donderdag 14 september 2006 00:43 schreef Inca het volgende:
Een normaal iemand kiest toch voor der gezin en wat kan jou dan het geld boeien.
Hoezo? Joost heeft vorig jaar gewonnen!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:38 schreef Inca het volgende:
En het gepeupel eist bij deze dat Tijn die Mo over zijn Hilti trekt, met alle buitenhuise relatieproblemen van dien, anders komen we in opstand!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een normaal persoon gaat er om te beginnen niet in. BB is brood en spelen voor ons, het plebs![]()
E10 krijgt een nieuw profiel aangemeten als die het huis uit komt hahahaquote:
Wacht maar af, in der tijd zullen de meest spraakmakende mensen eruit gaan. Tijn is wel een allemansvriend en ligt goed bij het publiek. Monique zou kunnen, maar is nu niet bepaald populair meer. Semih wordt eruit gestemd door rechts-Ned. Ik denk dat Tijn de meeste kans maakt, hij ligt goed bij iedereen. Niet te spraakmakend maar ook niet te dom of te stil.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die laatste 3 scoren heel slecht in de polls (tot mijnverdriet), dus die winnen niet. Ik weet al bijna zeker dat het zal gaan tussen Tijn en Monique en Semih.
Ik denk dat Monique door de uitzending van vanavond juist heel veel fans erbij heeft gekregenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wacht maar af, in der tijd zullen de meest spraakmakende mensen eruit gaan. Tijn is wel een allemansvriend en ligt goed bij het publiek. Monique zou kunnen, maar is nu niet bepaald populair meer. Semih wordt eruit gestemd door rechts-Ned. Ik denk dat Tijn de meeste kans maakt, hij ligt goed bij iedereen. Niet te spraakmakend maar ook niet te dom of te stil.
Rechts Nederland kan Semih er niet uitstemmen: je kunt alleen *voor* iemand stemmenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wacht maar af, in der tijd zullen de meest spraakmakende mensen eruit gaan. Tijn is wel een allemansvriend en ligt goed bij het publiek. Monique zou kunnen, maar is nu niet bepaald populair meer. Semih wordt eruit gestemd door rechts-Ned. Ik denk dat Tijn de meeste kans maakt, hij ligt goed bij iedereen. Niet te spraakmakend maar ook niet te dom of te stil.
Ik vermoed het ook.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Monique door de uitzending van vanavond juist heel veel fans erbij heeft gekregen
Joh, captain obviousquote:Op donderdag 14 september 2006 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rechts Nederland kan Semih er niet uitstemmen: je kunt alleen *voor* iemand stemmen
Zelfs als het Semih tegen Viola Holt was, zouden ze nog voor Viola stemmenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rechts Nederland kan Semih er niet uitstemmen: je kunt alleen *voor* iemand stemmen
rechts nederlandquote:Op donderdag 14 september 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zelfs als het Semih tegen Viola Holt was, zouden ze nog voor Viola stemmen
wat ben jij streng Day!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:57 schreef Day het volgende:
Ja, kunnen we nu weer ON-topic?!
Mwah, ik denk dat er veel mensen zullen denken "Wat een domme doos". Haar kids en man zo te kakken zetten, daar helpt blond en MILF niet echt bij. Al vind ik het allemaal wel meevallen, Sabje is vele malen erger dan Mon op het gebied van overspel.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vermoed het ook.![]()
Als blonde MILF kun je namelijk weinig fout doen, vooral als er wat traantjes zijn gevloeid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |