Ach, voetbaltechnisch heeft Tijn wel een beetje gelijk ;Pquote:
Ja, kunnen ze Egbert en Marcia er eerst niet uitknallen. Die twee zijn zooooo saaaai.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef Inca het volgende:
Dump eerst eens ff Egbert Marcia en Marlies![]()
nouja ik heb een beetje een zwak voor Marcia...ze ziet er zo onschuldig uit dat ik d'r kei.....euh nee laat ik me nu ook eens gedragen op dit forum ;Pquote:Op donderdag 14 september 2006 00:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, kunnen ze Egbert en Marcia er eerst niet uitknallen. Die twee zijn zooooo saaaai.
Bommie volgt je slaafs scan dat weet je tochquote:Op donderdag 14 september 2006 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal mijn fout. Het was niet Tijn die dat zei over Milaan, maar zijn broertje...
Zeker revenge voor ons geklaag.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:07 schreef scanman01 het volgende:
De badkamer wordt maar weer weggezapt. Geen douchende meiden meer op de streams.
Hummie treedt hard op.
Ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 14 september 2006 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja ik heb een beetje een zwak voor Marcia...
Neuh...zat niet zo op de streams te letten...ik ben overigens gekapt met verslagen al een tijdje...tis echt onnavolgbaar saaiquote:Op donderdag 14 september 2006 00:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Bommie volgt je slaafs scan dat weet je toch![]()
Zo, is je ban weer afgelopen?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het was Rik en dit moet #243 zijn ....
Ze is neukelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ookhoewel ik haar alles behalve mooi vind.
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina: "Als je in het licht kijkt en daarna je ogen dicht doet, dan zie je soms toch zo'n vormpje. Bij mij was het een piemel. Echt met zo'n eikel en dan twee van die balletjes."
Gevolgd door:"Ik had mazzel !"quote:Op donderdag 14 september 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina: "Als je in het licht kijkt en daarna je ogen dicht doet, dan zie je soms toch zo'n vormpje. Bij mij was het een piemel. Echt met zo'n eikel en dan twee van die balletjes."
haaaaaaaaaaaaaa ik zie nu pas dat you zo'n ijselsteinse boer zijt !quote:
momenteel wel ja, we zijn bijna burenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaa ik zie nu pas dat you zo'n ijselsteinse boer zijt !
Ge hoeft niet te kijken, maar zij gijt verslaafd.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:13 schreef Inca het volgende:
Het blijkt wel weer de saaie mensen blijven over en dit al in een zo vroeg stadium![]()
kolere jaquote:Op donderdag 14 september 2006 00:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
momenteel wel ja, we zijn bijna buren![]()
wees blij dat sjaan weer aangekleed isquote:Op donderdag 14 september 2006 00:16 schreef scanman01 het volgende:
Hier moeten we het mee doen voorlopig
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
kolere ja![]()
zijn er daar nog tentfeesten?
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:12 schreef n1ek het volgende:
Sabrina: 'ik had een vette nummer een'
over haar nominatiekeuze voor Hilde
ijselstein heeft elk jaar nog steeds tentfeesten!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
het is geen dorp maar een stad
![]()
kunnen we ff ontopic blijvenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
ijselstein heeft elk jaar nog steeds tentfeesten!
Nee ben niet verslaafd maar lees de topics maar weer eens door en je ziet steeds dezelfde namen E10 en Hilde waar het steeds over gaat. De rest hoor je niet eens Ja Mon waar een hele uitzending aan word gespendeerd terwijl ze geen boodschappen van thuis mogen ontvangen dus bullshit van talpa. Dus laat E10 en Hilde voorlopig nog een poosje zitten.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ge hoeft niet te kijken, maar zij gijt verslaafd.Welkom bij de ABV
Misschien kunnen ze voor het volgende grootschalige tentfeest de tanga van Hilde lenen?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kunnen we ff ontopic blijven![]()
......"wij " hebbe ok feeste hor!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
ijselstein heeft elk jaar nog steeds tentfeesten!
wie is wij?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
......"wij " hebbe ok feeste hor!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze voor het volgende grootschalige tentfeest de tanga van Hilde lenen?![]()
das "de veenders"...de veen, ben er niet geboren maar ik hoor er wel!!!!!quote:
Ik vind Hilde helemaal niet te dik of zijn jullie van die anorexia patienten?quote:
als jij de echte Inca ben snap ik je helemaal, nee het hoeft ook geen anorexia patient te zijn, hoor, maar Hildequote:Op donderdag 14 september 2006 00:30 schreef Inca het volgende:
[..]
Ik vind Hilde helemaal niet te dik of zijn jullie van die anorexia patienten?
Wat is er mis mee dan ze is stevig maar verder niks.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
als jij de echte Inca ben snap ik je helemaal, nee het hoeft ook geen anorexia patient te zijn, hoor, maar Hilde![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |