...o eenmalig....vooruit dan maar...hihiquote:
ik weet niet waarover dit gaat maar hij doet het weerquote:Op woensdag 13 september 2006 23:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...o eenmalig....vooruit dan maar...hihi![]()
sex met tijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 23:41 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik weet niet waarover dit gaat maar hij doet het weer![]()
bah jeroen..........quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sex met tijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik durf het niet te zeggen, maar dat is dus wel maatjes plaagjesquote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sabrina handtastelijk met Jeroen
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
.geef mij maar tijnnnnnnnnnnnnnnn...KWIJLLLLLquote:
Het water begint al thee-kleur te krijgenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:46 schreef ruby het volgende:
Marlies, Diva en Milica in het bad.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, maar dat is dus wel maatjes plaagjes
ze kijkt ook naar de camera, misschien doet ze het wel onder het mom van he kijk mij Barry, ik zit bij iedereen aan zn reetquote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef latevogel het volgende:
[..]
nu is ze cht gek geworden geloof ik
![]()
3 minuten is toch zat om een goeie thee te trekken?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het water begint al thee-kleur te krijgen
als tie voor je ligt denk je alleen maar, He, ik ken door ze oren kijkenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[..]
.geef mij maar tijnnnnnnnnnnnnnnn...KWIJLLLLL
ze doet dat echt bewust hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ze kijkt ook naar de camera, misschien doet ze het wel onder het mom van he kijk mij Barry, ik zit bij iedereen aan zn reet![]()
Heb je een man of vriend? Zo ja, dan is de kans dat je dat lukt stukken groterquote:Op woensdag 13 september 2006 23:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sex met tijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
i rest my casequote:Op woensdag 13 september 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je een man of vriend? Zo ja, dan is de kans dat je dat lukt stukken groter
je wilt dus zeggen dat ik geen kans hebquote:Op woensdag 13 september 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:
Topografie is niet echt hun sterkste kant nee. De ene fout na de anderequote:Op woensdag 13 september 2006 23:52 schreef n1ek het volgende:
die lui zijn nog dommer dan ik dacht met die hoofdsteden
Tijn is zo overgewaardeerd, de tijd zal deze uitspraak uitwijzenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:51 schreef latevogel het volgende:
[..]
je wilt dus zeggen dat ik geen kans heb![]()
Is dat een reactie zo van 'wat een kutopmerking' of 'damn, ik heb geen man of vriend' ?quote:
I rest my case, Momenteel vind ik iedereen gedaalt tot het vriespunt.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Tijn is zo overgewaardeerd, de tijd zal deze uitspraak uitwijzen![]()
'damn, ik heb geen man of vriend'quote:Op woensdag 13 september 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat een reactie zo van 'wat een kutopmerking' of 'damn, ik heb geen man of vriend' ?
gelukkig is het hier gezelligerquote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef Inca het volgende:
mooie saaie boel daar
Tijn denkt ook dat Monique haar man en kinderen opgeeft voor hem.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Tijn denkt dat Milaan de hoofdstad van Italie is
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
'damn, ik heb geen man of vriend'
Shit, ik zit wel met Tijn in mijn hoofd. Het was Rik die dacht dat Milaan de hoofdstad van Italie is.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Tijn denkt ook dat Monique haar man en kinderen opgeeft voor hem.
Sabrina denkt dat als ze met alle mannen friemelt dat men het dan niet als rotzooien zien zal,dan gaat het om vriendschappelijk gefriemel en geeft het niet meer. Als zij het hier van tevoren met haar zus over gehad heeft kunnen we ook nog het nodige gefriemel van Monique verwachten.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |