we kunnen beter allemaal gaan msnen...haahha ..quote:Op woensdag 13 september 2006 22:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
We dwalen of door de spanning in het huis![]()
Oeeeee wat is het spannend, vinden jullie het ook zo om te snijden.
OEeeeeeeeee ik plas in me broek van de spanning en sensatie.
Oeeeeee wat is BB hard, veelste hard voor de bewoners.
Dat kan niet, BB gaat te ver, de grens is ver ver ver overschreden.
Ik meld me morgen ziek, moet vannacht echt opblijven, het is TE spannend.
de regie is verlaten....quote:Op woensdag 13 september 2006 22:59 schreef wolferl het volgende:
GOdverdomme, moeten we nu gaan kjken naar Sjaan die in der blootje gaat Staan.
Verdeel en heersquote:Op woensdag 13 september 2006 23:00 schreef Addi het volgende:
Waarom probeert E10 nu weer Marcia te overtuigen??
Hilde rolt liever in der eigen drek.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:00 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
ALARM HILDE in de BADKAMER
Ik dacht dat hij meer het van het volgen was:))quote:
kluns...quote:Op woensdag 13 september 2006 22:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik heb m niet gemaakt hoor, ik ken niks met die photoshop, maar die gast had al is eerder iemand zo gefotoshopped dus was in 2 minuten klaar, geintje![]()
s3 scan s3quote:Op woensdag 13 september 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Best een leuk gesprek tussen Etienne, Micheline en Mrcia trouwens. Niet heel boeiend, maar ook zeker niet vervelend.
Waarom alleen scanquote:
maar toch vind ik dat ie dat voor zich moet houden, zeker nadat Rob zich ermee bemoeit heb, en wie kan t m kwalijk nemen...quote:Op woensdag 13 september 2006 23:05 schreef Sonique het volgende:
Tijn: "Ik laat me ombouwen tot vrouw, dan mogen wij weer knuffelen. Ik vind dit erg bizar allemaal... Ik zit de heledag mezelf in te houden en mezelf op te vreten. Naar jou te kijken, en niet naar je toe lopen"
He's got it bad...
quote:
Zit Hummie achter de knoppenquote:
.....das liefde....mmmquote:Op woensdag 13 september 2006 23:07 schreef ruby het volgende:
Monique haar lichaam voelt echt vreemd aan nu. Een soort van knoop in de maag.
Nee, gewoon omdat ze toch te bang zijn voor eventuele represailles van Robquote:Op woensdag 13 september 2006 23:09 schreef Sonique het volgende:
ach mensen!!! Waarom draaien ze de stream van Tijn en Mo af
Ze willen zeker het materiaal exclusief voor de betaal streams hebben..
Vuile vuile!
Nee hoor, die banken zijn toch even interessant als Tijn en Monique? Natuurlijk geen censuur! Nu heeft Talpa heus geen betere kansen om propaganda te schrijven op hun website!quote:
Doe dan geen streams als je toch de lekkernijen voor jezelf wil houdenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:09 schreef Sonique het volgende:
ach mensen!!! Waarom draaien ze de stream van Tijn en Mo af
Ze willen zeker het materiaal exclusief voor de betaal streams hebben..
Vuile vuile!
Ik kan die Tijn echt niet meer horen. Op zich lijkt het me best boeiend idd, maar het is Tijnquote:Op woensdag 13 september 2006 23:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gesprek Tijn & Mon... Tijn ontwijkt mon nu en dat vindt hij niet fijn...
Jupquote:Op woensdag 13 september 2006 23:10 schreef Bocaj het volgende:
Ze willen niet weer een boze Rob aan de poort hebben!
Hoe lullig het ook is voor beide partijen, het is wel BB-smulmateriaal.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:10 schreef wolferl het volgende:
Sommige lachen hierom, maar ik vind het kut voor Tijn en Monique, zo verliefd zijn en het weten van elkaar. Maar weten dat het een soort "Verboden Liefde" is.
Vreemde vergelijking. Hij zegt dus dat hij exact zo met haar zou omgaan als ze van hetzelfde geslacht waren.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:05 schreef Sonique het volgende:
Tijn: "Ik laat me ombouwen tot vrouw, dan mogen wij weer knuffelen. Ik vind dit erg bizar allemaal... Ik zit de heledag mezelf in te houden en mezelf op te vreten. Naar jou te kijken, en niet naar je toe lopen"
He's got it bad...
Aan alles wat Tijn aanraakt heb jij een hekel, het siert je wel hoor Scan.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan die Tijn echt niet meer horen. Op zich lijkt het me best boeiend idd, maar het is Tijn![]()
En Monique is ook al niet mijn favoriet. Sabrina vind ik veel leuker
...ik wou wat zeggen maar das niet slim...hhiihihquote:Op woensdag 13 september 2006 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vreemde vergelijking. Hij zegt dus dat hij exact zo met haar zou omgaan als ze van hetzelfde geslacht waren.
Toch eens zijn mannelijke vrienden vragen of hij die ook de hele tijd knuffelt en kusjes geeft en vol verlangens aankijkt.
Te makkelijk he?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ik wou wat zeggen maar das niet slim...hhiihih
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |