WAT? Ken je Deedee uit de cartoon Dexters Laboratory niet?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ken Deedee niet, maar Micheline haar stem is ook zalverig ja.
Ja heerlijk, ze zijn ook altijd zo onschuldig. Ja 'k wil ook kinderen. mischien gaak ze adopteren.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
....kids hebben heerlijke opmerkingen....
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:34 schreef BBoon het volgende:
Ach we gaan van de borsten naar de zuigzakken naar de OB tampons Echt spannend Ik denk niet dat ik ervan kan slapen
...ik heb er hier 2 in de aanbieding...hahahahahquote:Op woensdag 13 september 2006 22:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja heerlijk, ze zijn ook altijd zo onschuldig. Ja 'k wil ook kinderen. mischien gaak ze adopteren.
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ik heb er hier 2 in de aanbieding...hahahahah
ik heb er 4.... ze staan op marktplaza....het zijn pubers hahahahaquote:Op woensdag 13 september 2006 22:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:38 schreef BBoon het volgende:
[..]
ik heb er 4.... ze staan op marktplaza....het zijn pubers hahahaha
ps: ik wil ze terug als ze uit de puberteit zijn :-)quote:Op woensdag 13 september 2006 22:38 schreef BBoon het volgende:
[..]
Erg he? Krijg ik nu strafpunten?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
WAT? Ken je Deedee uit de cartoon Dexters Laboratory niet?
Cultuur barbaar!![]()
Hoe oud zijn ze?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Neem die van mij ook even mee dan...quote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef BBoon het volgende:
[..]
ps: ik wil ze terug als ze uit de puberteit zijn :-)
..die van mij niet.....quote:Op woensdag 13 september 2006 22:38 schreef BBoon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef BBoon het volgende:
[..]
ps: ik wil ze terug als ze uit de puberteit zijn :-)
Haha is goed... we gooien ze allemaal op 1 hoopquote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Neem die van mij ook even mee dan...
Het is wel offtopic ...Leeftiijden hier 11 12 15 en 19quote:Op woensdag 13 september 2006 22:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..die van mij niet........2 beetje en 5 min....tips?
...hihihi
....me jongste gaat op de wc...ja geen potje!!...en dan zegt hij klaaaaaa....gavedamme...uuuuueewwww....die heeft echt vreemde dingen...midden in de winkel ...H&M ...MAMA TIETEN....quote:Op woensdag 13 september 2006 22:40 schreef BBoon het volgende:
[..]
Haha is goed... we gooien ze allemaal op 1 hoop![]()
Valt er iets te verslaan dan??quote:Op woensdag 13 september 2006 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
Wil iemand de streamverslagen overnemen? THX!
Lijkt me echt super om zelf kinderen te hebben, leuke dingen met ze doen enzo.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....me jongste gaat op de wc...ja geen potje!!...en dan zegt hij klaaaaaa....gavedamme...uuuuueewwww....die heeft echt vreemde dingen...midden in de winkel ...H&M ...MAMA TIETEN....![]()
![]()
![]()
Etienne is zo'n goed maatje, vindt hij zelf! Hij wil heus niks meer hoor!quote:
Ik vind 'r stem meer weghebben van één van de zusjes.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=AdM9gQYAe7w
Kijkuh!
Ja heb je gelijk inquote:Op woensdag 13 september 2006 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beter iets dan niets toch?
...dat lukt niet helaas.....we hebbne het ove de kids....oeps...sc...toch...uhmquote:Op woensdag 13 september 2006 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
Wil iemand de streamverslagen overnemen? THX!
lenen mag ook hoor?????????????quote:Op woensdag 13 september 2006 22:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Lijkt me echt super om zelf kinderen te hebben, leuke dingen met ze doen enzo.
om dr nog ff op terug te komenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:16 schreef ruby het volgende:
[..]
En z'n mond even laat verkleinen natuurlijk.
ja en dan morgen weer een gat in de dag slapenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:47 schreef ruby het volgende:
Hilde gaat naar bed. Haar lichaam moet rusten.
We dwalen of door de spanning in het huisquote:Op woensdag 13 september 2006 22:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...dat lukt niet helaas.....we hebbne het ove de kids....oeps...sc...toch...uhm
ONTOPIC....de zusjes...![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:42 schreef Sonique het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=AdM9gQYAe7w
Kijkuh!
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
om dr nog ff op terug te komen
[afbeelding]
zoiets?![]()
quote:
Jezus, wat monsterlijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
zoiets?![]()
ik heb m niet gemaakt hoor, ik ken niks met die photoshop, maar die gast had al is eerder iemand zo gefotoshopped dus was in 2 minuten klaar, geintjequote:Op woensdag 13 september 2006 22:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Jezus, wat monsterlijk.
Ik zie meer zo'n South Park mond voor me.
Nah, mocht iemand zich nog geroepen voelen. Ik kan ook niets met photoshop.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik heb m niet gemaakt hoor, ik ken niks met die photoshop, maar die gast had al is eerder iemand zo gefotoshopped dus was in 2 minuten klaar, geintje![]()
....en we zouden het er niet meer over hebben??quote:Op woensdag 13 september 2006 22:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
zoiets?![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:55 schreef Addi het volgende:
[..]
....en we zouden het er niet meer over hebben??![]()
De hetero's denken in eerste instantie dat zij ook een vent is.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:56 schreef wolferl het volgende:
Marlies heeft alleen maar Homo vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |