Ze heeft min of meer gezegd dat hij gelijk heeft. Dat ze stom is geweest.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:20 schreef riri het volgende:
[..]
Wat denk je
Als zij opstapt geeft Sabrina ook de pijp aan Maarten
Monique wordt aan alle kanten gechanteerd...belachelijke aktie van die man van haar...ik zou zoiets m'n partner voor altijd kwalijk nemen dat die totaal geen vertrouwen blijkt te hebben
Dus jij gelooft er geen zak van dat haar man Monique wel vertrouwt, maar dat de omgeving en de klasgenootjes van hun kinderen raar beginnen te doen?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:20 schreef riri het volgende:
[..]
Wat denk je
Als zij opstapt geeft Sabrina ook de pijp aan Maarten
Monique wordt aan alle kanten gechanteerd...belachelijke aktie van die man van haar...ik zou zoiets m'n partner voor altijd kwalijk nemen dat die totaal geen vertrouwen blijkt te hebben
...uhm 26 en 2 kids!!!!...quote:Op woensdag 13 september 2006 22:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ach, je kan ook klein maar fijn hebben.
Vrouwen kunnen ook mooie kleine borsten hebben, die van Sjaan hangen. Das lelijk.
Jij bent nog jong neem ik aan, dus dan heb je sowieso wel steverige borsten(toch).
Als ik eerlijk ben let ik nooit op Marlies ...quote:Op woensdag 13 september 2006 22:23 schreef ruby het volgende:
Hebben jullie ook dat je zo moe wordt van Marlies haar stem. Of vinden jullie het wel zwoel?
... en een man die er af en toe aan hangtquote:
...het is een beetje ssssllllooooooooooommmmmmquote:Op woensdag 13 september 2006 22:23 schreef ruby het volgende:
Hebben jullie ook dat je zo moe wordt van Marlies haar stem. Of vinden jullie het wel zwoel?
Ik ook niet. Ze valt me nooit op. Het is dat jullie het hier iedere keer over haar hebben.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:23 schreef BBoon het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben let ik nooit op Marlies ...
Mja, gij is verslaafd, is niet erg, afkick verschijnselen komen na de laatste aflevering.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:20 schreef BBoon het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik dag in dag uit naar die saaie streams blijf kijken??
nee die knakker hebben we weggestuurd....!!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 22:24 schreef natronic het volgende:
[..]
... en een man die er af en toe aan hangt
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee die knakker heben we weggestuurd....!!!!![]()
![]()
singel is leuk
![]()
Zwanger?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:22 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het nig steeds smerig wat icheline doet met die poten en die zwanger doos van haar op het aanrecht...
Zal maar je brood smeren op die stempel...
..gaan we samen??quote:Op woensdag 13 september 2006 22:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mja, gij is verslaafd, is niet erg, afkick verschijnselen komen na de laatste aflevering.
Symptomen:
Terug kijken van oude topics (BB6 gericht)
Hopen op nieuwe BB in nieuwe jaar.
Kijken of de BB,ers elders op tv verschijnen.
Na enkele weken zakt het af in verveling, en dan begint BB7.
O en in extreme gevallen, gaat men naar het huis in Aalsmeer en blijft men daar naar de bewoners te roepen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mja, gij is verslaafd, is niet erg, afkick verschijnselen komen na de laatste aflevering.
Symptomen:
O en in extreme gevallen, gaat men naar het huis in Aalsmeer en blijft men daar naar de bewoners te roepen.
Beter die van Marlies dan die van Micheline... Dat is echt een soort van Deedee uit Dexters Labquote:Op woensdag 13 september 2006 22:23 schreef ruby het volgende:
Daten?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee die knakker hebben we weggestuurd....!!!!![]()
![]()
singel is leuk
![]()
ja leuk UK stijl Hilde uitfluitenquote:
HAHA maar het klopt wel Toen BB5 was afgelopen heb ik nog heel lang oude filmpjes zitten kijken omdat ik die stomme bewoners miste op mn scherm.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Symptomen:
Jah, als je 12 bent, denk je dat iedereen na een beurt zwanger is.quote:
jong dan ....huh???quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jah, als je 12 bent, denk je dat iedereen na een beurt zwanger is.![]()
omdat je hoopt net als ikdat het toch nog spannend wordtquote:Op woensdag 13 september 2006 22:20 schreef BBoon het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik dag in dag uit naar die saaie streams blijf kijken??
foto????????????quote:
Ik ben niet de enige hoor...quote:Op woensdag 13 september 2006 22:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Collegaatje van mij was ook zwanger(niet van mij hoor, ben best beschaafd) maar haar eerste kind(ook niet van mij) die dacht dat baby's uit de oven kwamen door deeg te bakken.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:30 schreef ruby het volgende:
Ik schakel maar eens over naar Hilde.
vertel ik heb me geluid ff uitstaan, op een gegeven moment is het genoegquote:Op woensdag 13 september 2006 22:30 schreef ruby het volgende:
Ik schakel maar eens over naar Hilde.
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Collegaatje van mij was ook zwanger(niet van mij hoor, ben best beschaafd) maar haar eerste kind(ook niet van mij) die dacht dat baby's uit de oven kwamen door deeg te bakken.![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:32 schreef BBoon het volgende:
zuigen zonder zak in het huis.
Ik ken Deedee niet, maar Micheline haar stem is ook zalverig ja.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Beter die van Marlies dan die van Micheline... Dat is echt een soort van Deedee uit Dexters Lab
[afbeelding]
Ik heb vast een afwijking als ik zeg dat ik dat ERRUG prettig vind?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige hoor...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |