Ach, voetbaltechnisch heeft Tijn wel een beetje gelijk ;Pquote:
Ja, kunnen ze Egbert en Marcia er eerst niet uitknallen. Die twee zijn zooooo saaaai.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef Inca het volgende:
Dump eerst eens ff Egbert Marcia en Marlies![]()
nouja ik heb een beetje een zwak voor Marcia...ze ziet er zo onschuldig uit dat ik d'r kei.....euh nee laat ik me nu ook eens gedragen op dit forum ;Pquote:Op donderdag 14 september 2006 00:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, kunnen ze Egbert en Marcia er eerst niet uitknallen. Die twee zijn zooooo saaaai.
Bommie volgt je slaafs scan dat weet je tochquote:Op donderdag 14 september 2006 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal mijn fout. Het was niet Tijn die dat zei over Milaan, maar zijn broertje...
Zeker revenge voor ons geklaag.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:07 schreef scanman01 het volgende:
De badkamer wordt maar weer weggezapt. Geen douchende meiden meer op de streams.
Hummie treedt hard op.
Ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 14 september 2006 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja ik heb een beetje een zwak voor Marcia...
Neuh...zat niet zo op de streams te letten...ik ben overigens gekapt met verslagen al een tijdje...tis echt onnavolgbaar saaiquote:Op donderdag 14 september 2006 00:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Bommie volgt je slaafs scan dat weet je toch![]()
Zo, is je ban weer afgelopen?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het was Rik en dit moet #243 zijn ....
Ze is neukelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ookhoewel ik haar alles behalve mooi vind.
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina: "Als je in het licht kijkt en daarna je ogen dicht doet, dan zie je soms toch zo'n vormpje. Bij mij was het een piemel. Echt met zo'n eikel en dan twee van die balletjes."
Gevolgd door:"Ik had mazzel !"quote:Op donderdag 14 september 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina: "Als je in het licht kijkt en daarna je ogen dicht doet, dan zie je soms toch zo'n vormpje. Bij mij was het een piemel. Echt met zo'n eikel en dan twee van die balletjes."
haaaaaaaaaaaaaa ik zie nu pas dat you zo'n ijselsteinse boer zijt !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |