Daar lijkt het verdraaid veel op.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, want Rob mag het niet zien ??![]()
Ga weg man, die zusjes kunnen wat mij betreft vandaag nog optiefe.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Daar lijkt het verdraaid veel op.
Rob zal die 'positieve' brief wel geschreven hebben onder zijn voorwaarden. Tja en eerlijk is eerlijk, zusjes eruit is het einde van BB6.
Dat is een glitch in de voorwaarden van Rob.quote:Op donderdag 14 september 2006 03:00 schreef latevogel het volgende:
maar geluid is wel aan ,dus kunnen beelden er ook wel bij
Wat denk je dat er dan nog gebeurd?quote:Op donderdag 14 september 2006 03:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ga weg man, die zusjes kunnen wat mij betreft vandaag nog optiefe.![]()
he ik ben fan van de zussies, pas op hequote:Op donderdag 14 september 2006 03:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ga weg man, die zusjes kunnen wat mij betreft vandaag nog optiefe.![]()
En dan mogen ze E10 meenemen !
Denk niet dat wij dat dan te zien of te horen krijgen. Dan is het een oogje op de streams.quote:Op donderdag 14 september 2006 03:02 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
als tijn dr nou bij ligt dan is dat echt fout gewoon![]()
![]()
![]()
Ach beter dat, dan het domme gelul van die 2quote:Op donderdag 14 september 2006 03:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat denk je dat er dan nog gebeurd?
Dan zie je alleen maar mensen schaken en gapen. Af en toe een grapje van Tijn en Semih. En dat is het.
tijn is echt een rat hoor, hij doet me aan koen uit de bus denkenquote:Op donderdag 14 september 2006 03:03 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Denk niet dat wij dat dan te zien of te horen krijgen. Dan is het een oogje op de streams.
Ik vind het wel irritant dat Tijn verkapt zit te vissen naar bevestiging dat Mo hem leuk vindt.
Ik zie bij jou helemaal geen lampenquote:Op donderdag 14 september 2006 03:03 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he ik ben fan van de zussies, pas op he
dan maar ff klagen meteen, ik heb 2 lampen op jouw streams![]()
"Ik heb je laatste Haagen-Dasz opgegeten die in de vriezer stond"quote:Op donderdag 14 september 2006 03:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zou wel het eerste bericht van Rob aan Monique willen lezen. WTF stond daar in want ze ging behoorlijk over de rooie, Sabrina ook trouwens.
of, hoe zet ik de wasmachine aan ?quote:Op donderdag 14 september 2006 03:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Ik heb je laatste Haagen-Dasz opgegeten die in de vriezer stond"
Ik zie er zingende vogeltjes, twee regenbogen en een kabbelend beekje in een weiland op. Ik weet niet wat jij ziet?quote:Op donderdag 14 september 2006 03:14 schreef Suikeroom het volgende:
moet stream 1 hypnotiserend werken ofzo?
quote:Op donderdag 14 september 2006 03:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Ik heb je laatste Haagen-Dasz opgegeten die in de vriezer stond"
Ja, ik zou dat ook nooit toegeven !quote:Op donderdag 14 september 2006 03:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie bij jou helemaal geen lampen![]()
toevallig familie van ze?
ik probeerde ff die streams te volgen, maar bedankt, ik vind ze op zich wel het relaxed van allemaal hoor zonder al die shit eromheen(die streams dan he)quote:Op donderdag 14 september 2006 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik zou dat ook nooit toegeven !![]()
Ik zie manipulatie...rood lichtje voor die hoerquote:Op donderdag 14 september 2006 03:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie er zingende vogeltjes, twee regenbogen en een kabbelend beekje in een weiland op. Ik weet niet wat jij ziet?
quote:Op donderdag 14 september 2006 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie manipulatie...rood lichtje voor die hoer
Rob![]()
oh nee dank jequote:Op donderdag 14 september 2006 03:26 schreef HiDiHo het volgende:
Cap nodig?
en de volgende naar de wc
goede vraagquote:Op donderdag 14 september 2006 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
Waar slaat dit op ??
doe maarquote:Op donderdag 14 september 2006 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
Zal ik me automailer ff aanzette, krijgen ze er meteen een paar duizend !
Same here, tabee!!quote:Op donderdag 14 september 2006 03:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
OK, thats it for me, laters mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 03:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
OK, thats it for me, laters mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En bedankt Robquote:Op donderdag 14 september 2006 03:36 schreef Suikeroom het volgende:
Oh als Mo en Tijn alleen zijn mag dat niet op de streams![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |