Nee hoor Mo kwam daarnet langs geschovenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:14 schreef Sonique het volgende:
Ik zag Mo toch echt door het beeld lopen, of was dat Sab? (groen shirtje)
ik heb haar ook nog niet voorbij zien komen, dit duurt wel erg lang......verdachtquote:
das sabquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:14 schreef Sonique het volgende:
Ik zag Mo toch echt door het beeld lopen, of was dat Sab? (groen shirtje)
Misschien mag ze idd wel slapen in de DBK als bonus oid?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik heb haar ook nog niet voorbij zien komen, dit duurt wel erg lang......verdacht![]()
Ik lulde ook maar wat. Ik deed net alsof de streams het deden.quote:
uhm neequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor Mo kwam daarnet langs geschoven
Of Jeroen, groen shirtje, blond haar, wijven loopje.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:17 schreef puntoortje het volgende:
nog maar een keer ik was net de laatste
[..]
das sab
Gelukkig, dan klopt de COS header nogquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:16 schreef BONG4002 het volgende:
Dat was Sabrina (met het groene shirt)
Ik heb er drie, maar twee zijn vastgelopen op de gang.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:17 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik lulde ook maar wat. Ik deed net alsof de streams het deden.
Ow, dat is ook altijd wel spectaculair om naar te kijken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb er drie, maar twee zijn vastgelopen op de gang.
Jou stream loopt sneller...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:18 schreef Bocaj het volgende:
Saab dbk
mhm, nog verdachter want Monique is nog nie eens terugquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:18 schreef Bocaj het volgende:
Saab dbk
Mwah, ik denk gewoon een geheime missie oidquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:20 schreef GeerenGoor het volgende:
Sab dus ook naar de DBK....... volgens mij is er echt iets gebeurt...![]()
Welnee ze hadden gisteren nominaties en hun hebben bedenktijd gekregen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:20 schreef GeerenGoor het volgende:
als mon er al een uur zit...en sab moet komen....dan zou er idd wel iets aan de hand kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:20 schreef GeerenGoor het volgende:
die zat op de plee en maakt zich duidelijk zorgen om Monique :-(quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:20 schreef Sonique het volgende:
En waar is Tijn dan?
Is die ook in de DBK?
Ja wel, ze moeten de liefde met z'n bedrijven. Dat levert ze namelijk een ton op.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:21 schreef GeerenGoor het volgende:
Mo en Sab krijgen een geheime opdr. Ze mogen nie meer met E-10 en Tijn omgaan....![]()
ik ook...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:21 schreef n1ek het volgende:
[..]
die zat op de plee en maakt zich duidelijk zorgen om Monique :-(
Ze moeten e10 wegwerken, alles is geoorloofd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:21 schreef GeerenGoor het volgende:
Mo en Sab krijgen een geheime opdr. Ze mogen nie meer met E-10 en Tijn omgaan....![]()
en vast...en zeker;))quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:24 schreef Bocaj het volgende:
Hilde ruikt es effe onder haar oksels of ze ook stinkt {:
okee.....voor de volgende live uitzending....een speciale opdracht voor hilde en sjaan...wat kan hilde winnen wijn zoveel als ze maar kan drinken...en sjaan...zoveel baterijen als ze in 1 gat kan doen...tegen prestatie--->24 uur hun mondhouden...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:24 schreef Bocaj het volgende:
Hilde ruikt es effe onder haar oksels of ze ook stinkt![]()
Gemengde of gemene?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:29 schreef wolferl het volgende:
Hilde de gemende Heks.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:32 schreef HiDiHo het volgende:
wil iedereen even zijn verbindingsnelheid in wmp op 256 zetten?
dvbd
die staat al op 191..( bij mij)quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:32 schreef HiDiHo het volgende:
wil iedereen even zijn verbindingsnelheid in wmp op 256 zetten?
dvbd
Bij mij ook. Ik was net elders een epistel aan het tikkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Ging wat fout ja! Fok liep vast bij mij.![]()
Hilde gaat dat zeker niet redden. Bij sjaan denk ik dat bij een flinke klap op dr rug dr nog wel tien dildos uit dr reet vallen, die gaat vanacht zowieso nog 4 keer dr batterijen wisselen maar dan niet van dr zender hequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee.....voor de volgende live uitzending....een speciale opdracht voor hilde en sjaan...wat kan hilde winnen wijn zoveel als ze maar kan drinken...en sjaan...zoveel baterijen als ze in 1 gat kan doen...tegen prestatie--->24 uur hun mondhouden...![]()
![]()
![]()
Hij ligt moe te worden of moe te zijnquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:32 schreef Capaja het volgende:
semih zit nu op de wc volgens mij
niet?, dan loopt ie zeker vast!quote:
Heb ooit eens keer een streamverslag getikt en had echt al ongeveer 2 of 3 a4tjes vol....quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik was net elders een epistel aan het tikken![]()
dank je wel....nu kan ik me toetsenbord en beeldscherm gaan schoonmakenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:33 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Hilde gaat dat zeker niet redden. Bij sjaan denk ik dat bij een flinke klap op dr rug dr nog wel tien dildos uit dr reet vallen, die gaat vanacht zowieso nog 4 keer dr batterijen wisselen maar dan niet van dr zender he![]()
Neen, overal is het nu slechtquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:35 schreef GeKa het volgende:
Heeft iedereen last van die streams, of is er ergens nog wel goed de streams te volgen?
Ja / Neequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:35 schreef GeKa het volgende:
Heeft iedereen last van die streams, of is er ergens nog wel goed de streams te volgen?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dank je wel....nu kan ik me toetsenbord en beeldscherm gaan schoonmaken![]()
Wat afschuwelijk!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ooit eens keer een streamverslag getikt en had echt al ongeveer 2 of 3 a4tjes vol....
Toen liep fok vast en alles kwijt![]()
Ik zit ook al aan een ouzootje te lebberen. Zo kan ik het nog aan tenminste.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Dusss, die Monique...
Ik zocht er eerst niet veel achter, maar nu Sabrina ook moest komen... alsof Monique getroost moet worden.![]()
Kutstreams, ik neem nog maar een borrel.
Hummie geeft de twee 'sletjes' een standje vanwege het opgeilen van Tijn en Etiennequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Dusss, die Monique...
Ik zocht er eerst niet veel achter, maar nu Sabrina ook moest komen...
of ze vraagt tips.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie geeft de twee 'sletjes' een standje vanwege het opgeilen van Tijn en Etienne![]()
Standje 69?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie geeft de twee 'sletjes' een standje vanwege het opgeilen van Tijn en Etienne![]()
Blufquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef pullup het volgende:
Met de snelheid waarop de streams nu lopen kan zelfs ik cappen (als ik dat zou willen)
of ze leggen de vrijwillige exit vast in de weekquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als je leest hoe er op bigbrother.tv over de afwezigheid van MO en SA wordt gesproken bij 'dagboeken', dan zal er waarschijnlijk niets ergs aan de hand zijn. Denk ik.![]()
nou dan pak ik een *nieuw* biertje, want ik zitnu naar een stil staande stream van sjaan te kijkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Dusss, die Monique...
Ik zocht er eerst niet veel achter, maar nu Sabrina ook moest komen... alsof Monique getroost moet worden.![]()
Kutstreams, ik neem nog maar een borrel.
Zoiets gebeurd je maar 1 keer natuurlijk. Dat is het voordeel. Nu kopieer ik grote lappen tekst altijd eerst even voordat ik post.quote:
hee, ik ben fan van die "sletjes"quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kom zeg, daar zijn de heren zelf bij. Erg suggestief allemaal, wat er in de uitzendingen wordt beweerd. Geef de blondjes maar weer de schuldquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dat echt zo zou zijn, dan wil ik dat Hummie per direct op zoek gaat naar ander werk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had deze ook gekopieerd. Dácht ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets gebeurd je maar 1 keer natuurlijk. Dat is het voordeel. Nu kopieer ik grote lappen tekst altijd eerst even voordat ik post.
Hier ook..quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hee, ik ben fan van die "sletjes"![]()
Of eerst alles in een tekstverwerker schrijven en daarna copy/pastequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets gebeurd je maar 1 keer natuurlijk. Dat is het voordeel. Nu kopieer ik grote lappen tekst altijd eerst even voordat ik post.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want Hummie houdt niet van seks.
Agree. Het is de schuld van Tijn. Eruit met die ventquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom zeg, daar zijn de heren zelf bij. Erg suggestief allemaal, wat er in de uitzendingen wordt beweerd. Geef de blondjes maar weer de schuld![]()
Nee dat is de vriend van Sabrinaquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef arneaux het volgende:
Die man van Monique is toch militair. Dan issie nu misschien wel het BB huis aan het belegeren.
Pfff. Slechte humor. Sorry.
Zei ze zelf in een van de terugblik afleveringen.quote:
Hummie is meer voor het woord geslachtsgemeenschap.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want Hummie houdt niet van seks.
Nee, tis de schuld van Menno....quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Agree. Het is de schuld van Tijn. Eruit met die vent
Hey dat las ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik miste hem in de live uitzending.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef arneaux het volgende:
Die man van Monique is toch militair. Dan issie nu misschien wel het BB huis aan het belegeren.
Pfff. Slechte humor. Sorry.
neeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da's ook weer waar...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als je leest hoe er op bigbrother.tv over de afwezigheid van MO en SA wordt gesproken bij 'dagboeken', dan zal er waarschijnlijk niets ergs aan de hand zijn. Denk ik.![]()
Ik hoop het eerste, vrees het laatste.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Zal de hele redactie van BB nu ook in paniek zijn.... of zal het ze geen reet kunnen schelen?
Tijn is zooooooooooooooooooo overgewaardeerdquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Zal ie eerst genomineerd moeten worden. En hij heeft nog een joker
Maar dit probleem was er gisteravond toch ook. Als ze toen al goed in paniek waren geweest, dan was het vandaag toch niet weer gebeurd?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Zal de hele redactie van BB nu ook in paniek zijn.... of zal het ze geen reet kunnen schelen?
Zei ik dan dat ik een fan benquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Tijn is zooooooooooooooooooo overgewaardeerd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
![]()
was meer in het algemeen bedoeld, sorry dat je het persoonlijk opnamquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zei ik dan dat ik een fan ben![]()
hij kan gewoon lekker knuffelen....denk ik ( nee niet die ff lekker knuffelen kwijl kwijl van RUUD )quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
![]()
Da's raar, voor de ene partij praat je het goed, voor de andere niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hij weet dat Monique getrouwd is en kids heeft, dus het had hem gesierd als hij niet de hele tijd over haar heen liep te kwijlen. En Monique is net zo dom bezig, maar haar kun je dat misschien niet kwalijk nemen
LOL... dan zou ik het nog een keer moeten bekijken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
Zoals ik het begreep, zei Hummie dat ze niet houdt van seks op tv.
sorry maar volgens mij valt Tijn niks te verwijten... het is de verantwoordelijkheid van Monique, zij laat het toe en ze geeft er zelf ook aan toe.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hij weet dat Monique getrouwd is en kids heeft, dus het had hem gesierd als hij niet de hele tijd over haar heen liep te kwijlen. En Monique is net zo dom bezig, maar haar kun je dat misschien niet kwalijk nemen
Bommie! Smerige stokert!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:48 schreef versabommie het volgende:
Sabbel net terug uit de dagboekkamer. Ze loopt direct naar de badkamer, e10 komt er gelijk bij. Sab: het gaat niet goed met Mo, ze is in de war over haar gevoelens voor tijn en de gang van zaken ...........kan ff niet verstaan.........
Sabbel zegt dat ze in hetzelfde schuite zit. E10 zegt daar was ik al bang voor....sjit stream vast
Als dat zo is, is deze BB wat mij betreft de slechtste ooit.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:48 schreef flugeltje het volgende:
Na de uitzending van vanavond kan ik mezelf voorstellen dat meneer Monique wellicht even met z'n mevrouw wilde praten. Wellicht heeft BB daar ruimte voor gegeven. En dat Sabrina erbij geroepen is lijkt me troosttechnisch wel een mooi gebaar.
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:49 schreef natronic het volgende:
[..]
sorry maar volgens mij valt Tijn niks te verwijten... het is de verantwoordelijkheid van Monique, zij laat het toe en ze geeft er zelf ook aan toe.
Luv you too beebquote:
Troosttechnisch, mooi woord!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:48 schreef flugeltje het volgende:
Na de uitzending van vanavond kan ik mezelf voorstellen dat meneer Monique wellicht even met z'n mevrouw wilde praten. Wellicht heeft BB daar ruimte voor gegeven. En dat Sabrina erbij geroepen is lijkt me troosttechnisch wel een mooi gebaar.
Ik blijf beschaafdquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hij weet dat Monique getrouwd is en kids heeft, dus het had hem gesierd als hij niet de hele tijd over haar heen loopt te kwijlen. En Monique is net zo dom bezig, maar haar kun je dat misschien niet kwalijk nemen
Dat dacht ik dus ook, maar dan hadden ze het vast niet zo in de Dagboeken gezet op Talpa, toch?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:48 schreef flugeltje het volgende:
Precies. Hij heeft niets te verletten daarin. Bovendien heeft hij meerdere malen aangegeven afstand te willen nemen en Monique wilde dat zelf ook niet. Twee mensen, twee schuld. De één erger dan de ander? Ja misschien, maar dan wel degene mét het thuisfront en niet degene zónder...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:49 schreef natronic het volgende:
[..]
sorry maar volgens mij valt Tijn niks te verwijten... het is de verantwoordelijkheid van Monique, zij laat het toe en ze geeft er zelf ook aan toe.
dan ben jij net zo fout door telkens naakt caps te maken.......quote:
Ik vind dat beide fout bezig zijn. Dat ik in die laatste zin vond dat Monique niets viel te verwijten was een 'blond grapje'quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:48 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Da's raar, voor de ene partij praat je het goed, voor de andere niet.
Het verband begrijp ik niet, leg eens uitquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:51 schreef natronic het volgende:
[..]
dan ben jij net zo fout door telkens naakt caps te maken.......
beiden fout? als in "jongensregels" van fuckdaroels?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dat beide fout bezig zijn. Dat ik in die laatste zin vond dat Monique niets viel te verwijten was een 'blond grapje'
Het overkomt je.......................quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:52 schreef mspoez het volgende:
[..]
Stierenpoep.
Verliefd worden laat je toe.
Nee hoor, verliefd wórd je. Niets aan te doen, of je nu een relatie hebt of niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:52 schreef mspoez het volgende:
[..]
Stierenpoep.
Maar je kunt het wel proberen tegen te gaan, als je weet dat het, zeg maar , niet kan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik blijf beschaafd
Stel jij bent tot je oren verliefd op je buurvrouwtje die 3 kinderen en een man heeft.
Dan blijkt dat je buurvrouwtje ook diepe gevoelens voor jou heeft.
Wat doe je? Je verliefdheid onderdrukken, nee. Verliefd worden doe je niet, je word het.
Precies...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:52 schreef mspoez het volgende:
[..]
Stierenpoep.
Omdat ik vind dat je je niet op die manier moet inlaten met een getrouwde vrouw en moeder van 2 kinderen. En als je die gevoelen toch krijgt, moet je maar afstand nemen. En vanuit Monique's oogpunt vind ik het te zot voor woorden dat ze het zo ver laat komen, ook omdat ze toch moet weten wat een verblijf in zo'n huis met je kan doen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:51 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Omdat Tijn een man is?
Verliefdheid heb je niet in de hand, ieder beleeft een verliefdheid op zijn manier, het kan op een romantische manier, een geweldadige manier, een psychotische manier. etcetc.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:52 schreef mspoez het volgende:
[..]
Stierenpoep.
We hebben het hier wel over de bekende snelkookpan, hehquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
Precies...
Als je verliefd bent, ben je niet opeens een losgeslagen debiel zonder hersens....
...daar geeft ik je helemaal ongelijk inquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:52 schreef mspoez het volgende:
[..]
Stierenpoep.
Exact. Ik vind Tijn asociaal bezig..... en Monique vooral heel erg dóm bezig.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:53 schreef CartWOman het volgende:
Beiden schuld, heel simpel. Het draait allemaal om wilskracht en gezond verstand.
Ja, maar dat gaat zo moeilijk op 100m2quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je je niet op die manier moet inlaten met een getrouwde vrouw en moeder van 2 kinderen. En als je die gevoelen toch krijgt, moet je maar afstand nemen. En vanuit Monique's oogpunt vind ik het te zot voor woorden dat ze het zo ver laat komen, ook omdat ze toch moet weten wat een verblijf in zo'n huis met je kan doen.
En vooral op onbereikbare vrouwen blijkbaarquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Iemand schreef in een ander topic dat Tijn "verliefd is op het verliefd zijn".
Als je bedenkt dat hij het eerst op Micheline had voorzien, kan dat heel aardig kloppen!!!!!
Oh ja. Dat was ik even vergetenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:55 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over de bekende snelkookpan, heh
Neuh, al heel jong getrouwd en kids gekregen, nu zonder man en kinderen beseft ze hoe heerlijk het is aandacht van een andere man te krijgen en ze geeft zich er graag aan over...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:53 schreef arneaux het volgende:
Dus Monique is een jankerd?
Precies, Marlies is er zo ongeveer voor het oprapen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En vooral op onbereikbare vrouwen blijkbaar
Daar heeft het idd heel veel van weg.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:57 schreef _vivace_ het volgende:
Het lijkt wel op de affaire Hieke - Ferry...
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je je niet op die manier moet inlaten met een getrouwde vrouw en moeder van 2 kinderen. En als je die gevoelen toch krijgt, moet je maar afstand nemen. En vanuit Monique's oogpunt vind ik het te zot voor woorden dat ze het zo ver laat komen, ook omdat ze toch moet weten wat een verblijf in zo'n huis met je kan doen.
Met 'afstand nemen' bedoel ik niet bij elkaar kruipen de hele tijd en elkaar vasthouden enz enz...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:56 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat zo moeilijk op 100m2
Die praat zo vervelend.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies, Marlies is er zo ongeveer voor het oprapen.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:57 schreef arneaux het volgende:
[..]. Net zo goed als Tijn dan volgens jou niet met een getrouwde vrouw moet aanpappen, geld dat ook voor Monique, die niet buiten haar relatie om moet gaan liggen vozen. De fout ligt gewoon bij beiden. Dat ze in het huis zitten zal ongetwijfeld als katalysator gewerkt hebben maar mag geen excuus zijn voor Monique om een goed huwelijk op te geven. Mocht ze daar wel aan twijfelen doet ze er goed aan het huis te verlaten voordat ze haar kinderen, haar man en natuurlijk zichzelf voor lul zet.
Met dit verschil dat dat beiden hele akelige mensen waren. Ferrrrrrrrrrdi nog steeds, zag ik bij de terugblik op BB2quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:57 schreef _vivace_ het volgende:
Het lijkt wel op de affaire Hieke - Ferry...
Zeker!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Als je bedenkt dat hij het eerst op Micheline had voorzien, kan dat heel aardig kloppen!!!!!
Zo is er àltijd wat.....................quote:
maar daarvan zei hij zelf, daar begin ik niet aan omdat ik semih ook aardig vindt. Micheline heeft hem ook helemaal geen aanleiding gegeven, Er zijn zeker twee schuldigen aan te wijzen, maar als moeder van pubers had monique zelf al wat eerder een stapje terug kunnen doen. Tijn heeft dat al meerdere malen aangegeven en monique zoekt hem elke keer weer opquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Wat dat betreft is Tijn best wel een klootzak, een eng ventje. Kickt volgens mij op onhaalbare/onbereikbare vrouwen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En vooral op onbereikbare vrouwen blijkbaar
Stomme opmerking. Licht eens toe?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:51 schreef natronic het volgende:
[..]
dan ben jij net zo fout door telkens naakt caps te maken.......
Dat magt je.quote:...daar geeft ik je helemaal ongelijk in
Ik vind deze hele discussie pure stierenzeik.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met wilskracht: de boot afhouden, hoe moeilijk ook.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:59 schreef Verida het volgende:
[..]
maar daarvan zei hij zelf, daar begin ik niet aan omdat ik semih ook aardig vindt. Micheline heeft hem ook helemaal geen aanleiding gegeven, Er zijn zeker twee schuldigen aan te wijzen, maar als moeder van ubers had monique zelf al wat eerder een stapje terug kunnen doen. Tijn heeft dat al meerdere malen aangegeven en monique zoekt hem elke keer weer op
Doe s ff lekker niet zo denigrerend.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Probeer je mij nu te overtuigen? Dat is dus exact wat ik de hele tijd schrijf.
Heb ik ook al gevraagd, maar een antwoord blijft uit.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Stomme opmerking. Licht eens toe?
![]()
Te lang, te rood enzo... Oja, heeeeeeelllll fijnnnnnnnquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies, Marlies is er zo ongeveer voor het oprapen.
Ja, daar ben ik het volkomen mee eens. 100 COS topics geleden zei ik precies hetzelfde ongeveerquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef versabommie het volgende:
Mo is gewoon zelf zo achterlijk als het achterend van een varken dat ze er met een man en kinderen ingaat. Ik heb dat altijd achterlijk gevonden van mensen die een gezond gezin hebben! Je roept problemen op jezelf af, want of je nou verliefd wor of het overkomt je, het risico ertoe heb je genomen toen je het huis in ging!
Denk dat zowel Tijn als Monique oud en wijs genoeg zijn om te beslissen wat zij zelf willen doen, getrouwd of niet getrouwd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Tijn best wel een klootzak, een eng ventje. Kickt volgens mij op onhaalbare/onbereikbare vrouwen.
Maar verder mag ik Tijn wel.
Hoe kom jij nou aan beeld? Of is dit een ouwe cap?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:01 schreef Ifa het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0439.jpg]afbeelding][/URL]
Welke stream draai jij?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:01 schreef Ifa het volgende:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:01 schreef Ifa het volgende:
Natuurlijk zijn we allemaal voyeurs. Maar daarom kunnen we nog wel moreel verontwaardigd zijn!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind deze hele discussie pure stierenzeik...
Dan blijft het bij mijn eerste zin, Stomme opmerking dus.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb ik ook al gevraagd, maar een antwoord blijft uit.
welke streams doen het wel????????quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:01 schreef Ifa het volgende:
Klopt... maar dat wil toch niet zeggen dat het goed isquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind deze hele discussie pure stierenzeik.
En wel om de volgende reden: We zitten allemaal te voyeuren en doen dat niet omdat we hopen dat er totaal niets gebeurt. Als Mo deze slipper maakt smullen wij ervan en hebben we iets om tegen aan te schoppen. De mokkels ( uitleg: in Utreg is dit een liefkozend woord voor vrouw/meisje!!!!) kunnen dan zeggen dat die slet niet deugd, en wij mannen kunnen roepen dat die Tijn die Mo goed scoort en dat ze toch niets voelt van die trouwring onder een goede beurt![]()
..wie zegt dat zij thuis een stabiele relatie heeft???quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mo is gewoon zelf zo achterlijk als het achterend van een varken dat ze er met een man en kinderen ingaat. Ik heb dat altijd achterlijk gevonden van mensen die een gezond gezin hebben! Je roept problemen op jezelf af, want of je nou verliefd wor of het overkomt je, het risico ertoe heb je genomen toen je het huis in ging!
Zij viel nou niet echt in de categorie 'lekker wijf'quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:03 schreef Verida het volgende:
In bb1 zat toch ook een vrouw met kinderen, die heeft toch ook niets gedaan met ruud enz. Karin? heette ze geloof ik heeft van het begin af aan duidelijk gemaakt dat ze daar niet voor in was.
huldequote:Op dinsdag 12 september 2006 23:02 schreef intoyou het volgende:
Laat Mo en Tijn toch lekker, misschien zijn ze wel voor elkaar gemaakt. Moeten ze elkaar maar negeren omdat zij getrouwd en 2 kinderen heeft? Stel dat ze de ware voor elkaar zijn (als je er in gelooft) en stel da Tijn een betere partner zou zijn voor haar? Volgens mij zit het ook niet zo super goed in dat huwelijk bij Mo, dus ik verwijt ze niks. Ze moeten het lekker zelf weten, is hun leven en hun keuze en voor ons natuurlijk lekkere streams.
22:59 cap gemaakt, was still in mijn player, dus zal ietsje ouder zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:02 schreef GeKa het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou aan beeld? Of is dit een ouwe cap?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn we allemaal voyeurs. Maar daarom kunnen we nog wel moreel verontwaardigd zijn!![]()
En toch denk ik dat Monique dit heeft onderschat en totaal niet het vooruitzicht op een leuke vent voor ogen had, maar enkel lekker lol maken met zussie.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:02 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het volkomen mee eens. 100 COS topics geleden zei ik precies hetzelfde ongeveer
Sorry als het zo overkwam. Was niet zo bedoeld.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Doe s ff lekker niet zo denigrerend.
op jouw streams hoor ik wel muziek????quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
morgen 7.30 wordt er weer op de reset gedrukt, en bedankt
Hoera!!!!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
schat dit gaat mijn nieuwe sig worden![]()
Ja precies, mijn ouders zijn ook na 24 jaar goede huwelijk zeer onverwachts gescheiden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:04 schreef natronic het volgende:
[..]
..wie zegt dat zij thuis een stabiele relatie heeft???
Noujaaaaa zeg, wat is dit nou weer?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:05 schreef Yvon72 het volgende:
22:51Onduidelijkheid over de Weekopdracht
In de Lounge praten de Bewoners heel verrassend over wakker blijven. Muziek, champagne, spelletjes en meerdere manieren worden genoemd. Dan komen de zusjes plotseling binnen met de mededeling dat de Weekopdracht is gelukt. Meer kunnen ze er niet over zeggen. Sabrina en Monique lopen meteen door naar hun Slaapkamer en vertellen de verbaasde Bewoners niets over wat er in de Dagboekkamer is gebeurd.
ja hier op moment ook geen 1 die het langer doet dan 30 seconden ofzoquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke streams doen het wel????????
En ik denk dat dit juist precies de reden is dat Monique in de DBK zit.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En toch denk ik dat Monique dit heeft onderschat en totaal niet het vooruitzicht op een leuke vent voor ogen had, maar enkel lekker lol maken met zussie.
Maar mensen met een fijn gezin die meedoen zal ik sowieso ook nooit begrijpen.
Nah, beejte "makkelijke" manier van kijken, dat veroordelen en tegelijk smullen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... maar dat wil toch niet zeggen dat het goed is![]()
Het zorgt wel voor opschudding op de streams, maar je mag de mensen die het flikken er toch wel om veroordelen?
ok, dan veroordeel ik ook. Maar racistische uitlatingen zijn van een andere orde en hebben niets met de specifieke situatie in het huis te maken.quote:Ik hoop ook dat Etienne nog een paar keer flink racistische uitlatingen doet, maar dat betekent toch niet dat ik geen commentaar mag hebben op zijn racistisch zijn?
Alsof dat helptquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ja hier op moment ook geen 1 die het langer doet dan 30 seconden ofzo![]()
Is het gewoon een klote actie of hoe zit dat !
Ik ga Talpa maar eens mailen.
Dus TIjn mag wel zomaar een huwelijk naar de kloten helpen omdat hij toevallig wat kriebels voelt??quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:05 schreef Tissik het volgende:
Nouja, enige nuance mag ook wel. Verliefdheid is iets wat je overkomt. Maar áls het je overkomt, mag je toch nog wel een beetje naar je hersens luisteren ipv enkel en alleen naar je hormonen.
Dat geldt vooral voor Monique, zij is degene die 12.5 jaar getrouwd is met 2 kids. Tijn is vrij in zijn doen en laten, en nog tamelijk jong ook...
...daar geeft ik je gelijk in ( het vette dan)maar het zal wel verdomd moeilijk zijn....verliefdheid kun je niet tegenhouden, het is er of het is er niet...je word makkelijker "verliefd" op en ander als je relatie al niet echt goed gaat ( denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dat magt je.
Verliefd worden overkomt je niet, je moet het eerst toelaten. Je kan wel vlinders voelen, iemand leuk vinden, zelfs nog wat meer dan dat. Maar verliefd worden is niet onvermidjelijk. In mijn belevingswereld dan. Ben ik misschien nog nooit verliefd geweest, dat kan natuurlijk.
In dit geval was Mo's huwelijk niet zo stevig als ze wel dacht, anders had dit niet zo ver gekomen. Elkaar vermijden kan namelijk óók op 100m2.
Speciaal voor jou, een pauze muziekjequote:Op dinsdag 12 september 2006 23:06 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
op jouw streams hoor ik wel muziek????
Mo gaat morgen vrijwillig op vioorwaarde dat Sabje weekje lekker eten krijgtquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:05 schreef Yvon72 het volgende:
22:51Onduidelijkheid over de Weekopdracht
In de Lounge praten de Bewoners heel verrassend over wakker blijven. Muziek, champagne, spelletjes en meerdere manieren worden genoemd. Dan komen de zusjes plotseling binnen met de mededeling dat de Weekopdracht is gelukt. Meer kunnen ze er niet over zeggen. Sabrina en Monique lopen meteen door naar hun Slaapkamer en vertellen de verbaasde Bewoners niets over wat er in de Dagboekkamer is gebeurd.
Welkom op FOK.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:07 schreef Ifa het volgende:
[..]
Nah, beejte "makkelijke" manier van kijken, dat veroordelen en tegelijk smullen.
[..]
Die rotzooide toch met een jong ventje? Maurice ofzo?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:03 schreef Verida het volgende:
In bb1 zat toch ook een vrouw met kinderen, die heeft toch ook niets gedaan met ruud enz. Karin? heette ze geloof ik heeft van het begin af aan duidelijk gemaakt dat ze daar niet voor in was.
Een huwelijk krijg je niet naar de klote op het moment dat de andere partij er niet aan meewerkt Scan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus TIjn mag wel zomaar een huwelijk naar de kloten helpen omdat hij toevallig wat kriebels voelt??
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:07 schreef arneaux het volgende:
Op Ned1 die gasten van de Pedopartij. Wat een stelletje debielen.
Zou misschien wel verstandig zijn ja.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:07 schreef Sonique het volgende:
Volgens mij had ze een 'knak moment' die ze zelf veroorzaakt heeft... En wil ze er nu uit...
In de wandelgangen zeiden ze dat zij hem gepijpt had onder de douche (enige plek waar de camera niet kon komen)quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:08 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Die rotzooide toch met een jong ventje? Maurice ofzo?
Eens.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een huwelijk krijg je niet naar de klote op het moment dat de andere partij er niet aan meewerkt Scan.
Ophangen die gastenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:09 schreef Scarabee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Enge vieze venntjes zijn het bah
En dan nog... Hij heeft niemand om verantwoordelijkheid aan af te leggen... Hij is jong en geniet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:10 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ik denk ook dat veel mensen een beter beeld van Tijn hebben dan dat ie werkelijk is, het zou me niks verbazen dat als ie ooit de kans zou krijgen om verder te gaan met Monique ie er na een paar dagen al weer op uitgekeken zou zijn. Ik denk dat ie in het echte leven nog nooit in de buurt is geweest van zo'n best wel mooie vrouw en dan woont ze ineens nog in hetzelfde huis ook...
Psies Flugel! Jij verwoord het weer anders dan ik, maar we bedoelen hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:06 schreef flugeltje het volgende:
Voor Tijn is het overigens een stukje anders dan voor Mo. Tijn heeft thuis niemand, zijn gevoelens mogen doen wat ze willen. Hij mag er zelfs aan toegeven, hij heeft niemand om verantwoording aan af te leggen en de man van Mo kent ie niet. Het siert hem dat ie al een aantal keer gevraagd heeft of hij afstand moet houden.
Mo heeft thuis wel iemand en dient goed na te denken wat ze wil. Ze geeft Tijn momenteel nog alle ruimte om zijn gevoelens te onderzoeken. En onderzoekt zo ook haar eigen gevoelens voor hem. Ze is vanaf de pubertijd samen met haar vriend. Nu is er ineens iemand nieuws, iemand die spannend is. Ze kan de verleiding niet weerstaan.
En Tijn, ach... zoals ik al zei heeft hij niemand om verantwoording aan af te leggen. De vrouw waar hij verliefd op is trekt hem in haar armen, wat zou je zelf doen als de vlinders door je oren naar buiten komen????
Ik heb zelf ooit aan de 'bedrogen' kant gestaan. De dame in kwestie kon ik de ogen wel uitkrabben, maar achteraf bezien lag de schuld veel meer bij m'n ex. Hij heeft haar de gelegenheid gegeven haar gevoelens ten opzichte van hem te uiten en te onderzoeken. Hij ging er in mee en daarmee is hij fouter dan zij, zij ging slechts voor haar liefde....
HUH... Dit lees ik nu pas. Was is dit nouquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:09 schreef Sonique het volgende:
Onduidelijkheid over de Weekopdracht
THX, maar heb toch liever die streams weerquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, een pauze muziekje
vertel mij dan eens wat Tijn fout doet???quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:10 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ik denk ook dat veel mensen een beter beeld van Tijn hebben dan dat ie werkelijk is, het zou me niks verbazen dat als ie ooit de kans zou krijgen om verder te gaan met Monique ie er na een paar dagen al weer op uitgekeken zou zijn. Ik denk dat ie in het echte leven nog nooit in de buurt is geweest van zo'n best wel mooie vrouw en dan woont ze ineens nog in hetzelfde huis ook...
wel wakker blijven hequote:Op dinsdag 12 september 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
HUH... Dit lees ik nu pas. Was is dit nou![]()
Staat op de BB site (dagboeken)quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
HUH... Dit lees ik nu pas. Was is dit nou![]()
Hear hear!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind deze hele discussie pure stierenzeik.
En wel om de volgende reden: We zitten allemaal te voyeuren en doen dat niet omdat we hopen dat er totaal niets gebeurt. Als Mo deze slipper maakt smullen wij ervan en hebben we iets om tegen aan te schoppen. De mokkels ( uitleg: in Utreg is dit een liefkozend woord voor vrouw/meisje!!!!) kunnen dan zeggen dat die slet niet deugd, en wij mannen kunnen roepen dat die Tijn die Mo goed scoort en dat ze toch niets voelt van die trouwring onder een goede beurt![]()
Daarnaast zal het de kijkcijfers ten goede komen wat beteken d meer aandacht voor BB, wat betekend dat er ZEKER een bb7 komt!
Eens. Maar dat was de discussie ook niet. Natuurlijk werken ze er beide aan mee. Daarom zijn ze ook beide fout bezig.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een huwelijk krijg je niet naar de klote op het moment dat de andere partij er niet aan meewerkt Scan.
Het enorm irritante "goedzak maatje" willen spelen bij iedereen en alles, ook als niemand er behoefte aan heeft.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:12 schreef natronic het volgende:
[..]
vertel mij dan eens wat Tijn fout doet???
dit dacht ik ook gelijk, maar dat duurt niet 1.5 uur dus mayb is het een alibi voor iets.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien is dit wel weer een test..... Mo en Sa zeggen dat de weekopdracht geslaagd is. Maar eigenlijk issie dat helemaal niet.
Dus wat doen de overige bewoners? Gaan die nu als een gek slapen.. of proberen ze toch nog gewoon wakker te blijven?
Dat kan ook
Ja de klok bij talpa is nu ook doodquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Gelukt, WTF? Is het plotseling donderdag één uur![]()
Zo is dat, een jonge vent moet 'm er gewoon in flatsen als ze 'm de mogelijkheid geeft!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan nog... Hij heeft niemand om verantwoordelijkheid aan af te leggen... Hij is jong en geniet.
Egbert slaapt gewoon altijd en overal heur!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef Bocaj het volgende:
Vreemd want egbert is nog bezig de boel te saboteren....
Ik zeg alleen dat ik denk dat Tijn zich beter en/of anders voordoet dan dat ie is, ik ben eerder van dat soort figuren tegengekomen en ik zat er nooit ver naast, maar ja, het blijft mijn mening he, ik zeg ook niet dat anderen er zo over hoeven te denkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:12 schreef natronic het volgende:
[..]
vertel mij dan eens wat Tijn fout doet???
deze nog biertje....hier ook nog geen beeldquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:12 schreef CartWOman het volgende:
Nu mis ik de streams dus écht.![]()
*zucht* Nog maar een borrel, dan.
Waarom geef jij steeds Tijn de schuld?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus TIjn mag wel zomaar een huwelijk naar de kloten helpen omdat hij toevallig wat kriebels voelt??
Bedank iedereen maar even die zijn streams op maximaal hebben staan ipv 256quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
THX, maar heb toch liever die streams weer![]()
Ja, 3x5 uur slapen kan natuurlijk niet. Die mensen in Afrika kunnen door die vliegen op hun gezicht helemaal niet slapen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Misschien wel uit medisch oogpunt of wat dan ook
Of zou hij eerder naar de DBK zijn geweest om iets mee te delen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef Bocaj het volgende:
Vreemd want egbert is nog bezig de boel te saboteren....
Bommie zet je ava weer aan want anders overlees ik jequote:Op dinsdag 12 september 2006 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Egbert slaapt gewoon altijd en overal heur!![]()
Dat was het mooiste stukje tot nu toe.... Marcia en Egbert die een beetje ruzie hebben en Tijn die erbij komt zitten. Waarop Marcia keihard zegt: "Rot jij eens even op zeg!"quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het enorm irritante "goedzak maatje" willen spelen bij iedereen en alles, ook als niemand er behoefte aan heeft.
Buiten Fok kijk je er opeens weer heel anders tegenaan?quote:
ja vond ik ook mooi.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was het mooiste stukje tot nu toe.... Marcia en Egbert die een beetje ruzie hebben en Tijn die erbij komt zitten. Waarop Marcia keihard zegt: "Rot jij eens even op zeg!"
Alleen al daarom mag Marcia in de finale
Ja dat kan het best zijn!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef Tissik het volgende:
Of... Zou Mo hebben aangegeven daar in die dagboekkamer, dat ze vermoedt dat Eggie een geheime opdracht heeft? (Ze liet vanmiddag al blijken een dergelijk vermoeden te hebben?)
Hear hear.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waarom geef jij steeds Tijn de schuld?
Ben er van bewust dat Monique net zo'n groot, zo niet groter, aandeel heeft in deze malaise.
Ja tuurlijk had Tijn ffe snugger moeten zijn en denken van: Laat ik haar prive leven niet door de war gooien.
Maar wat moet hij dan, zeggen: Ja hallo vlinders, vlinders die in mijn buik zitten, ja sorry ik euhmkan dit niet doen.
Kijk twee kijf twee schuld.
Monique had ook moeten zeggen, laten we even afstand houden, en dan kijken of we maatjes kunnen worden ipv verliefde puppy's.
Nee Scan, durf ook toe te geven dat Monique ook behoorlijk dom is geweest.
nee dat denk ik niet... je kan makkelijk zolang wakker blijven... ik kan het wetenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Misschien wel uit medisch oogpunt of wat dan ook
Hoe weet jij dat? Je hebt toch geen streams?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef screenshot het volgende:
[..]
Ja de klok bij talpa is nu ook dood
Ja, dat was wel sterk van Mars.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was het mooiste stukje tot nu toe.... Marcia en Egbert die een beetje ruzie hebben en Tijn die erbij komt zitten. Waarop Marcia keihard zegt: "Rot jij eens even op zeg!"
Alleen al daarom mag Marcia in de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |