Gemengde of gemene?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:29 schreef wolferl het volgende:
Hilde de gemende Heks.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:32 schreef HiDiHo het volgende:
wil iedereen even zijn verbindingsnelheid in wmp op 256 zetten?
dvbd
die staat al op 191..( bij mij)quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:32 schreef HiDiHo het volgende:
wil iedereen even zijn verbindingsnelheid in wmp op 256 zetten?
dvbd
Bij mij ook. Ik was net elders een epistel aan het tikkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Ging wat fout ja! Fok liep vast bij mij.![]()
Hilde gaat dat zeker niet redden. Bij sjaan denk ik dat bij een flinke klap op dr rug dr nog wel tien dildos uit dr reet vallen, die gaat vanacht zowieso nog 4 keer dr batterijen wisselen maar dan niet van dr zender hequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee.....voor de volgende live uitzending....een speciale opdracht voor hilde en sjaan...wat kan hilde winnen wijn zoveel als ze maar kan drinken...en sjaan...zoveel baterijen als ze in 1 gat kan doen...tegen prestatie--->24 uur hun mondhouden...![]()
![]()
![]()
Hij ligt moe te worden of moe te zijnquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:32 schreef Capaja het volgende:
semih zit nu op de wc volgens mij
niet?, dan loopt ie zeker vast!quote:
Heb ooit eens keer een streamverslag getikt en had echt al ongeveer 2 of 3 a4tjes vol....quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik was net elders een epistel aan het tikken![]()
dank je wel....nu kan ik me toetsenbord en beeldscherm gaan schoonmakenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:33 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Hilde gaat dat zeker niet redden. Bij sjaan denk ik dat bij een flinke klap op dr rug dr nog wel tien dildos uit dr reet vallen, die gaat vanacht zowieso nog 4 keer dr batterijen wisselen maar dan niet van dr zender he![]()
Neen, overal is het nu slechtquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:35 schreef GeKa het volgende:
Heeft iedereen last van die streams, of is er ergens nog wel goed de streams te volgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |