Precies, Marlies is er zo ongeveer voor het oprapen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En vooral op onbereikbare vrouwen blijkbaar
Daar heeft het idd heel veel van weg.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:57 schreef _vivace_ het volgende:
Het lijkt wel op de affaire Hieke - Ferry...
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je je niet op die manier moet inlaten met een getrouwde vrouw en moeder van 2 kinderen. En als je die gevoelen toch krijgt, moet je maar afstand nemen. En vanuit Monique's oogpunt vind ik het te zot voor woorden dat ze het zo ver laat komen, ook omdat ze toch moet weten wat een verblijf in zo'n huis met je kan doen.
Met 'afstand nemen' bedoel ik niet bij elkaar kruipen de hele tijd en elkaar vasthouden enz enz...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:56 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat zo moeilijk op 100m2
Die praat zo vervelend.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies, Marlies is er zo ongeveer voor het oprapen.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:57 schreef arneaux het volgende:
[..]. Net zo goed als Tijn dan volgens jou niet met een getrouwde vrouw moet aanpappen, geld dat ook voor Monique, die niet buiten haar relatie om moet gaan liggen vozen. De fout ligt gewoon bij beiden. Dat ze in het huis zitten zal ongetwijfeld als katalysator gewerkt hebben maar mag geen excuus zijn voor Monique om een goed huwelijk op te geven. Mocht ze daar wel aan twijfelen doet ze er goed aan het huis te verlaten voordat ze haar kinderen, haar man en natuurlijk zichzelf voor lul zet.
Met dit verschil dat dat beiden hele akelige mensen waren. Ferrrrrrrrrrdi nog steeds, zag ik bij de terugblik op BB2quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:57 schreef _vivace_ het volgende:
Het lijkt wel op de affaire Hieke - Ferry...
Zeker!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Iemand schreef in een ander topic dat Tijn "verliefd is op het verliefd zijn".
Als je bedenkt dat hij het eerst op Micheline had voorzien, kan dat heel aardig kloppen!!!!!
Zo is er àltijd wat.....................quote:
maar daarvan zei hij zelf, daar begin ik niet aan omdat ik semih ook aardig vindt. Micheline heeft hem ook helemaal geen aanleiding gegeven, Er zijn zeker twee schuldigen aan te wijzen, maar als moeder van pubers had monique zelf al wat eerder een stapje terug kunnen doen. Tijn heeft dat al meerdere malen aangegeven en monique zoekt hem elke keer weer opquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Iemand schreef in een ander topic dat Tijn "verliefd is op het verliefd zijn".
Als je bedenkt dat hij het eerst op Micheline had voorzien, kan dat heel aardig kloppen!!!!!
Wat dat betreft is Tijn best wel een klootzak, een eng ventje. Kickt volgens mij op onhaalbare/onbereikbare vrouwen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En vooral op onbereikbare vrouwen blijkbaar
Stomme opmerking. Licht eens toe?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:51 schreef natronic het volgende:
[..]
dan ben jij net zo fout door telkens naakt caps te maken.......
Dat magt je.quote:...daar geeft ik je helemaal ongelijk in
Ik vind deze hele discussie pure stierenzeik.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je je niet op die manier moet inlaten met een getrouwde vrouw en moeder van 2 kinderen. En als je die gevoelen toch krijgt, moet je maar afstand nemen. En vanuit Monique's oogpunt vind ik het te zot voor woorden dat ze het zo ver laat komen, ook omdat ze toch moet weten wat een verblijf in zo'n huis met je kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |