Dat bedoelde ik met wilskracht: de boot afhouden, hoe moeilijk ook.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:59 schreef Verida het volgende:
[..]
maar daarvan zei hij zelf, daar begin ik niet aan omdat ik semih ook aardig vindt. Micheline heeft hem ook helemaal geen aanleiding gegeven, Er zijn zeker twee schuldigen aan te wijzen, maar als moeder van ubers had monique zelf al wat eerder een stapje terug kunnen doen. Tijn heeft dat al meerdere malen aangegeven en monique zoekt hem elke keer weer op
Doe s ff lekker niet zo denigrerend.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Probeer je mij nu te overtuigen? Dat is dus exact wat ik de hele tijd schrijf.
Heb ik ook al gevraagd, maar een antwoord blijft uit.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Stomme opmerking. Licht eens toe?
![]()
Te lang, te rood enzo... Oja, heeeeeeelllll fijnnnnnnnquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies, Marlies is er zo ongeveer voor het oprapen.
Ja, daar ben ik het volkomen mee eens. 100 COS topics geleden zei ik precies hetzelfde ongeveerquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef versabommie het volgende:
Mo is gewoon zelf zo achterlijk als het achterend van een varken dat ze er met een man en kinderen ingaat. Ik heb dat altijd achterlijk gevonden van mensen die een gezond gezin hebben! Je roept problemen op jezelf af, want of je nou verliefd wor of het overkomt je, het risico ertoe heb je genomen toen je het huis in ging!
Denk dat zowel Tijn als Monique oud en wijs genoeg zijn om te beslissen wat zij zelf willen doen, getrouwd of niet getrouwd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Tijn best wel een klootzak, een eng ventje. Kickt volgens mij op onhaalbare/onbereikbare vrouwen.
Maar verder mag ik Tijn wel.
Hoe kom jij nou aan beeld? Of is dit een ouwe cap?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:01 schreef Ifa het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0439.jpg]afbeelding][/URL]
Welke stream draai jij?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:01 schreef Ifa het volgende:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:01 schreef Ifa het volgende:
Natuurlijk zijn we allemaal voyeurs. Maar daarom kunnen we nog wel moreel verontwaardigd zijn!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind deze hele discussie pure stierenzeik...
Dan blijft het bij mijn eerste zin, Stomme opmerking dus.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb ik ook al gevraagd, maar een antwoord blijft uit.
welke streams doen het wel????????quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:01 schreef Ifa het volgende:
Klopt... maar dat wil toch niet zeggen dat het goed isquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind deze hele discussie pure stierenzeik.
En wel om de volgende reden: We zitten allemaal te voyeuren en doen dat niet omdat we hopen dat er totaal niets gebeurt. Als Mo deze slipper maakt smullen wij ervan en hebben we iets om tegen aan te schoppen. De mokkels ( uitleg: in Utreg is dit een liefkozend woord voor vrouw/meisje!!!!) kunnen dan zeggen dat die slet niet deugd, en wij mannen kunnen roepen dat die Tijn die Mo goed scoort en dat ze toch niets voelt van die trouwring onder een goede beurt![]()
..wie zegt dat zij thuis een stabiele relatie heeft???quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mo is gewoon zelf zo achterlijk als het achterend van een varken dat ze er met een man en kinderen ingaat. Ik heb dat altijd achterlijk gevonden van mensen die een gezond gezin hebben! Je roept problemen op jezelf af, want of je nou verliefd wor of het overkomt je, het risico ertoe heb je genomen toen je het huis in ging!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |