Heb ooit eens keer een streamverslag getikt en had echt al ongeveer 2 of 3 a4tjes vol....quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik was net elders een epistel aan het tikken![]()
dank je wel....nu kan ik me toetsenbord en beeldscherm gaan schoonmakenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:33 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Hilde gaat dat zeker niet redden. Bij sjaan denk ik dat bij een flinke klap op dr rug dr nog wel tien dildos uit dr reet vallen, die gaat vanacht zowieso nog 4 keer dr batterijen wisselen maar dan niet van dr zender he![]()
Neen, overal is het nu slechtquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:35 schreef GeKa het volgende:
Heeft iedereen last van die streams, of is er ergens nog wel goed de streams te volgen?
Ja / Neequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:35 schreef GeKa het volgende:
Heeft iedereen last van die streams, of is er ergens nog wel goed de streams te volgen?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dank je wel....nu kan ik me toetsenbord en beeldscherm gaan schoonmaken![]()
Wat afschuwelijk!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ooit eens keer een streamverslag getikt en had echt al ongeveer 2 of 3 a4tjes vol....
Toen liep fok vast en alles kwijt![]()
Ik zit ook al aan een ouzootje te lebberen. Zo kan ik het nog aan tenminste.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Dusss, die Monique...
Ik zocht er eerst niet veel achter, maar nu Sabrina ook moest komen... alsof Monique getroost moet worden.![]()
Kutstreams, ik neem nog maar een borrel.
Hummie geeft de twee 'sletjes' een standje vanwege het opgeilen van Tijn en Etiennequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Dusss, die Monique...
Ik zocht er eerst niet veel achter, maar nu Sabrina ook moest komen...
of ze vraagt tips.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie geeft de twee 'sletjes' een standje vanwege het opgeilen van Tijn en Etienne![]()
Standje 69?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie geeft de twee 'sletjes' een standje vanwege het opgeilen van Tijn en Etienne![]()
Blufquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef pullup het volgende:
Met de snelheid waarop de streams nu lopen kan zelfs ik cappen (als ik dat zou willen)
of ze leggen de vrijwillige exit vast in de weekquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als je leest hoe er op bigbrother.tv over de afwezigheid van MO en SA wordt gesproken bij 'dagboeken', dan zal er waarschijnlijk niets ergs aan de hand zijn. Denk ik.![]()
nou dan pak ik een *nieuw* biertje, want ik zitnu naar een stil staande stream van sjaan te kijkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Dusss, die Monique...
Ik zocht er eerst niet veel achter, maar nu Sabrina ook moest komen... alsof Monique getroost moet worden.![]()
Kutstreams, ik neem nog maar een borrel.
Zoiets gebeurd je maar 1 keer natuurlijk. Dat is het voordeel. Nu kopieer ik grote lappen tekst altijd eerst even voordat ik post.quote:
hee, ik ben fan van die "sletjes"quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kom zeg, daar zijn de heren zelf bij. Erg suggestief allemaal, wat er in de uitzendingen wordt beweerd. Geef de blondjes maar weer de schuldquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dat echt zo zou zijn, dan wil ik dat Hummie per direct op zoek gaat naar ander werk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had deze ook gekopieerd. Dácht ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets gebeurd je maar 1 keer natuurlijk. Dat is het voordeel. Nu kopieer ik grote lappen tekst altijd eerst even voordat ik post.
Hier ook..quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hee, ik ben fan van die "sletjes"![]()
Of eerst alles in een tekstverwerker schrijven en daarna copy/pastequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets gebeurd je maar 1 keer natuurlijk. Dat is het voordeel. Nu kopieer ik grote lappen tekst altijd eerst even voordat ik post.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want Hummie houdt niet van seks.
Agree. Het is de schuld van Tijn. Eruit met die ventquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom zeg, daar zijn de heren zelf bij. Erg suggestief allemaal, wat er in de uitzendingen wordt beweerd. Geef de blondjes maar weer de schuld![]()
Nee dat is de vriend van Sabrinaquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef arneaux het volgende:
Die man van Monique is toch militair. Dan issie nu misschien wel het BB huis aan het belegeren.
Pfff. Slechte humor. Sorry.
Zei ze zelf in een van de terugblik afleveringen.quote:
Hummie is meer voor het woord geslachtsgemeenschap.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want Hummie houdt niet van seks.
Nee, tis de schuld van Menno....quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Agree. Het is de schuld van Tijn. Eruit met die vent
Hey dat las ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik miste hem in de live uitzending.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef arneaux het volgende:
Die man van Monique is toch militair. Dan issie nu misschien wel het BB huis aan het belegeren.
Pfff. Slechte humor. Sorry.
neeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da's ook weer waar...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als je leest hoe er op bigbrother.tv over de afwezigheid van MO en SA wordt gesproken bij 'dagboeken', dan zal er waarschijnlijk niets ergs aan de hand zijn. Denk ik.![]()
Ik hoop het eerste, vrees het laatste.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Zal de hele redactie van BB nu ook in paniek zijn.... of zal het ze geen reet kunnen schelen?
Tijn is zooooooooooooooooooo overgewaardeerdquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Zal ie eerst genomineerd moeten worden. En hij heeft nog een joker
Maar dit probleem was er gisteravond toch ook. Als ze toen al goed in paniek waren geweest, dan was het vandaag toch niet weer gebeurd?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Zal de hele redactie van BB nu ook in paniek zijn.... of zal het ze geen reet kunnen schelen?
Zei ik dan dat ik een fan benquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Tijn is zooooooooooooooooooo overgewaardeerd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
![]()
was meer in het algemeen bedoeld, sorry dat je het persoonlijk opnamquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zei ik dan dat ik een fan ben![]()
hij kan gewoon lekker knuffelen....denk ik ( nee niet die ff lekker knuffelen kwijl kwijl van RUUD )quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
![]()
Da's raar, voor de ene partij praat je het goed, voor de andere niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hij weet dat Monique getrouwd is en kids heeft, dus het had hem gesierd als hij niet de hele tijd over haar heen liep te kwijlen. En Monique is net zo dom bezig, maar haar kun je dat misschien niet kwalijk nemen
LOL... dan zou ik het nog een keer moeten bekijken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
Zoals ik het begreep, zei Hummie dat ze niet houdt van seks op tv.
sorry maar volgens mij valt Tijn niks te verwijten... het is de verantwoordelijkheid van Monique, zij laat het toe en ze geeft er zelf ook aan toe.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hij weet dat Monique getrouwd is en kids heeft, dus het had hem gesierd als hij niet de hele tijd over haar heen liep te kwijlen. En Monique is net zo dom bezig, maar haar kun je dat misschien niet kwalijk nemen
Bommie! Smerige stokert!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:48 schreef versabommie het volgende:
Sabbel net terug uit de dagboekkamer. Ze loopt direct naar de badkamer, e10 komt er gelijk bij. Sab: het gaat niet goed met Mo, ze is in de war over haar gevoelens voor tijn en de gang van zaken ...........kan ff niet verstaan.........
Sabbel zegt dat ze in hetzelfde schuite zit. E10 zegt daar was ik al bang voor....sjit stream vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |