Zij viel nou niet echt in de categorie 'lekker wijf'quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:03 schreef Verida het volgende:
In bb1 zat toch ook een vrouw met kinderen, die heeft toch ook niets gedaan met ruud enz. Karin? heette ze geloof ik heeft van het begin af aan duidelijk gemaakt dat ze daar niet voor in was.
huldequote:Op dinsdag 12 september 2006 23:02 schreef intoyou het volgende:
Laat Mo en Tijn toch lekker, misschien zijn ze wel voor elkaar gemaakt. Moeten ze elkaar maar negeren omdat zij getrouwd en 2 kinderen heeft? Stel dat ze de ware voor elkaar zijn (als je er in gelooft) en stel da Tijn een betere partner zou zijn voor haar? Volgens mij zit het ook niet zo super goed in dat huwelijk bij Mo, dus ik verwijt ze niks. Ze moeten het lekker zelf weten, is hun leven en hun keuze en voor ons natuurlijk lekkere streams.
22:59 cap gemaakt, was still in mijn player, dus zal ietsje ouder zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:02 schreef GeKa het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou aan beeld? Of is dit een ouwe cap?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn we allemaal voyeurs. Maar daarom kunnen we nog wel moreel verontwaardigd zijn!![]()
En toch denk ik dat Monique dit heeft onderschat en totaal niet het vooruitzicht op een leuke vent voor ogen had, maar enkel lekker lol maken met zussie.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:02 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het volkomen mee eens. 100 COS topics geleden zei ik precies hetzelfde ongeveer
Sorry als het zo overkwam. Was niet zo bedoeld.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Doe s ff lekker niet zo denigrerend.
op jouw streams hoor ik wel muziek????quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
morgen 7.30 wordt er weer op de reset gedrukt, en bedankt
Hoera!!!!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
schat dit gaat mijn nieuwe sig worden![]()
Ja precies, mijn ouders zijn ook na 24 jaar goede huwelijk zeer onverwachts gescheiden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:04 schreef natronic het volgende:
[..]
..wie zegt dat zij thuis een stabiele relatie heeft???
Noujaaaaa zeg, wat is dit nou weer?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:05 schreef Yvon72 het volgende:
22:51Onduidelijkheid over de Weekopdracht
In de Lounge praten de Bewoners heel verrassend over wakker blijven. Muziek, champagne, spelletjes en meerdere manieren worden genoemd. Dan komen de zusjes plotseling binnen met de mededeling dat de Weekopdracht is gelukt. Meer kunnen ze er niet over zeggen. Sabrina en Monique lopen meteen door naar hun Slaapkamer en vertellen de verbaasde Bewoners niets over wat er in de Dagboekkamer is gebeurd.
ja hier op moment ook geen 1 die het langer doet dan 30 seconden ofzoquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke streams doen het wel????????
En ik denk dat dit juist precies de reden is dat Monique in de DBK zit.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En toch denk ik dat Monique dit heeft onderschat en totaal niet het vooruitzicht op een leuke vent voor ogen had, maar enkel lekker lol maken met zussie.
Maar mensen met een fijn gezin die meedoen zal ik sowieso ook nooit begrijpen.
Nah, beejte "makkelijke" manier van kijken, dat veroordelen en tegelijk smullen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... maar dat wil toch niet zeggen dat het goed is![]()
Het zorgt wel voor opschudding op de streams, maar je mag de mensen die het flikken er toch wel om veroordelen?
ok, dan veroordeel ik ook. Maar racistische uitlatingen zijn van een andere orde en hebben niets met de specifieke situatie in het huis te maken.quote:Ik hoop ook dat Etienne nog een paar keer flink racistische uitlatingen doet, maar dat betekent toch niet dat ik geen commentaar mag hebben op zijn racistisch zijn?
Alsof dat helptquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ja hier op moment ook geen 1 die het langer doet dan 30 seconden ofzo![]()
Is het gewoon een klote actie of hoe zit dat !
Ik ga Talpa maar eens mailen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |