THX, maar heb toch liever die streams weerquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, een pauze muziekje
vertel mij dan eens wat Tijn fout doet???quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:10 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ik denk ook dat veel mensen een beter beeld van Tijn hebben dan dat ie werkelijk is, het zou me niks verbazen dat als ie ooit de kans zou krijgen om verder te gaan met Monique ie er na een paar dagen al weer op uitgekeken zou zijn. Ik denk dat ie in het echte leven nog nooit in de buurt is geweest van zo'n best wel mooie vrouw en dan woont ze ineens nog in hetzelfde huis ook...
wel wakker blijven hequote:Op dinsdag 12 september 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
HUH... Dit lees ik nu pas. Was is dit nou![]()
Staat op de BB site (dagboeken)quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
HUH... Dit lees ik nu pas. Was is dit nou![]()
Hear hear!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind deze hele discussie pure stierenzeik.
En wel om de volgende reden: We zitten allemaal te voyeuren en doen dat niet omdat we hopen dat er totaal niets gebeurt. Als Mo deze slipper maakt smullen wij ervan en hebben we iets om tegen aan te schoppen. De mokkels ( uitleg: in Utreg is dit een liefkozend woord voor vrouw/meisje!!!!) kunnen dan zeggen dat die slet niet deugd, en wij mannen kunnen roepen dat die Tijn die Mo goed scoort en dat ze toch niets voelt van die trouwring onder een goede beurt![]()
Daarnaast zal het de kijkcijfers ten goede komen wat beteken d meer aandacht voor BB, wat betekend dat er ZEKER een bb7 komt!
Mo is gewoon zelf zo achterlijk als het achterend van een varken dat ze er met een man en kinderen ingaat. Ik heb dat altijd achterlijk gevonden van mensen die een gezond gezin hebben! Je roept problemen op jezelf af, want of je nou verliefd wor of het overkomt je, het risico ertoe heb je genomen toen je het huis in ging!
Eens. Maar dat was de discussie ook niet. Natuurlijk werken ze er beide aan mee. Daarom zijn ze ook beide fout bezig.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een huwelijk krijg je niet naar de klote op het moment dat de andere partij er niet aan meewerkt Scan.
Het enorm irritante "goedzak maatje" willen spelen bij iedereen en alles, ook als niemand er behoefte aan heeft.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:12 schreef natronic het volgende:
[..]
vertel mij dan eens wat Tijn fout doet???
dit dacht ik ook gelijk, maar dat duurt niet 1.5 uur dus mayb is het een alibi voor iets.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien is dit wel weer een test..... Mo en Sa zeggen dat de weekopdracht geslaagd is. Maar eigenlijk issie dat helemaal niet.
Dus wat doen de overige bewoners? Gaan die nu als een gek slapen.. of proberen ze toch nog gewoon wakker te blijven?
Dat kan ook
Ja de klok bij talpa is nu ook doodquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Gelukt, WTF? Is het plotseling donderdag één uur![]()
Zo is dat, een jonge vent moet 'm er gewoon in flatsen als ze 'm de mogelijkheid geeft!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan nog... Hij heeft niemand om verantwoordelijkheid aan af te leggen... Hij is jong en geniet.
Egbert slaapt gewoon altijd en overal heur!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef Bocaj het volgende:
Vreemd want egbert is nog bezig de boel te saboteren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |