Ik heb het album ook niet hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:10 schreef PsyCha het volgende:
Ik moet album nog aanschaffen![]()
En hun humor ja die is leuk! Ik hou van droge humor.
Je bedoelt hun eerste album. Misschien is dit album heel andersquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:37 schreef -skippybal- het volgende:
Album reken ik tot dé miskoop van mij in 2002![]()
Veels te popachtig (voor mij dan) en veels te slick plaatje. Er stond nog niet een vraag op de cover "We hebben ons precies gehouden aan het grote-ook-jouw-bandje-kan-een-hype-worden-boek Dus wanneer begint dat nuquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelt hun eerste album. Misschien is dit album heel andersWat vond je er slecht aan dan? Ik zal eens nummers van hun eerste album gaan beluisteren, in 4 jaar kan er immers veel veranderen.
Ik ga hem aanschaffenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:35 schreef OMG het volgende:
Oh No is best een leuk album. Op het laatste nummer na, want dat nummer vind ik ronduit vervelend.
Zie dat het van hun eerste cd is, en klinkt inderdaad lekker. En die clips zijn briljantquote:Op woensdag 13 september 2006 00:45 schreef bigshadow het volgende:
Muzikaal vind ik het maar net aan, maar de clips zijn vaak erg goed. Wel vind ik het nummer "Get over it" een toppertje
Ik heb een paar weken geleden een geïmporteerde versie gekocht toen ik die plots tegenkwam. Ik weet niet of hij hier al uit is, ik zag wel dat je hem bij bol.com kon bestellen.quote:
Ik koop dit soort cd's meestal bij amazon.com maar als bol hem heeft voor een redelijke prijs zal ik hem daar bestellenquote:Op woensdag 13 september 2006 07:44 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden een geïmporteerde versie gekocht toen ik die plots tegenkwam. Ik weet niet of hij hier al uit is, ik zag wel dat je hem bij bol.com kon bestellen.
Bij cdwow is ie maar 11,99.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik koop dit soort cd's meestal bij amazon.com maar als bol hem heeft voor een redelijke prijs zal ik hem daar bestellen
Via Ebay toch? Nog nooit eerder gedaan (cdwow that is, ebay wel) maar na jouw goede verhalen wil ik het wel eebns proberenquote:
Nee, music_wow was via ebay. CDwow is een heuse webwinkel, waar ik tot dusver nog nooit problemen mee gehad heb.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Via Ebay toch? Nog nooit eerder gedaan (cdwow that is, ebay wel) maar na jouw goede verhalen wil ik het wel eebns proberen
Ah ok, ik haal cdwow en musicwow door elkaarquote:Op woensdag 13 september 2006 15:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nee, music_wow was via ebay. CDwow is een heuse webwinkel, waar ik tot dusver nog nooit problemen mee gehad heb.
http://www.cdwow.nl/
Je kunt gewoon betalen via automatische incasso of internetbankieren (iDEAL), in het geval je geen creditcard hebt. Je moet alleen rekenen op een levertijd van een week, maar dat is eigenlijk ook het enige nadeel van cdwow. Oh, en dat ze soms een wat beperkt assortiment hebben, maar ook dat is de laatste maanden steeds beter geworden. De meeste nieuwe CDs zijn daar 11,99-12,99, trouwens.
Yep, ik was er ze speelden wel een beetje korte set, maar ze waren echt coolquote:Op maandag 18 september 2006 00:10 schreef MaJo het volgende:
Zijn er mensen die ze gisteren in de Melkweg gezien hebben? Had ook wel gewild maar ik was bij Infadels
Hoe lang speelden ze dan? En wat speelde ze? Deden ze ook nog leuke danspasjes?quote:Op maandag 18 september 2006 00:47 schreef Stylez het volgende:
[..]
Yep, ik was er ze speelden wel een beetje korte set, maar ze waren echt cool![]()
Oh wat vet dat ze het dansje dedenquote:Op maandag 18 september 2006 16:34 schreef Stylez het volgende:
Ze speelden maar een min of 40 geloof ik, maar de beste nummers hadden ze iig wel gespeeld, Get Over It, Television, Television, Here It Goes Again, Don't Ask Me etc. En ze deden idd het A Million Ways dansje op het eind![]()
Ik ook, ik vind ze wel heel droog.quote:Op maandag 18 september 2006 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb OK go afgelope zaterdag gezien, en ik moet zeggen dat ik er eigenlijk niet zoveel aanvond na meer dan 3 nummers, maar gelukkig duurde het niet te lang en eindigde ze met een ontzettend gaaf dansje
zeker weten, het overtrof mijn verwachtingenquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef DevoiD het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind ze wel heel droog.
Motion City Soundtrack was ook geniaal, heel vet concert.
Checkquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:49 schreef MaJo het volgende:
Zo'n vermoeden had ik al. Op de pagina van OK Go stond dat ze in de Melkweg stonden, op de pagina van de Melkweg heb ik dat nergens terug kunnen vinden
Talentquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:09 schreef MaJo het volgende:
Jeuh daar bovenaan staat het inderdaadZat me gek te zoeken ín de tekst
Heyquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:22 schreef lienelien het volgende:
ehrm... ik moest posten hier...
Je gaat het echt leuk vinden hoorquote:
Helemaal nietquote:
Dat is juist de grapquote:
OMFGquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:22 schreef MaJo het volgende:
Here it goes again is qua clip nog vetter
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:07 schreef MaJo het volgende:
Maar wat vind je van de muziek? Wel indie toch?
Ah was dus al wel een topic.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:27 schreef MaJo het volgende:
*kick*
Zaterdag 24 februari OK Go in de Melkweg, kleine zaal. Kaarten kosten 12 euro.
Wie gaan?
* MaJo in ieder geval
Staat niet op ticketmaster.nlquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:27 schreef MaJo het volgende:
*kick*
Wie gaan?
* MaJo in ieder geval
Is denk ik nog niet in de vvk gegaanquote:
quote:
en je verklaringquote:Subject: Komende week in de Melkweg
************INHOUD:* Vanaf a.s. woensdag in de voorverkoop* Komende week in de Melkweg************ VANAF WOENSDAG 13 DECEMBER IN DE VOORVERKOOP:Datum | aanvangstijd | prijs* | zaal
za 24 februari | 21.00 uur | ¤ 12,00 | Oude ZaalOK GO
Het is maar 12 euroquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Danke! ook maar is kijken of ik daar heen ga.. maar mijn centjes raken op....
Jij op het moment ook, ik kom je in elk muziek topic tegenquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:21 schreef Goover het volgende:
Trouwens, lienelien en MaJo.. Jullie hangen wel ziek veel in MUZ rond...Keep up the good work
Hmm thanks for the tip. Ik ga denk ik welquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:27 schreef MaJo het volgende:
*kick*
Wie gaan?
* MaJo in ieder geval
Ik ben redelijk niet op FOK!, en ik ging eens bij de leuke muziek dingetjes kijken... en alles wat ik leuk vond daar kwan ik jullie tegen... Het indie topic heb ik al eens voorbij zien komen, ik zal ff langs gaan zoquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij op het moment ook, ik kom je in elk muziek topic tegenKijk ook eens in ons "eigen" indietopic:
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #4
Ja maar euhh, deze maand heb ik ongeveer alle onderstaande kaartjes betaald... Bloc Party en Razorlight gingen vorig weekend in de voorverkoop, The Killers had iemand een kaarje van over die heb paar dagen daarvoor betaald, Lily Allen heb ik voorgeschoten en nog niet iedereen heeft betaald, Snow Patrol ging geloof ik de week daarvoor in de voorverkoop..quote:
Niet in Nederland zeker?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:28 schreef MaJo het volgende:
Oh trouwens, OK Go staat in het voorprogramma van Snow Patrol in Amerika
Ga dan lekker andere mensen vervelen..quote:Op woensdag 13 december 2006 19:18 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Echt te gay voor woorden. Eigenlijk.
Ik denk het niet, zie het in ieder geval niet op de site van OK Go staan.quote:
En.. heb je ze al?quote:Op zondag 24 december 2006 04:34 schreef MaJo het volgende:
Ik wacht nog even tot 1 januari (dan is wordt mijn creditcard afgeschreven en heb ik weer geld) Maar daarna ga ik zeker bestellen
lien wil je nou mee of niet?
CC is nog steeds niet afgeschreven op de een of andere manierquote:
Nieuwjaarsdrukte?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
CC is nog steeds niet afgeschreven op de een of andere manier
Zou kunnenquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou kunnenIk zal zo checken of het afgeschreven is, dan ga ik meteen bestellen
Ergens bij een awardshow (dacht mtv?) hebben ze live Here it goes Again gedaan met die loopbanden. Echt vetquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb er al erg veel zin in..
Heeft iemand al eens iets van hun live gezien? Of een opname er van?
Doen ze die loopbanden ook live dan!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ergens bij een awardshow (dacht mtv?) hebben ze live Here it goes Again gedaan met die loopbanden. Echt vet
Ik heb ze vorig jaar live gezien toen ze samen met Motion City Soundtrack in de Melkweg stonden. Was erg tofquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Denk niet dat ze die bij ´gewone´ optredens doen maar alleen bij awardshows enzo. A million Ways schijnen ze inderdaad wel live te doenquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Doen ze die loopbanden ook live dan!Cool
![]()
Gaafquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:02 schreef Stylez het volgende:
[..]
Ik heb ze vorig jaar live gezien toen ze samen met Motion City Soundtrack in de Melkweg stonden. Was erg tofZe deden ook nog het A Million Ways dansje
![]()
http://berkeleyplace.blogspot.com/2006/12/ok-go-live.htmlquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef Goover het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:44 schreef boskov het volgende:
zijn er nog kaartjes?
Mmm ik heb ze ook niet meerquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:18 schreef Goover het volgende:
De linkjes die er op staan doen het niet echt..
Lossless versie staat nog wel op dime (als dat je wat zegt..)quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Jammer.. thuis youtube maar even bekijken.
zegt me nietsquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:52 schreef soul114 het volgende:
[..]
Lossless versie staat nog wel op dime (als dat je wat zegt..)
Lijkt me duidelijk, bedanktquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:26 schreef nipeng het volgende:
Linkjes naar wat minder legale zaken mogen niet geplaatst worden.
Dat weet Soul114 blijkbaar.
Met wat zoekwerk heb je het zo gevonden denk ik.
Hoiquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:29 schreef stuntpilot het volgende:
bijna uitverkocht ^__^
Ook halloquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:29 schreef stuntpilot het volgende:
bijna uitverkocht ^__^
[me=Debsterr hoopt stiekem meequote:Op woensdag 17 januari 2007 11:55 schreef Goover het volgende:
Ben benieuwd hoe ze het live doen.
* Goover] hoopt stiekum op een stapel loopbanden op het poduim[/me]
Maar dat zei ik al eens geloof ik![]()
Neequote:Op maandag 22 januari 2007 11:59 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
is het uitverkocht?
hoef je ze niet?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
Zaterdag al![]()
(Wil iemand nog kaarjes? Ik heb er nog 2...)
Ik wacht nog even op een reactie van een vriend, en dan weet ik of ik ze echt kwijt wil. Ik heb er 4, waarvan er 2 overbodig zijn. (Door mensen die eerst wel wouden, en toen opeens niet meerquote:Op maandag 19 februari 2007 20:36 schreef boskov het volgende:
[..]
hoef je ze niet?
ik heb best interesse namelijk
laat het me maar weten op npogarcic [at] gmail comquote:Op maandag 19 februari 2007 21:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op een reactie van een vriend, en dan weet ik of ik ze echt kwijt wil. Ik heb er 4, waarvan er 2 overbodig zijn. (Door mensen die eerst wel wouden, en toen opeens niet meer)
Mag hier ook? Dat is simpeler. Ze zijn namelijk net vergeven, toch nog 2 andere vrienden gevonden die wel mee willen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:42 schreef boskov het volgende:
[..]
laat het me maar weten op npogarcic [at] gmail com
Ik geloof ook dat het nog niet is uitverkocht, de online verkoop is alleen gestopt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:49 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij zijn er nog gewoon kaarten hoor
Sorryquote:
za 2402 OK Go - Dog Called Phenixquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:52 schreef guitarist.nl het volgende:
Whehe, m'n oude band in hun voorprogramma
Jammer dat ik niet meer ga
Van hun myspace:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
za 2402 OK Go - Dog Called Phenix![]()
Of komen ze nog ergens anders dan alleen in de melkweg?
quote:Morgen (24 februari) zijn The Girls support act voor OK GO in de Melkweg te Amsterdam. We vervangen Dog Called Phenix.
Deuren: 20:30 uur
Aanvang: 21:00 uur
The Girls!
ja hoor. ¤1quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:42 schreef Goover het volgende:Vanavond idd
Hebben ze trouwens een beetje een fatsoenlijke garderobe bij de Melkweg? Dan kan ik mijn 'normale' winterjas aan ipv mijn oude...
ik fiets 15 minuten van te voren die kant opquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:43 schreef Goover het volgende:
[..]
Gezellig
Ik ga nu richting Leiden Centraal.. en met de trein naar A-dam..![]()
Haha, ik over een half uur!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:43 schreef Goover het volgende:
[..]
Gezellig
Ik ga nu richting Leiden Centraal.. en met de trein naar A-dam..![]()
Ik stond tegen dat 'podiumpje' aanquote:Op zondag 25 februari 2007 01:04 schreef xuanery het volgende:
omg het concert was ZO GOED. serieus. wat een band! dat stukje akoestisch midden in de zaal was ook zo geweldig.. en de toegift.. ik ga er lekker over dromen, echt een superconcert.![]()
quote:OK Go
2007.02.24
Melkweg: Oude Zaal
Amsterdam, The Netherlands
01. The House Wins
02. Television, Television
03. Don't Ask Me
04. A Good Idea At The Time
05. No Sign of Life
06. You're So Damn Hot
07. Prove My Love (Violent Femmes)
08. Get Over It
09. A Million Ways (Acoustic)
10. What To Do (Acoustic)
11. It's A Disaster
12. Oh Lately It's So Quiet
13. Invincible
14. Don't Bring Me Down (Electric Light Orchestra)
15. Here It Goes Again
---
16. Return
17. Do What You Want
18. A Million Ways *
ik zag hem eerst, ik zag hem eerst!quote:Op zondag 25 februari 2007 03:12 schreef MaJo het volgende:
Net terug en het was echt supergaafZe rocken echt keihard
Midden in het optreden gingen ze in het publiek een akoestische sessie doen, precies waar wij stonden
Onder andere A million Ways
En aan het eind sloten ze af door het dansje van A million Ways ook nog te doen, precies waar ik op gehoopt had. En het was vet
![]()
Ik heb ook nog een setlist gescoord (een uurtje of 3 later zag ik die op de grond liggen
) Als jullie me lief aankijken post ik hem morgen
Maar nu eerst slapen
Niet vechten damesquote:Op zondag 25 februari 2007 03:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik zag hem eerst, ik zag hem eerst!![]()
Ja mocht ook wel gewoon zéggen dat je ons weg wou hebbenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet vechten dames
Ik sta rustig een beetje na te genieten in een iet wat leeg gelopen zaal, tikt er ineens iemand op mijn rug. Ik denken, ja NU sta ik toch niet meer in de weg ofzo. Staan er 2 dames naast mij die mij enigsinds wel bekend voor kwamen. Toen ze vroegen 'ben jij Goover?' was het al vrij snel duidelijk dat het Majo En lienelien waren.
Babbeltje gemaakt en zelf iets te weinig interesse getoond merkte ik later, zij allemaal vragen stellen ik geen idee hebben wat ik moest zeggen. Maar 'Spot the Gooover' is idd gelukt
.
Ik wou jullie heul niet weg hebbenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja mocht ook wel gewoon zéggen dat je ons weg wou hebben![]()
![]()
Ohh, goed zoquote:Op zondag 25 februari 2007 15:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik wou jullie heul niet weg hebben. Maar jullie hebben mij miss wel over gehaald om naar Maximo Park te gaan..
.
verder ben ik het met je eens, op het feit na dat ik ook een van die mensen was die enkel Here It Goes Again kendequote:Terug naar het concert. Nadat (eindelijk) de hele zaal goed los kwam bij het bekendste nummer 'Here It Goes Again' kwam er uiteraard een toegift. Het was echter wel lastig om de climax van 'Here It Goes Again' te verbeteren. Maar dit lukte toch door een mooi stukje dans op 'A Million Ways':
"We didn't bring any treadmilss"
-*aaaahh* *Boeeeee*
*Middelvinger* "But we did bring my backyard" (foto van de achtertuin verscheen op de beamer)
-*jeeeej*
Leuke toevoegingen tijdens het concert waren:
- Afzeiken van het Duitse publiek.
- Uitdelen van tamboerijns.
- Kleine cameratjes op en bij de microfoons, de beelden daarvan werden uitgezonden op de beamer.
- Confettie![]()
- Dansende wind blaas dingen (Mensen die er waren weten wat ik bedoel)
- Twee nummertjes die IN het publiek gespeeld werden.
- Herhaaldelijke crowd surf acties van de zanger.
Ik heb me erg goed vermaakt, enige minpuntje vond ik de grote hoeveelheid mensen die OK Go amper kende en eigenlijk alleen beweging vertoonde bij 'Here It Goes Again'. Zelf was ik met 3 anderen die OK Go ook amper kende, terwijk ik nu schor ben van het mee blehren.
Nou rond 00:30 zijn we jassen gaan halen. Ik had graag nog wat langer rond gehangen, maar rest van mijn groepje was wel weer klaar. Ook hoopte er 2 dat ze nog voor 2uur in Leiden konden zijn om daar nog de kroeg in te duiken. Dat lukte uiteraard nietquote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef lienelien het volgende:
Goof, was je eigenlijk nog lang in de melkweg gebleven? Niet meer gezien na 00u30 oid nl
Ze deden het best leuk, ik vond de zanger een beetje de zelfde trekjes hebben al Tom van de Editors. Ook de basgitaris viel mij soms erg op, seinde nogal veel naar dames in het publiek geloof ik. Hij melde ook een keer tussendoor 'Ik was bijna gevallen, hihiquote:
Ja nou, het boekje ziet er nog wel redelijk uit, alleen een beetje gekreukt door het drogen. Het is idd (echt) gesigneerdquote:
Computernerd Goover to the rescue!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:12 schreef lienelien het volgende:
ik ben er nog altijd niet achter hoe ik filmpjes en foto's van m'n telefoon naar m'n comp krijg
mja, die software is zo bagger als het maar kan, en met dat kabeltje gebeurt er weinig, en m'n laptop heeft geen bluetooth.. SE K610i trouwensquote:Op zondag 25 februari 2007 18:34 schreef Goover het volgende:
[..]
Computernerd Goover to the rescue!![]()
Wat voor een telefoon heb je? Zat er een kabeltje bij om hem aan je pc aan te sluiten? Zat er een cdtje met software bij?
Hmm.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
mja, die software is zo bagger als het maar kan, en met dat kabeltje gebeurt er weinig, en m'n laptop heeft geen bluetooth.. SE K610i trouwens
Ik post ze netquote:Op zondag 25 februari 2007 18:39 schreef dazzled het volgende:
Zijn er nog mensen die ergens foto's hebben gemaakt gister?
Heb er verder nog geen gezien eigenlijk. ha fout he
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=161308850&blogID=234421677&MyToken=7439688e-5ca3-4632-8f0d-373b60f2102fquote:Op zondag 25 februari 2007 18:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik post ze net5 posts boven de jouwe!
Maar, seriously, die gitaar?!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:44 schreef guitarist.nl het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=D2kTC_mIiK4
Filmpje die iemand had gemaakt!
(hij is upgeload onder mijn naam, maar is gedaan door Bas (bassist van TheGirls))
mja, dat ding jaquote:Op zondag 25 februari 2007 18:51 schreef dazzled het volgende:
dat hello kitty ding??
Tja, ik heb hem wel eens in m'n handen gehad, en het is echt een super fijne gitaar met een prima hals.quote:
oh.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Tja, ik heb hem wel eens in m'n handen gehad, en het is echt een super fijne gitaar met een prima hals.
en dan leent 'ie net dié?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:54 schreef dazzled het volgende:
is gelukkig niet van hem die gitaar.. geleend uit de gitaarwinkel.
*ziet fobo*quote:Op zondag 25 februari 2007 18:56 schreef dazzled het volgende:
jah,, supergrappig jah, om met zo'n ding te gaan optreden, haha
The Girls waren bijzonder goed. Het verbaast me dat er zulk talent in Nederland rond loopt. Hoop meer van ze te horen in de toekomst.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:25 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
The Girls waren bijzonder goed. Het verbaast me dat er zulk talent in Nederland rond loopt. Hoop meer van ze te horen in de toekomst.
Het concert van Okgo vond ik minder.. zeker na zo'n voorprogramma.
Mja, ik vond precies hetzelfde met Razorlight.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:25 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
The Girls waren bijzonder goed. Het verbaast me dat er zulk talent in Nederland rond loopt. Hoop meer van ze te horen in de toekomst.
Het concert van Okgo vond ik minder.. zeker na zo'n voorprogramma.
wat zijn jullie grappigquote:Op zondag 25 februari 2007 20:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, ik vond precies hetzelfde met Razorlight.
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, ik vond precies hetzelfde met Razorlight.
Mja, het is eerder een kwestie van smaakquote:
ohh, dankjequote:Op zondag 25 februari 2007 20:43 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga trouwens vaker mijn razorlight t-shirt aan doen
Ik kreeg er na het concert 2 keer een compliment over. Een meisje die er wat over zei was eigenlijk best leuk, maar heb niet echt de kans gehad (of genomen miss) om haar nog eens aan te spreken.
Ze hangt hier vast niet rond
Vanwege.. de positive reacies? Of vanwege mij die het er niet mee eens isquote:Op zondag 25 februari 2007 20:48 schreef dazzled het volgende:
Zeer vreemd om dit te lezen
Ok nu snap ik het niet meerquote:Op zondag 25 februari 2007 20:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohh, dankje![]()
Maar ik ben er wel, hoor!![]()
![]()
Wat had jij aan? (ik ben zo slecht in gezichten onthoudenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zei ook tegen je dat je een leuk shirt aan had gisteren.![]()
Een gestreepte blauwe jurk.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat had jij aan? (ik ben zo slecht in gezichten onthouden)
Sorry, jij was ook leuk, maar niet de gene die ik bedoelde. Je maakte mij helemaal in de war nuquote:
Ja, hehe. Ik had ook al wel door dat je mij niet bedoeldequote:Op zondag 25 februari 2007 20:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Sorry, jij was ook leuk, maar niet de gene die ik bedoelde. Je maakte mij helemaal in de war nu
tsskquote:Er was los van jullie nog een meisje op mij af gekomen om te zeggen dat mijn shirt geweldig was. Maar ben daar dus miss iets te weinig op in gegaan![]()
Ik helemaal denken, wie was die gene in de blauwe jurk dan? Dat was jij toch.. enz...quote:Op zondag 25 februari 2007 20:55 schreef lienelien het volgende:
Maar ik bedoelde die post net iegenlijk wel als grapje, hoor![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik helemaal denken, wie was die gene in de blauwe jurk dan? Dat was jij toch.. enz...![]()
Ik heb nooit aanspraak in cafe's en nu ineens een hele boel op een avondquote:Op zondag 25 februari 2007 20:56 schreef lienelien het volgende:
tsskNiet achteraf gaan klagen, hoor.
johquote:Op zondag 25 februari 2007 20:59 schreef Goover het volgende:
maar word nu eeen beetje te veel een Lienelien - Goover slowchat...
De Melkweg is dan ook geen café, de Melkweg is tofquote:Op zondag 25 februari 2007 20:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb nooit aanspraak in cafe's en nu ineens een hele boel op een avond![]()
Ik wist het toevallig van eerder liveopname die ik gezien had. Maar ik dacht ook dat de basser de zanger was jaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:00 schreef lienelien het volgende:
Maar goed, ik be er gisteravond achter gekomen dat de zanger van Ok Go toch wel heel erg leuk is![]()
Ik dacht dat het de bassist was, die doet iig in de clip van Here It Goes alsof hij de zanger is![]()
![]()
hun tofste nummersquote:Op woensdag 13 september 2006 10:55 schreef nemesis4 het volgende:
Ik heb het van dat nummer You're So Damn Hot. Here We Go Again klinkt ook wel ok btw.
Het is idd grappig dat naar mijn mening het voorprogramma de hoofdact overbodig maakte. Moet zeggen dat ik dat nog nooit eerder heb mee gemaakt.quote:
Ok Go.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:50 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Het is idd grappig dat naar mijn mening het voorprogramma de hoofdact overbodig maakte. Moet zeggen dat ik dat nog nooit eerder heb mee gemaakt.
Maar goed.. dit is geen uitlokking op een discussie met een Okgo fan.. ieder zo zijn of haar smaak.
Dat er uberhaupt al over gelult word is vreemd, hahaquote:Op zondag 25 februari 2007 20:49 schreef Goover het volgende:
[..]
Vanwege.. de positive reacies? Of vanwege mij die het er niet mee eens is
Het is:quote:Op zondag 25 februari 2007 21:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ok Go.![]()
De eerste keer dat ik net okgo las dacht ik echt van 'okgo, okgo? wat is okgo?'
Het is zondag![]()
doet me wel een beetje denken aan We Are Scientistsquote:Op maandag 26 februari 2007 02:42 schreef MaJo het volgende:
Whahaha zit een beetje te surfen en vind dit op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=9Z57W0g1TRo
OK Go die tips geeft over tafeltennis met zanger Damian als tafeltenniskampioen en bassist Tim als interviewer![]()
![]()
Wat een geweldige band is het toch
Er zijn meerdere clips bij sommige nummers. Ik heb dus die dvd die bij hun cd zit, daarop staan iets van 12 clips en nog 4 andere filmpjes. Even uit mijn hoofd:quote:Op maandag 26 februari 2007 02:32 schreef MaJo het volgende:
Wat een hoop geouwehoer zeg
OK GoIk heb trouwens de nieuwe clip gezien van Do what you Want en ik zag dat er ook een clip is van Invincible. Wel jammer dat ze die lame dansjes niet meer doen in de clips
Had gehoopt dat dat hun gimick zou zijn
En wat betreft de bassist: Dacht ook dat dat de zanger was
In Here it Goes Again en A million Ways zingt híj namelijk...
Dat is al boven het gemiddelde denk ikquote:Oh Goover, ik kende 4 nummers![]()
Even gemiddelde wat opschroeven:quote:Op maandag 26 februari 2007 08:47 schreef Goover het volgende:
De Rock clips zijn de officiele clips van de platenmannetjes, de dance clips doen ze meer zelf... Die making of 'Here It Goes Again' is erg grappig. Ze hadden nog een paar goede ideeen die niet in de clip zitten omdat ze te pijnlijk waren.
[..]
Dat is al boven het gemiddelde denk ik![]()
Bij mij was het omgekeerd, ik kende de hele 2e cd uit mijn hoofd en ik heb de 1e paar keer geluisterd in de dagen voor het concert.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:42 schreef soul114 het volgende:
[..]
Even gemiddelde wat opschroeven:
Ik kende sowieso de hele eerste CD en vrijdag en zaterdag nog even snel de tweede CD paar keer geluisterd, omdat ik er achter kwam dat ik die nog niet kende..
Update, tracklist van de DVD:quote:Op maandag 26 februari 2007 08:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Er zijn meerdere clips bij sommige nummers. Ik heb dus die dvd die bij hun cd zit, daarop staan iets van 12 clips en nog 4 andere filmpjes. Even uit mijn hoofd:
Gaat niemand mij ook maar een klein beetje credit geven voor de tracklist en gesprokkelde linkjes?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:00 schreef Goover het volgende:
Ik heb er wat linkjes bij gezocht voor de liefhebbers. Niet alles is natuurlijk te vinden dus koop die DVD
Hebben The Girls geen eigen thread om dat (alweer...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:23 schreef dazzled het volgende:
Voor de liefhebber..
Vanavond in VERA Groningen, The-Girls en Bromheads Jacket. entree 8 euro. zaal open 2100
tot dan,, of niet natuurlijk
Check je PM boxquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Gaat niemand mij ook maar een klein beetje credit geven voor de tracklist en gesprokkelde linkjes?![]()
Jazekerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:28 schreef Manggis het volgende:
Ik vond het concert wel goed, maar het was geen concert waar ik nog dagen van wakker blijf liggen
Ik kijk wel erg uit naar morgen avond:) volgens mij wel meer mensen hier
Do what you want bedoel je? Is inderdaad minder dan Here it goes Again, Invincible en A million Ways maar nog steeds een heel fijn nummerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:46 schreef chansadres het volgende:
De nieuwe single vind ik iets minder. Van mij mogen ze gaan beginnen aan het nieuwe album!
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:35 schreef riX- het volgende:
menn wat is dit een geweldige band
Nope. Staat alleen op de dvd toch? Als ie ergens online is wil ik hem wel zienquote:Op woensdag 11 april 2007 08:34 schreef Goover het volgende:
Iemand de making of / achter de schermen video gezien van 'Here It Goes Again' ? Is erg leuk om te kijken
Klopt...quote:
Goed voornemenquote:Als ie ergens online is wil ik hem wel zien
Oneensch!quote:Op woensdag 23 mei 2007 04:44 schreef Hapertje het volgende:
Ok Go was het voorprogramma van Snow Patrol in Orlando. Ik kon maar 1 ding bedenken: wat een bagger!![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:06 schreef Hapertje het volgende:
But am I bothered!
quote:Op zondag 3 juni 2007 13:10 schreef Irien het volgende:
Ook vette nummers: Get over it en You're so damn hot
Voor het concert vond ik ze al gaaf en na het concert helemaal geweldigquote:Ik ben ze aan het herontdekken! Had concert gezien een maand of 2 geleden en toen vond ik ze erg leuk!!! maar niets meer mee gedaan. Inmiddels aan het luisteren.... favorieten atm A million ways en Invincible. Ik wil dat ze naar Lowlands komen!!Maar zitten in Japan geloof ik
![]()
ik zag t ookquote:Op zondag 17 juni 2007 02:01 schreef Irien het volgende:
Whaaa!!Ok Go zat vanavond in een aflevering van Las Vegas op RTL4! Heb niks met de serie, maar dit was erg grappig! Ze zaten door de hele aflevering heen, maar hier is een fragment:
http://youtube.com/watch?v=CHP2FJJLUs0![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |