Heyquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:22 schreef lienelien het volgende:
ehrm... ik moest posten hier...
Je gaat het echt leuk vinden hoorquote:
OMFGquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:22 schreef MaJo het volgende:
Here it goes again is qua clip nog vetter
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:07 schreef MaJo het volgende:
Maar wat vind je van de muziek? Wel indie toch?
Ah was dus al wel een topic.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:27 schreef MaJo het volgende:
*kick*
Zaterdag 24 februari OK Go in de Melkweg, kleine zaal. Kaarten kosten 12 euro.
Wie gaan?
* MaJo in ieder geval
Staat niet op ticketmaster.nlquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:27 schreef MaJo het volgende:
*kick*
Wie gaan?
* MaJo in ieder geval
quote:
en je verklaringquote:Subject: Komende week in de Melkweg
************INHOUD:* Vanaf a.s. woensdag in de voorverkoop* Komende week in de Melkweg************ VANAF WOENSDAG 13 DECEMBER IN DE VOORVERKOOP:Datum | aanvangstijd | prijs* | zaal
za 24 februari | 21.00 uur | ¤ 12,00 | Oude ZaalOK GO
Het is maar 12 euroquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Danke! ook maar is kijken of ik daar heen ga.. maar mijn centjes raken op....
Jij op het moment ook, ik kom je in elk muziek topic tegenquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:21 schreef Goover het volgende:
Trouwens, lienelien en MaJo.. Jullie hangen wel ziek veel in MUZ rond...Keep up the good work
Hmm thanks for the tip. Ik ga denk ik welquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:27 schreef MaJo het volgende:
*kick*
Wie gaan?
* MaJo in ieder geval
Ik ben redelijk niet op FOK!, en ik ging eens bij de leuke muziek dingetjes kijken... en alles wat ik leuk vond daar kwan ik jullie tegen... Het indie topic heb ik al eens voorbij zien komen, ik zal ff langs gaan zoquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij op het moment ook, ik kom je in elk muziek topic tegenKijk ook eens in ons "eigen" indietopic:
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #4
Ja maar euhh, deze maand heb ik ongeveer alle onderstaande kaartjes betaald... Bloc Party en Razorlight gingen vorig weekend in de voorverkoop, The Killers had iemand een kaarje van over die heb paar dagen daarvoor betaald, Lily Allen heb ik voorgeschoten en nog niet iedereen heeft betaald, Snow Patrol ging geloof ik de week daarvoor in de voorverkoop..quote:
Niet in Nederland zeker?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:28 schreef MaJo het volgende:
Oh trouwens, OK Go staat in het voorprogramma van Snow Patrol in Amerika
Ga dan lekker andere mensen vervelen..quote:Op woensdag 13 december 2006 19:18 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Echt te gay voor woorden. Eigenlijk.
Ik denk het niet, zie het in ieder geval niet op de site van OK Go staan.quote:
En.. heb je ze al?quote:Op zondag 24 december 2006 04:34 schreef MaJo het volgende:
Ik wacht nog even tot 1 januari (dan is wordt mijn creditcard afgeschreven en heb ik weer geld) Maar daarna ga ik zeker bestellen
lien wil je nou mee of niet?
Nieuwjaarsdrukte?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
CC is nog steeds niet afgeschreven op de een of andere manier
Zou kunnenquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou kunnenIk zal zo checken of het afgeschreven is, dan ga ik meteen bestellen
Ergens bij een awardshow (dacht mtv?) hebben ze live Here it goes Again gedaan met die loopbanden. Echt vetquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb er al erg veel zin in..
Heeft iemand al eens iets van hun live gezien? Of een opname er van?
Doen ze die loopbanden ook live dan!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ergens bij een awardshow (dacht mtv?) hebben ze live Here it goes Again gedaan met die loopbanden. Echt vet
Ik heb ze vorig jaar live gezien toen ze samen met Motion City Soundtrack in de Melkweg stonden. Was erg tofquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb er al erg veel zin in..
Heeft iemand al eens iets van hun live gezien? Of een opname er van?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |