ja hoor. ¤1quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:42 schreef Goover het volgende:Vanavond idd
Hebben ze trouwens een beetje een fatsoenlijke garderobe bij de Melkweg? Dan kan ik mijn 'normale' winterjas aan ipv mijn oude...
ik fiets 15 minuten van te voren die kant opquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:43 schreef Goover het volgende:
[..]
Gezellig
Ik ga nu richting Leiden Centraal.. en met de trein naar A-dam..![]()
Haha, ik over een half uur!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:43 schreef Goover het volgende:
[..]
Gezellig
Ik ga nu richting Leiden Centraal.. en met de trein naar A-dam..![]()
Ik stond tegen dat 'podiumpje' aanquote:Op zondag 25 februari 2007 01:04 schreef xuanery het volgende:
omg het concert was ZO GOED. serieus. wat een band! dat stukje akoestisch midden in de zaal was ook zo geweldig.. en de toegift.. ik ga er lekker over dromen, echt een superconcert.![]()
quote:OK Go
2007.02.24
Melkweg: Oude Zaal
Amsterdam, The Netherlands
01. The House Wins
02. Television, Television
03. Don't Ask Me
04. A Good Idea At The Time
05. No Sign of Life
06. You're So Damn Hot
07. Prove My Love (Violent Femmes)
08. Get Over It
09. A Million Ways (Acoustic)
10. What To Do (Acoustic)
11. It's A Disaster
12. Oh Lately It's So Quiet
13. Invincible
14. Don't Bring Me Down (Electric Light Orchestra)
15. Here It Goes Again
---
16. Return
17. Do What You Want
18. A Million Ways *
ik zag hem eerst, ik zag hem eerst!quote:Op zondag 25 februari 2007 03:12 schreef MaJo het volgende:
Net terug en het was echt supergaafZe rocken echt keihard
Midden in het optreden gingen ze in het publiek een akoestische sessie doen, precies waar wij stonden
Onder andere A million Ways
En aan het eind sloten ze af door het dansje van A million Ways ook nog te doen, precies waar ik op gehoopt had. En het was vet
![]()
Ik heb ook nog een setlist gescoord (een uurtje of 3 later zag ik die op de grond liggen
) Als jullie me lief aankijken post ik hem morgen
Maar nu eerst slapen
Niet vechten damesquote:Op zondag 25 februari 2007 03:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik zag hem eerst, ik zag hem eerst!![]()
Ja mocht ook wel gewoon zéggen dat je ons weg wou hebbenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet vechten dames
Ik sta rustig een beetje na te genieten in een iet wat leeg gelopen zaal, tikt er ineens iemand op mijn rug. Ik denken, ja NU sta ik toch niet meer in de weg ofzo. Staan er 2 dames naast mij die mij enigsinds wel bekend voor kwamen. Toen ze vroegen 'ben jij Goover?' was het al vrij snel duidelijk dat het Majo En lienelien waren.
Babbeltje gemaakt en zelf iets te weinig interesse getoond merkte ik later, zij allemaal vragen stellen ik geen idee hebben wat ik moest zeggen. Maar 'Spot the Gooover' is idd gelukt
.
Ik wou jullie heul niet weg hebbenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja mocht ook wel gewoon zéggen dat je ons weg wou hebben![]()
![]()
Ohh, goed zoquote:Op zondag 25 februari 2007 15:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik wou jullie heul niet weg hebben. Maar jullie hebben mij miss wel over gehaald om naar Maximo Park te gaan..
.
verder ben ik het met je eens, op het feit na dat ik ook een van die mensen was die enkel Here It Goes Again kendequote:Terug naar het concert. Nadat (eindelijk) de hele zaal goed los kwam bij het bekendste nummer 'Here It Goes Again' kwam er uiteraard een toegift. Het was echter wel lastig om de climax van 'Here It Goes Again' te verbeteren. Maar dit lukte toch door een mooi stukje dans op 'A Million Ways':
"We didn't bring any treadmilss"
-*aaaahh* *Boeeeee*
*Middelvinger* "But we did bring my backyard" (foto van de achtertuin verscheen op de beamer)
-*jeeeej*
Leuke toevoegingen tijdens het concert waren:
- Afzeiken van het Duitse publiek.
- Uitdelen van tamboerijns.
- Kleine cameratjes op en bij de microfoons, de beelden daarvan werden uitgezonden op de beamer.
- Confettie![]()
- Dansende wind blaas dingen (Mensen die er waren weten wat ik bedoel)
- Twee nummertjes die IN het publiek gespeeld werden.
- Herhaaldelijke crowd surf acties van de zanger.
Ik heb me erg goed vermaakt, enige minpuntje vond ik de grote hoeveelheid mensen die OK Go amper kende en eigenlijk alleen beweging vertoonde bij 'Here It Goes Again'. Zelf was ik met 3 anderen die OK Go ook amper kende, terwijk ik nu schor ben van het mee blehren.
Nou rond 00:30 zijn we jassen gaan halen. Ik had graag nog wat langer rond gehangen, maar rest van mijn groepje was wel weer klaar. Ook hoopte er 2 dat ze nog voor 2uur in Leiden konden zijn om daar nog de kroeg in te duiken. Dat lukte uiteraard nietquote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef lienelien het volgende:
Goof, was je eigenlijk nog lang in de melkweg gebleven? Niet meer gezien na 00u30 oid nl
Ze deden het best leuk, ik vond de zanger een beetje de zelfde trekjes hebben al Tom van de Editors. Ook de basgitaris viel mij soms erg op, seinde nogal veel naar dames in het publiek geloof ik. Hij melde ook een keer tussendoor 'Ik was bijna gevallen, hihiquote:
Ja nou, het boekje ziet er nog wel redelijk uit, alleen een beetje gekreukt door het drogen. Het is idd (echt) gesigneerdquote:
Computernerd Goover to the rescue!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:12 schreef lienelien het volgende:
ik ben er nog altijd niet achter hoe ik filmpjes en foto's van m'n telefoon naar m'n comp krijg
mja, die software is zo bagger als het maar kan, en met dat kabeltje gebeurt er weinig, en m'n laptop heeft geen bluetooth.. SE K610i trouwensquote:Op zondag 25 februari 2007 18:34 schreef Goover het volgende:
[..]
Computernerd Goover to the rescue!![]()
Wat voor een telefoon heb je? Zat er een kabeltje bij om hem aan je pc aan te sluiten? Zat er een cdtje met software bij?
Hmm.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
mja, die software is zo bagger als het maar kan, en met dat kabeltje gebeurt er weinig, en m'n laptop heeft geen bluetooth.. SE K610i trouwens
Ik post ze netquote:Op zondag 25 februari 2007 18:39 schreef dazzled het volgende:
Zijn er nog mensen die ergens foto's hebben gemaakt gister?
Heb er verder nog geen gezien eigenlijk. ha fout he
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=161308850&blogID=234421677&MyToken=7439688e-5ca3-4632-8f0d-373b60f2102fquote:Op zondag 25 februari 2007 18:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik post ze net5 posts boven de jouwe!
Maar, seriously, die gitaar?!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:44 schreef guitarist.nl het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=D2kTC_mIiK4
Filmpje die iemand had gemaakt!
(hij is upgeload onder mijn naam, maar is gedaan door Bas (bassist van TheGirls))
mja, dat ding jaquote:Op zondag 25 februari 2007 18:51 schreef dazzled het volgende:
dat hello kitty ding??
Tja, ik heb hem wel eens in m'n handen gehad, en het is echt een super fijne gitaar met een prima hals.quote:
oh.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Tja, ik heb hem wel eens in m'n handen gehad, en het is echt een super fijne gitaar met een prima hals.
en dan leent 'ie net dié?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:54 schreef dazzled het volgende:
is gelukkig niet van hem die gitaar.. geleend uit de gitaarwinkel.
*ziet fobo*quote:Op zondag 25 februari 2007 18:56 schreef dazzled het volgende:
jah,, supergrappig jah, om met zo'n ding te gaan optreden, haha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |